Osnutek zakona o vožnji z vozili v naravnem okolju

Vse povezano z legalizacijo MTB.

Osnutek zakona o vožnji z vozili v naravnem okolju

OdgovorNapisal/-a Surfac » 25 Jul 2011 10:49

Na spletni strani Ministrstva za okolje in prostor je objavljen osnutek zakona o vožnji z vozili v naravnem okolju:

http://www.mop.gov.si/fileadmin/mop.gov ... narava.doc

Pripombe so mozne do 11.09.2011 na naslov gp.mop@gov.si

Osnutek ne obeta nic kaj dobrega za kolesarje, saj je voznja s kolesom izven cest prepovedana - razen tam kjer je
drugace oznaceno. Kako je s tem v praksi pa vemo ze iz zakona o planinskih poteh.
Kolesarji imamo posebno poglavje (3. poglavje , 8 - 11 clen).
Zadnjič spremenil Surfac, dne 26 Jul 2011 10:29, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
Surfac
član
 
Prispevkov: 2052
Pridružen: 08 Jan 2004 17:48
Kraj: Ljubljana Vic

Re: Osnutek zakona zakona

OdgovorNapisal/-a NDeeBiker » 25 Jul 2011 21:33

Smo nadaljevali v sosednji temi o Uredbi, pa dam še semle povezavo na članek na mtb.si

http://mtb.si/novice/322-predlog-zakona-je-tu-juhuhu.html
http://www.mtb.si
mountainbikeslovenija
že od leta 2005
Uporabniški avatar
NDeeBiker
mtb.si crew
 
Prispevkov: 1497
Pridružen: 16 Nov 2000 00:08
Kraj: Lj

Re: Osnutek zakona o vožnji z vozili v naravnem okolju

OdgovorNapisal/-a mannetou » 18 Avg 2011 11:34

Lepo bi bilo, če bi kar tukaj na forumu enkrat za spremembo zbrali vse pripombe in morda tudi oblikovali kakšen osnutek.

Naj se izhaja iz že uveljavljenih praks... Npr. za zgled naj se vzame zakonik sosednjih držav (Italija, Avstrija). Predlaga naj se, da je vožnja po vseh poteh primarno dovoljena. Argumenti: Po odročnih poteh tako ali tako vozijo izkušenejši in bolj zavedni kolesarji, ki povzročajo minimalno škodo. Potrebno bi bilo še predstaviti študijo o vplivu kolesarjenja v primerjavi s pohodništvom na steze/poti. Poti, ki so v slabem stanju naj se za kolesarje prepove (začasno/trajno). To da se v osnovi prepove kolesarjenje po vseh poteh, razen izrecno dovoljenih (+ vlake, ceste), je absurd. To pomeni zatiranje priljubljene športne panoge vsaj 30.000 državljanov. Če se ne ve koliko ljudi se ukvarja s tem športom naj se naredi raziskava. Če ne naj se ustanovi sindikat, katerega morajo obvezno podpirati vsi prodajalci gorskih koles, ki se bo zavzemal za pravice gorskih kolesarjev ali pa vsaj za čim večje število legalnih poti.

Naj se jasno napiše, da je kolesar na gozdnih stezah (tako kot avtomobili na cestah - kolesarji in pešci imajo prednost) v podrejenem položaju. Če povzroči kakršnokoli nesrečo odgovarja za poškodbe udeležencev z lastnim premoženjem. Naj se mu izreče tudi globa.
Naj se uvede kazni za kolesarje z neprimerno opremo. Recimo s pomanjkljivo zaščito, če kolesar nima čelade (druga oprema po želji). Brez primerne opreme naj kolesar sam odgovarja za poškodbe in krije zdravljenje, ne zavarovalnica. Če ima kolesar neprimerne plašče - spajke z železnimi špicami -> kazen itd.
Hitrosti naj se ne omejuje, absolutno ne na dovoljenih površinah za gorskokolesarska tekmovanja in gorskokolesarske parke. Zaradi povzročene nesreče zaradi neprilagojene hitrosti pa kolesar odgovarja sam.

Če bi predlogi naleteli na gluha ušesa bi morda lahko zadevo rešili z licencami/dovoljenji za uporabo planinskih poti. Tisti kolesarji, ki bi opravili primeren tečaj in usposabljanje bi prejeli dovoljenje za vožnjo po sicer prepovedanih gozdnih/gorskih poteh.

