Agresiven e-hardtail

Splošna debata na temo gorskega kolesarjenja.

Agresiven e-hardtail

OdgovorNapisal/-a neicheq » 01 Avg 2020 08:31

Iz mnogo freeride, DH in enduro bajkov, na koncu tut enduro ebike, bi si zelel prvic v lajfu sprobat hardtaila. Catch je v tem, da si zelim bolj hardcore zadevo, ki jo pa na trgu sploh ni. Zato iscem top osnovo iz katere potem gradim. Najbolj vsec mi je trenutno mondraker: https://www.mondraker.com/de/en/2020-prime-plus

Vilica se menja v startu z vsaj140-150mm hoda (36, Lyirik ali Zeb), menjalnik najrajse shimano, trenutno imel Srama GX in je potrebno nastavljat vsaki dve furi, kolesa pa mogoce 27.5+, prej kot 29. Killer kombinacija je da se vzame 27.5 osnova in spredaj menja na 29, kar mi je top. Tak bajk se pelje bolje kot 29/29 ali 27.5/27.5. Baterija 600+, motor najraje Bosch 4. Ima kdo se kak predlog, da sem kaj zgresil?
Everything that has a beginning has an end.
neicheq
član
 
Prispevkov: 65
Pridružen: 27 Mar 2010 09:17
Kraj: Braslovče

Re: Agresiven e-hardtail

OdgovorNapisal/-a Fleko » 01 Avg 2020 09:56

Kaj to je najbolj agresiven ehardtail?
Analogne imaš na voljo tudi DH hardtail :)

Drugace dvigati sprednji konec pomeni, da sedežno podiraš, sepravi težje plezas.
Fleko
član
 
Prispevkov: 100
Pridružen: 23 Avg 2019 08:48

Re: Agresiven e-hardtail

OdgovorNapisal/-a m66 » 01 Avg 2020 11:08

Nima veze plezanje, saj je e.
m66
član
 
Prispevkov: 369
Pridružen: 18 Apr 2014 18:31

Re: Agresiven e-hardtail

OdgovorNapisal/-a neicheq » 01 Avg 2020 11:45

Hudih E hardtailov ni, vem samo za enega buticnega proizvajalca iz UK (Kinesis), pa se to ima sfaljen pogon. Tako da druga kot da najdem dobro osnovo in sam sestavim dalje, ni.

Plezanje pri Eju ni panike, prides bistveno vec kot z navadnim. Sedez spustis, tezisce pade naprej, moci s pomocjo imas pa se vedno dovolj. Bi pa ravno zaradi tega raje vzel 27.5 pa zadaj 2.8 guma. Ker po izkusnjah do sedaj, sem s to kombinacijo neverjetno strme poti prelezel. Bolj je za dol problem, vecina ima 100-120mm prednje vilice, kar je ful premalo za neko orng voznjo ali park.
Everything that has a beginning has an end.
neicheq
član
 
Prispevkov: 65
Pridružen: 27 Mar 2010 09:17
Kraj: Braslovče

Re: Agresiven e-hardtail

OdgovorNapisal/-a problematiks » 01 Avg 2020 15:45

Agresiven e-hardtail se mi zdi priblizno eno tako protislovje kot znizan SUV z nizkopresecnimi gumami. Ampak vsakemu svoje :P

Vsekakor pa ocitno trzisce za taka kolesa (se?) ni dovolj veliko, da bi jih firme zacele delt, tako da verjetno res ne bo druge, kot da poskusis nekaj v svoji reziji zlepit skupaj. Montaza daljse vilice na kolo, ki za to ni prirejeno, sicer potegne precej ne tako pozitivnih stvari za sabo, ampak nek priblizek bo.

