Tubeless Vprašanje

Kako uspešno šariti po vijakih, zobnikih, nastavitvah in sploh vse o vzdrževanju in popravilih

Re: Tubeless Vprašanje

OdgovorNapisal/-a MiLi » 26 Okt 2018 18:21

to deluje. je pa problem, da nimam traka pri roki ;)
If you ain't Mountain Biker, you ain't shit!
Uporabniški avatar
MiLi
Razdrem vse!
 
Prispevkov: 3169
Pridružen: 15 Sep 2003 18:32

Re: Tubeless Vprašanje

OdgovorNapisal/-a Andraž » 26 Okt 2018 21:15

Potem pa ni druge kot da probaš s fliko ali pa z izolir trakom....
Enduro boys crew.
Uporabniški avatar
Andraž
član
 
Prispevkov: 554
Pridružen: 10 Maj 2009 20:33

Re: Tubeless Vprašanje

OdgovorNapisal/-a Mojo Jojo » 27 Okt 2018 07:57

Sem skor ziher da klasična tiptop rema ne bo prijela.
Uporabiš pa lahko navaden selotejp. Ene dvakrat čez luknjo pa en cel krog po obroču.
Monkey Control
Uporabniški avatar
Mojo Jojo
član
 
Prispevkov: 4728
Pridružen: 31 Jul 2008 09:20
Kraj: bliz obvoznice

Re: Tubeless Vprašanje

OdgovorNapisal/-a MiLi » 27 Okt 2018 11:41

v Enduro sem dobu nek trak. morm vprašat, ka je za en. je fajn primlo.
If you ain't Mountain Biker, you ain't shit!
Uporabniški avatar
MiLi
Razdrem vse!
 
Prispevkov: 3169
Pridružen: 15 Sep 2003 18:32

Re: Tubeless Vprašanje

OdgovorNapisal/-a jernejm » 27 Jun 2019 21:43

Tole je po spletu in na tabli prežvečeno že precej, ampak za moj problem ne najdem nič koristnega:

Obroči so Bontrager offfset rim spokes, torej niso simetrični in na tujih forumih (mtbr) sem našel samo to, da je predelava teh tubeless-ready obročev en velik ku#@c, kar je potrdilo današnje triurno zajebavanje. Kar je sicer ok ker je garaža hladna in v takih dneh optimalen kraj...Prednja je še še šla, s tubeless ventilčkom in tejpom (btw wtb tcs trak za tubeless je katastrofa), in zdaj lepo drži. Zaenkrat.

Pri zadnji sem naredil isto, pa še enkrat isto, pa drgač, pa okol, pa drug trak, pa ventilček izrezan iz zračnice, pa teflonski trak, pa silikonsko lepilo, pa še enkrat vse dol pa ene štirkrat po različnih variantah spet gor.

Karkoli naredim, klinčev obroč na klinčevem ventilčku pušča. In luknja ni velika, minimalna, ampak zadosti da jo caffelatex ne zamaši. Če ob tem samo pomislim na tiste spletne teste, ki trdijo da so tale mlekca sposobna 6mm luknjo zafilat...bruh.

Če ima kdo kako pametno idejo lepo prosim na plano z njo, ker čisto zares ne bi rad novih (simetričnih) obročev kupoval samo zato, da bi se tubeless vozil.
jernejm
član
 
Prispevkov: 127
Pridružen: 03 Avg 2014 16:04
Kraj: Nad Pivko

Re: Tubeless Vprašanje

OdgovorNapisal/-a zokinjo » 27 Jun 2019 23:40

No, ne bo ti treba novih obročov kupovat. Tudi sam sem se hebal vsaj 200x (resnično) z vsemi tistimi raznimi Stan's, ali Schwalbe tejpi, pa z nasa bandom pa z vsemi vrstami ventilčkov, ki na zemlji obstajajo in so dragi kot žafran, dokler nisem tudi sam prevzel metode, tako imenovane, "ghetto tubeless". No od takrat dalje problemi, kot so puščanje pri ventilčku, odlepljanje tesnilnega traku, odstopanje ventilčka od zavulkaniziranega tesnila in še 10 malih problemčkov zraven, zame ne obstajajo več.

