čiščenje

Kako uspešno šariti po vijakih, zobnikih, nastavitvah in sploh vse o vzdrževanju in popravilih

kako čistite menjalnik, zobovja in gonilko?

Glasovanje se je zaključilo dne 06 Mar 2003 20:08

s krtačko
9
35%
suha krpa
1
4%
krpa + detergent
0
Brez glasov
krpa + WD 40
8
31%
nič od naštetega
8
31%
ne čistim
0
Brez glasov
 
Skupaj glasov : 26

čiščenje

OdgovorNapisal/-a atubbuta » 27 Feb 2003 20:08

Zanima me, kako učinkovito očistiti tiste najbolj skrite in najbolj zašmirane dele bicikla? (Okol gonilke, zobovja, menjalnik. Se sme to z zobno krtačko?
atubbuta
član
 
Prispevkov: 6
Pridružen: 21 Feb 2003 11:57
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a dule » 27 Feb 2003 20:53

ščetka+nafta
strojček+nafta
suha krpa
sprej
--------------------------------------------------
http://www.morewoodbikes.com/
--------------------------------------------------
Uporabniški avatar
dule
Tablaski jebach
 
Prispevkov: 2132
Pridružen: 06 Jul 2002 07:23
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a atubbuta » 27 Feb 2003 20:56

Kakšen strojčk to?
atubbuta
član
 
Prispevkov: 6
Pridružen: 21 Feb 2003 11:57
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a ODPISANI » 27 Feb 2003 20:57

Čistilo za čiščenje avtomobilskih motorjev daš na zobnike, zdrgneš z ostro krtačo, spereš z vodo, konec!

Isto lahko narediš z nafto namesto tistega čistila. Samo ne kupovat kakih "posebnih" čistil za zobnike, ki jih prodajajo po različnih bajk trgovinah. So predraga in pol ne tako dobra kot se reklamirajo.
Uporabniški avatar
ODPISANI
član
 
Prispevkov: 2455
Pridružen: 03 Nov 2002 18:53
Kraj: Murska Sobota

OdgovorNapisal/-a dule » 27 Feb 2003 21:02

strojček: je v plastičnem ohišju in ima 3 kolesca z ščetkami. V njega se nalije nafta in spelje ketna. Pritrdi se pa na zadnji menjalnik (spodnji del ketne). vrtiš gonilko in ketna potuje skozi ščetke in čisti svinjarijo.
dimenzije strojčka cca. 30cm dolgo in cca. 20cm visoko in par cm debelo. Cena cca. 2500 sit.
--------------------------------------------------
http://www.morewoodbikes.com/
--------------------------------------------------
Uporabniški avatar
dule
Tablaski jebach
 
Prispevkov: 2132
Pridružen: 06 Jul 2002 07:23
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Izzy_Boy » 27 Feb 2003 21:56

Tako kot je ze odpisani napisal sprej za ciscenje avtomobilskih motorjev zelo pomaga sm ze probal in deluje ! Sprej das gor na zobnike pocakas da se posusi potem pa speres z vodo!![/u]PS: ne pozabi potem navedejat(WD 40) drugace gre ketna in zobniki! ta sprej prodajajo skor na vseh bencinskih je modra plocevinka firme PAULINA !!!
Uporabniški avatar
Izzy_Boy
YETrI Fan
 
Prispevkov: 3676
Pridružen: 17 Feb 2003 21:33
Kraj: dežela suhe robe in medvedov

OdgovorNapisal/-a ODPISANI » 27 Feb 2003 22:33

Pa ne že spet WD40! Enkrat smo se o tem že pogovarjali, WD40 je narejen na osnovi alkohola in zato je topilo in ne mazilo. Če naspricaš WD40 na novo ketno se ta razmasti. Raje uporabljaj teflonske spreje, priporočam GT85.

