Slovenski kolesarski poslovni model

Splošna debata na temo gorskega kolesarjenja.

Slovenski kolesarski poslovni model

OdgovorNapisal/-a Vladej » 22 Nov 2017 15:39

Mal razmišljanja za dneve ko manjka furanja.
V Sloveniji ima skoraj vsaka vas kolesarsko trgovino/servis. Vsi so pod cenovnim pritiskom velikih tujih internetnih trgovin. Marže na blago se zaradi tega manjšajo, ostanejo storitve servisiranja kjer lahko prodajajo svoje znanje in veščine. Situacija je že nekaj let enaka, pa kljub temu ni videt kakih velikih sprememb v načinu poslovanja. Še vedno imamo veliko majhnih nepovezanih firm, ki vsaka išče svoj kos pogače, zastarele in neažurne spletne strani, slabo odzivnost na mail naslove in telefone v delovnem času, površno opravljene storitve….

Uporabnikov koles, takih za dnevne prevoze in vseh vrst kolesarske rekreacije pa je vedno več.
Kam gre vse skupaj?
Kolesarim, torej sem...
Uporabniški avatar
Vladej
član
 
Prispevkov: 322
Pridružen: 28 Avg 2013 10:42
Kraj: Ljubljana

Re: Slovenski kolesarski poslovni model

OdgovorNapisal/-a Buschi » 22 Nov 2017 17:37

Vladej napisal/-a:Situacija je že nekaj let enaka, pa kljub temu ni videt kakih velikih sprememb v načinu poslovanja.

Kaj pa bi ti rad? Da je štacuna ofjena tak kot Tuš; od sedmih zjutri do osmih zvečer.
In še ob nedelih?



Vladej napisal/-a:...slabo odzivnost na mail naslove in telefone v delovnem času...


Najbolj na ud so mi šle stranke, ki so klicale sredi največje gužve. To pomeni, odložit cajg, iti na wc in si umiti roke in se potem pet minut ubadati s tipom,
ki se je internet naučil na pamet in itak ve več kot jaz!

Vladej napisal/-a:... površno opravljene storitve….

To pa zato, ker vsak misli, da je lahko kolesarski mojster. NOT! Jaz po 22 letih šraufanja nisem vedel vsega. Ampak, kot pravijo: Dober glas seže v deveto vas...slabši pa še dlje,
zaradi takšnih imajo resni serviserji še dodaten zaslužek.


Vladej napisal/-a:Kam gre vse skupaj?

Kam? V smer, da si bojo resni bajkerji sami šraufali kolesa sami doma.
Druga varijanta pa bi bila, da si sestaviš kolo, kjer nima kaj crknat.
Planinec...Gorski kolesar...Enduro motorist!
Uporabniški avatar
Buschi
Vaški peciklmehanik
 
Prispevkov: 10646
Pridružen: 10 Dec 2002 14:11
Kraj: Dolina Bratov Šrot

Re: Slovenski kolesarski poslovni model

OdgovorNapisal/-a enej_46 » 23 Nov 2017 10:45

@vladej tu imaš odgovor zakaj je tako :D

1. Kaj pa bi ti rad? Da je štacuna ofjena tak kot Tuš; od sedmih zjutri do osmih zvečer.
In še ob nedelih?

2. Najbolj na ud so mi šle stranke, ki so klicale sredi največje gužve. To pomeni, odložit cajg, iti na wc in si umiti roke in se potem pet minut ubadati s tipom,
ki se je internet naučil na pamet in itak ve več kot jaz!

Customer service ne obstaja, stranke samo težijo, ipd.
Trgovine imajo 1 osebo, ki servisira in prodaja, kar ne gre skupaj. Da bi se pa združla dva taka bebca pa ne! Si nor! Ne bo on meni kradel potem iz blagajne ko jaz šravfam :D
Spletne strani se daje delat lokalnemu pijančku z računalnikom in ažuriranje ne obstaja.
Socialni mediji?? si nor! Kdo ima čas za to?
Izobraževanja? ''haha jaz delam že 20 let! Bom ja ta presfit znal nabit not'' :D
Stranke so pa itak večinoma Slovenci = Živa ciganija, preden stopi v trgovino teži za popust in potem je logično da ti pade vse dol kot prodajalcu.


