Nezakonitost & neustavnost Uredbe (o prepovedi vožnje z

Vse povezano z legalizacijo MTB.

Re: Nezakonitost & neustavnost Uredbe (o prepovedi vožnje z

OdgovorNapisal/-a fork » 13 Sep 2011 09:34

NDeeBiker napisal/-a:13 strani debate, zdaj ko so objavljene pripombe in predlogi, pa nič?


glede na pristranskost interesov pri tako pomebni zadevi za slovensko gorsko kolesarjenje, se sploh ne čudim.
tukaj je še na mop poslan popravek izločene manjšine, kjer je za pravno podlago in vsebinsko skladnost z zakoni poskrbel pravnik:

Pripombe na OSNUTEK zakona o vožnji z vozili v naravnem okolju
Zadnjič spremenil fork, dne 13 Sep 2011 09:50, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
fork
član
 
Prispevkov: 34
Pridružen: 07 Jun 2009 13:01
Kraj: ljubljana

Re: Nezakonitost & neustavnost Uredbe (o prepovedi vožnje z

OdgovorNapisal/-a otomaz » 13 Sep 2011 09:40

Zadeva je dobro napisana, zato vse pohvale pripravljalcem!

Bi se pa tudi sam spotaknil ob tisti člen, kjer je pešcu dovoljeno vse, kjerkoli, s kakršno koli obutvijo. Kolesar pa v posebni rubriki, kar je spet diskriminacija, čemur nas pripravljalci želijo izogniti. Seveda, vožnja po brezpotju naj bo prepovedana, a vseeno.

Mi je pa škoda, da mora bit KTK 'poslušna' mami PZS, ki je precej pavšalno ocenila zakon.

Se pa že en teden sprašujem, kaj za vraga imajo ribiči pri vožnji v naravnem okolju? A zdaj bodo pa še tukaj rovarili (kajakaši bi znali marsikatero neprijazno povedati o njihovem lobiju).
otomaz
član
 
Prispevkov: 91
Pridružen: 07 Avg 2008 06:50

Re: Nezakonitost & neustavnost Uredbe (o prepovedi vožnje z

OdgovorNapisal/-a Tomo » 13 Sep 2011 09:49

@ndee; Jabooz je prepovedal debato :mrgreen:

Tomaž, ribiči so zaradi nadzora vožnje po potokih (kroske & quadi).
Uporabniški avatar
Tomo
Škart roba
 
Prispevkov: 9415
Pridružen: 27 Jul 2000 20:59
Kraj: AutoBahn

Re: Nezakonitost & neustavnost Uredbe (o prepovedi vožnje z

OdgovorNapisal/-a Interfresh » 13 Sep 2011 09:52

problematiks napisal/-a:Poleg tega, kdo je razsodnik, ki bo določil, katere planinske poti so zahtevne oziroma zelo zahtevne?Ker tu je zelo veliko prostora za subjektivno interpretacijo nekoga, ki potencialno nima pojma, kaj se s kolesom da peljat in kaj ne.

Marko


planinske poti so jasno kategorizirane v lahke, zahtevne in zelo zahtevne. So tudi ustrezno označene, tako da s tem ni težav. Naloga uporabnika poti je, da oznake pozna in jih upošteva. Tu ne vidim večjih težav.

Vodstvo PZS žal zamuja priložnost, da prevzame aktivnejšo vlogo. Z nazadnjaško držo bodo lahko kmalu spet stikali glave in negodovali o upadanju in staranju članstva.
Zadnjič spremenil Interfresh, dne 13 Sep 2011 10:00, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
Interfresh
član
 
Prispevkov: 78
Pridružen: 28 Jul 2003 06:59
Kraj: Ljubljana

Re: Nezakonitost & neustavnost Uredbe (o prepovedi vožnje z

OdgovorNapisal/-a problematiks » 13 Sep 2011 10:00

Ok, tega nisem vedel.Prav tako tudi ne vem, kakšna zgleda npr zahtevna ali zelo zahtevna pot?Vključuje to že tudi pomalem kakšno plezanje ali je recimo kategorija zahtevno brez problemov vozno navzdol za enega povprečnega kolesarja?

Marko
problematiks
KontraRevolucionar
 
Prispevkov: 5583
Pridružen: 23 Feb 2002 17:17

Re: Nezakonitost & neustavnost Uredbe (o prepovedi vožnje z

OdgovorNapisal/-a Interfresh » 13 Sep 2011 10:02

problematiks napisal/-a:Ok, tega nisem vedel.Prav tako tudi ne vem, kakšna zgleda npr zahtevna ali zelo zahtevna pot?Vključuje to že tudi pomalem kakšno plezanje ali je recimo kategorija zahtevno brez problemov vozno navzdol za enega povprečnega kolesarja?

Marko


LAHKA POT je pot, pri kateri si pri hoji ni treba pomagati z rokami. Kadar taka pot preči strmo pobočje, je dovolj široka, da omogoča varno hojo tudi manj izurjenim planincem. Od njih zahteva le pazljivost in kondicijo. Lahkih poti je v Sloveniji 87,2%.
Primeri lahkih poti: Koča pri Savici - Dom na Komni, Dom v Kamniški Bistrici - Kamniško sedlo, Dom na Sviščakih - Snežnik.
Na tablah v izhodiščih lahka pot ni posebej označena!

ZAHTEVNA POT vodi preko težjih mest, pri katerih si zaradi varnosti pomagamo z rokami. Morebitne varovalne naprave so namenjene planinčevi varnosti in niso nujno potrebne za premagovanje težjih mest. Zahtevnih poti je v Sloveniji 7,7%.
Primeri zahtevnih poti: Koča pri Savici - Črno jezero čez Komarčo, Dom na Kališču - Storžič, Kocbekov dom na Korošici - Ojstrica.
V izhodišču takih poti je na tabli opozorilo: ZAHTEVNA POT

ZELO ZAHTEVNA POT je tista pot, kjer je raba rok pri hoji nujno potrebna. Varovalne naprave omogočajo prehod težjih mest, kjer bi bilo sicer potrebno varovanje s plezalno vrvjo. Za hojo po takšni poti bi morali uporabljati samovarovalni komplet in čelado. Pogosto je na taki poti potreben cepin, včasih rabimo celo dereze. Primerna je le za dobro izurjene in fizično pripravljene planince. Za ljudi z vrtoglavico taka pot ni primerna. Priporočljivo je, da se na njo odpravimo s planinskim vodnikom, ali z nekom, ki pot dobro pozna. Zelo zahtevnih poti je v Sloveniji 5,1%.
Primeri zelo zahtevne poti: Tominškova pot iz Vrat na Triglav, Jeseniška pot na Prisojnik, Kremžarjeva pot na Kočno.
V izhodišču takih poti je na tabli opozorilo: ZELO ZAHTEVNA POT
Uporabniški avatar
Interfresh
član
 
Prispevkov: 78
Pridružen: 28 Jul 2003 06:59
Kraj: Ljubljana

Re: Nezakonitost & neustavnost Uredbe (o prepovedi vožnje z

OdgovorNapisal/-a NDeeBiker » 13 Sep 2011 10:08

Mislim, da preživimo brez brezpotij, 12,8 % najzahtevnejših planinskih poti, po katerih je treba peš lesti z rokami, in kakšnega odseka, ki bi se ga potrudili dodatno zapreti, če imajo tehten razlog.
That's the idea.
http://www.mtb.si
mountainbikeslovenija
že od leta 2005
Uporabniški avatar
NDeeBiker
mtb.si crew
 
Prispevkov: 1497
Pridružen: 16 Nov 2000 00:08
Kraj: Lj

Re: Nezakonitost & neustavnost Uredbe (o prepovedi vožnje z

OdgovorNapisal/-a problematiks » 13 Sep 2011 10:15

@Interfresh: Hvala, so zadeve malo bolj jasne zdaj :) Potem glede tega res ni taka kriza, kot je slisat na prvi pogled (posluh?).