Marko
problematiks
KontraRevolucionar
 
Prispevkov: 5907
Pridružen: 23 Feb 2002 17:17

Re: Agresiven e-hardtail

OdgovorNapisal/-a Fleko » 01 Avg 2020 20:52

problematiks napisal/-a:Agresiven e-hardtail se mi zdi priblizno eno tako protislovje kot znizan SUV z nizkopresecnimi gumami. Ampak vsakemu svoje :P

Why? Jaz imam AM/enduro hardtaila (analog) , pridem vse povsod navzgor, dol pa tudi.
Za lokalne ture bolj uporabljam hardtaila kot FS.
Mi je bolj všeč "čvrsta" rit, kdaj pa kdaj ga zapeljem tudi po bike parkih.

Drugace pa avtorju teme. Kaj je namen oz. Za kaj je cilj uporabe ehardtail?
Fleko
član
 
Prispevkov: 100
Pridružen: 23 Avg 2019 08:48

Re: Agresiven e-hardtail

OdgovorNapisal/-a neicheq » 01 Avg 2020 22:29

Niti ni tako mimo. Vecji izkoristek pri gonjenju, pa vec zabave navdzol, desetinke so nepomembne. Iscem fun bajk. Do sedaj vozil 160/160 ebike, top zadeva za navdzol. Preletis vse z minimalno truda, kolo cvrsto na tleh, dejansko brez vsake panike, pa ce je se tako zajeban teren. Teza tukaj naredi ogromno, hkrati je pa tak bajk vsaj zame prevec "siguren". Zato bi vzel hardtaila, da bo zadaj manj gripa, trda rit? vec truda ampak hkrati vec zabave. Pa itak je jasno da dokler hardtaila ne peljes hitro dol, ne znas peljat, tako da je se ta bonus ucenja. Pika na i je bilo pa ko sem z enduro bajkom sledil bivsemu DH prvaku na hardtailu, kako je ta clovek peljal s trdakom in 100m hoda je bilo noro.

Uporaba bo simpl, gor plezanje, vecino gozdne poti, dol enako, pes poti, singlce in traili. 2x na leto pa kaksen bike park.
Everything that has a beginning has an end.
neicheq
član
 
Prispevkov: 65
Pridružen: 27 Mar 2010 09:17
Kraj: Braslovče

Re: Agresiven e-hardtail

OdgovorNapisal/-a problematiks » 02 Avg 2020 05:56

Zakaj? Ravno zaradi tega, o cemer govori neicheq v objavi za tvojo, ko omenja vec zabave. Zame vec zabave za dol pomeni kolo, ki je dovolj okretno in lahko, da se hitro odziva, ga lahko odrines od kjerkoli hoces in je pravzaprav podaljsek kolesarja. 20+ kolo vsaj zame osebno to zal ni (je pa res, da dobis na stabilnosti). Ampak se enkrat, vsakemu svoje. Oziroma, kar jaz smartram za zabavo in kaj nekdo drug, sta lahko dve cisto razlicni zadevi :)

Marko
problematiks
KontraRevolucionar
 
Prispevkov: 5907
Pridružen: 23 Feb 2002 17:17

Re: Agresiven e-hardtail

OdgovorNapisal/-a hyperskunk » 02 Avg 2020 09:42

neicheq napisal/-a:Niti ni tako mimo. Vecji izkoristek pri gonjenju, pa vec zabave navdzol, desetinke so nepomembne. Iscem fun bajk. Do sedaj vozil 160/160 ebike, top zadeva za navdzol. Preletis vse z minimalno truda, kolo cvrsto na tleh, dejansko brez vsake panike, pa ce je se tako zajeban teren. Teza tukaj naredi ogromno, hkrati je pa tak bajk vsaj zame prevec "siguren". Zato bi vzel hardtaila, da bo zadaj manj gripa, trda rit? vec truda ampak hkrati vec zabave. Pa itak je jasno da dokler hardtaila ne peljes hitro dol, ne znas peljat, tako da je se ta bonus ucenja. Pika na i je bilo pa ko sem z enduro bajkom sledil bivsemu DH prvaku na hardtailu, kako je ta clovek peljal s trdakom in 100m hoda je bilo noro.