Za kakšen sistem gre? Zračnico natakneš na obroč, jo le rahlo napihneš, samo toliko da stoji, jo lepo scentriraš, da ti sredinska črta teče točno po sredini in ne vijuga sem ter tja po širini feltne in se jo previdno lotiš s škarjami. Paziš, da ne predreš zračnice na delu, ki nalega na feltno. Zelo pomembni trije namiga pri izbiri pravilne zračnice:
1. Zračnica naj bo lažja, ni nujno, da je freeride ali DH zračnica. Tista za gume širine cca 2,25", bo več kot dovolj. Manjša ne bo v redu, ker ne bo dovolj "ušes", ko jo boš prerezal po sredini (vzdolžno) in jo zavihal navzven...
2. Zračnica mora imeti obvezno ventilček z jedrom, ki se ga da odviti, da boš lahko kasneje vbrizgaval mleko!!!
3. Zračnica naj bo vedno za eno velikost manjša od feltne. Torej, če imaš feltno 27,5", naj bo zračnica za ghetto tubeles predelavo 26". Če imaš 26" feltno, vzami za predelavo 24" zračnico. Manjša mora biti zato, da se ti "ušesa ne vihajo in prekrivajo, ter posledično onemogočajo lažje natikanje plašča. Ok?
Kot že rečeno, zračnico režeš po sredinskem spoju/črti, ki simetrično deli zračnico na dve polovici. Ko prideš do konca, lepo zavihaš ta, traku podoben novi izdelek, preko feltne, da lepo in močno štrli preko feltne. Če je zračnica manj gibka, jo je včasih potrebno pred natikanjem plašča, fiksirati na večih koncih na feltno. In sicer tako, da jo zavihaš preko feltne in oba konca "ušes spodaj med špicami lepo zlepiš z lepilnim trakom. Cca 10 spojev bo ok in mnogo lažje boš nataknil po tem plašč na feltno. Ne pozabi ventilčka fiksirati s kronco, da se ti set up ne podira!!!
Plašč natikaš standardno in paziš, da boš imel čim več prostora za končni natik. Uporabljaj plastične, oble "žličke" za natikanje, da ne predreš zračnice. Meni se je to enkrat na začetku zgodilo, sedaj pa tudi pri DH gumah, nimam več problema.
Predno prvič nabiješ zrak v novi set up, nanesi malo milnice, ali še bolje specialne vulkanizerske "žajfe". Vsak vulkanizer jo ima in ti jo bo lahko odstopil eno žličko, ki ti bo služila pet let. Nažajfan plašč res mnogo lepše zdrkne na svoje mesto, še posebej, ker gre sedaj za stik guma na gumo.
Po tem, ko gumo prvič napihneš, jo previdno izpusti, odvij jedro ventilčka in vbrizgaj mleko. Odvisno od mleka in od volumna gume je, koliko tega mleka naj bo. Jaz ne šparam, zato ga dam v prvič vedno vsaj cca 0,75dcl - 0,90dcl. Stvar mora že iz prve dihtat.
Še malo pretreseš in razporediš mleko in stvar dela. Če guma ni tubeless ready, se da zgoditi, da boš moral mleko kmalu spet dodati. Prav zaradi tega sem nehal uporabljati Continental gume. Vedno pušča. Vsaj prve tri tedne je guma še porozna.
Nazadnje višek zračnice, tista ušesa, odlepiš in jih previdno odrežeš/obrežeš. Najlažje to storiš z olfa nožkom in sicer tako, da ušesa malce potegneš od feltne, da se po tem, ko niso po obrezovanju (cicumcizija) več nategnjena (ušesa namreč), umaknejo k feltni. Sam sem se že tako izuril, da z enim rezom obrežem cel krog... :)
Simpl, k pimpl.
Tako, če boš še kaj potreboval vedeti pa vprašaj.
Zadnjič spremenil zokinjo, dne 30 Jun 2019 19:51, skupaj popravljeno 1 krat.
moj arsenal: http://www.simonpuklphoto.com/specs
Vse prodam
Uporabniški avatar
zokinjo
član
 
Prispevkov: 1172
Pridružen: 30 Jul 2006 18:07
Kraj: Bled

Re: Tubeless Vprašanje

OdgovorNapisal/-a ZmZ31 » 28 Jun 2019 09:32

Lahko pa enostavno vstaviš zračnico,in dokler je ne predreš nimaš problemov z puščanjem :lol:
ZmZ31
član
 
Prispevkov: 273
Pridružen: 11 Feb 2012 09:04
Kraj: bogu za hrbtom

Re: Tubeless Vprašanje

OdgovorNapisal/-a zokinjo » 28 Jun 2019 10:25

ZmZ31 napisal/-a:Lahko pa enostavno vstaviš zračnico,in dokler je ne predreš nimaš problemov z puščanjem :lol:

