elixir problem

Kako uspešno šariti po vijakih, zobnikih, nastavitvah in sploh vse o vzdrževanju in popravilih

Re: elixir problem

OdgovorNapisal/-a Veso » 11 Dec 2010 18:45

Js mam pa en problem z ročko in sicer kolo sem meu obrnjeno na glavo zdaj se pa ročka lahk velik bol stisne kot prej sam prime pa še useen kr uredu.
Veso
član
 
Prispevkov: 232
Pridružen: 22 Sep 2009 18:09
Kraj: Šešče

Re: elixir problem

OdgovorNapisal/-a Spikster » 11 Dec 2010 18:53

V zavori je zrak. Če imaš bleed kit odzrači sam, drugače pelji k serviserju.
Uporabniški avatar
Spikster
član
 
Prispevkov: 458
Pridružen: 17 Avg 2009 23:52
Kraj: Ljubljana

Re: elixir problem

OdgovorNapisal/-a Veso » 11 Dec 2010 18:58

Ravno učeri je pršu is servisa ker se mi je to že nardilo enkrat.
Veso
član
 
Prispevkov: 232
Pridružen: 22 Sep 2009 18:09
Kraj: Šešče

Re: elixir problem

OdgovorNapisal/-a templ » 11 Dec 2010 19:29

menjaj servis :))
Uporabniški avatar
templ
član
 
Prispevkov: 230
Pridružen: 05 Dec 2007 08:41
Kraj: Maribor

Re: elixir problem

OdgovorNapisal/-a Veso » 11 Dec 2010 19:37

OK :)
Veso
član
 
Prispevkov: 232
Pridružen: 22 Sep 2009 18:09
Kraj: Šešče

Re: elixir problem

OdgovorNapisal/-a Spikster » 11 Dec 2010 21:00

Lahko pa menjaš zavore
Uporabniški avatar
Spikster
član
 
Prispevkov: 458
Pridružen: 17 Avg 2009 23:52
Kraj: Ljubljana

Re: elixir problem

OdgovorNapisal/-a Buschi » 11 Dec 2010 21:12

WTF. Ročka je bila odzračena tako kot se eleksir odzrači in ni možnosti, da bi bil v sistemu zrak, ker sem čezenj spustil ca 1dcl olja. Pizda Vasja, bolj kot se trudim, da bi ti spravil zadeve v red, bolj jih zafukaš
Če bi bil zrak v sistemu, ročka kot prvo nebi prijela oz bi ob pumpanju bostajala trša.

In prvič se je zgodilo to zato, ker je nekdo na hojladri menjal orginal lajtngo za fensi belo, obenem pa pošrek vstavil olivo in je olje teklo ven pri ročki.
Planinec...Gorski kolesar...Enduro motorist!
Uporabniški avatar
Buschi
Vaški peciklmehanik
 
Prispevkov: 10845
Pridružen: 10 Dec 2002 14:11
Kraj: Dolina Bratov Šrot

Re: elixir problem

OdgovorNapisal/-a PrimozR » 12 Dec 2010 02:38

A ni to tipičen problem Eliksirjev (sploh prve generacije) da gre ročka v poden (oz. skoraj) tudi pri odzračeni zavori?
PrimozR
član
 
Prispevkov: 5841
Pridružen: 22 Nov 2006 15:27
Kraj: Radovljica

Re: elixir problem

OdgovorNapisal/-a K.u.K 17 » 17 Dec 2010 21:44

zanimivo je slišati o problemih z elixirji....sedaj nisem prepričan če sem samo jaz "the lucky bastard" in nisem imel še nobene reklamacije oz. problema z dotičnimi zavorami, ali so to bile defektne serije zavor prejšnjih let.
ampak resno, v tem letu sem jih montiral, tako na oko, okrog 50 sistemov, in poleg običajnega vzdrževanja, nobenega problema.
so pa bili problemi z Code zavorami, ravno na ročki, o čem teče tudi debata.
Uporabniški avatar
K.u.K 17
član
 
Prispevkov: 281
Pridružen: 15 Dec 2009 18:59

Re: elixir problem

OdgovorNapisal/-a specialized123 » 18 Dec 2010 12:32

lp kot berem vaše debate sem imel jaz iste probleme vendar pri avid code kupil sem popolnoma nove in sem jih fural 1 sezno brez problemov potem pa so se mi kar naenkrat pojavile težave ročica je bila brez učinka in gumb s katerim uravnavaš odaljenost ploščic od rotorja ni deloval tako kakor bi moral
potem je še začel spuščati in delov za code se prinas sploh ne da dobit večkrat so bile na servisu vendar težave so se kar ponavljale
zato sem zavore zamenjal z shimano saint in delajo res hudo opazna večja moč pri zaviranju in odzivnost ročke
drugače pa sem imal elixirje in so mi delali prfektno res nobenih težav tudi brat ima na dh elixir cr in mu delajo res odl tudi z prezračevanjem ni nobenoh težav
ponavadi jih prezračim kar doma in res delajo vendar jih moraš redno zračiti ter uporabljati originalno olje potem pa delajo če greš kupt olje na omwali kej podobnega
bremze nedelujejo več dobro .

lp tilen
specialized123
član
 
Prispevkov: 669
Pridružen: 19 Maj 2009 18:49

Re: elixir problem

OdgovorNapisal/-a kampdany » 18 Dec 2010 13:05

specialized123 napisal/-a:lp kot berem vaše debate sem imel jaz iste probleme vendar pri avid code kupil sem popolnoma nove in sem jih fural 1 sezno brez problemov potem pa so se mi kar naenkrat pojavile težave ročica je bila brez učinka in gumb s katerim uravnavaš odaljenost ploščic od rotorja ni deloval tako kakor bi moral
potem je še začel spuščati in delov za code se prinas sploh ne da dobit večkrat so bile na servisu vendar težave so se kar ponavljale
zato sem zavore zamenjal z shimano saint in delajo res hudo opazna večja moč pri zaviranju in odzivnost ročke
drugače pa sem imal elixirje in so mi delali prfektno res nobenih težav tudi brat ima na dh elixir cr in mu delajo res odl tudi z prezračevanjem ni nobenoh težav
ponavadi jih prezračim kar doma in res delajo vendar jih moraš redno zračiti ter uporabljati originalno olje potem pa delajo če greš kupt olje na omwali kej podobnega
bremze nedelujejo več dobro .

lp tilen


Aha, ja "super",......ko si prodajal zavore so bile odlično ohranjene in delovanje odlično brez katerega koli problema skoraj nič vožene :evil:
Ke tipi so tle na tabli :?