Uporaba bo simpl, gor plezanje, vecino gozdne poti, dol enako, pes poti, singlce in traili. 2x na leto pa kaksen bike park.

Kakšn večji izkoristek pri gonjenju? Itak iščeš ešmorn. Če hočeš bolj zabaven hardtail za dol mora bit tud taka geometrija. Za gor je xc, k pa ni najbolj zabaven za dol. Itak pa moderni fuliji plezajo čist ok. In kokr je pa že problematiks reku, 20kg+ ni lih najbolj igriv bicikl...
Nobody can be exactly like me. Sometimes even I have trouble doing it.-- Tallulah Bankhead
hyperskunk
član
 
Prispevkov: 662
Pridružen: 28 Avg 2010 10:32
Kraj: Lj

Re: Agresiven e-hardtail

OdgovorNapisal/-a neicheq » 02 Avg 2020 10:09

Še vedno gledaš izkoristek, gonis enako kot pri navadnem, kaj ima to veze? Vecino prevozim na eko 30% in povprecno drzim 200-250w lastnega inputa plus 30%. Tezek fully se pelje kot po tirnicah, hardtail racunam da bi lahko bil konkretno bolj fun. Pa se coil-a sem fural zadaj za piko na i, da se je res drzal. To je drug svet v primerjavi s ht-jem.

Konkretnih bajkov noben ne pozna, Cube ima nekaj, Haibike..?
Everything that has a beginning has an end.
neicheq
član
 
Prispevkov: 65
Pridružen: 27 Mar 2010 09:17
Kraj: Braslovče

Re: Agresiven e-hardtail

OdgovorNapisal/-a problematiks » 02 Avg 2020 11:25

Cubovi Reaction modeli s 120 mm hoda so glede geometrije vsekakor nekaj blize temu, kar isces, kot Mondraker Prime. Pa ce bi dal gor vilico s 140 mm hoda, bi kot podsedezne bil se vedno dokaj ok, z menjavo zadnjega obrocnika na 27.5" pa ze malo manj. Osebno mi to se vedno ne predstavlja igrivega kolesa, ampak v primerjavi z E-fulijem je mogoce res bolj igriv :wink:

Marko
problematiks
KontraRevolucionar
 
Prispevkov: 5907
Pridružen: 23 Feb 2002 17:17

Re: Agresiven e-hardtail

OdgovorNapisal/-a neicheq » 02 Avg 2020 18:12

Maš prav, kot vilic bolj ugoden, krajši reach in medosna pomeni večji fun factor in agilnost. Cube bo boljša izbira.

Kaj pa glede vilic, sem mal izven tega.. Trenutno vozil 2020 Yari in Lyrika, pred tem 6-7 let starejšo FOX 36, ki pa se mi je iskreno še vedno zdela boljša od Rockshoxovih. Kakšna ZEB mogoče, ali raje gledam FOXovo 36, morda bo celo 34 dovolj?
Everything that has a beginning has an end.
neicheq
član
 
Prispevkov: 65
Pridružen: 27 Mar 2010 09:17
Kraj: Braslovče

Re: Agresiven e-hardtail

OdgovorNapisal/-a problematiks » 02 Avg 2020 21:32

Ce gremo po nacelu "od viska ne boli glava", potem 36 ali Zeb. Sicer je pa pri 140 mm hoda tudi 34 ali kaj podobnega za vecino (razen za bolj tezkokategornike) dovolj toga.