Marko
problematiks
KontraRevolucionar
 
Prispevkov: 5583
Pridružen: 23 Feb 2002 17:17

Re: Nezakonitost & neustavnost Uredbe (o prepovedi vožnje z

OdgovorNapisal/-a Interfresh » 13 Sep 2011 10:16

NDeeBiker napisal/-a:Mislim, da preživimo brez brezpotij, 12,8 % najzahtevnejših planinskih poti, po katerih je treba peš lesti z rokami, in kakšnega odseka, ki bi se ga potrudili dodatno zapreti, če imajo tehten razlog.
That's the idea.


Točno tako ! Morda pa je potrebno poudariti še en vidik. Od tistih 87,2% lahkih planinskih poti je že precej zelo zaraščenih, ker so zelo malo v uporabi. Sodobnemu planincu so popularne predvsem poti v sredogorju in visokogorju, ki vodijo na vrhove zvenečih imen. Poti nižje v dolini se zaraščajo, ker planinci za izhodišča izbirajo čimvišje točke do katerih se je možno pripeljati z avtom.
Uporabniški avatar
Interfresh
član
 
Prispevkov: 78
Pridružen: 28 Jul 2003 06:59
Kraj: Ljubljana

Re: Nezakonitost & neustavnost Uredbe (o prepovedi vožnje z

OdgovorNapisal/-a Joc53 » 13 Sep 2011 11:59

problematiks napisal/-a:Nekje v predlogu je omenjeno, da so v tujini bile narejene raziskave, ki dokazujejo, da je vpliv kolesarjev na okolje primerljiv z vplivom peščev, z tega odstavka pa človek razume, da kolesarji dejansko bolj obremenjujemo okolje, saj smo v drugi kategoriji kot prva skupina in imamo tudi večje omejitve.Poleg tega, da sta v prispevku dve nasprotujoči si izjavi, je tak pristop kategorizacije tudi iz pogajalskega vidika neposrečen, ker nas že iz prve postavi v podrejeni položaj.
Poleg tega, kdo je razsodnik, ki bo določil, katere planinske poti so zahtevne oziroma zelo zahtevne?Ker tu je zelo veliko prostora za subjektivno interpretacijo nekoga, ki potencialno nima pojma, kaj se s kolesom da peljat in kaj ne.


Marko, raziskave govorijo o tem, da je naš vpliv primerljiv z vplivom pohodnikov in drugih naštetih na poteh. To pa ne velja za brezpotje, tam kolesarji nimamo kaj iskati, s tem se zagotovo strinjaš.

Po zakonu o planinskih poteh so pota razdeljena v tri zahtevnostne kategorije, spisek zahtevnih in zelo zahtevnih poti je bil oblikovan pred leti in se od tedaj ni spreminjal. To je kategorizacija za peš hojo, za kolesarjenje pridejo v poštev le lahke poti. Primer zahtevne poti je npr. pot iz Ukanca čez Komarčo do Črnega jezera, zelo zahtevne pa npr. Tominškova pot iz Vrat na Kredarico. Takšne poti seveda niso primerne za kolo.
Kolovozi so namenjeni vožnji :!:
Uporabniški avatar
Joc53
član
 
Prispevkov: 1074
Pridružen: 29 Nov 2004 23:11
Kraj: Ljubljana

Re: Nezakonitost & neustavnost Uredbe (o prepovedi vožnje z

OdgovorNapisal/-a problematiks » 13 Sep 2011 13:16

To, kaj različne kategorije poti pomenijo, mi je že Interfresh fajn obrazložil, tako da so mi stvari zdaj jasne.
Glede brezpotij pa nisem imel pripomb.Če so brezpotja to, kar jaz razumem pod tem izrazom, torej teren, kjer ni poti in se gre kar v polno.

Marko
problematiks
KontraRevolucionar
 
Prispevkov: 5583
Pridružen: 23 Feb 2002 17:17

Re: Nezakonitost & neustavnost Uredbe (o prepovedi vožnje z

OdgovorNapisal/-a Joc53 » 14 Sep 2011 09:19

Pozorno sem prebral pripombe na ZVVNO, ki so jih poslali Slovenska kolesarska pobuda, Marjan Tkavc in Cufi&Co (glej MTB.SI). Cilji in argumenti so zelo podobni, predlagane poti do pravne ureditve pa precej različne. Katera je prava težko sodim, to ni moja stroka. Vsekakor pa smo s temeljito pripravljenimi pripombami pokazali, da nam ni vseeno, kakšen zakon bomo dobili, da nismo pišmeuhovci, ki si mislijo "naj velja kr koli, jst se bom vozu kjer bom hotu", ampak da si želimo življenski, izvedljiv zakon, ki naj bi odpravil nesoglasja med različnimi uporabniki naravnega okolja. Pri tem je po mojem drugotnega pomena vprašanje enega samega usklajenega predloga ali več predlogov, kot smo jim priča sedaj.

Moti me nekaj drugega. Pozornost javnosti je v tem trenutku osredotočena na nasprotja med pešci in kolesarji, glavni krivec za nastale nevzdržne razmere v naravnem okolju, torej motorna vozila, pa se komaj omenja, češ glede njih je vse jasno. Ali je res, ne pozabimo, to so vplivni, finančno močni lobiji. Menim, da so pritiski naravovarstvenikov povsem zgrešili pravi cilj, torej motorna vozila. Pešci in kolesarji, ki smo v naravnem okolju v mojih očeh naravni zavezniki, pa se ne moremo dogovoriti za razumno sožitje. In če bo šlo tako naprej bomo tudi plačali skupno ceno. In upam si reči, da smo pri iskanju sožitja kolesarji tisti, ki že dolgo ponujamo roko.
Kolovozi so namenjeni vožnji :!:
Uporabniški avatar
Joc53
član
 
Prispevkov: 1074
Pridružen: 29 Nov 2004 23:11
Kraj: Ljubljana

Re: Nezakonitost & neustavnost Uredbe (o prepovedi vožnje z

OdgovorNapisal/-a MAAC » 15 Sep 2011 09:59

Eno tehnično vprašanje...