Lp
Uporabniški avatar
kampdany
član
 
Prispevkov: 737
Pridružen: 16 Avg 2006 08:56
Kraj: obala

Re: elixir problem

OdgovorNapisal/-a wilecoyote » 18 Dec 2010 14:03

Pravkar nabavil Avide.
Skrajšal cevko in odzračil zavoro, pri tem sem uporabil olje OMV DOT 5.1.
Ali to res drži da je smiselno uporabit originalno Avid-ovo olje ??
Uporabniški avatar
wilecoyote
član
 
Prispevkov: 530
Pridružen: 01 Nov 2007 22:29
Kraj: Izola

Re: elixir problem

OdgovorNapisal/-a K.u.K 17 » 18 Dec 2010 15:04

wilecoyote napisal/-a:Pravkar nabavil Avide.
Skrajšal cevko in odzračil zavoro, pri tem sem uporabil olje OMV DOT 5.1.
Ali to res drži da je smiselno uporabit originalno Avid-ovo olje ??


ne. oziroma, kakor želiš, ni razlike med posameznimi olji. :wink:
Uporabniški avatar
K.u.K 17
član
 
Prispevkov: 281
Pridružen: 15 Dec 2009 18:59

Re: elixir problem

OdgovorNapisal/-a specialized123 » 20 Dec 2010 19:16

lp kot sem uspel izbrati iz odpisa praviš da sem ti prodal zavore ki so bile pokvarjene
ja res sem ti prodal avid code vendar so te bile popolnoma brezhibne vendr sem jih prodal le s preventivnih razlogov
saj sem imel kot sem že napisal težave . Zavore ki pa sem jih prodal tebi pa sem imel na kolesu ki sem ga kupil rabljenega in
sem imel ugodno verjanto za nakup shimano saint zavor in sem se odločil za preventivno zamenjavo.
Glede zavor ki sem jih omenjal v debati pa jih imam še vedno doma in to da dirt bajku.

lp tilen
specialized123
član
 
Prispevkov: 669
Pridružen: 19 Maj 2009 18:49

Re: elixir problem

OdgovorNapisal/-a wilecoyote » 31 Dec 2010 19:58

klempo napisal/-a:Na seminarju smo bili opozorjeni, da je razlika v zračenju juicy in elixir zavor. Pri elixsirkah ne zračimo ročico, kot se to dela pri juicykah. Mogoče bi lahko bil problem skrit tu. Sam jih še nisem servisiral in ne vem.

Uživajte!



V videu na http://www.pinkbike.com/news/tech-tuesd ... -2010.html možakar iz Avida prezračuje tudi ročico in na posnetku je razvidno da gre nekaj mehurčkov ven iz ročice.
Če ne bi zračil ročice kako bi spravil ven teh par mehurčkov ?
Uporabniški avatar
wilecoyote
član
 
Prispevkov: 530
Pridružen: 01 Nov 2007 22:29
Kraj: Izola

Re: elixir problem

OdgovorNapisal/-a Buschi » 01 Jan 2011 12:29

Ročice ne smeš odzračiti, kar lahko ''kao'' fentaš dihtungo, ki je okol in okol batka(to ni zrastlo na mojem zelniku).
Ročko odzračiš v bistvu s tem ko porineš olje od spodaj navzgor.

Prvi del:
http://www.youtube.com/watch?v=4g_U4dViGas&feature=related

Drugi del:
http://www.youtube.com/watch?v=ASeX4K_92W8&feature=BF&playnext=1&list=QL
Planinec...Gorski kolesar...Enduro motorist!
Uporabniški avatar
Buschi
Vaški peciklmehanik
 
Prispevkov: 10845
Pridružen: 10 Dec 2002 14:11
Kraj: Dolina Bratov Šrot

Re: elixir problem

OdgovorNapisal/-a wilecoyote » 01 Jan 2011 15:09

Buschi napisal/-a:Ročice ne smeš odzračiti, kar lahko ''kao'' fentaš dihtungo, ki je okol in okol batka(to ni zrastlo na mojem zelniku).
Ročko odzračiš v bistvu s tem ko porineš olje od spodaj navzgor.

Prvi del:
http://www.youtube.com/watch?v=4g_U4dViGas&feature=related

Drugi del:
http://www.youtube.com/watch?v=ASeX4K_92W8&feature=BF&playnext=1&list=QL



videl tudi ta dva posnetka
Komu verjet mojstrom iz cyclerycom ali uradnemu Avid mojstru. So res štorasti pri Avidu nikjer ne navajajo posebnosti za Elixirje, vse zavore mečejo v isti koš.

Kot je razvidno na Avidovem posnetku so v ročici mehurčki, pri videu s cyclerycom-a očitno ostajajo v ročici ali je s tem ko je potiskal olje malo odspodaj navzgor in potem še obratno odzračil tudi ročico.

Pred časom sem na nekem forumu bral (zdaj ne najdem linka) da če odzračuješ še ročico je sistem takoj v overfillu in da se moraš potem še zajebavat in parkrat spustit olje (na ročici) tako da dobiš zadovoljiv odmik ročice. V primeru da imaš overfillan sistem obstaja nevarnost da ročico hitro uničiš zaradi prevelikih sil potiska.

Bom opisal še moje težavice

Imam code r (ročica ista kot elixir) in sem skrajšal zadnjo cevko ,po krajšanju cevke zavoro prezračil. Po prezračitvi ni več isti občutek na ročici kot je bil pri tovarniškem filanju. Hod ročice se je konkretno zmanjšal in občutek je bolj chewing gum.
Po navodili sem malo olja spustil vendar še zmeraj ni isti občutek na prednji in zadnji ročici. Zadnja je malo trša, ima še zmeraj malenkost manj hoda in še zmeraj chewing gum občutek. Sicer bistveno manj kot pred spuščanjem olja.
Olja več kot toliko ne morem spustit saj ko vstavim spacerje olje ne priteče več na ročici, torej smatram da olja ni preveč, sprašujem se ali ga je premalo?

Sicer težava ni tako huda, ker zavora dobro deluje zanima me pa kje sem ga polomil.

Kakšna ideja ?
Uporabniški avatar
wilecoyote
član
 
Prispevkov: 530
Pridružen: 01 Nov 2007 22:29
Kraj: Izola

Re: elixir problem

OdgovorNapisal/-a wilecoyote » 01 Jan 2011 16:21

wilecoyote napisal/-a:
Buschi napisal/-a:Ročice ne smeš odzračiti, kar lahko ''kao'' fentaš dihtungo, ki je okol in okol batka(to ni zrastlo na mojem zelniku).
Ročko odzračiš v bistvu s tem ko porineš olje od spodaj navzgor.