Test: razstavi pesto in jo namaži z novo mastjo, potem našpicaj z WD40 in jo sestavi. Vozi se par dni in potem preveri koliko masti je še ostalo. NIČ, ker jo je alkohol v WD40 raztopil.
Uporabniški avatar
ODPISANI
član
 
Prispevkov: 2455
Pridružen: 03 Nov 2002 18:53
Kraj: Murska Sobota

OdgovorNapisal/-a Nikolaj » 28 Feb 2003 07:41

Jaz menjalnike pa zobnike operem z eno tako ročno šprico, potem pa fajn v GT85 okopam. Izgleda da ta sprej popolnoma izpodriva vodo, ker samo priteče ven.
Nikolaj
član
 
Prispevkov: 253
Pridružen: 09 Mar 2013 08:55

RE:

OdgovorNapisal/-a Pohorc » 28 Feb 2003 09:22

Ne se sekirat, ce fantje uporablajo WD40 kot da je bog i batina....

Bos pa vec novih keten prodal ;)

Ves nekateri enostavno ne stekajo simple pravil fizike....

A ja sem skor pozabu... WD je najboljse sredstvo za mazat semeringe (sliderje) na amotizerjah !!! Ali pa kaj podobnegako vsebuje racimo cink ;)


ce verjamete.... :)
Pohorc
 

OdgovorNapisal/-a Krunac » 28 Feb 2003 12:25

Ha ha bojo res zacel to delat. Bejzte stran od WD40 razen mogoce kje v cistilne namene. Drugace se mi pa se bolj od GT85 zdi motorex - imam namreec obcutek, da dalj casa zdrzi, ceprav sem jest pri podmazovanju precej vesten, se sploh zdej pozimi, nazalost je pa precej drag - sprej pride dobra dva jurja.

Krunac
Uporabniški avatar
Krunac
chainsaw
 
Prispevkov: 11956
Pridružen: 22 Jun 2000 17:12
Kraj: Ljubljana


OdgovorNapisal/-a ODPISANI » 28 Feb 2003 13:36

Meni je najboljša kombinacija tale: na očiščeno in suho verigo (in zobnike) našpricam GT85, počakam nekaj časa, da se posuši in da ostane samo teflonska obloga, nato pa nanesem čisto malo FINISH LINE Dry olja (samo na verigo). Dry olje zato, ker je potem veriga manj masna, pa tudi če se v dežju vozim in voda spere olje, mi še vedno ostane teflonska obloga katera se je prej zasušila na verigo. To delam že par let in se je do sedaj obneslo. Ker mi pa počasi zmanjkuje zaloga FINISH LINE, bom verjetno v kratkem preiskusil isto varijanto z MOTOREX ali PEDRO`S olji.
Uporabniški avatar
ODPISANI
član
 
Prispevkov: 2455
Pridružen: 03 Nov 2002 18:53
Kraj: Murska Sobota

OdgovorNapisal/-a Airskull » 28 Feb 2003 13:42

ti kje pa majo pri nas pedros, ker sem že isku pa niusem najdu.
Having all your body parts intact and functioning at the end of the day beats the alternative...
Uporabniški avatar
Airskull
član
 
Prispevkov: 343
Pridružen: 24 Feb 2002 16:47
Kraj: Lj

OdgovorNapisal/-a felix » 28 Feb 2003 14:32

Baje jih bodo imeli pri Factory Store-u in pa Bikeek-u(Ptuj).
Luka
felix
 

OdgovorNapisal/-a ODPISANI » 28 Feb 2003 19:10

Pedro`s bodo letos uvozili pri Factory store.
Uporabniški avatar
ODPISANI
član
 
Prispevkov: 2455
Pridružen: 03 Nov 2002 18:53
Kraj: Murska Sobota

OdgovorNapisal/-a martinmtb » 28 Feb 2003 19:52

Jst pa ketno dol uzamem (link), pa zobnike tud, pol pa use skupi dam v posodo z nafto za čez noč. Drug dan pa vzamem vse skupi ven in z močnim curkom vode sperem. Zato se mi zdi da je bol če so zobniki demontirani da nebi peste zjebu.
Kar se pa tiče sprejev je pa tko: v kolesaarskih trgovinah so hudo zasoljene cene, najbolj je da greš v trgovino kjer prodajajo avtomobilske dele, tam so cene tudi do 50% nižje.
Uporabniški avatar
martinmtb
član
 