Kaj pa se zgodi s predlogom zakona, če vlada in s tem tudi parlament padeta? V četrtek, 22ega bodo menda odločali o zaupnici vladi (potrjevanje novih ministrov)... :D

Firbec, pač... :mrgreen:

Maac
Ni nam lahko... je pa fajn!!!
Uporabniški avatar
MAAC
aufbix PR
 
Prispevkov: 6237
Pridružen: 19 Maj 2000 09:34
Kraj: Maribor

Re: Nezakonitost & neustavnost Uredbe (o prepovedi vožnje z

OdgovorNapisal/-a NDeeBiker » 15 Sep 2011 10:12

MAAC napisal/-a:Eno tehnično vprašanje...

Kaj pa se zgodi s predlogom zakona, če vlada in s tem tudi parlament padeta? V četrtek, 22ega bodo menda odločali o zaupnici vladi (potrjevanje novih ministrov)... :D

Firbec, pač... :mrgreen:

Maac


Potem se zadeva zavleče, verjetno ne izgine kot osnutki kakšnih drugih zakonov, ker ta nima političnega ozadja. Mislim da za nas to ne bi bilo dobro, saj tudi če pozabimo Uredbo, bosta toliko dlje to področje regulirala druga dva zakona (o planinskih poteh, o gozdovih), ki prav tako prepovedujeta vse.
http://www.mtb.si
mountainbikeslovenija
že od leta 2005
Uporabniški avatar
NDeeBiker
mtb.si crew
 
Prispevkov: 1497
Pridružen: 16 Nov 2000 00:08
Kraj: Lj

Re: Nezakonitost & neustavnost Uredbe (o prepovedi vožnje z

OdgovorNapisal/-a Surfac » 15 Sep 2011 22:26

Izdelali smo obrazec za podporo predlogu Kolesarske iniciative. Predlog lahko podprejo organizacije ali posamezniki. Če se s predlogom strinjate, pošljite podpisane obrazce na Kolesarsko zvezo Slovenije (naslov je na obrazcu).

Na Ministrstvu za okolje in prostor bo 22. septembra sestanek med MOPom in pobudniki štafete podpore. Tema sestanka je predlog novega zakona o vožnji v naravnem okolju. Dobro bi bilo zbrati čim več podpisov do tega datuma. Dobrodošli so predvsem podpisi organizacij, saj imamo že 4000 podpisov posameznikov izpred skoraj dveh let.

Podpise bomo zbirali tudi po 22. septembru, saj takrat zgodba gotovo ne bo zaključena.

Prosim, da povezavo do obrazcov posredujete naprej, na druge forume (npr. bicikel.com , gore-ljudje ...) kamorkoli....
Uporabniški avatar
Surfac
član
 
Prispevkov: 2052
Pridružen: 08 Jan 2004 17:48
Kraj: Ljubljana Vic

Re: Nezakonitost & neustavnost Uredbe (o prepovedi vožnje z

OdgovorNapisal/-a Slycer » 18 Sep 2011 11:07

Še en primer, slučajno najden, kako je urejno v tujini:

Slika
Uporabniški avatar
Slycer
član
 
Prispevkov: 423
Pridružen: 29 Jul 2008 15:10
Kraj: Ljubljana

Re: Nezakonitost & neustavnost Uredbe (o prepovedi vožnje z

OdgovorNapisal/-a NDeeBiker » 18 Sep 2011 18:46

Uau, "raziskava" na strani ministrstva! Brez datuma http://www.mop.gov.si/fileadmin/mop.gov.si/pageuploads/podrocja/okolje/pdf/voznja/voznja_razlogi_zakon_zrsvn.pdf

Pa kar voda na mlin našim trditvam. Če zaprejo vsa območja, kjer dvema vrstama metuljev in nekaj vrstam ptic bolj škodujemo kot pešci, se nam sploh ne bi poznalo.
http://www.mtb.si
mountainbikeslovenija
že od leta 2005
Uporabniški avatar
NDeeBiker
mtb.si crew
 
Prispevkov: 1497
Pridružen: 16 Nov 2000 00:08
Kraj: Lj

Re: Nezakonitost & neustavnost Uredbe (o prepovedi vožnje z

OdgovorNapisal/-a Surfac » 18 Sep 2011 18:57

Joj, joj, joj .... Za nekatere gozdove (preglednica 7) smo kolesarji tako škodljivi kot motorna vozila.
tako tdijo v navedenem dokumentu.
Jaz bi rad vedel koliko škodujem gozdu, če vozim s kolesom po poti. Saj drugega nočem...
Uporabniški avatar
Surfac
član
 
Prispevkov: 2052
Pridružen: 08 Jan 2004 17:48
Kraj: Ljubljana Vic

Re: Nezakonitost & neustavnost Uredbe (o prepovedi vožnje z

OdgovorNapisal/-a Tomo » 18 Sep 2011 19:11

Surfac napisal/-a:Joj, joj, joj .... Za nekatere gozdove (preglednica 7) -.


Preglednica 7 je za vodna področja :)
Uporabniški avatar
Tomo
Škart roba
 
Prispevkov: 9415
Pridružen: 27 Jul 2000 20:59
Kraj: AutoBahn

Re: Nezakonitost & neustavnost Uredbe (o prepovedi vožnje z

OdgovorNapisal/-a Surfac » 18 Sep 2011 19:24

Tomo napisal/-a:Preglednica 7 je za vodna področja :)


Na strani 17 ja, na strani 18 je pa za gozd :)
Uporabniški avatar
Surfac
član
 
Prispevkov: 2052
Pridružen: 08 Jan 2004 17:48
Kraj: Ljubljana Vic

Re: Nezakonitost & neustavnost Uredbe (o prepovedi vožnje z

OdgovorNapisal/-a NDeeBiker » 18 Sep 2011 19:24

Tomo napisal/-a:
Surfac napisal/-a:Joj, joj, joj .... Za nekatere gozdove (preglednica 7) -.