Prvi del:
http://www.youtube.com/watch?v=4g_U4dViGas&feature=related

Drugi del:
http://www.youtube.com/watch?v=ASeX4K_92W8&feature=BF&playnext=1&list=QL



videl tudi ta dva posnetka
Komu verjet mojstrom iz cyclerycom ali uradnemu Avid mojstru. So res štorasti pri Avidu nikjer ne navajajo posebnosti za Elixirje, vse zavore mečejo v isti koš.

Kot je razvidno na Avidovem posnetku so v ročici mehurčki, pri videu s cyclerycom-a očitno ostajajo v ročici ali je s tem ko je potiskal olje malo odspodaj navzgor in potem še obratno odzračil tudi ročico.

Pred časom sem na nekem forumu bral (zdaj ne najdem linka) da če odzračuješ še ročico je sistem takoj v overfillu in da se moraš potem še zajebavat in parkrat spustit olje (na ročici) tako da dobiš zadovoljiv odmik ročice. V primeru da imaš overfillan sistem obstaja nevarnost da ročico hitro uničiš zaradi prevelikih sil potiska.

Bom opisal še moje težavice

Imam code r (ročica ista kot elixir) in sem skrajšal zadnjo cevko ,po krajšanju cevke zavoro prezračil. Po prezračitvi ni več isti občutek na ročici kot je bil pri tovarniškem filanju. Hod ročice se je konkretno zmanjšal in občutek je bolj chewing gum.
Po navodili sem malo olja spustil vendar še zmeraj ni isti občutek na prednji in zadnji ročici. Zadnja je malo trša, ima še zmeraj malenkost manj hoda in še zmeraj chewing gum občutek. Sicer bistveno manj kot pred spuščanjem olja.
Olja več kot toliko ne morem spustit saj ko vstavim spacerje olje ne priteče več na ročici, torej smatram da olja ni preveč, sprašujem se ali ga je premalo?

Sicer težava ni tako huda, ker zavora dobro deluje zanima me pa kje sem ga polomil.

Kakšna ideja ?



Našel krivca :mad:

Ko sem skrajšal cev sem zamenjal še zadnji rotor in sicer mojega originalnega G2 z novim G3 katerega sem dobil zraven zavor.
Prednjega pa sem pustil G2.
Med testiranjem sem samo vstavil rotor G2 in občutek na ročici odličen, sestavim kolo z G3 rotorjem občutek zgoraj opisan.
Razlika G3 rotor debelina 2,0 G2 debelina 1,8.
Montiral nazaj G2 rotor in ročici se obnašajo enako.
Uporabniški avatar
wilecoyote
član
 
Prispevkov: 530
Pridružen: 01 Nov 2007 22:29
Kraj: Izola

Re: elixir problem

OdgovorNapisal/-a Buschi » 01 Jan 2011 18:17

No, debelina rotorja pa res ni problem.
Če gre ročka do konca, pač vzameš kolo z rotorjem ven, malenkost stisneš ročko v prazno(da zlezejo pakne skupaj) in vstaviš kolo nazaj.
Planinec...Gorski kolesar...Enduro motorist!
Uporabniški avatar
Buschi
Vaški peciklmehanik
 
Prispevkov: 10845
Pridružen: 10 Dec 2002 14:11
Kraj: Dolina Bratov Šrot

Re: elixir problem

OdgovorNapisal/-a wilecoyote » 01 Jan 2011 18:45

Buschi napisal/-a:No, debelina rotorja pa res ni problem.
Če gre ročka do konca, pač vzameš kolo z rotorjem ven, malenkost stisneš ročko v prazno(da zlezejo pakne skupaj) in vstaviš kolo nazaj.



Ni da gre do konca (postopek za približat ploščice poznam). Pri originalnih rotorjih G3 2mm debeli ima ročka zelo malo hoda in je zelo trda.
Pri uporabi G2 rotorjev 1,8mm je hod ročke super.
Uporabniški avatar
wilecoyote
član
 
Prispevkov: 530
Pridružen: 01 Nov 2007 22:29
Kraj: Izola

Re: elixir problem

OdgovorNapisal/-a TTOCS » 18 Jan 2011 09:03

A mi lahko kdo pove kaj je s temi kurčevimi elixirji??
Čisto vsakič, ko je kolo spredaj močno dvignjeno in stisnem zavoro, pade ročka po parih pritiskih noter. Avid bi moral narediti vpoklic in menjati ta jajca, ne pa da plačujemo servise, ki ne morejo rešiti problema. Vsak od nas je že kdaj porival kolo v hudo strm klanec (30%-40%). Porineš kolo meter predsebe, stisneš zavore in se nato še sam pomakneš za meter naprej. To ponavljaš vso strmino. In vedno mi padeta ročki noter, prednja ponavadi prej. Potem pa na spustu ni šanse da kaj zaviraš. Čez dalj časa (nekaj ur) se stanje vrne v prvotno. Ne moreš pa s samim pumpanjem nazaj dvigniti ročke.

Ima še kdo te probleme? Jebeni avid. Jezen sem, totalno.
4x v 15 mes na odzračevanju, nazadnje v septembru so mi eno odzračili, drugo pa ročko menjali. In v nedeljo sem prvič gural na maretovi turi v klanec. In je ročka padla noter!!!!

Kaj lahko naredim napram Prolocu in Avidu?
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
TTOCS
član
 
Prispevkov: 2953
Pridružen: 22 Feb 2003 21:07
Kraj: Slovenska Bistrica

Re: elixir problem

OdgovorNapisal/-a Shifty » 18 Jan 2011 10:38

Bo treba zamenjat batek in tesnila, strošek cca 30€. Serijska napaka ki pa jo nočejo priznat :(
Uporabniški avatar
Shifty
član
 
Prispevkov: 1088
Pridružen: 03 Okt 2006 19:47
Kraj: Ljubljana

Re: elixir problem

OdgovorNapisal/-a primor » 18 Jan 2011 11:52

Meni elixir delajo OK, so pa res izrazito malo voženi. Ko pa se pričnejo težave (ali pa že prej, odvisno od stanja na TRR), jih bom menjal za kaj drugega, brez veze stalno viseti na servisih.