Prispevkov: 26
Pridružen: 21 Feb 2003 14:27

OdgovorNapisal/-a MarE » 28 Feb 2003 21:52

A ma kdo kakšne dobre izkušnje s castrolom? Un sprej za ketno od motorjev (tatežkih) preveč napaca ketno, ki je sicer podmazana, še bolj pa namazana in napackana, pa je tistega hudiča težko dol spravt.
Uporabniški avatar
MarE
Obuti MarE
 
Prispevkov: 13708
Pridružen: 05 Jul 2000 11:32
Kraj: ... ..... ....- -- - -...

WD 40

OdgovorNapisal/-a matjazko » 01 Mar 2003 19:09

Ma ne bi rad nacenjal stare debate ampak ni cisto res tisto z WD 40.
Popolnoma drzi da je na bazi alkohola in je zato topilo, vendar je treba ljudi opozorit na to, da se maziva prodajajo raztopljena v alkoholu ali benzinu, da se jih lazje nanese (beri pospreja) in da prodrejo globje (beri kot tekocina). S casom (ki lahko zelo varira) pa topilo shlapi in ostane le mazivo. Vendar to mazivo ki ostane ni dovolj za naprimer mazat pesta pa tudi ne verige.
Popolnoma res je, da ce pesto posprias in zapres ne bo ostalo nic vec masti. Brez veze se mucis ce posprejas verigo in takoj nato das gor olje. Valjda ne bo ostalo nic.
Ne bo pa nic narobe ce posprejas verigo po turi in drugi dan pred novo namazes olje, vendar iskreno receno to se nobenmu ne da! Se zmeraj je WD relativno poceni sredstvo za izpodrivat vodo po pranju bicikla, vendar zahteva malo pozornosti.
Sliderje pa itak da ne bo noben sprical z WDjem.
Tolko od tega, da ne bi zdaj uvoznik WDja bankrotiral!

Matjaz
matjazko
 

Re: WD 40

OdgovorNapisal/-a Gost » 01 Mar 2003 21:48

matjazko napisal/-a:Tolko od tega, da ne bi zdaj uvoznik WDja bankrotiral!

Matjaz


Ma se ni za bat.

Glede na to kdo ga uvaža se lahko posvetuješ z zdravnikom ali farmacevtom, če je zadeva dobra tud za ketno.
Gost
 

OdgovorNapisal/-a atubbuta » 03 Mar 2003 09:40

Hvala za nasvete! Malo sem zmeden, ker obstaja toliko teh mazil. Jaz uporabljam nek Valvoline za verige. Tak rumenkast je. :D
atubbuta
član
 
Prispevkov: 6
Pridružen: 21 Feb 2003 11:57
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a 2maš » 03 Mar 2003 14:04

Lohka daš ketno dol in v nitro razredčilo. To ti vso svinjarijo stopi, Pol je dobr namažeš , pol pa še zbrišeš, ker vela olje+pesek=šmergl papir za zobnike. Namazani morjo bit zglobi.

WD40 je pa topilo-čistil in ne mazilo
Uporabniški avatar
2maš
nočna izmena
 
Prispevkov: 486
Pridružen: 28 Jan 2003 11:36
Kraj: LJUBLJANA BEŽIGRAD

Čiščenje verige

OdgovorNapisal/-a MTBobo » 13 Mar 2003 14:13

Men se zdi da sta v tej zadevi čiščenja verige dva tabora...prvi ki kar naprej sprašujejo in nič ne poslušajo in drugi siromaki, ki morajo kar naprej iste stvari odgovarjat in jih v neskončnost razlagat.
Učinka pa nobenega.
Če se bajk redno čisti tako ni problema z starimi mazivi, če pa dva meseca samo mažeš in mažeš pa je potem res problem vse skupaj lepo očistit in razmastit.
Men se zdi ta debata brezno brez dna.....pa brez zamere nisem nič slabega mislil.