Marko
problematiks
KontraRevolucionar
 
Prispevkov: 5907
Pridružen: 23 Feb 2002 17:17

Re: Agresiven e-hardtail

OdgovorNapisal/-a teetee » 03 Avg 2020 06:27

Počakaj nove Commencale, verjetno pride nov Shimano EP8, pomoje še najbolj agresivna geometrija od trdih štromarjev.

https://www.commencal-store.co.uk/PBCPP ... ID=1852014
teetee
član
 
Prispevkov: 26
Pridružen: 13 Mar 2019 18:10

Re: Agresiven e-hardtail

OdgovorNapisal/-a neicheq » 03 Avg 2020 07:27

Commencal je sicer res top z vidika geometrije, pa ze v osnovi zelo dobra oprema, bistveno boljsa od Cubov in podobnib. Ampak HT za 2021 je ze predstavljen s tasvoh E7000 motorjem in zunanjo 400 baterijo. E7000 sem peljal pa prejsnjic in je za cesto ok, pri plezanju pa porazen. Cist drugace nastavljen kot e8000 in kot bi po filingu imel vsaj pol moci manj. Govorim tem MaxMax Htju, ali pride ven se kaj drugega?

Ja vsecen tudi Vitus Sentier, ampak spet ta svoh e7000 in zunanjo baterijo, ki je sicer lazja, hitreje odstranljiva in v vseh pogledih boljsa, samo bajka brez integrirane baterije ze danes nemores prodat vec.
Everything that has a beginning has an end.
neicheq
član
 
Prispevkov: 65
Pridružen: 27 Mar 2010 09:17
Kraj: Braslovče

Re: Agresiven e-hardtail

OdgovorNapisal/-a cebe » 03 Avg 2020 10:47

Nevem zakaj bi bil E7000 presvoh? A res hocte motorje imet?
Npr. podatki od ene fure s Pivot Shuttle z E7000 motorjem:
11,15km skupna dolzina fure
870vm vzpona (vec kot polovica po trejlih kot so npr. Muci; spusti kot Muci in RnF)
55min skupni cas
Z lahkoto, moci prej prevec kot premalo, porabil cca 50% baterije.

Je pa nekaj res, E7000 in 500Wh baterija od Shimana ne funkcionirata najbolje, zato so (vsaj pri Pivotu) vsem zamenjali motorje na E8000.
Malenkost je mocnejsi, je pa konkretno glasnejsi.
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 3495
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald

Re: Agresiven e-hardtail

OdgovorNapisal/-a marko d. » 03 Avg 2020 13:15

Zdravo,
Moje skromno mnenje. Agresivnih e hardtailov mogoče ni tudi zaradi tega, ker zadnje vzmetenje preprečuje, da bi teh 20+ na koreninah ali pa na skalah razpadlo (ali pa vsaj zadnja feltna).
O kakšnih bunny hoppih pri taki teži verjetno ni govora.
Sam imam On-One hardtaila, prej Cove Stiffeeja in me kar dobro premetava. Pa ne divjam!
Marko
marko d.
član
 
Prispevkov: 70
Pridružen: 25 Jun 2008 07:36

Re: Agresiven e-hardtail

OdgovorNapisal/-a neicheq » 03 Avg 2020 15:57

Kolega se je vozil po Švici z E8000 in E7000, pa pravi kot noč in dan razlike. E7000 na srednji stopnji in "normal" modu ni šel v noben trail, medtem ko E8000 na trail programu, kjer itak skos prilagaja, gladko. Moji vzponi so ponavadi težje peš poti, precej bolj kot je recimo muci. Naredim pa okoli 1500-2500 višinske in 50-60 razdalje, v 4-5h. Vse sem prevozil z E8000. Cesta me ne skrbi ker mam stalno na 30% in eco programu, ampak sem pa res že od večih slišal, da deluje E7000 povsem drugače kot 8000ka in je precej manj primerna za vzpone. Boosta nimam nikoli, trail pa na 50-150%, torej polovici zmožnosti. Tistih 10nm navora naj ne bi bil problem, ampak kako ga podaja in kdaj ga zmanjka. Ne bi pa sploh shimana jemal, ker je že star in pred prihodom novega. Največja razlika je v porabi štroma, brose z enako baterijo in nastavitvami naredi 20-30% več.