To kar sem napisal nakazuje neko nit katere bi se morali osnutki zakonov držati. Vem da vse ni sprejemljivo, nisem pravnik in ne znam pisat uredb, še manj zakonov, zato pa se je treba "projekta" lotiti s skupnimi močmi.
Ko bo(, če bo) vse skupaj pripravljeno pa je treba zbrat še prave ljudi, ki v svetu gorskega kolesarstva nekaj pomenijo in bodo pripravljeni podkrepiti predloge s svojimi argumenti.
Uporabniški avatar
mannetou
član
 
Prispevkov: 983
Pridružen: 25 Jul 2009 20:45
Kraj: Ljubljana

Re: Osnutek zakona o vožnji z vozili v naravnem okolju

OdgovorNapisal/-a mrd » 18 Avg 2011 12:13

Pa nehajte s tem vsiljenim mišljenjem o povzročanju škode!
To je tako kot, da bi jaz prodajal stroj za katerega bi že v prvem stavku povedal, da ima pa te in te slabosti??!??? Kakšne slabosti??? Ni slabosti!!!

Pojasnilo: Pojdi na Konjsko sedlo in vse pohodnike na poti na in z Triglava vprašaj koliko kaj škode povzročajo s čevlji in palicami. Kakšna škoda? Na čem? ... in podobni odgovori bodo padali.
Potrebno je zavedati se, imeti naštudirano ter imeti pripravljene konkretne odgovore o tem kakšne posledice povzroča kolesarjenje na planinskih poteh vendar NIKAKOR to v sami predstavitvi na prvem mestu izpostavljati. Kako že gre... nisem kriv dokler mi ne dokažete.

mannetou napisal/-a:Npr. za zgled naj se vzame zakonik sosednjih držav (Italija, Avstrija). Predlaga naj se, da je vožnja po vseh poteh primarno dovoljena.... To da se v osnovi prepove kolesarjenje po vseh poteh, razen izrecno dovoljenih (+ vlake, ceste), je absurd....

Se strinjam. Vsi se strinjamo. To že kar nekaj časa KGK Volja + Joc kot aktivini markacist + ne vem točno še kdo poskušajo pojasnit MOP-u.
mannetou napisal/-a:Argumenti: Po odročnih poteh tako ali tako vozijo izkušenejši in bolj zavedni kolesarji, ki povzročajo minimalno škodo.

A res... a jaz, ki sem lolek pa nikoli ne zaidem globoko v hribe? A na MOP-u ti bodo pa verjeli, da jaz lolek ne bom šel v TNP črte vlečt ampak bosta samo "Klinika" ter Depra gor vozila? Kot sem povedal v sosednji temi deljenje na izkušene ter lolek kolesarje ni iz vidika zakonodaje izvedljivo kaj šele v realnosti.
mannetou napisal/-a:Potrebno bi bilo še predstaviti študijo o vplivu kolesarjenja v primerjavi s pohodništvom na steze/poti.

Močno prepozno... vendar še zmeraj bolje pozno kot nikoli. Ehm... kdo bo pa to izvedel/financiral? Nekaj ponudb za pomoč je že bilo od ljudi, ki se s tem ukvarjajo vendar nikoli ni bilo frontmena, ki bi vse skupaj koordiniral.
mannetou napisal/-a:Poti, ki so v slabem stanju naj se za kolesarje prepove (začasno/trajno).

Res je! Vendar jih je potrebno prej sploh odprt za kolesarjenje :)
mannetou napisal/-a:To pomeni zatiranje priljubljene športne panoge vsaj 30.000 državljanov. Če se ne ve koliko ljudi se ukvarja s tem športom naj se naredi raziskava. Če ne naj se ustanovi sindikat, katerega morajo obvezno podpirati vsi prodajalci gorskih koles, ki se bo zavzemal za pravice gorskih kolesarjev ali pa vsaj za čim večje število legalnih poti.

:P :P :P
Nehaj sanjat... je... se zakonodajni veji oblasti kaj si XYna10 ljudi v državi misli o tem, da jih bodo cepili še z novim davkom kaj šele koliko je MTB navdušencev...
Glede sindikatatov pa... a ti to resno?
mannetou napisal/-a:Naj se jasno napiše, da je kolesar na gozdnih stezah (tako kot avtomobili na cestah - kolesarji in pešci imajo prednost) v podrejenem položaju. Če povzroči kakršnokoli nesrečo odgovarja za poškodbe udeležencev z lastnim premoženjem. Naj se mu izreče tudi globa.