Preglednica 7 je za vodna področja :)


Pazi, "tadruga preglednica 7" :P Ta je pa za gozdne habitate.
http://www.mtb.si
mountainbikeslovenija
že od leta 2005
Uporabniški avatar
NDeeBiker
mtb.si crew
 
Prispevkov: 1497
Pridružen: 16 Nov 2000 00:08
Kraj: Lj

Re: Nezakonitost & neustavnost Uredbe (o prepovedi vožnje z

OdgovorNapisal/-a Tomo » 18 Sep 2011 19:33

Pazim :) .. tudi tam je "hidrološka" postavka.
Uporabniški avatar
Tomo
Škart roba
 
Prispevkov: 9415
Pridružen: 27 Jul 2000 20:59
Kraj: AutoBahn

Re: Nezakonitost & neustavnost Uredbe (o prepovedi vožnje z

OdgovorNapisal/-a Joc53 » 18 Sep 2011 20:03

Za božjo voljo, sedaj ogrožamo že tudi nekatere vrste rib. In to v enaki meri kot motorna vozila. Kot kaže ni večjega užitka za gorskega kolesarja od vožnje po potokih, saj to tako blagodejno deluje na pogonski sklop koles (stran 16). Adijo pamet.
Kolovozi so namenjeni vožnji :!:
Uporabniški avatar
Joc53
član
 
Prispevkov: 1074
Pridružen: 29 Nov 2004 23:11
Kraj: Ljubljana

Re: Nezakonitost & neustavnost Uredbe (o prepovedi vožnje z

OdgovorNapisal/-a mrd » 18 Sep 2011 20:14

Prebral sem vse in zanimivio mi je bilo, da nikjer ni končnega rezultat točk (ali sem pa jaz spregledal).
Izvzel sem vse od poglavja 3.3 - "Vožnja izven obstoječih in utrjenih gozdnih cest...", ker mislim, da se nanaša le na brezpotja (vsaj sodeč po opisih v dokumentu ki so iz mojih domačih krajev, kjer se vse nanaša na vožnjo po brezpotjih). Ravno tako so pešci od točke 3.3 čudežno izginili ker pešci očitno na brezpotju ne glede ali je travnik, borov gozd, javorjev gozd ali barje očitno nimajo niti najmanjšega vpliva oz. ne uničujejo okolje???
Vse točke, ki se nanašajo na brezpotje nisem upošteval ker se strinjam, da je po brezpotjih potrebno prepovedati vožnjo vendar tudi pohodništo!
Seštel sem vse točke v razpredelnicah v omenjenih poglavjih in nisem se oziral na Jocev komentar, da sedaj ogrožamo že tudi nekatere vrste rib in to enako kot motorji in tukaj je rezultat (upam, da sem pravilno seštel):

Pešci: 50
Kolesarji: 71
Motorna vozila: 136

A ni zanimivo?
Pešci/Kolesarji = komaj kaj razlike (kljub bedariji o ogrožanju rib v potokih)
Motoristi = Skoraj duplo od kolesarjev

In lepo prosim kogarkoli iz MOP-a naj mi zdaj pojasni po kateri logiki so oni glede na lastno raziskavo uvrstili gorske kolesarje v isti koš z motornimi vozili (kroske, ATV-ji....)????????????
?

Aja pa še to:
A pozna kdo koga, ki se vozi po solina ali obmorskih lagunah s kolesom in to po vodi in s tem ogroža ribo solinarko? :lol:
http://www.mop.gov.si/fileadmin/mop.gov.si/pageuploads/podrocja/okolje/pdf/voznja/voznja_razlogi_zakon_zrsvn.pdf napisal/-a:Vožnja s kolesi in hoja po solinah in obmorskih lagunah, ki so na hojo in vožnjo občutljiv habitatni tip.

Tukaj je potrebno odbiti točko tako kolesarjem kot motornim vozilom :P
Uporabniški avatar
mrd
član
 
Prispevkov: 1514
Pridružen: 23 Maj 2010 14:33
Kraj: Notranjsko-kraška regija

Re: Nezakonitost & neustavnost Uredbe (o prepovedi vožnje z

OdgovorNapisal/-a NDeeBiker » 18 Sep 2011 21:07

Zavod za varstvo narave "Trenutno ima zavod skupno sedemdeset zaposlenih, ki so v povprečju stari 36 let in imajo univerzitetno izobrazbo (90%; med nami je sedem magistrov in trije doktorji znanosti), predvsem s področja biologije, gozdarstva, geografije, geologije in krajinske arhitekture."

... na koncu jim pa nek praktikant sestavi tole nepodpisano "raziskavo", brez glave in repa, datuma, virov ...
http://www.mtb.si
mountainbikeslovenija
že od leta 2005
Uporabniški avatar
NDeeBiker
mtb.si crew
 
Prispevkov: 1497
Pridružen: 16 Nov 2000 00:08
Kraj: Lj

Re: Nezakonitost & neustavnost Uredbe (o prepovedi vožnje z

OdgovorNapisal/-a mrd » 18 Sep 2011 21:13

Garači... 70 garačev....
Uporabniški avatar
mrd
član
 
Prispevkov: 1514
Pridružen: 23 Maj 2010 14:33
Kraj: Notranjsko-kraška regija

Re: Nezakonitost & neustavnost Uredbe (o prepovedi vožnje z

OdgovorNapisal/-a El Tomzo » 18 Sep 2011 21:24

Joc53 napisal/-a:Za božjo voljo, sedaj ogrožamo že tudi nekatere vrste rib. In to v enaki meri kot motorna vozila. Kot kaže ni večjega užitka za gorskega kolesarja od vožnje po potokih, saj to tako blagodejno deluje na pogonski sklop koles (stran 16). Adijo pamet.


Milan48 je kriv, ker je imel nekaj turc v okolici Dragonje, kjer smo parkrat prečkali reko.
Pa parkrat smo se na skupnih tablinih zapeljali čez potok - tam kjer sicer potoke oz. rečice prečkajo traktorji.
In ker se na takih odsekih odpeljem čez, imam pri ogrožanju rib 1 točko.

Poleg tega se nonstop prejajo triatlon tekmovanja - prvo plavanje, nato kolo in nenazadnje tek. In tu se takoj vidi povezava voda-kolo. In tek ni enako pešec.

In poglavje 3.3. tabela 7 - ni vpliva peščev. Ker tabela analizira VOŽNJO. In hoja seveda ni vožnja.
Nikoli nisem toliko hodil po hribih kot odkar sem pričel kolesarit.
Uporabniški avatar
El Tomzo
član
 
Prispevkov: 1208
Pridružen: 20 Avg 2005 12:29
Kraj: Emona-Savus fluvius

Re: Nezakonitost & neustavnost Uredbe (o prepovedi vožnje z

OdgovorNapisal/-a Tomo » 18 Sep 2011 21:37

No, tole gradivo nastaja od leta 2002 in je sestavni del delovnega materiala, nazadnje revidirano za tokratno rundo.
Tolažilno je vsaj to, da je v naslovu "za boljšo ureditev vožnje" in ne prepoved :))))

Podcenjevalen odnos do nekaterih postavk v predlogu vsekakor ne bo produktiven.
Mokrišča in podobni tereni so npr. eden od razlogov za nastanek "noršora" - lojtre in ostalo so nastale najprej zaradi zaščite tal, vendar je od tega že tolk dolgo, da se je funkcija lojtrc spremenila v element težavnosti in zabave.
Vse našteto ni preveč "hudo", kot si napisal - če se prečrta nekaj poti zaradi nekaj rakcev in podobnega, še vedno bo dovolj ostalo dovolj za vožnjo.
Uporabniški avatar
Tomo
Škart roba
 
Prispevkov: 9415
Pridružen: 27 Jul 2000 20:59
Kraj: AutoBahn

Re: Nezakonitost & neustavnost Uredbe (o prepovedi vožnje z

OdgovorNapisal/-a Surfac » 20 Sep 2011 14:48

Strategija gorskokolesarskega turizma v Britanski Kolumbiji (Kanada) . Kar dolg dokument.

