Disk Zavore

Kako uspešno šariti po vijakih, zobnikih, nastavitvah in sploh vse o vzdrževanju in popravilih

Disk Zavore

OdgovorNapisal/-a tjasas » 10 Feb 2009 06:30

Menjal sem zavore iz shimano 485-486 v shimano XT, pa mi sedaj ko pritisnem zadnjo zavoro disk "žvižga", kaj je kaj narobe s ploščicami ali kaj? Je pa disk centerlock 160 mm.

lp
tjasas
član
 
Prispevkov: 30
Pridružen: 31 Maj 2006 08:23
Kraj: Postojna

OdgovorNapisal/-a jankokocevje » 10 Feb 2009 09:59

Piska ali trese?
Če trese, pritrdi bovden z vezico ob zadnji krak tako, da bo našponan. Čim bližje čeljusti. Če imaš podoben problem kot jaz v preteklosti. To mi je naredil serviser in ni bilo več problemov

Lp J
jankokocevje
član
 
Prispevkov: 308
Pridružen: 22 Okt 2007 20:28
Kraj: Kočevje

OdgovorNapisal/-a Stric Burek » 10 Feb 2009 10:30

Če piskajo potem naj bi pomagalo če zadnjo stran ploščic-kjer nalegajo na batek, namažeš s bakreno mastjo(na tanko)
There Is No Engine Like Turbo Engine!
Uporabniški avatar
Stric Burek
član
 
Prispevkov: 122
Pridružen: 30 Avg 2007 10:28
Kraj: Ilirska Bistrica

Disk zavore

OdgovorNapisal/-a tjasas » 10 Feb 2009 10:32

ko stiskam zavoro mi piska, ne vem ali so pakne krive ali disk, sam ker mi je prej normalno delalo sumim pakne.
tjasas
član
 
Prispevkov: 30
Pridružen: 31 Maj 2006 08:23
Kraj: Postojna

OdgovorNapisal/-a Buschi » 10 Feb 2009 10:54

Najprej sčisti rotor in pakne, potem odkrivaj naprej vzroke piskanje/cviljenja.
Planinec...Gorski kolesar...Enduro motorist!
Uporabniški avatar
Buschi
Vaški peciklmehanik
 
Prispevkov: 10714
Pridružen: 10 Dec 2002 14:11
Kraj: Dolina Bratov Šrot

OdgovorNapisal/-a Zvezdica Zaspanka » 10 Feb 2009 11:08

yo,

... in ne pozabi, da si ravno menjal in da so torej zavore še nove. Piskanje je najmanjši problem (tresenje je drugo), če seveda zadeva primer kot mora.

Naj se utečejo - to pomeni 3-5 oreng spuste (recimo vsak po 500 višincev), pa potlej rešuj zadeve.

ajde,

zz
Ježeš Marija, kaj so mi storili?
Uporabniški avatar
Zvezdica Zaspanka
član
 
Prispevkov: 1051
Pridružen: 24 Okt 2005 12:12
Kraj: Coklburg

OdgovorNapisal/-a tjasas » 10 Feb 2009 11:25

Hvala za pomoč bom pogledu pa pregledu disk in pakne.

Hvala za pomoč.

lp
tjasas
član
 
Prispevkov: 30
Pridružen: 31 Maj 2006 08:23
Kraj: Postojna

OdgovorNapisal/-a bEASY » 23 Feb 2009 21:37

Ali ima mogoče kdo izkušnje s tesnili pri Shimanovih (XTR) diskih. Zadnje čase mi je začelo ob batih rahlo curiti, pa mi še nihče ni dal boljšega nasveta od kante za smeti :roll:
Uporabniški avatar
bEASY
član
 
Prispevkov: 98
Pridružen: 04 Apr 2004 13:50
Kraj: izvoz Storžič jug

OdgovorNapisal/-a Wolfy » 23 Feb 2009 22:10

meni piskajo, kadar so mokre, od snega... ali kadar jih pošpricam z brake cleanerjem.
Tega se izognem tako, da iz čeljusti odstranim ploščice, jih očistim z brake clenerjem, rotorje očistim z čisto in navlaženo krpo z brake cleanerjem.
Ploščice potem pustim, da se navidez poslušijo, potem pa jih z industrijskim sušilcem sušim. Sušim samo tako, da piha vroč zrak, in da se ne segrejejo več kot 20°c. Potem stvar dela. To mi dela predvsem pozimi, ker vlaga ne izhlapeva dovolj hitro.
če misliš da imaš stvar pod nadzorom je to zato, ker ne greš dovolj hitro [M. Andretti]