P
primor
član
 
Prispevkov: 2320
Pridružen: 13 Jul 2001 08:18
Kraj: Kotlje

Re: elixir problem

OdgovorNapisal/-a TTOCS » 18 Jan 2011 12:20

@shifty: ma saj to so mi menjali lani septembra, še v roku 1 letne garancije.
In zdaj je bilo prvič, da sem gural v en strm klanec. HALO?!? Kaj zdaj naj vsakič dam na servis? Sem brez bajka pa še plačat moram?
Ker sem prepričan da nisem edini - kaj lahko naredimo? Če ima še kdo podobne probleme lahko na ZS, pa damo en dopis na Uvoznika, ali pa kar na Avid. Če je konstrukcijski feler, pa naj mi dajo drugo zavoro. !!
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
TTOCS
član
 
Prispevkov: 2953
Pridružen: 22 Feb 2003 21:07
Kraj: Slovenska Bistrica

Re: elixir problem

OdgovorNapisal/-a Tzuli » 18 Jan 2011 18:24

TTOCS napisal/-a:A mi lahko kdo pove kaj je s temi kurčevimi elixirji??
Čisto vsakič, ko je kolo spredaj močno dvignjeno in stisnem zavoro, pade ročka po parih pritiskih noter. Avid bi moral narediti vpoklic in menjati ta jajca, ne pa da plačujemo servise, ki ne morejo rešiti problema. Vsak od nas je že kdaj porival kolo v hudo strm klanec (30%-40%). Porineš kolo meter predsebe, stisneš zavore in se nato še sam pomakneš za meter naprej. To ponavljaš vso strmino. In vedno mi padeta ročki noter, prednja ponavadi prej. Potem pa na spustu ni šanse da kaj zaviraš. Čez dalj časa (nekaj ur) se stanje vrne v prvotno. Ne moreš pa s samim pumpanjem nazaj dvigniti ročke.

Ima še kdo te probleme? Jebeni avid. Jezen sem, totalno.
4x v 15 mes na odzračevanju, nazadnje v septembru so mi eno odzračili, drugo pa ročko menjali. In v nedeljo sem prvič gural na maretovi turi v klanec. In je ročka padla noter!!!!

Kaj lahko naredim napram Prolocu in Avidu?



Hehe, saj ne da bi ti privoščil, ampak meni je Hans 2x menjal sprednjo in zadnjo bremzo za novo na Endurotu (vsakič v garanciji). Problem se je pojavil čisto vsakič. Greš scat daš kolo ležat, gre ročka do dol. Meni je pomagalo nagibanje v nasprotno smer. Ponavadi je to zaleglo, se pravi če je ležal na desni strani nagneš na levo, če si gural gor, ga obrneš na dol.

No pred 14 dnevi je pa Hans dokončno rešil problem. Avide mi je zamenjal za Shimano XTR (tudi v garanciji) in voila problem gone.
On the internet you can be anything you want.

It's strange that so many people choose to be stupid.
Uporabniški avatar
Tzuli
What, me worry?
 
Prispevkov: 2774
Pridružen: 18 Apr 2003 22:12

Re: elixir problem

OdgovorNapisal/-a mannetou » 18 Jan 2011 20:52

TTOCS napisal/-a:A mi lahko kdo pove kaj je s temi kurčevimi elixirji??
Čisto vsakič, ko je kolo spredaj močno dvignjeno in stisnem zavoro, pade ročka po parih pritiskih noter. Avid bi moral narediti vpoklic in menjati ta jajca, ne pa da plačujemo servise, ki ne morejo rešiti problema. Vsak od nas je že kdaj porival kolo v hudo strm klanec (30%-40%). Porineš kolo meter predsebe, stisneš zavore in se nato še sam pomakneš za meter naprej. To ponavljaš vso strmino. In vedno mi padeta ročki noter, prednja ponavadi prej. Potem pa na spustu ni šanse da kaj zaviraš. Čez dalj časa (nekaj ur) se stanje vrne v prvotno. Ne moreš pa s samim pumpanjem nazaj dvigniti ročke.

Ima še kdo te probleme? Jebeni avid. Jezen sem, totalno.
4x v 15 mes na odzračevanju, nazadnje v septembru so mi eno odzračili, drugo pa ročko menjali. In v nedeljo sem prvič gural na maretovi turi v klanec. In je ročka padla noter!!!!

Kaj lahko naredim napram Prolocu in Avidu?


Se mi je dogajalo, pa se mi ne več. Rešitev pa konkreten servis in odzračenje zavor. Zamenjaj servis. Problem je v serviserjih, ki glumijo da to so.
Uporabniški avatar
mannetou
član
 
Prispevkov: 983
Pridružen: 25 Jul 2009 20:45
Kraj: Ljubljana

Re: elixir problem

OdgovorNapisal/-a TTOCS » 18 Jan 2011 21:12

Nisem si več na jasnem - ali gre za problem servisa. Mislim da gre za problem konstrukcije, ki je noben serviser ne more rešit trajno.
Men so bremze v tretje rihtal na Prolocu pod garancijo.
V drugi so jih odzračili na Extremvitalu, enkrat pa mislim da je celo Buschi delal na njih.
Vsakič je bilo potem popolnoma vredu. Ampak prvo guranje v hrib, pa stisnem parkrat zavoro in sem brez bremz.

Zato pa pravim - a se da kako Avidu to pizdarijo gor obesit? Ni kriv noben servis.
Žal edina rešitev ki jo vidim je, da naslednjič kupim PRI HANSU?!
Jutri kličem Spec uvoznika, pa da vidimo kaj bo s tega.
Pa še kak pozdravček bo treba Avidu napisat. Konec koncev ne gre za neko tretje razredno bremzo.
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
TTOCS
član
 
Prispevkov: 2953
Pridružen: 22 Feb 2003 21:07
Kraj: Slovenska Bistrica

Re: elixir problem

OdgovorNapisal/-a templ » 18 Jan 2011 21:47

še vedno je problem v prezračevanju...
vzami si čas.. odzrači kot se spodobi, pa bo ok.
ni probem v pritožbah.. :)

če zanš nemško se drži tega priporočila, meni je uspelo v 2 poskusu... je sedaj vredu od julija...
mesto prijema se ne spremija več in pa (rpočka ne "pada globje"), niti po dolgih strmih vsponih nit pi rukajočih spustih brez bremzanja.
prej se je ročka "posedla za kak cm ali tudi več".

http://www.mtb-news.de/forum/showthread.php?t=425934
Uporabniški avatar
templ
član
 
Prispevkov: 230
Pridružen: 05 Dec 2007 08:41
Kraj: Maribor

Re: elixir problem

OdgovorNapisal/-a šumski » 19 Jan 2011 12:33

kako se pa obnesejo code r?
so pri njih iste težave kot pri elixirjih?
ima kdo kake izkušnje z njimi?
Uporabniški avatar
šumski
član
 
Prispevkov: 164
Pridružen: 29 Sep 2008 12:04
Kraj: tam nekje

Re: elixir problem

OdgovorNapisal/-a wilecoyote » 19 Jan 2011 14:53

šumski napisal/-a:kako se pa obnesejo code r?
so pri njih iste težave kot pri elixirjih?
ima kdo kake izkušnje z njimi?