Predres pa 100%... tko da haz nebi zracnice pa ce mi placas


Sent from my iPhone using Tapatalk
moj arsenal: http://www.simonpuklphoto.com/specs
Vse prodam
Uporabniški avatar
zokinjo
član
 
Prispevkov: 1172
Pridružen: 30 Jul 2006 18:07
Kraj: Bled

Re: Tubeless Vprašanje

OdgovorNapisal/-a jernejm » 28 Jun 2019 21:32

Zokinjo, hvala 100x! Simpl, dela, drži, tesni.
Če se kdaj srečava o-o

Ker lokalni bajk shop nima zračnice z ventilčkom z jedrom, (pa itak nimam brizge s cevko da bi skozi ventil dodajal mleko) sem kar malo pri strani odprl pa nalil slab deci. Tudi ok, le za naslednja dolivanja bo bolj jeba.

Morda še majčken nasvet - če pumpaš s kompresorjem (drugače si niti ne predstavljam), je treba dat kompresor na največji pretok, 8bar ipd., ker dokler sem imel npr. na 5bar, mi sploh ni nafilalo gume oz, mi jo ni pritisnilo v feltno. 8bar reši stvar.
jernejm
član
 
Prispevkov: 127
Pridružen: 03 Avg 2014 16:04
Kraj: Nad Pivko

Re: Tubeless Vprašanje

OdgovorNapisal/-a P_Nut » 29 Jun 2019 12:43

Jaz sem do zdaj še vse tubeless gume dal gor navadno talno pumpo :)
P_Nut
član
 
Prispevkov: 207
Pridružen: 03 Sep 2013 06:28

Re: Tubeless Vprašanje

OdgovorNapisal/-a zokinjo » 29 Jun 2019 13:12

Dh gumo ziher ne ;.=9/
moj arsenal: http://www.simonpuklphoto.com/specs
Vse prodam
Uporabniški avatar
zokinjo
član
 
Prispevkov: 1172
Pridružen: 30 Jul 2006 18:07
Kraj: Bled

Re: Tubeless Vprašanje

OdgovorNapisal/-a P_Nut » 29 Jun 2019 13:52

V glavnem Maxxis, DHF, DHR2, HR, ... EXO casing ja. Mogoče mam pa samo srečo (hudo tehniko :mrgreen: ). :)
P_Nut
član
 
Prispevkov: 207
Pridružen: 03 Sep 2013 06:28

Re: Tubeless Vprašanje

OdgovorNapisal/-a zokinjo » 29 Jun 2019 15:56

Očitno hudo močno porinš... :D
moj arsenal: http://www.simonpuklphoto.com/specs
Vse prodam
Uporabniški avatar
zokinjo
član
 
Prispevkov: 1172
Pridružen: 30 Jul 2006 18:07
Kraj: Bled

Re: Tubeless Vprašanje

OdgovorNapisal/-a zokinjo » 29 Jun 2019 23:01

jernejm napisal/-a:Zokinjo, hvala 100x! Simpl, dela, drži, tesni.
Če se kdaj srečava o-o

Ker lokalni bajk shop nima zračnice z ventilčkom z jedrom, (pa itak nimam brizge s cevko da bi skozi ventil dodajal mleko) sem kar malo pri strani odprl pa nalil slab deci. Tudi ok, le za naslednja dolivanja bo bolj jeba.

Morda še majčken nasvet - če pumpaš s kompresorjem (drugače si niti ne predstavljam), je treba dat kompresor na največji pretok, 8bar ipd., ker dokler sem imel npr. na 5bar, mi sploh ni nafilalo gume oz, mi jo ni pritisnilo v feltno. 8bar reši stvar.


Ja, jaz imam kompresor in to na 16 barov, to, da se ta težava očitno ni mogla pojavit.
Imam še eno igračo, če sem na poti s camperjem pa se igram s takšnimi zadevami in sicer:
https://www.youtube.com/watch?v=O5Tuw3ABtSI

Jap, gremo na pivo ob priliki... ;)
LPZ
moj arsenal: http://www.simonpuklphoto.com/specs
Vse prodam
Uporabniški avatar
zokinjo
član
 
Prispevkov: 1172
Pridružen: 30 Jul 2006 18:07
Kraj: Bled

Prejšnja

Vrni se na Sam svoj mehanik



Kdo je na strani

Uporabniki, ki brskajo po tem forumu: 0 registriranih uporabnikov