http://feltna.eu/

Vse povezano z legalizacijo MTB.

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a Jabooz » 09 Jun 2010 13:29

Vožnja kolesa v naravnem okolju izven poti pa ostaja prepovedana.


Redkokdaj grem izven poti, razen ko padem iz poti.

Bravo Turci!!!!
Eppur Si Muove
Uporabniški avatar
Jabooz
Bush Doctor
 
Prispevkov: 3886
Pridružen: 02 Mar 2005 15:54
Kraj: Ljubljana

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a NDeeBiker » 09 Jun 2010 13:41

Jabooz napisal/-a:
Vožnja kolesa v naravnem okolju izven poti pa ostaja prepovedana.


Redkokdaj grem izven poti, razen ko padem iz poti.

Bravo Turci!!!!
Eppur Si Muove


V to sem se tudi jaz takoj obregnil. Še vedno si predstavljajo, da se furamo zunaj poti ...

Članek na mtb.si http://skrci.me/fx613
http://www.mtb.si
mountainbikeslovenija
že od leta 2005
Uporabniški avatar
NDeeBiker
mtb.si crew
 
Prispevkov: 1497
Pridružen: 16 Nov 2000 00:08
Kraj: Lj

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a Joc53 » 10 Jun 2010 19:48

Skušal bom tolmačiti predlog Uredbe s stališča planinskih poti. Nisem pravnik, ne me prijeti za besedo, če se bo izkazalo, da sem si stvari preveč optimistično razlagal.

Predlog uredbe pravi, da kolovozi, poljske poti in gozdne prometnice (gozdne ceste, vlake) niso naravno okolje in jih kot take obravnava tudi v okviru Zakona o gozdovih in Zakona o planinskih poteh. To praktično pomeni, da se po teh prometnicah, tudi če so markirane, lahko vozimo (izjema so območja pod posebno zaščito, npr. nekateri predeli v TNP in podobno). Še vedno pa so zaprte markirane steze, ki pa sodijo pod pojem naravno okolje. Pa tudi tu Zakon o planinskih poteh dopušča možnost, da na predlog skrbnika, to je planinskega društva, minister razglasi določeno markirano stezo za odprto.

Pri odpiranju steza ne pričakujem hitrega napredka, planinska društva oz. markacisti so marsikje še prepojeni s strahom o uničevalnem vplivu kolesarjev na planinske poti. Toda tudi tu je viden napredek, vse več je tistih, ki sprejemajo našo dejavnost, eden izmed dokazov za to je tudi poln tečaj za turno kolesarske vodnike v organizaciji KTK PZS.

Upam, da bo uredba sprejeta v obliki, kot je pripravljena. Časa za pripombe je še skoraj mesec dni, toda ost kritike je sedaj usmerjena tja, kamor po mojem tudi mora biti, na voznike motornih vozil v naravnem okolju. Pri tem pa velja omeniti, da država veselo pobira davke na račun prodaje motornih vozil, ne poskrbi pa za primerne poligone za te dejavnosti, kar je seveda dvolična politika.

Kot kaže smo kolesarji z organiziranim skupnim nastopom končno le postali sogovorniki z oblikovalci zakonov, naši argumenti pa so bili tudi dovolj prepričljivi, da jim je politika morala prisluhniti. Seveda režim, kot se predlaga v Uredbi, ni naš končni cilj. Upam pa, da pomeni etapno zmago do naravnega okolja in drugih uporabnikov odgovornih kolesarjev.
Kolovozi so namenjeni vožnji :!:
Uporabniški avatar
Joc53
član
 
Prispevkov: 1077
Pridružen: 29 Nov 2004 23:11
Kraj: Ljubljana

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a NDeeBiker » 17 Jun 2010 11:19

Joc, jaz bom imel kakšno pripombo na osnutek. Se strinjaš, da "iniciativa" zbere in oblikuje vse pripombe posameznikov ter jih posreduje ministrstvu?
http://www.mtb.si
mountainbikeslovenija
že od leta 2005
Uporabniški avatar
NDeeBiker
mtb.si crew
 
Prispevkov: 1497
Pridružen: 16 Nov 2000 00:08
Kraj: Lj

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a Joc53 » 17 Jun 2010 18:49

Seveda se strinjam, v sredo se dobimo in jih pripravimo. Predvsem je treba znižati kazni, naj bodo primerljive tistim na cestah za primerljive prekrške, ne pa nekajkrat višje.
Kolovozi so namenjeni vožnji :!:
Uporabniški avatar
Joc53
član
 
Prispevkov: 1077
Pridružen: 29 Nov 2004 23:11
Kraj: Ljubljana

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a NDeeBiker » 29 Jun 2010 11:00

Danes v Delu - nekateri bi Uredbo spreminjali v drugo smer.