Wolfy
Wolfy
član
 
Prispevkov: 50
Pridružen: 15 Maj 2008 20:21

OdgovorNapisal/-a Buschi » 23 Feb 2009 23:19

@bEASY: žal slovenski uvoznik za Shimano nima rezervnih delov na zalogi.
Zanimivo je tudi, da pri Shimano Tech Suport sploh ne obstaja detalna slika caliperja iz česar lahko sklepaš, da se rezervni deli kot taki za XTR ne dajo dobit in boš očitno moral menjati celo čeljust.
Planinec...Gorski kolesar...Enduro motorist!
Uporabniški avatar
Buschi
Vaški peciklmehanik
 
Prispevkov: 10714
Pridružen: 10 Dec 2002 14:11
Kraj: Dolina Bratov Šrot

OdgovorNapisal/-a panx » 24 Feb 2009 00:00

Wolfy napisal/-a: Sušim samo tako, da piha vroč zrak, in da se ne segrejejo več kot 20°c. Potem stvar dela. To mi dela predvsem pozimi, ker vlaga ne izhlapeva dovolj hitro.


če bi imel jaz tako topel zrak v kuhinji bi pomfri pekel brez šporgeta:D

100biciklov 200koles ; primejo ali ne?
če primejo kot si želiš se navadi in bodi hepi da dela

v nasprotnem primeru pa vrzi pakne na štedilnik+aceton
I`m Nepismen
trial by fire
[url]facebook.com/panx.bricelj[/url]
Uporabniški avatar
panx
član
 
Prispevkov: 875
Pridružen: 04 Mar 2004 11:38
Kraj: jesenice

piskanje zavor

OdgovorNapisal/-a tjasas » 06 Mar 2009 11:53

No sedaj po enih 300 km je pa vse v redu, zgleda da površina paken se je zbrusila s diskom in sedaj dela BP.

Hvala, še enkat
tjasas
član
 
Prispevkov: 30
Pridružen: 31 Maj 2006 08:23
Kraj: Postojna

OdgovorNapisal/-a Slycer » 07 Maj 2009 10:07

Nocem odpreti nove teme samo za eno vprasanje tako da upam da bo kdo videl to:


Ve kdo kje bi lahko kupil litersko plastenko Shimanovega mineralnega olja po cloveski ceni? Tole iscem.
Uporabniški avatar
Slycer
član
 
Prispevkov: 423
Pridružen: 29 Jul 2008 15:10
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Greg-xtr » 07 Maj 2009 11:46

Če rabiš Shimanovo mineralno olje, ti na žalost ne znam pomagat, če pa ti ni važno....če se prav spomnim, Citroen uporablja mineralno olje- dobiš na kakem servisu, ali pa celo na bencinski liter za male pare.
life is a lesson, you’ll learn it when you’re through
Uporabniški avatar
Greg-xtr
član
 
Prispevkov: 1842
Pridružen: 13 Sep 2003 18:16
Kraj: Zidani Most

olje

OdgovorNapisal/-a tjasas » 07 Maj 2009 15:43

Res je Citoeni uporabljajo za hidravliko tako olje tako da ga lahko brez zadržkov uporabiš.

lp
tjasas
član
 
Prispevkov: 30
Pridružen: 31 Maj 2006 08:23
Kraj: Postojna

OdgovorNapisal/-a zach69 » 07 Maj 2009 15:49

Serbus

Citroen uporablja za hidravlična podvozja in zavore olje, ki ima v imenu oznako LHM, imajo ga pa na vsaki večji črpalki v literski embalaži. Cene se pa ne spomnem, ker že dve leti ne vozim Xantie, pa ne udar preveč.

Lp Tomaž
Uporabniški avatar
zach69
član
 
Prispevkov: 209
Pridružen: 25 Avg 2008 08:18
Kraj: Ka te pa briga...