#samodapristavimmalonaogenjnesejezit
Zadnjič spremenil enej_46, dne 23 Nov 2017 13:45, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
enej_46
član
 
Prispevkov: 249
Pridružen: 01 Okt 2013 10:52

Re: Slovenski kolesarski poslovni model

OdgovorNapisal/-a Jabooz » 23 Nov 2017 12:19

Slika
Uporabniški avatar
Jabooz
Bush Doctor
 
Prispevkov: 3918
Pridružen: 02 Mar 2005 15:54
Kraj: Ljubljana

Re: Slovenski kolesarski poslovni model

OdgovorNapisal/-a koko82 » 23 Nov 2017 22:22

Kako naj bi zgledalo to povezovanje ?
Uporabniški avatar
koko82
član
 
Prispevkov: 2641
Pridružen: 16 Feb 2005 18:06
Kraj: Bajkmanija

Re: Slovenski kolesarski poslovni model

OdgovorNapisal/-a Vladej » 24 Nov 2017 09:22

Buši brez veze streljaš. Škoda municije :) Ne govorim samo o MTB trgovinah, pa o bajkerjih, ki znajo sami narest generalko.

Kot je napisal Enej, splet in spletne tehnologije uporabljamo že 20 let. Mlada generacija potrošnikov skoraj ne zna več uporabljat telefona za klicanje, če ni dosegljivo s klikom ne obstaja, kaj je gotovina tudi skoraj ne vedo več.
Kolesarjenje je za večino uporabnikov sezonski šport, za kar verjetno rabiš dopolnilni/komplementarni program za nižjo/ zimsko sezono. npr. smučarija, pohodništvo, kolesarski izleti, vodene ture, tenis & squash, (e-)bike izposoja,
Če bi se firme kapitalsko/ lastniško povezale, dobiš več vsebine , več poslovalnic, regij, pokriješ več trga.
Hiter poštej kolesarske trgovine v Lj. in bližnji okolici (recimo od Lavrice do poslovne cone Šenčur) pa vidiš koliko jih je povezanih z drugimi trgovinami in kaj vse (ne)ponujajo.
Pa pokrivanje žensk kot strank - zadnje leta narašča popularnost kolesarjenja posebej na specijalkah. Lepi bicikli, lepi dresi, bavno usklajeni...
Kolesarim, torej sem...
Uporabniški avatar
Vladej
član
 
Prispevkov: 322
Pridružen: 28 Avg 2013 10:42
Kraj: Ljubljana

Re: Slovenski kolesarski poslovni model

OdgovorNapisal/-a Buschi » 24 Nov 2017 09:33

Vladej napisal/-a:Pa pokrivanje žensk kot strank - zadnje leta narašča popularnost kolesarjenja posebej na specijalkah. Lepi bicikli, lepi dresi, bavno usklajeni...


Lej, če tega v žabariji nimate, pa pridi v Savinjsko. Tam je v Specialized Concept Storu cel oddelek namenjen samo ženskam.
Seveda z pripadajočim kafe avtomatom in sedežno, da se med čebljanjem udobno namestijo.
Planinec...Gorski kolesar...Enduro motorist!
Uporabniški avatar
Buschi
Vaški peciklmehanik
 
Prispevkov: 10646
Pridružen: 10 Dec 2002 14:11
Kraj: Dolina Bratov Šrot

Re: Slovenski kolesarski poslovni model

OdgovorNapisal/-a flefo » 24 Nov 2017 10:42

koko82 napisal/-a:Kako naj bi zgledalo to povezovanje ?