Nekaj zanimivih povzetkov (prevod):

Najbolj zanimive ugotovitve so:
- MTB se nezadržno razvija in raste, neglede na pravno ureditev.
- zaradi neurejenih razmer obstaja veliko število nelegalnih
poti in objektov (skakalnic), kar povečuje možnosti za nesreče ter
neprimerne (nekontrolirane) posege v naravo.
- Ureditev MTB poti oživlja zapuščene predele in vzpodbuja
razvoj lokalne ekonomije.
- MTB turisti so naravovarstveno ozaveščeni in dobri gostje.
Uporabniški avatar
Surfac
član
 
Prispevkov: 2052
Pridružen: 08 Jan 2004 17:48
Kraj: Ljubljana Vic

Re: Nezakonitost & neustavnost Uredbe (o prepovedi vožnje z

OdgovorNapisal/-a otomaz » 21 Sep 2011 07:56

Kot obljubljeno - za spremembe se trudimo tudi na Gorenjskem: S kolesi po planinskih poteh.

Še original članek v Gorenjskem Glasu.
otomaz
član
 
Prispevkov: 91
Pridružen: 07 Avg 2008 06:50

Re: Nezakonitost & neustavnost Uredbe (o prepovedi vožnje z

OdgovorNapisal/-a Surfac » 21 Sep 2011 10:11

Članek v Delu
Uporabniški avatar
Surfac
član
 
Prispevkov: 2052
Pridružen: 08 Jan 2004 17:48
Kraj: Ljubljana Vic

Re: Nezakonitost & neustavnost Uredbe (o prepovedi vožnje z

OdgovorNapisal/-a Nejc>40 » 22 Sep 2011 18:23

Citat iz Gorenjskega glasa

"Predsednik PZS Bojan Rotovnik se strinja, da bi lahko del urejenih planinskih poti odprli za turno kolesarstvo, opozarja pa, da je v Sloveniji večina od devet tisoč kilometrov planinskih poti za turno kolesarjenje neprimerna - poti v visokogorju, na zavarovanih območjih, kjer poti potekajo na ozkem pasu zemljišča ...

"V PZS zagovarjamo stališče, da bomo skladno z določbami zakona o planinskih poteh pri skrbnikih poti oziroma planinskih društvih preverili interes, da se posamezne poti odprejo za dvonamensko rabo, torej za planince in kolesarje. Seveda moramo pred tem pripraviti ustrezna strokovna merila, da kasneje ne bo prihajalo do neljubih situacij na terenu. Kjer bomo ugotovili, da na podlagi strokovnih meril in s soglasjem tako skrbnikov kot uporabnikov lahko odpremo planinsko pot - del ali v celoti - tudi za kolesarje, bomo to tudi naredili. Te poti bodo označene z ustreznimi tablami, za vse druge planinske poti pa bo še naprej veljalo, da so za kolesarje zaprte," je razložil. "


Mladost ni nujno naprednost in to tezo je predsednik PZS v svoji izjavi tudi dokazal. Je pa zanimivo da je predlog zakona pripravljen brez strokovnih meril, ki pa jih bodo uporabili pri odprtja kake potke tu ali tam.

Pa še to. Ko se je odprla polemika okoli Aljaževega stolpa mu je v bran stopilo cel kup ljudi in civilnih skupin. Ko pa so po Triglavu razbijali nove police v živo skalo, pa se gospoda iz PZS ni niti zganila. Resno razmišljam da bom po 40 letih prestopil v tisto planinsko zvezo, ki me ne bo preganjala tam kjer dokazano ne povzročam nobene škode.
Ni važen cilj, temveč pot!
Uporabniški avatar
Nejc>40
član
 
Prispevkov: 873
Pridružen: 08 Sep 2004 07:10
Kraj: Pod Stolom - gorenjskim

Re: Nezakonitost & neustavnost Uredbe (o prepovedi vožnje z

OdgovorNapisal/-a mannetou » 23 Sep 2011 12:56

"... za vse druge planinske poti pa bo še naprej veljalo, da so za kolesarje zaprte," je razložil. "

Pa kaj so diktatorji, da kar govorijo kaj bo veljalo? A oni sprejemajo zakone? Tako kot če bi KZS pisala, da bodo vse poti po novem odprte! Nej se skulirajo Planinci! :roll:
Uporabniški avatar
mannetou
član
 
Prispevkov: 983
Pridružen: 25 Jul 2009 20:45
Kraj: Ljubljana

Re: Nezakonitost & neustavnost Uredbe (o prepovedi vožnje z

OdgovorNapisal/-a Thema » 23 Sep 2011 14:36

Za nestrpne planince je to odlicna prilika da se nas za vselej znebijo.
Zagotovo komaj cakajo da bo tak zakon sprejet da bodo lahko dali stevilko za prijavo krsitev na #1 speed dial.
Uporabniški avatar
Thema
član
 
Prispevkov: 820
Pridružen: 03 Mar 2011 12:36

Re: Nezakonitost & neustavnost Uredbe (o prepovedi vožnje z

OdgovorNapisal/-a igorl » 23 Sep 2011 14:49

FYI

Spoštovani,

zahvaljujemo se vam za pripombe in predloge.

Obveščamo vas, da smo na spletni strani http://www.mop.gov.si/si/delovna_podrocja/narava/voznja_v_naravi_omejitve/
v rubriki Aktualno objavili zbirnik pripomb, ki smo jih prejeli na osnutek zakona o vožnji z vozili v naravnem okolju.

Zaradi velikega obsega gradiva prilog nismo objavljali - če želite, nam pošljite link s svoje spletne strani, kjer jih imate objavljene, in bomo link dodali v besedilo.

Lep pozdrav,

Breda Ogorelec
urednica http://www.mop.gov.si/si/delovna_podrocja/narava/voznja_v_naravi_omejitve/
igorl
član
 
Prispevkov: 681
Pridružen: 23 Mar 2008 15:52
Kraj: Vrhnika

Re: Nezakonitost & neustavnost Uredbe (o prepovedi vožnje z

OdgovorNapisal/-a Surfac » 23 Sep 2011 22:01

Tokrat vsaj ne moremo reči, da smo bili kolesarji tiho. Veliko pripmb v korist kolesarjev...
Uporabniški avatar
Surfac
član
 
Prispevkov: 2052
Pridružen: 08 Jan 2004 17:48
Kraj: Ljubljana Vic

Re: Nezakonitost & neustavnost Uredbe (o prepovedi vožnje z

OdgovorNapisal/-a Joc53 » 23 Sep 2011 23:31

Surfac napisal/-a:Tokrat vsaj ne moremo reči, da smo bili kolesarji tiho. Veliko pripmb v korist kolesarjev...