OdgovorNapisal/-a koko82 » 07 Maj 2009 16:03

Citroenovo olje pride cca 8€/liter.
Uporabniški avatar
koko82
član
 
Prispevkov: 2658
Pridružen: 16 Feb 2005 18:06
Kraj: Bajkmanija

OdgovorNapisal/-a Slycer » 07 Maj 2009 16:23

In s tem ne bo kompromirano delovanje zavor in ne bo kaksna garancija sla pa-pa? :D
Uporabniški avatar
Slycer
član
 
Prispevkov: 423
Pridružen: 29 Jul 2008 15:10
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a PrimozR » 07 Maj 2009 16:38

Slycer napisal/-a:In s tem ne bo kompromirano delovanje zavor in ne bo kaksna garancija sla pa-pa? :D


Če so postavljeni standardi za olja in se teh standardov držijo, ne, ne bo razlike.

A nima citroen za zavore DOT olja?
PrimozR
član
 
Prispevkov: 5735
Pridružen: 22 Nov 2006 15:27
Kraj: Radovljica

OdgovorNapisal/-a Zvezdica Zaspanka » 09 Maj 2009 12:14

lp,

citroen ima 100% mineralno olje (sicer ti pa gor piše).

Zdaj ne vem kako je z novimi modeli kot so Berlingo in podobni (ti imajo lahko DOT olja), ampak načeloma Citroen uporablja mineralna olja ( za C5 in ostale hidravlik čudesa - mislim da jih dela Motul), skor vsi ostali DOT olja.

saj ti na pakungi piše: mineral (to je to, LHM) ali DOT 4/5/5.1 (drugi tip, tega ne kupuj).

zz
Ježeš Marija, kaj so mi storili?
Uporabniški avatar
Zvezdica Zaspanka
član
 
Prispevkov: 1051
Pridružen: 24 Okt 2005 12:12
Kraj: Coklburg

OdgovorNapisal/-a Pečko » 09 Maj 2009 15:06

Vsi Citroeni hidravličarji (s hidropnevmatskim vzmetenjem) imajo v sistemu zavor, volana in vzmetenja (skupen sistem mineralno olje. Starejši (Xm, Xantia, Bx, itd.) uporabljajo LHM olje zelene barve, novejši C5 pa LDS olje rdeče barve. Kakšna je razlika ne vem, je pa oboje mineralno. Ostali Citroeni z navadnim vzmetenjem (ne vem sicer če vsi), pa imajo DOT zavorno olje, vsaj v C8 sem imel DOT4 olje.

LHM najceneje dobiš v kakšni trgovin z avtodeli (np. Saming v BTC,...) ali pa pri kakšnem nepooblaščenem serviserju (Novak,...), stane ca 10€, če niso slučajno podražili od decembra, ko sem nazadnje kupoval.

Na pooblaščenem servisu (bilo je pač nujno, da sem prišel do doma z dolivanjem med potjo) sem za isto olje, v enaki embalaži plačal 20€.

LP
Uporabniški avatar
Pečko
član
 
Prispevkov: 413
Pridružen: 26 Maj 2003 21:26
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a PrimozR » 09 Maj 2009 18:24

ZZ razliko med olji poznam, samo nekako sem imel v glavi da folk vedno za DOT priporoča Citroenovo. Glede na vsa sponzorstva in to bi pa rekel, da zanje olja dela Total.
PrimozR
član
 
Prispevkov: 5735
Pridružen: 22 Nov 2006 15:27
Kraj: Radovljica

OdgovorNapisal/-a Pečko » 09 Maj 2009 19:00

PIPI napisal/-a:... Glede na vsa sponzorstva in to bi pa rekel, da zanje olja dela Total.


Prav imaš! Citroen priporoča Total. Tudi LHM, ki sem ga jaz kupoval je od Totala. S Citroenovim znakom na embalaži.
Uporabniški avatar
Pečko
član
 
Prispevkov: 413
Pridružen: 26 Maj 2003 21:26
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Zvezdica Zaspanka » 10 Maj 2009 21:45

lp,

hotel sem samo poudariti, da hidravličarji imajo 100% mineralna olja (mama imela službeno xantio). TOČNE oznake in proizvajalca ne vem, jaz sem dobil enkrat od motula olje.

zanimivo bi bilo vedeti kak zavorni sistem ima novi c5 s klaičnim vzmetenjem na fedre za razliko od polnega hidravlika...

no, off topic. Mineralna olja seveda lahko dobiš tudi od drugih proizvajalcev. Prepričan sem, da jih dela tudi petrol/proton.