LP[/img]
MTBobo
član
 
Prispevkov: 312
Pridružen: 01 Jun 2001 06:15
Kraj: Radlje ob Dravi

OdgovorNapisal/-a dule » 13 Mar 2003 14:43

:lol: a, res. :lol:
--------------------------------------------------
http://www.morewoodbikes.com/
--------------------------------------------------
Uporabniški avatar
dule
Tablaski jebach
 
Prispevkov: 2132
Pridružen: 06 Jul 2002 07:23
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a marjo1 » 13 Mar 2003 15:11

Ah, Bobo, se kar strinjam. Nekaterim res nič ne dopoveš. Prvo: verige se ne pere! Never. :!:

Na starem Couganu, ki ima gotovo krepko čez 8000, nisem ne verige ne zobnikov prau nikoli. Edino so fasali navadno finomehansko olje in kak prehod z krpo. Rezultat: na biciklu enkrat menjana veriga (raztegnjena, strgana), zobniki še ku šus, vse teče tako, da je veselje. :wink:

Če že mate preveč cajta in dnarja, pa mečte proč. Za čistila, maziva in kasneje rezervne dele. :(

Saj res. Ena mala neresnica v drugem odstavku: pogonski sistem operem včasih. Ko pride bicikel zarajhan od blata, pokasira eno špricado z šlaufom. Curek klorirane vode. :wink:
marjo1
član
 
Prispevkov: 1781
Pridružen: 02 Jun 2000 10:58
Kraj: Goriška Brda

OdgovorNapisal/-a Milan48 » 13 Mar 2003 16:55

Kot ponavadi:
Najprej z vapom našpricam žajfnico
Nato z vapom sperem (vibro curek)
Nato posprejam celoto s sprejem za armature avtov
Gibajoče in vrteče dele namažem s kakšno žaubo, ki se ne paca.


Pol pa veselo v blato!

:D
Uporabniški avatar
Milan48
Nonić
 
Prispevkov: 4457
Pridružen: 12 Jul 2000 14:09
Kraj: Šalara / Salara

OdgovorNapisal/-a milko55 » 14 Mar 2003 13:40

Lahko Milanu kr jma PVC bajk. :lol: Malo sprejčka za armaturo,pa se stvar sija.
Uporabniški avatar
milko55
član
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: 22 Okt 2001 07:31
Kraj: Modrej, predmestje Mosta na Soči

OdgovorNapisal/-a Tomo » 14 Mar 2003 13:42

Jaz bom enkrat tud kej napisal o čiščenju koles :)
Uporabniški avatar
Tomo
Škart roba
 
Prispevkov: 9417
Pridružen: 27 Jul 2000 20:59
Kraj: AutoBahn

OdgovorNapisal/-a maticn » 14 Mar 2003 13:44

A ko bos prisel do prvega ciscenja? ;)
Matic

"Hec mora bit', ce ne ne bi bilo otrok ..."
Uporabniški avatar
maticn
Tezka konjenica
 
Prispevkov: 7745
Pridružen: 22 Avg 2001 10:57
Kraj: LJ-Okolica

OdgovorNapisal/-a Tomo » 14 Mar 2003 13:47

:)
Uporabniški avatar
Tomo
Škart roba
 
Prispevkov: 9417
Pridružen: 27 Jul 2000 20:59
Kraj: AutoBahn


Vrni se na Sam svoj mehanik



Kdo je na strani

Uporabniki, ki brskajo po tem forumu: 0 registriranih uporabnikov