Pa ne moreš jim že vnaprej pritrjevati, da se bo globilo. Sej to že sami hočejo ti jim pa samo pritrjuješ... pozabi.
mannetou napisal/-a:Naj se uvede kazni za kolesarje z neprimerno opremo. Recimo s pomanjkljivo zaščito, če kolesar nima čelade (druga oprema po želji). Brez primerne opreme naj kolesar sam odgovarja za poškodbe in krije zdravljenje, ne zavarovalnica. Če ima kolesar neprimerne plašče - spajke z železnimi špicami -> kazen itd.

Uf...
mannetou napisal/-a:Hitrosti naj se ne omejuje, absolutno ne na dovoljenih površinah za gorskokolesarska tekmovanja in gorskokolesarske parke. Zaradi povzročene nesreče zaradi neprilagojene hitrosti pa kolesar odgovarja sam.

Ti očitno nisi nikoli imel nesrečo z avtomobilom. Tudi če greš 20km/h in zletiš s ceste ti napišejo kazen za neprilagojeno hitrost ker se jim j... če je bil na cesti led ali pesek ali nič.... pač nisi prilagodil hitrost. Dej mi povej kako bo to šele na offroad podlagi zledalo????
mannetou napisal/-a:Če bi predlogi naleteli na gluha ušesa bi morda lahko zadevo rešili z licencami/dovoljenji za uporabo planinskih poti. Tisti kolesarji, ki bi opravili primeren tečaj in usposabljanje bi prejeli dovoljenje za vožnjo po sicer prepovedanih gozdnih/gorskih poteh.

Koliko sploh planincev je pa članov PZS? Malo. Koliko jih ima pa plezalno licenco pa plezajo vsepovsod.... še manj.
S tem bi spet sami sebe rinili v prepad.
mannetou napisal/-a:Lepo bi bilo, če bi kar tukaj na forumu enkrat za spremembo zbrali vse pripombe in morda tudi oblikovali kakšen osnutek...
To kar sem napisal nakazuje neko nit katere bi se morali osnutki zakonov držati. Vem da vse ni sprejemljivo, nisem pravnik in ne znam pisat uredb, še manj zakonov, zato pa se je treba "projekta" lotiti s skupnimi močmi.

Ravno zato ker nisva ne jaz ni ti ne pravnika ne strokovnjaka naravovarstvenih vede + še ostalih 95% foruma + imamo si nasprotujoča mnenja (kot je zgoraj razvidno) JE NUJNO POTREBNO
mannetou napisal/-a:...zbrat še prave ljudi, ki v svetu gorskega kolesarstva nekaj pomenijo in bodo pripravljeni podkrepiti predloge s svojimi argumenti.

in to kot vidimo na začetku te teme že nekdo počne (Štafeta) in so že počeli v preteklosti pri "razveljavljanju" dosedanje uredbe zato jih je potrebno le PODPRETI.
Fino bi pa bilo če bi ostale gorske kolesarje o tem obveščali (Surfač... tvoj link kaže neaktivno že od 2010 :) .. sicer ga poznamo in mu sledimo).
Zadnjič spremenil mrd, dne 18 Avg 2011 16:11, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
mrd
član
 
Prispevkov: 1515
Pridružen: 23 Maj 2010 14:33
Kraj: Notranjsko-kraška regija

Re: Osnutek zakona o vožnji z vozili v naravnem okolju

OdgovorNapisal/-a mannetou » 18 Avg 2011 12:38

mrd napisal/-a:
mannetou napisal/-a:Argumenti: Po odročnih poteh tako ali tako vozijo izkušenejši in bolj zavedni kolesarji, ki povzročajo minimalno škodo.

A res... a jaz, ki sem lolek pa nikoli ne zaidem globoko v hribe? A na MOP-u ti bodo pa verjeli, da jaz lolek ne bom šel v TNP črte vlečt ampak bosta samo "Klinika" ter Depra gor vozila? Kot sem povedal v sosednji temi deljenje na izkušene ter lolek kolesarje ni iz vidika zakonodaje izvedljivo kaj šele v realnosti.

Vsak, ki se spravi globoko v hribe, presodi da ima dovolj znanja, če ne pa bo šel peš. Sicer pa odgovarja sam za nezgode, za proženje kamenja itd.
mrd napisal/-a:
mannetou napisal/-a:Naj se jasno napiše, da je kolesar na gozdnih stezah (tako kot avtomobili na cestah - kolesarji in pešci imajo prednost) v podrejenem položaju. Če povzroči kakršnokoli nesrečo odgovarja za poškodbe udeležencev z lastnim premoženjem. Naj se mu izreče tudi globa.