zz
Ježeš Marija, kaj so mi storili?
Uporabniški avatar
Zvezdica Zaspanka
član
 
Prispevkov: 1051
Pridružen: 24 Okt 2005 12:12
Kraj: Coklburg

OdgovorNapisal/-a Slycer » 10 Maj 2009 21:49

Hvala vsem, jutri skocim po Citroenovo olje. Samo katero torej vzeti, LHM ali LDS?
Uporabniški avatar
Slycer
član
 
Prispevkov: 423
Pridružen: 29 Jul 2008 15:10
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Pečko » 10 Maj 2009 22:16

Seveda, sigurno mineralna olja proizvajajo različni proizvajalci. Ne vem pa, kakšna je lahko razlika med njimi in kaj to pomeni. Sem laik glede tega. Citroen ima pač hišnega proizvajalca olj Total, kot npr. Renault Elf, in verjetno druge avtomobilske firme tudi priporočajo neko drugo znamko, ki je "kao" najboljša za njihove avtomobile.

Slycer, vprašaj na Citroen servisu kakšna je razlika med LHM in LDS, če ti bodo sploh znali povedati. Razen, da je LDS nekaj dražji. Pokliči na kak pooblaščen servis, npr. Jerovšek v Grosuplju in zahtevaj g. Jerovška. Je zelo prijazen. Razloži mu zakaj sprašuješ.

Sicer pa, veliko se piše o tem, da je Citroenovo olje dobro tudi za Shimano zavore. Pa me zanima ali je kdo to tudi sprobal in sporočil kako se dejansko obnese???? Takega poročila iz prve roke pač nisem zasledil.

Problem je verjetno lahko le v tesnilih, če ima Citroenovo, ali pač katerega drugega proizvajalca olje, v sestavi kakšno agresivno sestavino, ki ti začne najedati tesnila. Tlaki v kolesarskih zavorah so bistveno manjši kot pri avtu, kjer črpalka ustvarja tlak v sistemu do 170 bar-ov, zato so mogoče tudi tesnila iz boljših materialov. Ne vem...???

Tudi mene vse skupaj zanima, ker imam tudi sam Simano zavore.
Uporabniški avatar
Pečko
član
 
Prispevkov: 413
Pridružen: 26 Maj 2003 21:26
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Slycer » 11 Maj 2009 07:17

Fino, bom danes poklical v Grosuplje pa vprasal. Hvala.
Uporabniški avatar
Slycer
član
 
Prispevkov: 423
Pridružen: 29 Jul 2008 15:10
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Nemec » 11 Maj 2009 10:01

Jaz uporabljam Citroenovo LHM olje v XTR M975 bremzah in deluje brez problema. Tudi z tesnili do zdaj še ni bilo težav. Razlike v delovanju ni občutiti... :wink:
Uporabniški avatar
Nemec
član
 
Prispevkov: 1456
Pridružen: 13 Sep 2005 17:56
Kraj: Krog

OdgovorNapisal/-a rrok » 05 Jul 2009 23:04

Kje se dobi Total LHM olje? Na bencinskih?
Je res isti performance z uporabo Shimano/Citroen olja?
Ali moram ob dolivanju Citroen olja iztočit staro Shimano olje?

lp
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness.
Uporabniški avatar
rrok
član
 
Prispevkov: 2123
Pridružen: 05 Feb 2004 14:18
Kraj: Lj - Rudnik

OdgovorNapisal/-a koko82 » 06 Jul 2009 10:55

Za bencinske nevem. Ga pa sigurno dobiš na Citroenovem servisu in trgovinah z avtodeli.
Uporabniški avatar
koko82
član
 
Prispevkov: 2658
Pridružen: 16 Feb 2005 18:06
Kraj: Bajkmanija

OdgovorNapisal/-a Imotion man » 08 Jul 2009 16:35

No, danes sem bil v Vargalantu vna Vrhniki pa mi je gospa rekla da imajo mineralno olje dot3,pa ne vem kako je lahko mineralno ampak rekla je da je. pa ne vem ali bo vredu za shimano hidravlične zavore M-486
Prosim za nasvete!
Lp
Uporabniški avatar
Imotion man
član
 
Prispevkov: 75
Pridružen: 13 Maj 2009 18:39

OdgovorNapisal/-a Mojo Jojo » 08 Jul 2009 19:44

Tetka na Vrhniki nima pojma, vsa DOT olja (razen DOT5, ki je
polno sintetično) so na osnovi glikola, kar ne gre skupi z mineralnimi
olji.
Lahko pa probaš, pa poročaš, da bomo vsi zihr.