Mogoče lahko dodam par cenotov na to idejo, zadnje dni sem brskal za nekimi komponentami na Poljskem (khem ker za neko njihovo znamko baje nimamo več uvoznika) in sem naletel na [url]velo.pl[/url] (stran nekega uvoznika/distributerja) na kateri si izbereš izdelek in klikneš kje kupiti, nato izbereš regijo/trgovino in če nimajo tam na zalogi imaš na izbiro nakup iz centralnega skladišča ali prevzem/nakup v svoji trgovini. Se mi zdi kot volk sit in koza cela rešitev, sicer spet ne vem kako je pol zakonodajno rešeno, a imate pri nas uvozniki/trgovine podpisane kakšne pogodbe za prodajo določenih znamk?
Po drugi strani je Slovenija majhna/razdrobljena in na vrh tega hoče vsak furat svojo zgodbo tako da niti ne vem koliko bi bilo interesa povezovanja v neki meri. Pa cena bi bila kot je napisana in ne bi mogli vbogi slovenci prosit za dodatne popuste, verjetno že zato vse skupaj odpade :lol:
Uporabniški avatar
flefo
član
 
Prispevkov: 1055
Pridružen: 23 Dec 2004 21:37
Kraj: rd

Re: Slovenski kolesarski poslovni model

OdgovorNapisal/-a Izi » 24 Nov 2017 10:44

se pravi idealni projekt za ICO,... decentralizirano bike,....

heheh
Uporabniški avatar
Izi
član
 
Prispevkov: 1320
Pridružen: 09 Jun 2003 10:24
Kraj: Ljubljana

Re: Slovenski kolesarski poslovni model

OdgovorNapisal/-a El Tomzo » 24 Nov 2017 21:36

Hja, 2 mio ljudi = Dunaj z okolico ...

A ni fajn, da je malo konkurence vseeno ...
Nikoli nisem toliko hodil po hribih kot odkar sem pričel kolesarit.
Uporabniški avatar
El Tomzo
član
 
Prispevkov: 1290
Pridružen: 20 Avg 2005 12:29
Kraj: Emona-Savus fluvius

Re: Slovenski kolesarski poslovni model

OdgovorNapisal/-a koko82 » 25 Nov 2017 14:46

Naročanje iz centralnega skladišča odpade, ker se strankam ne da čakat. Poleg tega nima smisla, da bi se dogovarjali okrog cen (sicer je tud prepovedano), ker pol sploh ne bi bili konkurenčni tujim trgovinam. Tudi trgovci, ki so navedeni na velo pl nimajo istih cen.
Več poslovalnic lahko prinese več stroškov kot dodane vrednosti tko da ni nujno da je to dobro. Npr. Extremevital je pred dobrim mesecem zaprl 2 poslovalnice. bike center je imel 2 poslovalnice in 100% letno rast prometa. Potem so odprli še 3 poslovalnice, ker so želeli bit največji, začeli uvažat en kup znamk in bankrotirali.
Hiter poštej kolesarske trgovine v Lj. in bližnji okolici (recimo od Lavrice do poslovne cone Šenčur) pa vidiš koliko jih je povezanih z drugimi trgovinami in kaj vse (ne)ponujajo.

Kaj pa manjka ?
Uporabniški avatar
koko82
član
 
Prispevkov: 2641
Pridružen: 16 Feb 2005 18:06
Kraj: Bajkmanija

Re: Slovenski kolesarski poslovni model

OdgovorNapisal/-a El Tomzo » 26 Nov 2017 14:38

Manjka kolo, ki potrebuje minimalno vzdrževanja (in še to v lastni režiji) in ki se pelje enako kot 4lezajni polnovzmetencec. :D
Nikoli nisem toliko hodil po hribih kot odkar sem pričel kolesarit.
Uporabniški avatar
El Tomzo
član
 
Prispevkov: 1290
Pridružen: 20 Avg 2005 12:29
Kraj: Emona-Savus fluvius

Re: Slovenski kolesarski poslovni model

OdgovorNapisal/-a Buschi » 26 Nov 2017 17:09

Full trdak debeluh z rohlofom , jermen pogonom in mehanskimi Avidi.
Planinec...Gorski kolesar...Enduro motorist!
Uporabniški avatar
Buschi
Vaški peciklmehanik
 
Prispevkov: 10646
Pridružen: 10 Dec 2002 14:11
Kraj: Dolina Bratov Šrot

Re: Slovenski kolesarski poslovni model

OdgovorNapisal/-a problematiks » 26 Nov 2017 17:46

Hja, "potrebuje minimalno vzdrzevanja" ta zadeva pokrije, ostalega pa ne ravno.