Drži, glede na kratek, v večini celo počitniški čas, v katerem je čas za pripombe, smo se dobro odrezali, toda to nas ne sme uspavati. Potrudimo se in poiščimo pot v medije, javnost stvari še vedno zelo slabo pozna, celo mnogi kolesarji ne vedo, da se pripravlja nov zakon.
Kolovozi so namenjeni vožnji :!:
Uporabniški avatar
Joc53
član
 
Prispevkov: 1074
Pridružen: 29 Nov 2004 23:11
Kraj: Ljubljana

Re: Nezakonitost & neustavnost Uredbe (o prepovedi vožnje z

OdgovorNapisal/-a sic » 25 Sep 2011 19:23

Se strinjam, da bi bilo potrebno prodreti v malo bolj odmevne medije.
Ker se tudi sam srečujem z ljudmi in veliko je od teh tudi kolesarjev, da dejansko ne vedo za pripravljanje novega zakona. Ali pa da sploh obstaja prepoved vožnje za kolesa... :|

Zato bi bilo dobro spisati kak vreden članek (sicer jaz na žalost nimam talenta za to :) ) za začetek objavo v lokalnih medijih, nato bi samo počasi prikapljalo v večje (seveda z malo pomoči).
hm... ob naletu na drevo - ugotovitev: Smreka je mehkejša kot bukev :D
sic
član
 
Prispevkov: 23
Pridružen: 17 Jul 2011 12:38

Re: Nezakonitost & neustavnost Uredbe (o prepovedi vožnje z

OdgovorNapisal/-a MAAC » 26 Sep 2011 09:22

Heh, priti v javne medije - sploh tiste "tavelike" (RTV SLO, Pop TV, dnevni časopisi...) je brez hudo dobrih vez (nekaj je k sreči uspelo Kranjčanom :D pa novinar, ki je napisal oni članek v Delu je tudi bajker 8) ) dandanes zelo težko. Še posebej, ker imam občutek, da je večina medijev pod velikim vplivom vladajočih struktur - neglede na strankarsko delitev - in to teh struktur, ki jim je v interesu, da nas zatolčejo...

Še najboljša možnost priti v medije je po moji oceni na žalost takrat, ko se zgodi kakšna nesreča :( (ali bajker ali bajker vs. planinec ali pa bajker vs. avto). Na žalost mediji pri nas ne premorejo kritičnega pogleda na svet (razen če je to v interesu "vsemogočnih") temveč gre bolj ali manj vsepovsod zgolj še za PR "članke"...grrrrr :evil:

Maac
Ni nam lahko... je pa fajn!!!
Uporabniški avatar
MAAC
aufbix PR
 
Prispevkov: 6237
Pridružen: 19 Maj 2000 09:34
Kraj: Maribor

Re: Nezakonitost & neustavnost Uredbe (o prepovedi vožnje z

OdgovorNapisal/-a NDeeBiker » 26 Sep 2011 09:36

MAAC napisal/-a:Heh, priti v javne medije - sploh tiste "tavelike" (RTV SLO, Pop TV, dnevni časopisi...) je brez hudo dobrih vez (nekaj je k sreči uspelo Kranjčanom :D pa novinar, ki je napisal oni članek v Delu je tudi bajker 8) ) dandanes zelo težko. Še posebej, ker imam občutek, da je večina medijev pod velikim vplivom vladajočih struktur - neglede na strankarsko delitev - in to teh struktur, ki jim je v interesu, da nas zatolčejo...

Še najboljša možnost priti v medije je po moji oceni na žalost takrat, ko se zgodi kakšna nesreča :( (ali bajker ali bajker vs. planinec ali pa bajker vs. avto). Na žalost mediji pri nas ne premorejo kritičnega pogleda na svet (razen če je to v interesu "vsemogočnih") temveč gre bolj ali manj vsepovsod zgolj še za PR "članke"...grrrrr :evil:

Maac


V medije bomo že prišli, problematika je zanimiva za marsikoga in tako tudi za urednike. Čakamo še na razvoj situacije z zakonom, brez vlade imamo več kot dovolj časa.
http://www.mtb.si
mountainbikeslovenija
že od leta 2005
Uporabniški avatar
NDeeBiker
mtb.si crew
 
Prispevkov: 1497
Pridružen: 16 Nov 2000 00:08
Kraj: Lj

Re: Nezakonitost & neustavnost Uredbe (o prepovedi vožnje z

OdgovorNapisal/-a MAAC » 26 Sep 2011 10:31

Odlično!! Držim pesti (pa seveda sam vohljam naokoli, če kje koga poznam ;) :mrgreen:)

Maac
Ni nam lahko... je pa fajn!!!
Uporabniški avatar
MAAC
aufbix PR
 
Prispevkov: 6237
Pridružen: 19 Maj 2000 09:34
Kraj: Maribor

Re: Nezakonitost & neustavnost Uredbe (o prepovedi vožnje z

OdgovorNapisal/-a otomaz » 26 Sep 2011 10:45

Če želite 'odmevnost', potem bosta naslov Preverjeno na Popu in Tednik na nacionalki. To se gleda, prispevki so dovolj dolgi za pregled cele situacije. Ne verjamem, da je nemogoče priti tja. Samo volja mora biti in posamezniki, ki znajo dobro opredelit stanje in naša stališča.
otomaz
član
 
Prispevkov: 91
Pridružen: 07 Avg 2008 06:50

Re: Nezakonitost & neustavnost Uredbe (o prepovedi vožnje z

OdgovorNapisal/-a orlytm » 26 Sep 2011 12:08

mogoče Dnevnik, recimo priloga Objektiv ... imam kontakt "prave" osebe in inside navodila, kako najlažje prepričat odgovornega za objavo članka.
V mislih imam intervju v stilu Jožetovega za Siol portal. Če se zdi zanimivo, PM za več info.
Fear is in the Eye of the Beholder. Don't let it be you.
Uporabniški avatar
orlytm
član
 
Prispevkov: 1824
Pridružen: 05 Apr 2007 08:15
Kraj: Bohinjska Bistrica

Re: Nezakonitost & neustavnost Uredbe (o prepovedi vožnje z

OdgovorNapisal/-a Surfac » 12 Okt 2011 12:59

Nadaljujemo z dejavnostmi na področju zakonodaje. Predstavniki Slovenske kolesarske pobude smo imeli pogovore na Ministrstvu za okolje in prostor (na srečanje nas
je povabil g. Berginc) in Zavodu za gozdove.
Kratek povzetek:
- zaradi padca vlade se bo postopek sprejemanja zakona zavlekel za vsaj
5 mesecev (drugače bi šel zakon v parlament oktobra)
- kolesarji naj bi bili manjši problem v primerjavi z motornimi vozili
- pri odpiranju poti, vlak bo odločilna conacija Slovenije, ki jo bo
Zavod za gozdove razgrnil čez kakšen mesec (javna razprava). V trenutni conaciji je s stališča
Zavoda za gozdove okoli 90 procentov površine Slovenije primerne za kolesarjenje po vlakah in poteh v gozdovih
- tehnika označevanja še ni izdelana. Predlagali smo naj se
znotraj con ne označuje posameznih poti, ampak naj bodo vlake in poti v dovoljenih
conah preprosto odprte.
Seveda so bili to le pogovori in črno na belem nimamo ničesar.
Malce obširnejše poročilo bo v kratkem objavljeno s povezavo v tej temi.
Uporabniški avatar
Surfac
član
 