Slišal sem tudi to, da se naj tudi sama mineralna zavorna olja ne bi
smela mešalti med sabo. Npr. shimano/magura, ampak najbrž je to
bolj komercialna fora.
Uporabniški avatar
Mojo Jojo
član
 
Prispevkov: 4685
Pridružen: 31 Jul 2008 09:20
Kraj: bliz obvoznice

OdgovorNapisal/-a Imotion man » 09 Jul 2009 14:31

No danes sem raje kupil total lhm na citroenovem servisu, sploh nisem vedel, da je v mojem lastnem kraju :)
Uporabniški avatar
Imotion man
član
 
Prispevkov: 75
Pridružen: 13 Maj 2009 18:39

Re: Disk Zavore

OdgovorNapisal/-a laksikon » 30 Sep 2009 11:17

Ko je bila taka obširna debata o olju, a je kdo mogoče se pozanimal kaj več o teh LHM, LDS in ostalih mineralnih oljih? A je morda kaj boljšega za nižje temperature, ker kolikor se spomnim sem imel težave pozimi. Od katerega proizvajalca priporočate? LHM plus - ve kdo kaksna je razlika?
laksikon
član
 
Prispevkov: 301
Pridružen: 08 Mar 2008 20:28

Re: Disk Zavore

OdgovorNapisal/-a Sigma » 30 Sep 2009 14:38

http://www.cyclingforums.com/rec-bicycl ... l-oil.html

Načeloma bi morala avtomobilska hidravlična olja delovati bp pri nizkih temperaturah (-40°C do 110°C po specifikacijah proizvajalcev).
Sigma
član
 
Prispevkov: 1416
Pridružen: 20 Maj 2003 19:53
Kraj: Lj

Re: Disk Zavore

OdgovorNapisal/-a JUREL » 16 Nov 2010 21:28

Ali se torej LHM olje lahko meša z original Shimanovim? Je že kakšna nova izkušnja?
lp
Jure
Uporabniški avatar
JUREL
član
 
Prispevkov: 442
Pridružen: 20 Okt 2003 10:56
Kraj: Apurn

Re: Disk Zavore

OdgovorNapisal/-a Mojo Jojo » 16 Nov 2010 22:56

Imam zmešano 60%LHM, 30%Magura royal blood, 10%Shimano pa dela bolje kot novo ob nakupu.
Monkey Control
Uporabniški avatar
Mojo Jojo
član
 
Prispevkov: 4685
Pridružen: 31 Jul 2008 09:20
Kraj: bliz obvoznice

Re: Disk Zavore

OdgovorNapisal/-a Senna » 17 Nov 2010 18:45

Hei,

Prosil bi za pomoč pri mojih disk zavorah shimano BR M525! Do sedaj so delovale dobro (s tem, da sem se zelo malo vozil).
Zadnje tedne bolj pogosto hodim na turce tako, da odstranim obe kolesi, ga spokam v prtljažnik in na začetku vzpona dam kolesa nazaj gor. Danes se mi je zgodil, da mi bremze sploh na začetku niso prijele. Zadnja je potem po nekaj stiskih začela delovati kot prej, sprednja pa celo turo ni prijela praktično nič. Ob koncu, že pri avtu pa kar na lepem začne super prijemati.
Kaj bi lahko bil vzrok za to?

Pa še nekaj me zanima, iz kakšnih materialov danes delajo pakne in katere najbolj priporočate?
Life is a daring adventure or nothing at all!
Uporabniški avatar
Senna
član
 
Prispevkov: 34
Pridružen: 04 Mar 2008 15:46
Kraj: Na hribu

Re: Disk Zavore

OdgovorNapisal/-a Mojo Jojo » 17 Nov 2010 19:40

Če ti zdaj delajo bremze skoraj tako kot morajo, potem je razlog v tem, da si med obračanjem bicikla, snemanjem koles, po pomoti tudi malo stisnil bremz ročke. Tako dobiš luft v sistem in se lahko med vožnjo deloma odzrači, a ne popolnoma. Bo potrebno odzračevanje. Na shimanovih bremzah je to čist lahko - malo si poglej po google search - bleeding shimano disc brakes... w/e

Za prihodnjič ti priporočam, da si najdeš neko plastično, leseno, železno ploščico debeline diska ali malenkost več in daš med pakne namesto wheelsetov(diskov), nato stisneš bremzo in fiksiraš bremzo z elastiko ob grip (najboljši so narezani trakovi od zraćnice).