Marko
problematiks
KontraRevolucionar
 
Prispevkov: 5678
Pridružen: 23 Feb 2002 17:17

Re: Slovenski kolesarski poslovni model

OdgovorNapisal/-a El Tomzo » 26 Nov 2017 19:23

Pa začetna investicija je kar velika :lol:
Nikoli nisem toliko hodil po hribih kot odkar sem pričel kolesarit.
Uporabniški avatar
El Tomzo
član
 
Prispevkov: 1290
Pridružen: 20 Avg 2005 12:29
Kraj: Emona-Savus fluvius

Re: Slovenski kolesarski poslovni model

OdgovorNapisal/-a Vladej » 27 Nov 2017 08:39

[/quote]
Kaj pa manjka ?[/quote]

Verjetno najbolj primanjkuje dobrih serviserjev. Vsaj po vrstah in čakalnih dobah sodeč :)
Pa glede na to, da kolesa iz tovarn ne prihajajo ravno 100% sestavljena - suhe vilice, ležaji brez masti...
Kolesarim, torej sem...
Uporabniški avatar
Vladej
član
 
Prispevkov: 322
Pridružen: 28 Avg 2013 10:42
Kraj: Ljubljana

Re: Slovenski kolesarski poslovni model

OdgovorNapisal/-a Buschi » 27 Nov 2017 09:39

To smo pa že v eni drugi temi ugotovili, da so premalo plačani in odhajajo ven iz te branže...ali pa jim zaradi obilice dela preprosto dokurči...
Planinec...Gorski kolesar...Enduro motorist!
Uporabniški avatar
Buschi
Vaški peciklmehanik
 
Prispevkov: 10646
Pridružen: 10 Dec 2002 14:11
Kraj: Dolina Bratov Šrot

Re: Slovenski kolesarski poslovni model

OdgovorNapisal/-a Vladej » 05 Apr 2018 13:14

Evo nekateri jemljejo stvari drugače:

Kolesa pride popravit kar na dom ali v službo

https://www.dnevnik.si/1042817213/lokal ... i-v-sluzbo
Kolesarim, torej sem...
Uporabniški avatar
Vladej
član
 
Prispevkov: 322
Pridružen: 28 Avg 2013 10:42
Kraj: Ljubljana

Re: Slovenski kolesarski poslovni model

OdgovorNapisal/-a koko82 » 05 Apr 2018 21:07

To je par let delal Filokolo (ne dela več). Če se prov spomnim je bil prihod 25€ (v to je blo všteto pol ure dela). Baje je blo kar nekaj dela, ker je blo dost starejših ljudi pripravljeno plačat 25€ + material, da je prišel in zamenjal zračnico.
V tujini imajo prov mobile delavnice (kombije), tko da poslovni model deluje. Ne vem pa če je glih boljši od klasične delavnice.
Uporabniški avatar
koko82
član
 
Prispevkov: 2641
Pridružen: 16 Feb 2005 18:06
Kraj: Bajkmanija

Re: Slovenski kolesarski poslovni model

OdgovorNapisal/-a Vladej » 06 Apr 2018 09:37

Verjetno je klasična delavnica še vedno bolj primerna, ker imaš npr. lahko kolo razstavljeno nekaj dni, ko čakaš na rez.del ali za servis vzmetenja...
Je pa za marsikoga zanimiv pristop sploh za servis "klasičnih" koles za v službo.
Kolesarim, torej sem...
Uporabniški avatar
Vladej
član
 
Prispevkov: 322
Pridružen: 28 Avg 2013 10:42
Kraj: Ljubljana

Re: Slovenski kolesarski poslovni model

OdgovorNapisal/-a kacu » 06 Apr 2018 23:44

Glede na število različnih standardov, si mogoče marsikdo ne predstavlja zaloge rezervnih delov potrebne, da lahko zagotoviš hitro popravilo za večino "klasičnih" koles.
Pri avtih in elektroniki so verjetno enako glasni.
follow me i'm right behind you
Uporabniški avatar
kacu
član
 
