http://feltna.eu/

Vse povezano z legalizacijo MTB.

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a Depresija » 15 Sep 2010 20:06

Res je ... šalo sem povedal tebi :mrgreen:

ps. drugače bi me res zanimalo kdo je dal kakšen predlog. Pač, da vem odkod prihaja ''zlo'' ...
Bi si lažje pripravil 'obrambo' :mrgreen:
Posvetilo:
Pljunem ti šibre v obraz, z jezikom izkopljem oči .. da, da .. to je čar najine prve noči. Verjameš v laži?
Uporabniški avatar
Depresija
Ti, ti, ti!
 
Prispevkov: 10118
Pridružen: 09 Sep 2003 07:12
Kraj: .. jst bi temu rekel Pekel ..

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a dpshapes » 17 Sep 2010 11:14

Trenutno na radiu Val 202 oddaja ob Dvanajstih tema kolesarstvo,kolesarske poti...

Kolesarska infrastruktura v Sloveniji - Kakšno je pravzaprav stanje kolesarskih poti in cest, kakšne so možnosti za boljšo povezljivost in kakšni so načrti tudi s pomočjo evropskih sredstev. . .

Že konec...
dpshapes
član
 
Prispevkov: 29
Pridružen: 18 Feb 2010 14:05
Kraj: Port of Roses WC

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a alesito85 » 17 Sep 2010 19:50

Kaj so pa povedali?
alesito85
član
 
Prispevkov: 12
Pridružen: 06 Avg 2010 22:50

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a grgear » 18 Sep 2010 18:37

Samo komentar, ki kaže na to, da bo delno treba pometati tudi pred lastnim pragom.

Po štirih letih ponovno spust iz Matajurja. Pot, ki je bila pred štirimi leti gladka in lepa, je sedaj imela po celi dolžini vrezan deset cetnimetrov širok in prav toliko globok kanal. Res je, pred štirimi leti še nismo bili v Shengenu in pot je bila manj vožena.

Druga, od pomladi me ni bilo na Toškem čelu, spust po poti na Šentvid je bil leta tak, da je dopuščal planincem hojo brez zvitih gležnjev. Glej ga zlomka, tudi tu ima sredina poti po novem kanal, na levi in na desni pa ne prav dovolj prostora za miren korak. Od kod le? Pa pripeljeta dva starejša mladca (okoli 30) in enako stara mladenka, pa hop na polno črto (beri črto od zadnje zavore) v dolino. Deževno poletje ob takem rahljanju ni imelo prav težkega dela.

Samo zaključek, verjetno vsak, ki razpravlaj o tem, da kolesa ne povzročajo škode, verjame, da je res tako, ker sodi po sebi. A to žal ni res. Kolesa res ne povzročajo škode, pač pa nekateri kolesarji, potem pa slab glas hitro povzroči hude reakcije.

M
grgear
član
 
Prispevkov: 15
Pridružen: 27 Nov 2006 23:08

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a Trance4Bike » 19 Sep 2010 13:00

Kle bi pa jaz samo pripomnu na to, da kolesarji, ki puščajo seledi za sabo pač uničujejo del poti.
Namreč bilo je tudi neurje zato mislim, da je za to naredila mati narava, delno pa smo tidi mi kolesarji prispeval k temu.

Tako, da tud če se noben nebi vozu po potkah, bi vsakme primeru nastal kanal.
Žal mi je pa res, da ljudje ne znamo mislt na druge :!:
Trance4Bike
član
 
Prispevkov: 197
Pridružen: 19 Jun 2006 20:35
Kraj: Ljubljana

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a Chevagi » 21 Sep 2010 10:31