Prispevkov: 2052
Pridružen: 08 Jan 2004 17:48
Kraj: Ljubljana Vic

Re: Nezakonitost & neustavnost Uredbe (o prepovedi vožnje z

OdgovorNapisal/-a mrd » 12 Okt 2011 14:14

Lepo, pridni, pohvale...
Uporabniški avatar
mrd
član
 
Prispevkov: 1514
Pridružen: 23 Maj 2010 14:33
Kraj: Notranjsko-kraška regija

Re: Nezakonitost & neustavnost Uredbe (o prepovedi vožnje z

OdgovorNapisal/-a bernoger » 15 Okt 2011 08:14

Odlično! Danes članek v Dnevnikovem Objektivu čez celo stran! :zdb:
Do as I say, not as I do!
Uporabniški avatar
bernoger
član
 
Prispevkov: 365
Pridružen: 08 Dec 2005 08:38
Kraj: kamnik

Re: Nezakonitost & neustavnost Uredbe (o prepovedi vožnje z

OdgovorNapisal/-a igorl » 15 Okt 2011 08:40

Evo link da vsi ne iscete: "Na čelu planincev so dinozavri"
igorl
član
 
Prispevkov: 681
Pridružen: 23 Mar 2008 15:52
Kraj: Vrhnika

Re: Nezakonitost & neustavnost Uredbe (o prepovedi vožnje z

OdgovorNapisal/-a ZigaK » 15 Okt 2011 20:40

Spremenil je pravila igre, ki so vsaj za kolesarje do nedavna sicer obstajala, vendar pa so jih vse od leta 1995, ko je vožnja zunaj kategoriziranih cest dejansko prepovedana, brez težav kršili. In ko so pričakovali, da jim bo nova zakonodaja sprostila pristop do hudournikov, gozdnih vlak in drugih njim ljubih neobljudenih pobočij, jih je zakonodajalec izenačil z motoristi.

wtf?
I would be able to pick off any of them. All of them. No problem.
Uporabniški avatar
ZigaK
15° čeh
 
Prispevkov: 1671
Pridružen: 18 Okt 2006 09:17
Kraj: KrG - Litija

Re: Nezakonitost & neustavnost Uredbe (o prepovedi vožnje z

OdgovorNapisal/-a mannetou » 15 Okt 2011 21:21

wtf hudourniki? :)
Uporabniški avatar
mannetou
član
 
Prispevkov: 983
Pridružen: 25 Jul 2009 20:45
Kraj: Ljubljana

Re: Nezakonitost & neustavnost Uredbe (o prepovedi vožnje z

OdgovorNapisal/-a mrd » 15 Okt 2011 21:26

A ni fajn malo se pojat okrog po hudournikih :P :P :P
Še raje se pa fjakamo okrog po blatnih vlakah prekriti s konkretnimi kamni in ostanki "gozdne nege" od nadvse vestnih gozdarjev (beri totalni razčefuk, ki ga pustijo za sabo).
Uporabniški avatar
mrd
član
 
Prispevkov: 1514
Pridružen: 23 Maj 2010 14:33
Kraj: Notranjsko-kraška regija

Re: Nezakonitost & neustavnost Uredbe (o prepovedi vožnje z

OdgovorNapisal/-a yogo » 15 Okt 2011 21:43

Ma dajte no. Dejstvo, da si PZS lahko dobesedno prilasti vse gozdne, gorske in druge poti je absurd, ki je jasno možen, samo v banana republiki kot je Slovenija, kjer je demokracija, še vedno, samo na papirju.
Uporabniški avatar
yogo
član
 
Prispevkov: 1068
Pridružen: 13 Apr 2007 07:17

Re: Nezakonitost & neustavnost Uredbe (o prepovedi vožnje z

OdgovorNapisal/-a Nikolaj » 15 Okt 2011 22:15

Če še kdo resno jemlje PZS?

Zadnjič sem poslušal podpredsednico. Bruh.

Itak pa na čudovit sončen petek ne srečaš nikogar na 35 km dolžine in krepka 2 km višine. Še iz koče ne pomoli nihče nosa. Kakorkoli si bodo spisali zakone, razen ob sobotah in mogoče nedeljah (pa da bo več ko 10°C plusa) itak ne bo nadzora.
Nikolaj
član
 
Prispevkov: 244
Pridružen: 09 Mar 2013 08:55

Re: Nezakonitost & neustavnost Uredbe (o prepovedi vožnje z

OdgovorNapisal/-a MarE » 17 Okt 2011 21:10

Minuli vikend sem preizkusil eno novo metodo in je presentljivo dobro delovala. Na priljubljenem vzponu, večinoma v domeni peš planincev sem se podal proti vrhu. Vmes sem jih srečal veliko, ki so se vračali v dolino (bilo je pozno popoldne na lep, sončen dan). Večinoma sem jo odnesel s pozdravom ali bežnim "A bo šlo?". Vmes sta se pa našla dva malo bolj zatežena, vendar ne naenkrat, tako nekje v razmaku 25min. Že ko sem prisopihal okrog ovinka je bilo zaznati nervozo in slabo voljo (kaj taki sploh odnesejo od sprehoda do šanka 600m nad parkiranim finim avtom ???!!!). Po prvem izbruhu jeze in frustracij nad kolesarji sem počakal, da se je človek malo umiril, že vmes sem mu prikimaval in mu dal prav. Sledil je pa šok, ko sem izjavil, da se zavedam vsega, kar je povedal, ampak da tudi sam urejam poti. Obenem sem se še malo zlagal, da sem markacist (naj mi markacisti oprostijo).... Pri obeh retardiranih osebkih je "palilo". Na koncu se mi je eden celo opravičeval, da ni vedel, da mu je žal njegovih nesramnih besed... Skratka, en recept proti planinskim srboritežem je, da omeniš, da si markacist in da urejaš tudi to pot, po kateri se pravkar pelješ. :) Nekaj podobnega, kot če akviziterju rečeš "Hvala, že imam!" Težava zna biti, če naletiš na resničnega markacista :mrgreen:
Uporabniški avatar
MarE
Obuti MarE
 
Prispevkov: 13611
Pridružen: 05 Jul 2000 11:32
Kraj: ... ..... ....- -- - -...