Kupil prešnji mesec.
Končno mi jih je uspelo preiskusit na malce daljšem spustu.
Vozim sicer AM, vem da je to DH zavora in da ne potrebujem toliko zavorne moči.
Glede na to da je bila cena Elixirjev in Code R ista sem se odločil za Code in računam na to da glede na velikost ploščic bom imel manjšo obrabo kot bi imel na elixirjih.

Cevko zadnje zavore sem krajšal tako da sem moral zavoro prezračit. Prvo sem poskusil po načinu (youtube) zračenja samo preko čeljusti. Prezračiš, stisneš zavorno ročko, občutek ok, testna vožnja, zavora deluje odlično. Dvignem kolo na zadnje kolo in ga obesim za prednje kolo na steno, stisnem ročko in ročka se kar posede. Poskusil sem parkrat prezračit po tej metodi vendar rezultat je bil vedno isti.

Po teh neuspehih sem poskusil še po Avidovi metodi, torej klasično prezračevanje kot pri juicy in kot kaže je delovalo.

Glede zavore moram povedat da ima veliko zavorne moči se pa da zelo lepo upravljat z njo. Pred code sem imel XT zavore katere so imele tudi veliko zavorne moči vendar je bila meja med zaviranjem in kipanjem malenkostena. Pri Code je prav tako kot pri Elixirju modulacija res pohvalna.
Ročka je v bistvu ista kot pri Elixir R in s tem predvidevam da tudi težave. Kolikor vidim je večina težav pri Elixirjih na ročki. Upam le da so jo za L 2011 porihtali in ne bo težav.

Skratka, zavora ki sem jo vozil to soboto je res odlična, upam da bo taka tudi ostala.

Ne vem ali to res drži: na enem forumu (ne najdem več linka) sem čital da je velikokrat težava Elixirjev zaradi prevelike količine olja v sistemu. V primeru ko imamo preveč olja v sistemu imamo zelo kratek hod ročice in ker ima zavorni cilinder lijakaste oblike (taper) na začetku ne tesni dovolj da bi prenašal velike sile stiskanja in posledično pri tem potisnemo mehurčke zraka iz rezervarja v cilinder (podobno kot pri prezračevanju ročke le da pri prezračevanju potisnemo mehurčke v siringo v tem primeru pa v zavorni cilinder) zato naj bi Elixir potreboval kar nekaj hoda (deadband) preden pride do točke dotika rotorja, tako da bat v ročki doseže del cilindra kjer ima cilindrično obliko in s tem popolno tesnenje od tam naprej ga lahko obremenimo s polno silo.
Uporabniški avatar
wilecoyote
član
 
Prispevkov: 530
Pridružen: 01 Nov 2007 22:29
Kraj: Izola

Re: elixir problem

OdgovorNapisal/-a Buschi » 19 Jan 2011 16:32

TTOCS napisal/-a:Jutri kličem Spec uvoznika, pa da vidimo kaj bo s tega. ..


Nič. Mail bodo forwardirali men...
Planinec...Gorski kolesar...Enduro motorist!
Uporabniški avatar
Buschi
Vaški peciklmehanik
 
Prispevkov: 10845
Pridružen: 10 Dec 2002 14:11
Kraj: Dolina Bratov Šrot

Re: elixir problem

OdgovorNapisal/-a mannetou » 22 Jan 2011 03:41

TTOCS napisal/-a:Nisem si več na jasnem - ali gre za problem servisa. Mislim da gre za problem konstrukcije, ki je noben serviser ne more rešit trajno.

Zato pa pravim - a se da kako Avidu to pizdarijo gor obesit? Ni kriv noben servis.


Mogoče je stvar res v konstrukciji, ampak ne bi rekel da gre za problem, ker če se držiš navodil in odzračiš tako kot je treba, zadeva dela. Povem iz prve roke.
Uporabniški avatar
mannetou
član
 
Prispevkov: 983
Pridružen: 25 Jul 2009 20:45
Kraj: Ljubljana

Re: elixir problem

OdgovorNapisal/-a Veso » 22 Jan 2011 16:54

Js mam podoben problem kot TTOCS sem dal bremzo prezračit že naslednjo furo olje steklo ven, sem jo poslal u kranj zamenjali so vsa tesnila in batek dobil u četrek nazaj u petek grem furat še držalo (v klanec nisem tišal kolesa). No danes sem peš na ravnini delala kot je treba pritem v klanec in čez par sto metrov ročka padla čist noter disk zadaj pa je čist masten.

Ne razumem kako je lahko spustila ko pa so bila menjana vsa tesnila?

Ali je čas zamenjat zavore?

Hvala za odgovore vnaprej.
Veso
član
 
Prispevkov: 232
Pridružen: 22 Sep 2009 18:09
Kraj: Šešče

Re: elixir problem

OdgovorNapisal/-a mrd » 22 Jan 2011 17:04

Čas je za pisat razumljivo ter uporabljat pike kamor sodijo ter posledično tudi velike črke na začetku stavka.
Jaz ne zastopim kaj si ti poslal v Kranj?
Batke? A s tem misliš samo na čeljusti? A potem si pa sam namontiral cev in ročko ter nalil olje in vse skupaj odzračil?
Ali si poslal celo zavoro (čeljust, cev, ročko) in so ti tam vse poštimali ti si pa samo gor namontiral?
Če je ta drugo potem sledi reklamacija servisa.
Če je ta prvo potem si slabo naredil in boljše, da zapelješ kam na servis, da ti uredijo.
Uporabniški avatar
mrd
član
 
Prispevkov: 1584
Pridružen: 23 Maj 2010 14:33
Kraj: Notranjsko-kraška regija

Re: elixir problem

OdgovorNapisal/-a Veso » 22 Jan 2011 17:30

mrd napisal/-a:Čas je za pisat razumljivo ter uporabljat pike kamor sodijo ter posledično tudi velike črke na začetku stavka.
Jaz ne zastopim kaj si ti poslal v Kranj?
Batke? A s tem misliš samo na čeljusti? A potem si pa sam namontiral cev in ročko ter nalil olje in vse skupaj odzračil?
Ali si poslal celo zavoro (čeljust, cev, ročko) in so ti tam vse poštimali ti si pa samo gor namontiral?
Če je ta drugo potem sledi reklamacija servisa.
Če je ta prvo potem si slabo naredil in boljše, da zapelješ kam na servis, da ti uredijo.