Nihče ne trdi, da kolesarji ne vplivamo na okolje in na stanje poti. Kar večina kolesarjev meni, je to, da ne 'uničujemo' bolj kot če bi šli peš. Veliko kolesarjev je tudi planincev in gornikov in večini je pomembno to, da gremo v hribe, na zrak... Poglejmo kakšno bolj obljudeno peš (planinsko) pot, čez katero se npr. podre drevo. V tednu dni bo okoli speljana potka, ki jo utrejo pohodniki. In s tem po mojem mnenju ni nič narobe. Svetohlinsko je jokati za vsako pohojeno rožico in zlomljeno vejico.
Moja poanta je v tem, da ne smemo sprejeti dokrine, po kateri smo kolesarji uničevalci narave. V Sloveniji imamo ogromno lepo urejenih planinskih in gorskih poti, ki so dejansko rezultat posega v naravno okolje. Ampak so postale del kulturne slovenske (alpske) krajine. Zakaj: ker niso prepovedane, so regulirane, nekdo zanje skrbi.
V krajih, kjer kolesarjenje ni podolgem in počez prepovedano, se tudi skrbi za pohodniško-kolesarske planinske ali gorske poti - z markacijami, zapiranjem med in po deževju itd. Moje mnenje je, da bi odpiranje in profiliranje poti dejansko zelo pozitivno vplivalo na 'kulturo' gorskega kolesarjenja, gorništva na sploh in tudi stanja naravne in kulturne krajine. Morda sem pa le naiven :D
Uporabniški avatar
Chevagi
član
 
Prispevkov: 154
Pridružen: 13 Dec 2003 15:57
Kraj: Kamnik

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a grgear » 22 Sep 2010 19:58

Rečeno je bilo samo to, da je pot, ki ima 10 do 20 cm globok kanal na sredini, še mnogo bolj občutljiva za erozijo in da tega kanala ne bi bilo trebo, če ne bi bilo grde vožnje. Tega hoja ne povzroči, tudi če je množična. V tujini, v Švici, je vožnja dovoljena skoraj povsod, če se upošteva prednost pešca. Seveda nastanejo kanali, pred dvema letom Passo Cascaunas, globok kanal na sredini ozke poti, očitno erozijsko precej poglobljen, pot pa kolesarsko zelo zelo frekventna. Kaj so naredili Švicarji? Niso zaprli poti za kolesarje, pač pa so jo zravnali, odkopali so levo in desno stran kanala, poglobili pot v travo na strmem pobočju, ker pa to pomeni ob nalivu širok in močan potok, je treba seveda vodo speljati s poti stran. Kako? Enostavno, z zelo globokimi jarki za odvajanje vode na vsaki 10 m, zaradi katerih pa moraš vsakih 10m stopiti s kolesa. So načini in načini, lahko kolesarje prepoveš, ali pa narediš pot tako, da je ne bodo vozili ozrioma bodo po njej hodili. Pa da ne boste rekli, da je to zgodbica. Pot smo prečkali takrat, ko so to še delali, gornji del je imel še vzdolžen kanal, spodnji množico prečnih, vmes pa dvajset ljudi z lopatami in drugimi pripomočki.

Zatorej, vseeno je treba paziti, a kot že rečeno, verjetno itak ne velja za tablaše, do ostalih pa to ne bo prišlo.

M
grgear
član
 
Prispevkov: 15
Pridružen: 27 Nov 2006 23:08

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a Chevagi » 22 Sep 2010 21:37

grgear, imaš prav, jaz sem bolj na splošno pisal :oops: Je pa tvoj primer iz Švice odličen zgled.
Uporabniški avatar
Chevagi
član
 
Prispevkov: 154
Pridružen: 13 Dec 2003 15:57
Kraj: Kamnik

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a mrcin » 30 Sep 2010 02:36

Ena ideja za promocijo odprtja poti,

Naj kdo, ki je naredil zanimivo večdnevno turo po singlcah v gorskokolesarsko prijaznejši deželi napiše reportažo za Polet. Kako prečenje Alp bi bilo kar primerno. Na koncu naj doda še komentar, da kaj takega trenutno v Sloveniji ni mogoče zavoljo butaste zakonodaje. Polet ima 100.000+ naklade. Če ne drugega, se mogoče planincem v Posavju, ob branju ćlanka, kakšna kost v grlo zatakne :twisted: .

moj ščepec soli v preslano juho,
Martin
mrcin
član
 
Prispevkov: 27
Pridružen: 29 Avg 2009 15:31
Kraj: Ljubljana

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a enxen » 30 Sep 2010 09:32

Poobjava prispevka Jožeta Rovana iz revije Za srce, na strani http://www.gore-ljudje.net.

Precej predvidljiv je drugi komentar, v krogih starejšega članstva PZS uglednega, opinion-makerskega uporabnika planinskih poti, ki se je bil, kot pravi, pred divjanjem gorskih kolesarjev prisiljen umikati že tudi z gamsjih stezic ...