Za shimano bremze bi ti priporočal semi-metalne ali organske, vsekakor pa ne sintranih(metalnih).
en primer poceni in solidnih paken:

http://www.discobrakes.com/?s=0&t=0&c=14&p=100&
Za 6€ te v dobrem tednu čakajo doma
Monkey Control
Uporabniški avatar
Mojo Jojo
član
 
Prispevkov: 4685
Pridružen: 31 Jul 2008 09:20
Kraj: bliz obvoznice

Re: Disk Zavore

OdgovorNapisal/-a LOV2XLR8 » 17 Nov 2010 22:44

JUREL napisal/-a:Ali se torej LHM olje lahko meša z original Shimanovim? Je že kakšna nova izkušnja?

Mešal sem že Motorexovo mineralno in orig. Shimano, pa ni bilo problemov. Tudi pri Citroenovem LHM sistema nisem povsem spraznil, skratka pri meni ni bilo težav (zavore 04 Shimano LX, Deore, Saint).
Uporabniški avatar
LOV2XLR8
smooth cat
 
Prispevkov: 6183
Pridružen: 24 Jul 2004 00:57
Kraj: NowHere

Re: Disk Zavore

OdgovorNapisal/-a JUREL » 18 Nov 2010 07:17

OK - torej ne bi smelo bit problema. Hvala za odgovore.
lp
Jure
Uporabniški avatar
JUREL
član
 
Prispevkov: 442
Pridružen: 20 Okt 2003 10:56
Kraj: Apurn

Re: Disk Zavore

OdgovorNapisal/-a Slug » 18 Nov 2010 18:01

Sam uporabljam "Pentosin CHF"(ker ga imam zastonj na šihtu :twisted: ).Mineralno hidravlično
olje za krmiljenje menjalnikov,centralno zaklepanje,strehe kabrioletov,...Drugače pa:

"...Pentosin CHF 7.1 is probably the best improvement that can be made to the Shimano brakes."

"...the lever feel after the bleed is much improved, a lot crisper."
How many shimz does it have and can it be upgraded to moar?
Uporabniški avatar
Slug
član
 
Prispevkov: 201
Pridružen: 04 Maj 2009 09:46

Re: Disk Zavore

OdgovorNapisal/-a Senna » 20 Nov 2010 21:49

bhocewar hvala za pomoč. Sem danes odzračil zavore in zamenjal olje (Total LHM Plus) in zavori delujeta odlično. Me pa malo skrbi, ko bom zopet odstranil kolesi, da ne bom spet zrak zajel :x . Bom uporabil tvoj nasvet.

Siocer bi blo pa super da bi imel kakega enoprostorca al pa kr kombi :lol: , da bi cel becikl not spravu.
Life is a daring adventure or nothing at all!
Uporabniški avatar
Senna
član
 
Prispevkov: 34
Pridružen: 04 Mar 2008 15:46
Kraj: Na hribu

Re: Disk Zavore

OdgovorNapisal/-a leviatan » 20 Mar 2011 20:02

živjo!

jaz sem pa danes nekaj opazil. vsi tukaj ste pisali, kako vam bremze cvilijo med samim bremzanjem. pri meni pa cvili nekaj MED vožnjo, pri zadnji zavori. ko pritisnem na zavoro, piskanje oz. cviljenje izgine. pakne so BBB sintered, zavore shimano M525, disk 160mm in nevem kateri je. je problem v umazaniji paken, diska (čeprav je na pogled čist) ali drgnjenje paken ob disk zaradi moje teže, al je še kej druzga? aja, ko nisem na kolesu in ga samo potiskam ob strani, cviljenja ni.

hvala
Uporabniški avatar
leviatan
član
 
Prispevkov: 6
Pridružen: 20 Mar 2011 19:07
Kraj: KK, LJ

Re: Disk Zavore

OdgovorNapisal/-a Shifty » 20 Mar 2011 20:30

zvit disk ali pa slabo centrirana čeljust
Uporabniški avatar
Shifty
član
 
Prispevkov: 1086
Pridružen: 03 Okt 2006 19:47
Kraj: Ljubljana

Re: Disk Zavore

OdgovorNapisal/-a Jabooz » 20 Mar 2011 20:35

ali slabo/neravno vpeto kolo.