Re: Nezakonitost & neustavnost Uredbe (o prepovedi vožnje z

OdgovorNapisal/-a TTOCS » 17 Okt 2011 22:18

Po logiki takšnih lahko delaš vse če boš za seboj pospravil. Niti ni slabo. Voziš po pameti in ni kaj pospravljat.
Prepričan sem da bi se hitro našlo dovolj kolesarjev za urejanje poti ki jih vozimo.
Potem še vzpostavimo če velja za enega velja za vse pravilo - torej če planinci ne popravljajo poti nimajo tam kaj iskat - in bomo kmalu sami na teh poteh. Kot je modras izpodrinil gada v visokogorje.... :D
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
TTOCS
član
 
Prispevkov: 2944
Pridružen: 22 Feb 2003 21:07
Kraj: Slovenska Bistrica

Re: Nezakonitost & neustavnost Uredbe (o prepovedi vožnje z

OdgovorNapisal/-a mastif » 20 Okt 2011 06:12

Naša že tako obubožana državica, gre zaradi takih dinozavrov na položajih počasi k vragu. V segmentu gorskega kolesarstva in tudi cestnega, smo spregledali tržno nišo v turizmu, ki lahko prinese veliko €€. Sam že od leta 2007 počitnikujem na Tirolskem ali južnem Tirolskem. Naši sosedi imata kolesarski turizem zgledno urejeni. Lansko leto bil v Mayerhofnu (Gerlos) in ko prideš v hotel (seveda bike hotel, ki kolesarjem nudi ves support), se čudiš ko vidiš, da gostje tega hotela niso samu mladci z DH kolesi, temveč večinoma tudi kolesarji z debelejšo denarnico. Seveda v hotelu dobiš zemljevid kolesarskih prog, ki so v okolici, od najlažjih, do najtežjih. Vseh skupaj jih je bilo preko 700km. Ob vprašanju gorskokolesarskemu vodniku (tudi ta je v hotelski ponudbi), če je dovoljeno voziti izven utrjenega cestišča, se mi je nasmejal in odvrnil: "gospod, sedaj ste v Avstriji, ne v Sloveniji". Tudi on je poznal problem slovenskih gorskih kolesarjev. Pa da ne dolgovezim. Ko iščem (oktobra meseca 2011) destinacijo kjer bom letoval 2012, je večina dobrih hotelov s 4 zvezdicami že kar precej zasedena. Rad bi vprašal koliko naših hotelov, ki so na lokacijah, kjer bi lahko "furali" tak turizem ima že skoraj zapolnjene kapacitete za naslednje leto. Mislim da poznam odgovor.
Glavni krivec za tako stanje je pa po mojem sporna odredba o prepovedi vožnje....Konec koncev bi tudi naši hoteljirji lahko malo pritisnili za umaknitev kolesarjev iz odredbe in bi tudi sami kaj storili v tej smeri, da v Sloveniji zaživi turizem prijazen kolesarjem..

Samo nekaj primerov kako bi to moralo biti urjeno v Slo..

http://www.salzburgerland.com/bike/inde ... achen_id=2
http://www.biken.at/mountainbiketours.html
http://www.ischgl.com/biking-in-tyrol.en.htm
mastif
član
 
Prispevkov: 79
Pridružen: 12 Maj 2005 14:56

Re: Nezakonitost & neustavnost Uredbe (o prepovedi vožnje z

OdgovorNapisal/-a orlytm » 20 Okt 2011 08:15

mastif napisal/-a:Rad bi vprašal koliko naših hotelov, ki so na lokacijah, kjer bi lahko "furali" tak turizem ima že skoraj zapolnjene kapacitete za naslednje leto. Mislim da poznam odgovor.


v mojem koncu hotel prodaja "konferenčni turizem" in "cenovno ugodne last minute pakete" ... ker preprosto ni dovolj "normalnega" povpraševanja.
Me pa veseli, da se aktivno trudijo spravit zadeve na bolje in dogaja se dobro, kamoli prepočasi ... navadn.
Fear is in the Eye of the Beholder. Don't let it be you.
Uporabniški avatar
orlytm
član
 
Prispevkov: 1824
Pridružen: 05 Apr 2007 08:15
Kraj: Bohinjska Bistrica

Re: Nezakonitost & neustavnost Uredbe (o prepovedi vožnje z

OdgovorNapisal/-a Ortelius » 20 Okt 2011 14:18

mastif napisal/-a:Ob vprašanju gorskokolesarskemu vodniku (tudi ta je v hotelski ponudbi), če je dovoljeno voziti izven utrjenega cestišča, se mi je nasmejal in odvrnil: "gospod, sedaj ste v Avstriji, ne v Sloveniji".

Tale stric je očitno mal šovinista. Al pa nima pojma o zakonodaji svoje države. Al pa ne bere Table.
24 hours in a day.... 24 beer in a case.... Coincidence?
Uporabniški avatar
Ortelius
član
 
Prispevkov: 1216
Pridružen: 13 Avg 2003 07:19
Kraj: Tacen

Re: Nezakonitost & neustavnost Uredbe (o prepovedi vožnje z

OdgovorNapisal/-a otomaz » 20 Okt 2011 15:17

Naš delček truda za širjenje prepoznavnosti in dobrega imena turnih kolesarjev: Gorsko kolo in zdrava pamet.

Prijetno branje :)
otomaz
član
 
Prispevkov: 91
Pridružen: 07 Avg 2008 06:50

Re: Nezakonitost & neustavnost Uredbe (o prepovedi vožnje z

OdgovorNapisal/-a mastif » 20 Okt 2011 16:46

Ortelius napisal/-a:
mastif napisal/-a:Ob vprašanju gorskokolesarskemu vodniku (tudi ta je v hotelski ponudbi), če je dovoljeno voziti izven utrjenega cestišča, se mi je nasmejal in odvrnil: "gospod, sedaj ste v Avstriji, ne v Sloveniji".

Tale stric je očitno mal šovinista. Al pa nima pojma o zakonodaji svoje države. Al pa ne bere Table.


Zakaj bi bil šovinist. Na Tirolskem velja prepoved vožnje izven urejenih (in označenih) poti, vendar imajo vsa turitična središča toliko urejenih in označenih poti, da težko prideš v konflikt z zakonodajo. V Sloveniji je obratno. Vožnja nikjer ni dovoljena. Res pa je, da v tem času odkar odredba velja nisem bil še nikoli oglobljen.
mastif
član
 
Prispevkov: 79
Pridružen: 12 Maj 2005 14:56

Re: Nezakonitost & neustavnost Uredbe (o prepovedi vožnje z

OdgovorNapisal/-a Depresija » 20 Okt 2011 19:01

otomaz napisal/-a:Naš delček truda za širjenje prepoznavnosti in dobrega imena turnih kolesarjev...

Slika
Posvetilo:
Pljunem ti šibre v obraz, z jezikom izkopljem oči .. da, da .. to je čar najine prve noči. Verjameš v laži?
Uporabniški avatar
Depresija
Ti, ti, ti!
 
Prispevkov: 10119
Pridružen: 09 Sep 2003 07:12
Kraj: .. jst bi temu rekel Pekel ..

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Zakonodaja, legalizacija in sorodno.



Kdo je na strani

Uporabniki, ki brskajo po tem forumu: 0 registriranih uporabnikov