Prispevkov: 2280
Pridružen: 07 Okt 2007 18:24
Kraj: Glava

Re: Slovenski kolesarski poslovni model

OdgovorNapisal/-a Vladej » 07 Apr 2018 12:38

Pod "klasična" kolesa mislim na mestne in treking bicikle, ki jih ljudlje uporabljajo za po opravkih, v služno in podobno. Seveda se strinjam na rabiš precej različega materiala in da tak servis ni za vse.
Kolesarim, torej sem...
Uporabniški avatar
Vladej
član
 
Prispevkov: 322
Pridružen: 28 Avg 2013 10:42
Kraj: Ljubljana

Re: Slovenski kolesarski poslovni model

OdgovorNapisal/-a jery » 07 Apr 2018 20:06

V Slo ne more uspeti, ker vse kar narediš z rokami za ljudi ni vredno več kot 10 eur na uro.
jery
član
 
Prispevkov: 225
Pridružen: 28 Feb 2006 23:10

Re: Slovenski kolesarski poslovni model

OdgovorNapisal/-a Buschi » 07 Apr 2018 22:05

sej ne računaš na uro, ampak po storitvi.
Planinec...Gorski kolesar...Enduro motorist!
Uporabniški avatar
Buschi
Vaški peciklmehanik
 
Prispevkov: 10646
Pridružen: 10 Dec 2002 14:11
Kraj: Dolina Bratov Šrot

Re: Slovenski kolesarski poslovni model

OdgovorNapisal/-a jery » 08 Apr 2018 09:12

Kakor koli obrneš je pri stranki omjeno na časovno. (samo deset min se je zamudu, ne dam toliko, je drago, ni vredno, kaj me briga koliko si se j., .).
Vsaka cena storitev je omejena glede na minimalen čas, katerega porabiš, ker če greš pod ta minimum je zguba oziroma se ne pokrijejo osnovne stvari.
jery
član
 
Prispevkov: 225
Pridružen: 28 Feb 2006 23:10

Re: Slovenski kolesarski poslovni model

OdgovorNapisal/-a Thema » 09 Apr 2018 10:03

Ta tema je brezveze.
En Joze biciklar sp iz Naklega in Lojze kolovelo sp iz Trebenj nimata kaj met skupnega.
Dokler imajo ljudje bosansko povprecno placo + 200eur razvoj resne kolesarske ponudbe ne bo upravicen.
Splosni pogled je da kolo za 500eur je drago in servis za 50e nateg.
Nobeno povezovanje ne bo prineslo trgovinam denarja ki ga ze v startu ni.
Uporabniški avatar
Thema
član
 
Prispevkov: 847
Pridružen: 03 Mar 2011 12:36

Re: Slovenski kolesarski poslovni model

OdgovorNapisal/-a Vladej » 10 Apr 2018 10:47

Mogoče je res kar praviš.
Mogoče pa je denarja vseeno dovolj, na izvajalcem ni treba posodobiti spletnih ali FB strani z oglaševanimi izdelki, objaviti spremembe naslova ali telefonskih, odgovoriti na mail, imeti najbolj enostavno naročanje na servis, v stilu ta teden ne moremo, lahko pa pripelješ naslednji petek in bo v enem tednu končano in še kaj.

Zaradi mene se tudi lahko tema zapre.
Kolesarim, torej sem...
Uporabniški avatar
Vladej
član
 
Prispevkov: 322
Pridružen: 28 Avg 2013 10:42
Kraj: Ljubljana

Re: Slovenski kolesarski poslovni model

OdgovorNapisal/-a Lolyx » 10 Apr 2018 13:43

Ni denarja? Poglejmo samo kaka kolesa vozijo ljudje. Vsaj 20-30% ljudi ima kolesa dražja kot potrebujejo za svojo uporabo(spretnost ne bom niti omenjal).
Je nekaj peščice, ki ima kripe in so srečni samo da pedalirajo.