lahko tudi premalo ali preveč zategnjen šponar (os)
Uporabniški avatar
Jabooz
Bush Doctor
 
Prispevkov: 3927
Pridružen: 02 Mar 2005 15:54
Kraj: Ljubljana

Re: Disk Zavore

OdgovorNapisal/-a leviatan » 20 Mar 2011 21:16

disk ni zvit to vem. bom pogledu za čeljust in za preveč/premalo zategjeno os. še prej bom pa spucal disk in pakne. me pa zanima, zakaj se to dogaja samo med vožnjo.
Uporabniški avatar
leviatan
član
 
Prispevkov: 6
Pridružen: 20 Mar 2011 19:07
Kraj: KK, LJ

Re: Disk Zavore

OdgovorNapisal/-a Jabooz » 20 Mar 2011 22:13

ker se zvija os glede na nihajko.

rešitev je tudi da, najprej temeljito in pravilno zategneš quick release, nato odtegneš čeljust bremze, se voziš narediš par ovinkov in nato zategneš čeljust tako, da je ne premakneš.

Obstaja tudi možnost, da se ti batki ne vračajo ali vsaj ne enakomerno. poglej. Običajno se od spodaj vidi več.
Uporabniški avatar
Jabooz
Bush Doctor
 
Prispevkov: 3927
Pridružen: 02 Mar 2005 15:54
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a zajla » 07 Maj 2011 21:13

Da ne odpiram nove teme:
Danes sem opazil, da mi sprednja bremza ne prime kot bi mogla. Tudi če jo stisnem s tremi prsti praktično do konca ne prime kot včasih. Po celem konkretnem spustu se stanje ni spremenilo. Sumil sem znucane pakne, ampak mesa je bilo še nekaj; no vseeno sem jih zamenjal ter naredil samo nekaj kratkih ustvljanj z novimi. Nič bolje. Čuti pa se, kot bi na posameznih delih oboda disk drugače drsel (nekje bolj, drugje manj).
Kaj bi lahko bil vzrok? Masten disk? Skurjen disk? Hecno je, ker se nič od tega ni moglo pripetiti; kolesa nisem mazal/šprical, pa neobičajnega bremzanja tudi ni bilo...
Zanima me, če se je komu kaj takega pripetilo? Tako in tako me verjetno čaka zamenjava diska.
trail hunter // www.instagram.com/aljaz_s
Uporabniški avatar
zajla
član
 
Prispevkov: 389
Pridružen: 19 Okt 2009 16:53

Re: Disk Zavore

OdgovorNapisal/-a |johnny| » 08 Maj 2011 09:55

kriv je zrak v sistemu....nesi na servis da jih "zbleedajo"
|johnny|
 

Re: Disk Zavore

OdgovorNapisal/-a zajla » 08 Maj 2011 17:37

Aja? Se zrak v sistemu ne manifestira tudi v mehkejši ročici?
trail hunter // www.instagram.com/aljaz_s
Uporabniški avatar
zajla
član
 
Prispevkov: 389
Pridružen: 19 Okt 2009 16:53

Re: Disk Zavore

OdgovorNapisal/-a armada » 08 Maj 2011 18:11

zajla napisal/-a:Aja? Se zrak v sistemu ne manifestira tudi v mehkejši ročici?


se, kot trša ročica se manifestira voda v sistemu ki se pri vročini segreje in se bol razteza kot olje, obojemu pa se reče zrak in se zdravi z bleedanjem :D
armada
član
 
Prispevkov: 1926
Pridružen: 05 Apr 2010 10:32

Re: Disk Zavore

OdgovorNapisal/-a Xtc » 11 Maj 2011 06:34

bi kdo vedel mogoče zakaj ne morem batkov potisnit do konca na hayes stroker trail? potisnem do konca in vedno zlezejo malo nazaj. zaradi tega je zdaj ko dam not nove ploščice, nemogoče naštelat bremzo, ker je premalo lufta in šoba :evil:
Uporabniški avatar
Xtc
član
 
Prispevkov: 503
Pridružen: 22 Maj 2003 18:30
Kraj: Maribor

Re: Disk Zavore

OdgovorNapisal/-a Snakes » 11 Maj 2011 06:38

Preveč olja v sistemu. Spusti kakšno kapljico (dobesedno) ven in bo verjetno šlo.
Uporabniški avatar
Snakes
član
 