Ajme, a se v njegovi pripombi kdo od uporabnikov na mtb.si najde in spozna?! :|
enxen
član
 
Prispevkov: 26
Pridružen: 02 Apr 2010 11:45
Kraj: Ljubljana

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a havli » 30 Sep 2010 20:54

Težko verjamem koliko nestrpnosti do kolesarjev je v pohodnikih oz. peš-obiskovalcih narave. Res, da ni nujno, da le-ti, ki pišejo takšne komentarje predstavljajo večinsko mnenje, lahko so samo najbolj glasni. Ampak tudi/ravno zaradi tega sejejo splošno slabo mnenje o pohodnikih med (kultivirane) kolesarje. In ker so najbolj glasni največkrat tudi najbolj angažirani - zasedajo vodstvena mesta raznih organizacij, je zaradi njihove ozkoglednosti / netolerantnosti / trme... onemogočen kakršenkoli konstruktiven pogovor. Primer je že izpostavil J.R. v svojem odgovoru: gospod F.Š. sploh ne ve o katerih poteh se govori, ampak apriori obsodi vse, ki s kolesom pridejo do teh točk, čeprav do njih vodijo poti, po katerih se očitno ves čas vozijo avtomobili, pa čeprav samo za oskrbo koč. Za moje pojme gre za navadno licemerstvo pohodnikov: šatlanje pohodnikov s terenci do koč je okej, če se pa s kolesom pripelješ, pa uničuješ planinske poti in naravo. (Verjetno je tudi res, da večina kolesarjev ne gre potem po cesti navzdol...)

Ne samo kolesarji, tudi pohodniki morajo začeti pometati pred svojim pragom.

Slika


Lpt.
Uporabniški avatar
havli
član
 
Prispevkov: 632
Pridružen: 30 Jul 2004 07:04
Kraj: Ljubljana

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a Pokora » 01 Okt 2010 15:31

mrcin napisal/-a:Ena ideja za promocijo odprtja poti,

Naj kdo, ki je naredil zanimivo večdnevno turo po singlcah v gorskokolesarsko prijaznejši deželi napiše reportažo za Polet. Kako prečenje Alp bi bilo kar primerno. Na koncu naj doda še komentar, da kaj takega trenutno v Sloveniji ni mogoče zavoljo butaste zakonodaje. Polet ima 100.000+ naklade. Če ne drugega, se mogoče planincem v Posavju, ob branju ćlanka, kakšna kost v grlo zatakne :twisted: .

moj ščepec soli v preslano juho,
Martin


Ni šans. Nekoč sem hotela to narediti (mtb po Majorki), pa mi niti odgovorili niso.
Nimam "pravega priimka".
Kdor prehitro pride, ne zna uživati.
Uporabniški avatar
Pokora
članica
 
Prispevkov: 1711
Pridružen: 05 Apr 2004 14:28
Kraj: Ljubljana

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a NDeeBiker » 01 Okt 2010 17:18

Saj s člankom bi se dalo prodreti, je tudi že marsikaj bilo objavljeno v Poletu, ampak sem prepričan, da se nobenemu, ki doslej ni spregledal, ne bi nikjer nič zataknilo.

Pokora napisal/-a:
mrcin napisal/-a:Ena ideja za promocijo odprtja poti,

Naj kdo, ki je naredil zanimivo večdnevno turo po singlcah v gorskokolesarsko prijaznejši deželi napiše reportažo za Polet. Kako prečenje Alp bi bilo kar primerno. Na koncu naj doda še komentar, da kaj takega trenutno v Sloveniji ni mogoče zavoljo butaste zakonodaje. Polet ima 100.000+ naklade. Če ne drugega, se mogoče planincem v Posavju, ob branju ćlanka, kakšna kost v grlo zatakne :twisted: .

moj ščepec soli v preslano juho,
Martin


Ni šans. Nekoč sem hotela to narediti (mtb po Majorki), pa mi niti odgovorili niso.
Nimam "pravega priimka".
http://www.mtb.si
mountainbikeslovenija
že od leta 2005
Uporabniški avatar
NDeeBiker
mtb.si crew
 
Prispevkov: 1497
Pridružen: 16 Nov 2000 00:08
Kraj: Lj

Prejšnja

Vrni se na Zakonodaja, legalizacija in sorodno.



Kdo je na strani

Uporabniki, ki brskajo po tem forumu: 0 registriranih uporabnikov