Pa ne moreš jim že vnaprej pritrjevati, da se bo globilo. Sej to že sami hočejo ti jim pa samo pritrjuješ... pozabi.

Globilo se bo v vsakem primeru. :wink:
mrd napisal/-a:
mannetou napisal/-a:Hitrosti naj se ne omejuje, absolutno ne na dovoljenih površinah za gorskokolesarska tekmovanja in gorskokolesarske parke. Zaradi povzročene nesreče zaradi neprilagojene hitrosti pa kolesar odgovarja sam.

Ti očitno nisi nikoli imel nesrečo z avtomobilom. Tudi če greš 20km/h in zletiš s ceste ti napišejo kazen za neprilagojeno hitrost ker se jim j... če je bil na cesti led ali pesek ali nič.... pač nisi prilagodil hitrost. Dej mi povej kako bo to šele na offroad podlagi zledalo????

Točno to. Zakaj bi bilo pri kolesarjenju kaj drugače? Vem kaj pomeni neprilagojena hitrost. Lahko je 5km/h ali pa 105km/h. :wink:
mrd napisal/-a:
mannetou napisal/-a:Lepo bi bilo, če bi kar tukaj na forumu enkrat za spremembo zbrali vse pripombe in morda tudi oblikovali kakšen osnutek...
To kar sem napisal nakazuje neko nit katere bi se morali osnutki zakonov držati. Vem da vse ni sprejemljivo, nisem pravnik in ne znam pisat uredb, še manj zakonov, zato pa se je treba "projekta" lotiti s skupnimi močmi.

Ravno zato ker nisva ne jaz ni ti ne pravnika ne strokovnjaka naravovarstvenih vede + še ostalih 95% foruma + imamo si nasprotujoča mnenja (kot je zgoraj razvidno) JE NUJNO POTREBNO
mannetou napisal/-a:...zbrat še prave ljudi, ki v svetu gorskega kolesarstva nekaj pomenijo in bodo pripravljeni podkrepiti predloge s svojimi argumenti.

in to kot vidimo na začetku te teme že nekdo počne (Štafeta) in so že počeli v preteklosti pri "razveljavljanju" dosedanje uredbe zato jih je potrebno le PODPRETI.
Fino bi pa bilo če bi ostale gorske kolesarje o tem obveščali (Surfač... tvoj link kaže neaktivno že od 2010 :) .. sicer ga poznamo in mu sledimo).

Poznam... :) Se opravičujem, ker sem odkrival toplo vodo.
Uporabniški avatar
mannetou
član
 
Prispevkov: 983
Pridružen: 25 Jul 2009 20:45
Kraj: Ljubljana

Re: Osnutek zakona o vožnji z vozili v naravnem okolju

OdgovorNapisal/-a malossi » 18 Avg 2011 15:42

mrd napisal/-a:Pa nehajte s tem vsiljenim mišljenjem od povzročanju škode!
To je tako kot, da bi jaz prodajal stroj za katerega bi že v prvem stavku povedal, da ima pa te in te slabosti??!??? Kakšne slabosti??? Ni slabosti!!!

P


Tako, točno tako!!!!!
Uporabniški avatar
malossi
član
 
Prispevkov: 306
Pridružen: 29 Jun 2005 21:21
Kraj: Domžale

Re: Osnutek zakona o vožnji z vozili v naravnem okolju

OdgovorNapisal/-a Mako » 18 Avg 2011 18:56

mrd napisal/-a:
mannetou napisal/-a:Npr. za zgled naj se vzame zakonik sosednjih držav (Italija, Avstrija). Predlaga naj se, da je vožnja po vseh poteh primarno dovoljena.... To da se v osnovi prepove kolesarjenje po vseh poteh, razen izrecno dovoljenih (+ vlake, ceste), je absurd....