Prispevkov: 2695
Pridružen: 26 Nov 2003 20:47
Kraj: tu pa tam

Re: Disk Zavore

OdgovorNapisal/-a Xtc » 11 Maj 2011 07:30

sem jih včerja bleedal, stisnil batke narazen, ven je prišlo malo olja, ampak batki so potem vseeno zlezli malo nazaj :roll:
Uporabniški avatar
Xtc
član
 
Prispevkov: 503
Pridružen: 22 Maj 2003 18:30
Kraj: Maribor

Re: Disk Zavore

OdgovorNapisal/-a SLOnček » 11 Maj 2011 07:42

Xtc, če imaš bleed kit je najbolje da podereš čeljust, s kleščami izvlečeš batka in ju očistiš, očistiš še ležišča batkov (tesnila) in nato lepo namažeš tesnila in batke z DOT oljem ter vse skupaj sestaviš nazaj, bleedaš bremzo in gaaaaaaaaas :mrgreen:
Uporabniški avatar
SLOnček
član
 
Prispevkov: 63
Pridružen: 02 Apr 2010 09:25

Re: Disk Zavore

OdgovorNapisal/-a Xtc » 11 Maj 2011 07:59

bleed kit je domače izdelave, če igra to kako vlogo slučajno? :mrgreen: mam tu kaj za zayebat? 2 levih rok nimam, ponavadi vse porihtam sam, samo bremz pa še res nisem operiral :oops:
Uporabniški avatar
Xtc
član
 
Prispevkov: 503
Pridružen: 22 Maj 2003 18:30
Kraj: Maribor

Re: Disk Zavore

OdgovorNapisal/-a matej555 » 11 Maj 2011 20:17

Jaz bi naredil tako...
Popolnoma popusti ročico zavore, vstavi nove ploščice in namesti čeljust na kolo (disk). Na vsako stran med ploščico in disk založi tanek papir (enkrat prepognjen) in nato prezrači sistem na to nastavitev. Pri tem pazi, da ti olje ne zmasti novih ploščic. Če imaš pravilno prezračeno in nastavljeno, ti ni potrebno nikoli zračit zavore pri menjavi ploščic. Tudi drugače ti ne svetujem zračenja, dokler zavora deluje.

Tukaj si lahko pogledaš video http://bikebook.si/2010/05/menjava-hidr ... s-hfx-9-2/
Nekje v drugi polovici videa se začne zračenje.

Upam, da urediš zadevo.
lp
m.
Spusti se na http://bikebook.si
matej555
član
 
Prispevkov: 181
Pridružen: 05 Jul 2007 12:27
Kraj: Ptuj

Re: Disk Zavore

OdgovorNapisal/-a SLOnček » 12 Maj 2011 14:09

Xtc napisal/-a:bleed kit je domače izdelave, če igra to kako vlogo slučajno? :mrgreen: mam tu kaj za zayebat? 2 levih rok nimam, ponavadi vse porihtam sam, samo bremz pa še res nisem operiral :oops:


igra vlogo in to veliko, lahko zbleedaš bremze kadar se ti zahoče :wink: Drugače pa nimaš kaj za zaj.... lepo odviješ vijaka, razstaviš čeljust (paziš da ne izgubiš tesnila med obema deloma čeljusti) in povlečeš batke ven, očistiš, namažeš, sestaviš nazaj.. sam fino jih moraš potem prezračiti, najbolje da zavoro nastaviš tako da je priključek na čeljusti na najnižji točki, luknjica na ročki pa na najvišji :arrow: olje lepo počasi izpodriva zrak od spodaj navzgor

peace
Uporabniški avatar
SLOnček
član
 
Prispevkov: 63
Pridružen: 02 Apr 2010 09:25

Re: Disk Zavore

OdgovorNapisal/-a Xtc » 13 Maj 2011 06:30

hvala za nasvete, se bom čez vikend lotil opeacije, glede na vremensko napoved :roll: to je sploh prvi poseg v bremzo po 2,5 letih in verjetno res ni slabo da vse lepo spucam
Uporabniški avatar
Xtc
član
 
Prispevkov: 503
Pridružen: 22 Maj 2003 18:30
Kraj: Maribor

Naslednja

Vrni se na Sam svoj mehanik



Kdo je na strani

Uporabniki, ki brskajo po tem forumu: 0 registriranih uporabnikov