Ta drugo je sam je nism dau sam gor so mi jo na servisu.
Veso
član
 
Prispevkov: 232
Pridružen: 22 Sep 2009 18:09
Kraj: Šešče

Re: elixir problem

OdgovorNapisal/-a mrd » 22 Jan 2011 17:38

Nimaš kaj razmišljat dosti. Servisna storitev je pod garancijo. Pelji čimprej nazaj, pokaži, razloži...
Uporabniški avatar
mrd
član
 
Prispevkov: 1584
Pridružen: 23 Maj 2010 14:33
Kraj: Notranjsko-kraška regija

Re: elixir problem

OdgovorNapisal/-a bernoger » 22 Jan 2011 23:31

TTOCS napisal/-a:...

Kaj lahko naredim napram Prolocu in Avidu?


Nočem biti pameten ampak bojim se, da nič.
Osebno se v velikem loku izogibam avidu in formuli in vozim shimano in se ne jebem. Meni shimano zmaga pri zavorah. Keep it simple, stupid. Mineralca noter pa zdravo. Nikoli problemov z odzračevanjem odmikanjem batkov, škripanjem... Na enem kolesu vozim deore 525 že pet let brez problemov. Mogoče edini minus je pri shimanu zna biti pri CL rotorjih pri katerih sem že videl da se je pojavil kakšen luft v netih in so nastajale vibracije in zvoki večtonske vlakovne kompozicije... :)

Ampak kot vedno. So izjeme in v tem primeru tudi niso redke, ki jim pa zadeve (v tem primeru avid) delajo tako kot je treba. :)
Do as I say, not as I do!
Uporabniški avatar
bernoger
član
 
Prispevkov: 372
Pridružen: 08 Dec 2005 08:38
Kraj: kamnik

Re: elixir problem

OdgovorNapisal/-a Buschi » 23 Jan 2011 15:39

Joj, ampak serviser v prolocu ga pa res serje.

Elexirja smo poslal v proloco na servis, ker se je zavora uscala pri batkih v čeljusti. Dobil nazaj, dal not nove swissstop pakne in zmontiral.
In to je to.
Planinec...Gorski kolesar...Enduro motorist!
Uporabniški avatar
Buschi
Vaški peciklmehanik
 
Prispevkov: 10845
Pridružen: 10 Dec 2002 14:11
Kraj: Dolina Bratov Šrot

Re: elixir problem

OdgovorNapisal/-a Veso » 23 Jan 2011 15:49

Zdej se je tut na čeljusti.
Veso
član
 
Prispevkov: 232
Pridružen: 22 Sep 2009 18:09
Kraj: Šešče

Re: elixir problem

OdgovorNapisal/-a Buschi » 23 Jan 2011 15:53

Ja, vem. Prnes v žauc, bojo fantje poslal nazaj v proloco.
Planinec...Gorski kolesar...Enduro motorist!
Uporabniški avatar
Buschi
Vaški peciklmehanik
 
Prispevkov: 10845
Pridružen: 10 Dec 2002 14:11
Kraj: Dolina Bratov Šrot

Re: elixir problem

OdgovorNapisal/-a Veso » 23 Jan 2011 15:55

Buschi napisal/-a:Ja, vem. Prnes v žauc, bojo fantje poslal nazaj v proloco.

Pa bo šlo to na garancijo servisa
Veso
član
 
Prispevkov: 232
Pridružen: 22 Sep 2009 18:09
Kraj: Šešče

Re: elixir problem

OdgovorNapisal/-a Buschi » 23 Jan 2011 15:56

Del že, pakn ne bojo hotl priznat...
Planinec...Gorski kolesar...Enduro motorist!
Uporabniški avatar
Buschi
Vaški peciklmehanik
 
Prispevkov: 10845
Pridružen: 10 Dec 2002 14:11
Kraj: Dolina Bratov Šrot

Re: elixir problem

OdgovorNapisal/-a Veso » 23 Jan 2011 16:03

Buschi napisal/-a:Del že, pakn ne bojo hotl priznat...

Sej na to sm računu
Veso
član
 
Prispevkov: 232
Pridružen: 22 Sep 2009 18:09
Kraj: Šešče

Re: elixir problem

OdgovorNapisal/-a Buschi » 23 Jan 2011 16:12

Bom že neki zrihtu...
Planinec...Gorski kolesar...Enduro motorist!
Uporabniški avatar
Buschi
Vaški peciklmehanik
 
Prispevkov: 10845
Pridružen: 10 Dec 2002 14:11
Kraj: Dolina Bratov Šrot

Re: elixir problem

OdgovorNapisal/-a TTOCS » 23 Jan 2011 23:25

bernoger napisal/-a: Mogoče edini minus je pri shimanu zna biti pri CL rotorjih pri katerih sem že videl da se je pojavil kakšen luft v netih in so nastajale vibracije in zvoki večtonske vlakovne kompozicije... :)
:)


Jup. Imel tud to na prejšnjem bajku. Menjan pod garancijo. Prej kot v letu spet. Pa je bilo sedišče zadnje zavore plano z rezkarjem posneto. Drugače pa enao - imel 555 pa v 4 letih b.p. Niti enkrat pipnil.
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
TTOCS
član
 
Prispevkov: 2953
Pridružen: 22 Feb 2003 21:07
Kraj: Slovenska Bistrica

Re: elixir problem

OdgovorNapisal/-a MatTo » 24 Jan 2011 14:09

Ja no, če smo že pri 'pipanju' - imel Hayes Mag od 2001 do 2010 intaktne.
Potem mi je kolega preventivno menjal olje in še vedno delajo bp pri novem lastniku.
Me je že skrbelo, da je kaj narobe s serijo ... :mrgreen:

Kar se Elixirja tiče tudi mene malce skrbi - kot bodočega lastnika le teh na Remedyu 7 2011.
Goniklanc MTB Team
Uporabniški avatar
MatTo
ex giantxcx
 
