BigRide update na e-thirteen TRS

Kako uspešno šariti po vijakih, zobnikih, nastavitvah in sploh vse o vzdrževanju in popravilih

BigRide update na e-thirteen TRS

OdgovorNapisal/-a MatTo » 23 Nov 2019 18:39

Imam par vprašanj glede obnove in nadgradnje mojega Canyon Dudeka:

Pri prvi demontaži s pesta DT Swiss 350 12x197mm mi je v rokah ostala Shimano kaseta z vgrajenim delom, kjer se nahaja ležaj. Ker bi kaseto rad namestil na drugo pesto enakega tipa (na sredini slike), moram nekako dobiti ta odvečni kos ven. Potrebujem posebno orodje ali zadostuje zgolj potisk z roko (glej link)?

Iz 2x10 bi šel na 1x11. Domnevam, da za Shimano SLX/SunRace kaseto 11-46 ni potrebe po "conversion kitu" ali kakšni drugi dodelavi. Dokupil bi Shimanov menjalnik s srednjo kletko in prestavno ročko.

Gonilke e-thirteen TRS z domnevno BB30 imajo sicer low Q-faktor, a zahtevajo specialno orodje za snemanje.
Bega me tudi zamenjava zobnikov. Originalni 36T naj bi imel BCD 74,8mm, mene pa mikajo neoriginalni 30T z BCD 76mm. Je razlika prevelika?

Hvala za svet.
Zadnjič spremenil MatTo, dne 06 Dec 2019 08:41, skupaj popravljeno 7 krat.
Uporabniški avatar
MatTo
ex giantxcx
 
Prispevkov: 402
Pridružen: 30 Sep 2001 19:44
Kraj: LjubAna-Bruseljak

Re: BigRide potreben update

OdgovorNapisal/-a Mojo Jojo » 23 Nov 2019 19:37

Če je ta druga tudi DT350 lahko enako potegneš račno dol in nasadiš tisto z zobnikom.
Drgač pa rabiš chainwhip in cassette tool
Monkey Control
Uporabniški avatar
Mojo Jojo
član
 
Prispevkov: 4856
Pridružen: 31 Jul 2008 09:20
Kraj: bliz obvoznice

Re: BigRide potreben update

OdgovorNapisal/-a Andraž » 23 Nov 2019 22:19

Na sliki zgleda kot da je že odvil kaseto?

Če je to res in je kaseta šla dol skupaj z račno - potem so se verižniki mal zažrli v ohišje račne....

Najlažje bo, da zadevo daš nazaj skupaj (račno na akso in v ohišje peste), potem pa mal z občutkom in potrpežljivostjo vsak verižnik posebi dol spraviš - uporabiš kakšen izvijač, malo potolčeš z gumijastim kladivom (v nasprotno smer vožnje, da gredo verižniki ven iz "utorov", ki so nastali pri zažiranju - rdeče obkroženi na sliki). Ko spraviš dol par verižnikov malo popiliš kar štrli ven iz originalnih utorov (popiliš na prvotno nedeformirano višino - oranžna linija na sliki) in bodo šli naslednji lažje dol - še posebej če so naslednji v kompletu na Al-spiderju.... (Na koncu popiliš še ostale deformacije, tako da gre nova kaseta brez zatikanja gor).

Slika
Enduro boys crew.
Uporabniški avatar
Andraž
član
 
Prispevkov: 633
Pridružen: 10 Maj 2009 20:33

Re: BigRide potreben update

OdgovorNapisal/-a MatTo » 24 Nov 2019 10:36

Andraž napisal/-a:Na sliki zgleda kot da je že odvil kaseto?
Če je to res in je kaseta šla dol skupaj z račno - potem so se verižniki mal zažrli v ohišje račne...