Ampak imamo internet in če si malo spreten s ključem 10 in imbusom si nardis dosti stvari sam.
Za večji servis pa odpelješ nekomu, ki ima več znanja.
Lolyx
član
 
Prispevkov: 113
Pridružen: 20 Jan 2013 19:45
Kraj: Izola

Re: Slovenski kolesarski poslovni model

OdgovorNapisal/-a Buschi » 10 Apr 2018 20:29

Lolyx napisal/-a:... s ključem 10 in imbusom ...


Na kolesu ni ključa 10. Če že, na tastrih, je 9.
Planinec...Gorski kolesar...Enduro motorist!
Uporabniški avatar
Buschi
Vaški peciklmehanik
 
Prispevkov: 10646
Pridružen: 10 Dec 2002 14:11
Kraj: Dolina Bratov Šrot

Re: Slovenski kolesarski poslovni model

OdgovorNapisal/-a Thema » 11 Apr 2018 06:05

Lolyx napisal/-a:Ni denarja? Poglejmo samo kaka kolesa vozijo ljudje. Vsaj 20-30% ljudi ima kolesa dražja kot potrebujejo za svojo uporabo(spretnost ne bom niti omenjal).
Kraj: Izola

Ne se laskat, v trstu vsak drugi penzos fura bajk za 1k+ and you know it.
Uporabniški avatar
Thema
član
 
Prispevkov: 847
Pridružen: 03 Mar 2011 12:36

Re: Slovenski kolesarski poslovni model

OdgovorNapisal/-a Lolyx » 11 Apr 2018 06:34

Trst je pa itak svet zase.
"Zrel za v krato, bajk za 5k€." Pa nocem bit nesramen....kapo dol, da se spravi sploh na kolo tako star. :wink:
Se pravi denarja je in problem je nekje drugje, zato sem se spotaknit ob tvoj komentar z bosanskimi plačami.
Spodbujam, da bi ljudje to poceli na terenu, ampak bolj spodbujam da trgovine - serviserji ostanejo kjer so , pa da še kak odpre svojo trgovino(servis). :wink:
Lolyx
član
 
Prispevkov: 113
Pridružen: 20 Jan 2013 19:45
Kraj: Izola

Re: Slovenski kolesarski poslovni model

OdgovorNapisal/-a Thema » 12 Apr 2018 10:42

Bosanska povprecna placa je 445eur, slovenska minimalna placa je 638eur, razlika je 193eur.
Uporabniški avatar
Thema
član
 
Prispevkov: 847
Pridružen: 03 Mar 2011 12:36

Re: Slovenski kolesarski poslovni model

OdgovorNapisal/-a jery » 12 Apr 2018 11:56

Ni problem v višini slovenskih plač, pač ljudje so taki, da za neko storitev jim ni težko plačati, nekatere pa ocenijo da niso nič vredne, čeprav je bilo v vsako storitev vloženo delo.
Resnični primer neke šivilje.
Tip je prinesel skrajšati kavbojke za katere se je celo pohvalil, da je dal za njih čez 400. Po oceni šivilije nič dost kvalitetneje narejene od drugih bistveno nižjega cenovnega razreda, šivane v deželah kjer ljudje delajo za pest riža po možnosti celo otroci. Na koncu je bilo možakarju težko plačati 6 eur za delo krajšanja kljub temu, da se ni pritoževal nad kvaliteto opravljene storitve.
jery
član
 
Prispevkov: 225
Pridružen: 28 Feb 2006 23:10

Re: Slovenski kolesarski poslovni model

OdgovorNapisal/-a Thema » 12 Apr 2018 17:15

Sral je za 6eur ker je zlomu vse pujske za ene bedne hlace.
Medtem pa vilicarist bliznjevzhodnega porekla v stuttgartu vozi 2 leti staro A8ko.
Dnar nima veze.
Uporabniški avatar
Thema
član
 
Prispevkov: 847
Pridružen: 03 Mar 2011 12:36


Vrni se na Splošno



Kdo je na strani

Uporabniki, ki brskajo po tem forumu: 0 registriranih uporabnikov