Prispevkov: 389
Pridružen: 30 Sep 2001 19:44
Kraj: Ljubljana-Bruselj

Re: elixir problem

OdgovorNapisal/-a TTOCS » 24 Jan 2011 14:34

Kaj te ma za skrbet? Veš da bodo jebale. Kot alfa romeo. Veš da bodo problemi, ampak ko dela, dela 1A. :mrgreen:
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
TTOCS
član
 
Prispevkov: 2953
Pridružen: 22 Feb 2003 21:07
Kraj: Slovenska Bistrica

Re: elixir problem

OdgovorNapisal/-a mannetou » 24 Jan 2011 23:58

Ja, pa počas se jih bodo tud vsi serviserji naučil servisirat. :)
Uporabniški avatar
mannetou
član
 
Prispevkov: 983
Pridružen: 25 Jul 2009 20:45
Kraj: Ljubljana

Re: elixir problem

OdgovorNapisal/-a Dolenccc » 25 Jan 2011 07:57

Mene ste tudi s to temo malo prestrašli, tko da sem si že ob nabavi becikla komplet za zračenje nabavil, pa ga še ni blo treba ponucat :)

Tko da očitno znajo tud delat.
Uporabniški avatar
Dolenccc
član
 
Prispevkov: 299
Pridružen: 13 Avg 2010 08:06
Kraj: Nm, lj

Re: elixir problem

OdgovorNapisal/-a MatTo » 25 Jan 2011 10:50

TTOCS napisal/-a:Kaj te ma za skrbet? Veš da bodo jebale. Kot alfa romeo. Veš da bodo problemi, ampak ko dela, dela 1A. :mrgreen:


Mogoče maš prav. Ampak kupec je kralj, kajne?
Imam nastavljeno preventivno varovalko, zato me skrbi bistveno manj kot sicer. 8)
Goniklanc MTB Team
Uporabniški avatar
MatTo
ex giantxcx
 
Prispevkov: 389
Pridružen: 30 Sep 2001 19:44
Kraj: Ljubljana-Bruselj

Re: elixir problem

OdgovorNapisal/-a Buschi » 26 Jan 2011 17:18

Vasja, serviser ti bo dal novo zadnjo čeljust z novimi paknami, sicer orginal.
Rotor obvezno operi z disc cleanerjem-dobiš v Silco-tu v Šentrupertu za ca 4€. Operi izdatno, z cunjo spuči vse zareze, luknje,..
Zmontirat boš pa menda znal sam...da mam mir na dopustu.
Planinec...Gorski kolesar...Enduro motorist!
Uporabniški avatar
Buschi
Vaški peciklmehanik
 
Prispevkov: 10845
Pridružen: 10 Dec 2002 14:11
Kraj: Dolina Bratov Šrot

Re: elixir problem

OdgovorNapisal/-a Veso » 26 Jan 2011 21:54

Bom zritu.
Kdaj pa bo?
Veso
član
 
Prispevkov: 232
Pridružen: 22 Sep 2009 18:09
Kraj: Šešče

Re: elixir problem

OdgovorNapisal/-a Depresija » 05 Feb 2011 17:37

Od vsega prečitanega sta me najbolj zbodla v oči ta dva komentarja:
jaz tebe fprašam, si jedla sir? napisal/-a:Žal je tako da za serviserja koles ne potrebuješ diplome in je tudi med njimi precej lolekov, ki se potem, po treh zamenjanih zavornih setih, javno sklicujejo na serijsko napako proizvajalca. Sramota.

jaz tebe fprašam, si jedla sir? napisal/-a:Ja, pa počas se jih bodo tud vsi serviserji naučil servisirat.


Pravzaprav, niti ne komentarja ... kot to, da noben od serviserjev ni poskusil vsaj malo ''izplavat iz dreka'' ...
Zdej se pa jaz sprašujem (sir sem pojedel) ... kako to da ni nihče od kolesarskih servisov imel dovolj jajc in se potrkal po prsih:
''Ej, pobje, ni blema! elixirke kar nam prineste .. pa bomo vse porihtali ...'' ---> in pobral vso 'smetano' ...?
A ga res ni junaka?
C c c c
Posvetilo:
Pljunem ti šibre v obraz, z jezikom izkopljem oči .. da, da .. to je čar najine prve noči. Verjameš v laži?
Uporabniški avatar
Depresija
Ti, ti, ti!
 
Prispevkov: 10152
Pridružen: 09 Sep 2003 07:12
Kraj: .. jst bi temu rekel Pekel ..

Re: elixir problem

OdgovorNapisal/-a TomažT » 05 Feb 2011 17:54

Ker je običajno tako, da nimaš kaj prčkat, dokler so v garanciji. Tudi, če si serviser. Samo na Prolocu lahko. Za tiste, ki pa niso v garanciji, pa običajno ni časa za ukvarjanje z njimi. Če greš pri vsaki bremzi na novo odkrivat kje je vzrok, potem lahko delaš cel dan samo to. Tega si pa servisi običajno ne morejo privoščit. Poleg tega je to taka zadeva, na katero sam ne bi dal garancije na popravljanje. Pa še delov ni lahko dobit! :|

"Edit: kakršno koli improviziranje serviserjev za dosego cilja pa se mi zdi, da je v naši družbi picajzljev nesprejemljivo. Vse mora bit po reglcih, čeprav so kdaj slepa ulica."

Morda bi pozimi še šlo, če bi bila kje zaposlena dva serviserja. Spomladi in poleti si pa ne predstavljam, da bi kje upali kaj takega nardit.

Lp, T
TomažT
član
 
Prispevkov: 1552
Pridružen: 12 Sep 2007 14:24

Re: elixir problem

OdgovorNapisal/-a Buschi » 05 Feb 2011 19:01

Lej Depra: dokler so katerekoli ne-specialized komponente v garanciji se jih ne taknem...jebat ga, spec garancije moram sam rešvat...Zato obstajajo uradni serviserji in je to njihovo delo.

Na specih so večinoma elexir zavore in zaenkrat sam nisem imel problemov z njimi...Veso je druga zgodba, kjer smo jih ajnliftal, ampak ni bil problem v tem, ampak je zavora spuščala pri zadnjih batkih.Zavora je bila poslana v proloco, kjer pa niso zrihtal tako kot bi bilo treba in se je še enkrat uscala. Serviser je menjal čeljust za novo.