To bo to, zažrli so se. Poskusim ring za ringom. Torej se da vsako račno razstavit brez orodja?!
Sem že mislil, da imam nek 'poseben' sistem, ki potrebuje (spet) novo specialno orodje. Dandanes je vse možno pri vseh teh novih standardih, zato raje vprašam. Lep primer je e-thirteen gonilka, kar sem že omenil zgoraj. :evil:
Ideja je, da pri dveh wheelsetih z enako pesto menjavam kaseto in tako vzdžujem enakomerno obrabo vseh pogonskih delov.
Uporabniški avatar
MatTo
ex giantxcx
 
Prispevkov: 402
Pridružen: 30 Sep 2001 19:44
Kraj: LjubAna-Bruseljak

Re: BigRide potreben update

OdgovorNapisal/-a koko82 » 24 Nov 2019 13:06

Vsak zobnik moraš obrnit v kontra smeri urinega kazalca da ga losaš iz račne. Najlažje to narediš če imaš 2 orodja za prijemanje kasete. Z enim primeš največji zobnik. Z drugim pa obračaš zobnike. Če imaš samo enega boš moral malo improvizirat.
Slika
Uporabniški avatar
koko82
član
 
Prispevkov: 2715
Pridružen: 16 Feb 2005 18:06
Kraj: Bajkmanija

Re: BigRide potreben update

OdgovorNapisal/-a Andraž » 24 Nov 2019 13:59

MatTo napisal/-a: Torej se da vsako račno razstavit brez orodja?!


To je zaradi konstrukcije DT Swiss 350, 240 pest in tudi nekaterih drugih znamk.....(včasih pri DT Swiss kar malo prehitro pade vse skupaj narazen in potem pobiraš po tleh....)
Enduro boys crew.
Uporabniški avatar
Andraž
član
 
Prispevkov: 633
Pridružen: 10 Maj 2009 20:33

Re: BigRide update na e-thirteen TRS

OdgovorNapisal/-a MatTo » 06 Dec 2019 08:56

Zgodba se nadaljuje z naslednjo težavo. Pri razstavitvi gonilke je šlo vse gladko do zadnje, domnevno najlažje faze - snemanje dela na gonilni strani. Očitno sta se po 3 letih redne vožnje po vlažnem in pomrznjenem ter ob rednem pranju kolesa obe osni površini naleganja (rdeči puščici) sprijeli z ležajema. In zadeva je še tovarniško sestavljena!
Sprva sem uporabil WD-40 (samo na bolj dostopni strani), nato previdno (karbonski okvir) udarjal s 300g kladivom (podložil z deščico), a zadeva se noče sneti. Je morda premrzlo pri 10 st. C v prostoru?
Sestavni deli nimajo niti trohice rje.
Hvala za ideje, kako se lotit zadeve.
Uporabniški avatar
MatTo
ex giantxcx
 
Prispevkov: 402
Pridružen: 30 Sep 2001 19:44
Kraj: LjubAna-Bruseljak

Re: BigRide update na e-thirteen TRS

OdgovorNapisal/-a koko82 » 06 Dec 2019 22:06

Uporabi večje kladivo :lol:
Uporabniški avatar
koko82
član
 
Prispevkov: 2715
Pridružen: 16 Feb 2005 18:06
Kraj: Bajkmanija

Re: BigRide update na e-thirteen TRS

OdgovorNapisal/-a Buschi » 07 Dec 2019 11:24

vidiš. Če bi vozil spešalabajza se ti to nebi zgodilo, ker bi mel sredino zaradi pokanja mesečno narazen.
In ne sekeraj se sedaj zarad karbonskega okvirja : če zdrži drope s tabo gor, bo tudi 5kg macolo. Udri ga, nije ti brat!
Planinec...Gorski kolesar...Enduro motorist!
Uporabniški avatar
Buschi
Vaški peciklmehanik
 
Prispevkov: 10943
Pridružen: 10 Dec 2002 14:11
Kraj: Dolina Bratov Šrot


Vrni se na Sam svoj mehanik



Kdo je na strani

Uporabniki, ki brskajo po tem forumu: 0 registriranih uporabnikov