Se strinjam. Vsi se strinjamo. To že kar nekaj časa KGK Volja + Joc kot aktivini markacist + ne vem točno še kdo poskušajo pojasnit MOP-u.
Avstrije raje ne omenjati v tem kontekstu. Vsaka dežela ima po svoje. Koroška ima tako striktno, da vožnja s kolesom ni nikjer (gozdne ceste) dovoljena, razen izjemoma. Potke so pa itak vse prepovedane, morda je kakšna izjema, a ne poznam.
Uporabniški avatar
Mako
Šef klinike
 
Prispevkov: 940
Pridružen: 23 Sep 2004 10:41

Re: Osnutek zakona o vožnji z vozili v naravnem okolju

OdgovorNapisal/-a androw » 18 Avg 2011 22:52

An idea is a powerful thing

Studio Fakin
- stills & motion
Uporabniški avatar
androw
Sem pač konj, je**ga
 
Prispevkov: 3269
Pridružen: 16 Sep 2006 20:32
Kraj: Slovenske Konjice

Re: Osnutek zakona o vožnji z vozili v naravnem okolju

OdgovorNapisal/-a bisson » 20 Avg 2011 12:39

Iz naravovarstvenega vidika bi morali kaznovati vse pohodnike na Šmarno goro,saj so popolnoma uničili vso podrast za naslednjih 1000 let.
Je pa res,da znamo večkrat presenetit marsikaterega pohodnika, ki z možgani na "off" zaprepaden odskoči na gozdni poti,ko jo mi režemo v dolino...
Uporabniški avatar
bisson
član
 
Prispevkov: 96
Pridružen: 09 Feb 2004 13:32
Kraj: Ljubljana

Re: Osnutek zakona o vožnji z vozili v naravnem okolju

OdgovorNapisal/-a manga » 28 Avg 2011 20:56

To pa je za prebrat http://sl.wikipedia.org/wiki/Gorsko_kolesarstvo pod (Vpliv gorskega kolesarjenja na naravo) in posredovati na Ministrstva za okolje in prostor.
Bodo potem drugače razmišljali?????????????????????
manga
član
 
Prispevkov: 4
Pridružen: 25 Avg 2011 09:13

Re: Osnutek zakona o vožnji z vozili v naravnem okolju

OdgovorNapisal/-a Joc53 » 13 Mar 2012 22:02

Preberite: Ureditev vožnje v naravnem okolju Alp (http://odprimopoti.si/doc/dzrs_ureditev%20voznje%20v%20naravnem%20okolju_primerjalni%20pregled.pdf).

Avtorji v zaključku ugotavljajo: Glede celovitega urejanja kolesarjenja v Alpah smo našli zelo malo podatkov. V glavnem je kolesarstvo v Alpah regulirano le v sklopu predpisov, ki veljajo za posamezno posebej zavarovano območje (naravni parki).
Kolovozi so namenjeni vožnji :!:
Uporabniški avatar
Joc53
član
 
Prispevkov: 1074
Pridružen: 29 Nov 2004 23:11
Kraj: Ljubljana

Re: Osnutek zakona o vožnji z vozili v naravnem okolju

OdgovorNapisal/-a Frizzz » 10 Avg 2012 11:49

Na strani vlade http://www.vlada.si/si/delo_vlade/program_dela_vlade/ je zapisano, da naj bi zakon sprejeli do 20.12.2012. Kaj se kaj ve kje bomo pristali GK?
Frizzz
član
 
Prispevkov: 22
Pridružen: 30 Jun 2010 14:26

Re: Osnutek zakona o vožnji z vozili v naravnem okolju

OdgovorNapisal/-a NDeeBiker » 15 Avg 2012 09:37

Frizzz napisal/-a:Na strani vlade http://www.vlada.si/si/delo_vlade/program_dela_vlade/ je zapisano, da naj bi zakon sprejeli do 20.12.2012. Kaj se kaj ve kje bomo pristali GK?


Pripravljalec zakona ni prav ničesar storil že od konca javne razprave pred skoraj letom dni. Mislim, da vlada na načrtovani datum ne bo dobila ničesar na mizo.
http://www.mtb.si
mountainbikeslovenija
že od leta 2005
Uporabniški avatar
NDeeBiker
mtb.si crew
 
Prispevkov: 1497
Pridružen: 16 Nov 2000 00:08
Kraj: Lj

Re: Osnutek zakona o vožnji z vozili v naravnem okolju

OdgovorNapisal/-a Mojo Jojo » 15 Avg 2012 10:08

Kakšna vlada? Imamo v sloveniji sploh kakšno vlado? Tole bo status quo vsaj še dve leti.
Monkey Control
Uporabniški avatar
Mojo Jojo
član
 
Prispevkov: 4597
Pridružen: 31 Jul 2008 09:20
Kraj: bliz obvoznice

Re: Osnutek zakona o vožnji z vozili v naravnem okolju

OdgovorNapisal/-a Joc53 » 16 Avg 2012 12:06

Mojo Jojo napisal/-a:Tole bo status quo vsaj še dve leti.