Sam sem mnenja da je problem v elexirjih samo v pravilnem ajnliftanju: sam sem prakticiral ajnliftanje, kot sem ga dal na linku, torej ne ajnliftaš ročke, ker lahko uničiš dihtungo, če citiram serviserja iz proloca...zaenkrat uspešno.
Drugo mnenje,l ki ga še imam pa je, da ga je avid res usral s tem, ker rezervarja ni ločil od batka...kot imajo narejene vse motoristične, avtomobilske, pravzaprav vse zavore...loči ju le gumijasta dihtunga, kar pomeni, da je rezervar okol in okol batka.
Kolikor vem, tega v kolesarstvu ni naredil še noben in avid se je tle opeku.
Ste kdaj pogledal prve gustav ročke: rezervar je tko velik kot motoristični. In kolko gustav ročk je crknalo?

Danes so na žalost stvari narejene tako, da CRKNEJO, zato da denar kroži. Ekonomisti ste to že pogruntal. Če komu, tako kot meni hidravlika ni všeč, še vedno obstajajo avid mehanske BB7 zavore. Primejo povsem enako, pa ni nobenga lufta v sistemu, istekanja olja in podobnega sranja.

In Depra: zakaj noben tega ne popravlja: ker serviserje preprosto ne moremo delat vsega. MOgoče se čudno sliši, sam vzmetenje, zavore in prastare coaster/inter peste ne poravljam sam in pošiljam ali k uradnim serviserjim ali pa dam enmu starmu čikutu, da to porihta. Čez zimo bi se to še dalo, na spomaldi pa ne, ker takrat seveda vsi , kot krave ki ijh ženejo na Velko PLanino, navalite na servise in 16 in več urni delavnik ni izjema. Kako dolgo bom še to sam prenašal ne vem, vem pa, da pa 16. urah dela nisem več enak kot pa zjutraj, ko sem prišel na delo. Jebat ga, samo človek sem.
Planinec...Gorski kolesar...Enduro motorist!
Uporabniški avatar
Buschi
Vaški peciklmehanik
 
Prispevkov: 10845
Pridružen: 10 Dec 2002 14:11
Kraj: Dolina Bratov Šrot

Re: elixir problem

OdgovorNapisal/-a K.u.K 17 » 08 Feb 2011 22:53

Depresija napisal/-a:Od vsega prečitanega sta me najbolj zbodla v oči ta dva komentarja:
jaz tebe fprašam, si jedla sir? napisal/-a:Žal je tako da za serviserja koles ne potrebuješ diplome in je tudi med njimi precej lolekov, ki se potem, po treh zamenjanih zavornih setih, javno sklicujejo na serijsko napako proizvajalca. Sramota.

jaz tebe fprašam, si jedla sir? napisal/-a:Ja, pa počas se jih bodo tud vsi serviserji naučil servisirat.


Pravzaprav, niti ne komentarja ... kot to, da noben od serviserjev ni poskusil vsaj malo ''izplavat iz dreka'' ...
Zdej se pa jaz sprašujem (sir sem pojedel) ... kako to da ni nihče od kolesarskih servisov imel dovolj jajc in se potrkal po prsih:
''Ej, pobje, ni blema! elixirke kar nam prineste .. pa bomo vse porihtali ...'' ---> in pobral vso 'smetano' ...?
A ga res ni junaka?
C c c c


ne bi dolgovezil in razlagal, sta že buschi in tomažT izčrpno in lepo opisala kako laufa zadeva z servisom...

vendar komentarji v stilu "ne rabiš diplome" za servisirat kolesa, so bedasti in skrajno žaljivi ! pa pustimo sezonske študente ki jih servisi zaposlujejo, to niso serviserji, morda le navdušenci nad mehaniko koles.
fantje, biti serviser koles ni ne lahko, ne enostavno, in zahteva leta trdega dela, zato se vzdržite bedastih komentarjev. če je tako enostavno, bi si vsi rihtali kolesa doma.

sorry za offtopic :!:
Uporabniški avatar
K.u.K 17
član
 
Prispevkov: 281
Pridružen: 15 Dec 2009 18:59

Re: elixir problem

OdgovorNapisal/-a mannetou » 09 Feb 2011 10:17

Zakaj bi bilo kakorkoli žaljivo? Saj se ne navezuje na vse serviserje. Zaradi mene ima lahko dober serviser tudi 3 razrede osnovne šole. Bistvo pa je, da so med njim tudi vajenci, študentje ali celo dijaki in dokler mi nekdo popravi kolo in izstavi račun, je zame serviser. Pa tud če prvič drži gedore v roki.

Upam, da sedaj razumeš kaj sem želel povedat in da ne bo več izbruhov v smislu:...si jedla sir?... :)
Uporabniški avatar
mannetou
član
 
Prispevkov: 983
Pridružen: 25 Jul 2009 20:45
Kraj: Ljubljana

Re: elixir problem

OdgovorNapisal/-a MiLi » 10 Feb 2011 17:46

js mam pa zdaj en drug problem. ročka po novem, manj silovito skoči v prvoten ležaj, ko neham bremzat. tudi ko ročko potisnem malo naprej, se ta ne vrne nazaj ampak obstoji. kaj bi lahko blo? na bremzi so nove pakne ter je na novo odzračena. drugač pa normalno bremza in se ne pogreza, kot takrat, ko je bil zrak v sistemu. gre za kakšen mehanski problem na ročki? morda kaj narobe s kakšno fedro ali pa da je prišla kakšna smet vmes? videt ni kaj...jo je pa malo težje potisnit naprej do tistega klika, kot pa levo ročko.
If you ain't Mountain Biker, you ain't shit!
Uporabniški avatar
MiLi
Razdrem vse!
 
Prispevkov: 3174
Pridružen: 15 Sep 2003 18:32

Re: elixir problem

OdgovorNapisal/-a Buschi » 10 Feb 2011 18:51

A maš une elexirje 4, ki imajo lever iz pleha...ali je lever poln?
Planinec...Gorski kolesar...Enduro motorist!
Uporabniški avatar
Buschi
Vaški peciklmehanik
 
Prispevkov: 10845
Pridružen: 10 Dec 2002 14:11
Kraj: Dolina Bratov Šrot

Re: elixir problem

OdgovorNapisal/-a MiLi » 10 Feb 2011 19:42

v bistvu je to Elixir 5 ročka in Juicy čeljust.

je pa takšna:

Slika
If you ain't Mountain Biker, you ain't shit!
Uporabniški avatar
MiLi
Razdrem vse!
 
Prispevkov: 3174
Pridružen: 15 Sep 2003 18:32

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Sam svoj mehanik



Kdo je na strani

Uporabniki, ki brskajo po tem forumu: 0 registriranih uporabnikov