Hardtailov po moje ni, ker se folku bolj dopade imet zadnji feder, bolj udoben in lepša vožnja, gonit pa primerjalno ni bistveno težje. Sem se pa spomnil še na Ghosta Teru, bi ga vzel, ampak ima pa 3. generacijo Boscha, čeprav se že celo leto montira četrta. Tako da zaenkrat v ožjem izboru res Cube Reaction, z menjavo vilice, pest, večjih rotorjev (potencialno zavor), pa sem na nekih 21kg.
Everything that has a beginning has an end.
neicheq
član
 
Prispevkov: 65
Pridružen: 27 Mar 2010 09:17
Kraj: Braslovče

Re: Agresiven e-hardtail

OdgovorNapisal/-a RokyLuk » 06 Avg 2020 07:25

Mislim da glede motorja ne veš kaj pišeš. Jaz imam 107kg in me E7000 povleče kjer čem. Tudi po vseh testih naj bi bil E7000 očitno lažji za vozit. To kar pišeš je verjetno bolj občutek manjvrednosti da bi vozil najšohnejši motor :) kupi si bosch s 85nM ne piši pa budaleštin da E7000 ne gre nikamor kar je daleč od resnice. Brez zamere.
Uporabniški avatar
RokyLuk
član
 
Prispevkov: 65
Pridružen: 28 Apr 2004 08:46
Kraj: Kamnik

Re: Agresiven e-hardtail

OdgovorNapisal/-a nasamorpheus » 06 Avg 2020 12:18

Tukaj je video, ki primerja oba motorja, za technical trail je po avtorjevem mnenju boljši e7000.
https://www.youtube.com/watch?v=LUA46Xcc-A4
nasamorpheus
član
 
Prispevkov: 69
Pridružen: 10 Maj 2011 19:07

Re: Agresiven e-hardtail

OdgovorNapisal/-a cebe » 06 Avg 2020 16:16

...nisem želel pisati preveč, ker več kot kakšnih 3-4k višincev s Shimano motorjema nisem naredil.
Ampak občutek je bolj podoben zadnjima postoma pred temlem, kot pa tistemu od "neicheq"-a...
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 3495
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald

Re: Agresiven e-hardtail

OdgovorNapisal/-a neicheq » 07 Avg 2020 08:55

Umiri se, kdor si nabija ego z ebajkom, mu je to se najmansji problem. Men dol visi za znamko ali motor. Najraje bi imel en specificen bajk s Fazuo in 30nm, ampak ga ni na voljo. Iscem samo optimalno resitev, zato ta tema..

Povedal sem samo kako sem slisal, ce se motim pa kul. Kolegov E7000 ni imel recimo trail programa in sprotnega prilaganja, prav tako po vseh testih pise, da ga hitro zmanjka v obratih. Ta kolega fura redno po 200km fure s specialko, svojega Turbo Levota zene pa z 10% ECO v najhujse hribe. Je pa povedal da s tistim E7000 ni mogel nikamor, na ravnini sel normalno, na bike trailu pa na boost komaj kam. Enako mi trdi drug kolega za Boschov svoh motor, kao 20nm razlike, ampak je drugace nastavljen in ne gre.

Se vedno pa trdim da ima Shimano najvecjo porabo stroma. Brose ob enaki pomoci (merjeno s power metrom), enako baterijo in istim tipom (enduro) kolesa, gre vsaj 20-30% dlje.
Everything that has a beginning has an end.
neicheq
član
 
Prispevkov: 65
Pridružen: 27 Mar 2010 09:17
Kraj: Braslovče

Re: Agresiven e-hardtail

OdgovorNapisal/-a teetee » 07 Avg 2020 09:41

Ravno za Brose pravijo da največ porabi, Shimano ima max na 500W, od speca motor ma pa špice na 700-800W, isto Bosch. Je pa seveda dosti odvisno od nastavitev.
teetee
član
 
Prispevkov: 26
Pridružen: 13 Mar 2019 18:10


Vrni se na Splošno



Kdo je na strani

Uporabniki, ki brskajo po tem forumu: m66