Kar morda niti ni tako slabo, saj nam to daje možnost, da še bolje uredimo svoje vrste in nekaterim počasi le odpremo oči.
Kolovozi so namenjeni vožnji :!:
Uporabniški avatar
Joc53
član
 
Prispevkov: 1074
Pridružen: 29 Nov 2004 23:11
Kraj: Ljubljana

Re: Osnutek zakona o vožnji z vozili v naravnem okolju

OdgovorNapisal/-a urbe » 15 Feb 2013 06:41

Pomembna je dolžina, ne tehnika!
YouTube
Uporabniški avatar
urbe
OZNA sve dozna
 
Prispevkov: 3538
Pridružen: 25 Apr 2000 07:39
Kraj: Mesto muzej

Re: Osnutek zakona o vožnji z vozili v naravnem okolju

OdgovorNapisal/-a JoJo 2x » 15 Feb 2013 09:50

No, sj počas bomo pa mogoče clo do konsenza pršl...
Upam...
Đabe kameli kombajn...
Člowk obrača, šnopc obrne!
JoJo 2x
član
 
Prispevkov: 1356
Pridružen: 28 Maj 2005 13:48
Kraj: Borovnica-kotlina Coklburg

Re: Osnutek zakona o vožnji z vozili v naravnem okolju

OdgovorNapisal/-a Berger » 15 Feb 2013 13:37

Bomo ja če se bomo sami s planincami zmejnli :D
Gasa!
Uporabniški avatar
Berger
član
 
Prispevkov: 285
Pridružen: 10 Nov 2012 13:12
Kraj: Ruše siti

Re: Osnutek zakona o vožnji z vozili v naravnem okolju

OdgovorNapisal/-a creed » 18 Feb 2013 16:23

Bom kar tule dal link iz PZS

http://www.pzs.si/novice.php?pid=7873

LP
creed
član
 
Prispevkov: 152
Pridružen: 17 Jul 2012 16:11

Re: Osnutek zakona o vožnji z vozili v naravnem okolju

OdgovorNapisal/-a TINKO » 10 Mar 2013 12:21

http://www.pzs.si/novice.php?pid=7955

Bom prej jaz papež kot bodo tile odprli kakšno pot.Ta moment imam za papeštvo sigurno več možnosti.
Uporabniški avatar
TINKO
član
 
Prispevkov: 805
Pridružen: 30 Dec 2009 14:30
Kraj: pod Čavnom

Re: Osnutek zakona o vožnji z vozili v naravnem okolju

OdgovorNapisal/-a Mojo Jojo » 10 Mar 2013 15:10

Glede na to, da v Vatikanu zažigajo volilne lističe, boš moral krepko lobirat za papota.
Monkey Control
Uporabniški avatar
Mojo Jojo
član
 
Prispevkov: 4597
Pridružen: 31 Jul 2008 09:20
Kraj: bliz obvoznice

Re: Osnutek zakona o vožnji z vozili v naravnem okolju

OdgovorNapisal/-a TINKO » 10 Mar 2013 16:12

Mojo Jojo napisal/-a:Glede na to, da v Vatikanu zažigajo volilne lističe, boš moral krepko lobirat za papota.

Saj tudi, če boš hotu legalno vozit, brez da te bo strah da te bodo okostnjaki iz PZSja in razni lokalni šerifi preganjali boš tudi moral lobirat.
Uporabniški avatar
TINKO
član
 
Prispevkov: 805
Pridružen: 30 Dec 2009 14:30
Kraj: pod Čavnom

Re: Osnutek zakona o vožnji z vozili v naravnem okolju

OdgovorNapisal/-a R4NDOM » 11 Mar 2013 12:09

ustanovimo zvezo tko kot je planinska, članarina gre pa za plačevanje kazni tistih ki jih dobijo ... kar ostane konc leta gre pa za žur, kurbe in belo
Uporabniški avatar
R4NDOM
član
 
Prispevkov: 689
Pridružen: 24 Okt 2012 13:31


Vrni se na Zakonodaja, legalizacija in sorodno.



Kdo je na strani

Uporabniki, ki brskajo po tem forumu: 0 registriranih uporabnikov