Odzivi na osnutek uredbe o prepovedi vožnje v naravnem okolju

Planinci: Brez nadzora bo trud zaman


Zahtevajo možnost odvzema neregistriranih vozil in povišanje najnižjih kazni – Bodo pravne luknje omogočile izogibanje kaznim? – Omejitve in zaostrene kazni za voznike gorskih koles, prirejenih za spust

Maribor – Kljub morebitnemu sprejetju nove uredbe o prepovedi vožnje v naravnem okolju se bo uničevanje narave nadaljevalo, če država ne bo poskrbela za boljši nadzor na terenu, opozarjajo v odboru za varstvo narave združenja planinskih društev Podravja.
»Čeprav smo na ta dokument čakali več kot pet let, je popolnoma neuporaben, saj se v njem ni spremenilo tako rekoč nič, razen nekoliko višjih kazni, ki pa ne predvidevajo možnosti odvzema vozila za težje kršitve,« je bil razočaran Darko Lorenčič, vodja odbora za varstvo narave planinskih društev Podravja in član komisije za varstvo narave pri upravnem odboru Planinske zveze Slovenije.

Opozoril je na bistvo problematike vožnje v naravnem okolju, to je neučinkovit nadzor v naravi, ki ga novi osnutek uredbe ne izboljšuje. »V dosedanji javni razpravi smo nenehno opozarjali, da je jedro problema prav neizvajanje nadzora, ki pa ga ta uredba ne odpravlja,« je še povedal Lorenčič. Uredba sicer našteva, kdo vse je odgovoren za nadzor v naravi: policija,inšpektorji za okolje ter za kmetijstvo in gozdarstvo, gozdarji zavoda za gozdove, občinski redarji in naravovarstveni nadzorniki, a bo tudi nova uredba zgolj črka na papirju, če ne bodo začeli opravljati svojega dela, je opozoril Lorenčič. Naravovarstveni nadzor namreč določa že leta 2004 sprejeti zakon o ohranjanju narave, a nadzornikov do danes še niso dobili. Poleg tega bi uredba po mnenju planincev lahko povzročila dodatno zmedo, saj ne določa nekaterih pojmov, zato bodo kršitelji v njej lahko našli dovolj lukenj, da se bodo izognili kazni. »Dokler ne bo politika sprejela odločitve, da je na tem področju treba vzpostaviti red, ne bo nič bolje. Ko bi začeli odločno ukrepati in kaznovati kršitelje, bi se število voženj hitro zmanjšalo,« je prepričan Lorenčič.

V združenju, ki povezuje 34 planinskih društev Podravja, predlagajo, da se v besedilo uredbe med drugim doda možnost zasega neregistriranih motoriziranih vozil voznikom, ki bi jih zalotili med vožnjo v naravnem okolju, in povišanje najnižjih predvidenih kazni. Kršitelji, sodeč po dosedanji praksi, ponavadi dobijo najnižjo možno kazen, ki se zniža še za polovico, če jo plačajo takoj. Planinci tako predlagajo, da se minimalna globa za kolesarje s predvidenih 100 evrov poviša na 200 (največ 500 evrov) za vožnjo v naravnem okolju in z 200 na 300 (do 1000 evrov) za kolesarje, ki vozijo v skupini.

Hkrati bi po predlogu planinske zveze posebej določili omejitve in zaostrili kazni za voznike gorskih koles, prirejenih za spust. Tem naj ne bi bilo (drugače kot drugim kolesarjem) dovoljeno voziti po gozdnih cestah, poljskih poteh in kolovozih, tako kot je prepovedano za vozila na motorni pogon. Prav tako za »spustaše« ne bi veljala izjema, ki gorskim kolesarjem dovoljuje voziti po določenih planinskih poteh, na označenih gozdnih vlakah in drugih označenih poteh v gozdu. Za »spuste« z gorskimi kolesi planinci predlagajo naslednje kazni: od 600 do 3000 evrov za vožnjo v naravnem okolju, od 1000 do 3000 evrov za vožnjo v zavarovanem naravnem okolju in globo od 4000 do 50.000 evrov za pravno osebo, ki organizira spuste s kolesi. Sprememb višine kazni za vožnjo z motornimi vozili (od 500 do 4000 evrov za fizične osebe in od 4000 do 40.000 za pravne osebe) ne predlagajo.

Javna razprava, do katere na ministrstvu za okolje in prostor sprejemajo pripombe in predloge na osnutek nove uredbe, se bo končala 12. julija. Kot v svoji analizi razmer ugotavljajo tudi na ministrstvu, so se od sprejetja stare uredbe (leta 1995) razmere na terenu zelo spremenile. Po eni strani se je zelo povečalo število ljubiteljev oblik športa in rekreacije z motornimi vozili, ki omogočajo tudi vožnjo zunaj cest, po drugi strani pa je vedno večja tudi ozaveščenost planincev, lovcev in ljubiteljev neokrnjene narave, ki takšnemu početju ostro nasprotujejo; zato je konfliktom med interesi v naravi čedalje več in so vse ostrejši. Nova uredba naj bi to področje bolje uredila.

Urban Červek
http://www.mtb.si
mountainbikeslovenija
že od leta 2005
Uporabniški avatar
NDeeBiker
mtb.si crew
 
Prispevkov: 1497
Pridružen: 16 Nov 2000 00:08
Kraj: Lj

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a MatevzV » 29 Jun 2010 12:38

Ne, saj zdaj so pa že prav smešni, tako razmišlanje meji že na paranojo. Je pa že zrev za psiho teste!!

LP
Hit me in the face because I'm bulletproof, and you'll break your arm! MTB Železniki
Without roots and stones is not fun!!!
Na kolesu sem najbolj vesev, sam takrat ko na koncu ostanem cev!!
Uporabniški avatar
MatevzV
član
 
Prispevkov: 1448
Pridružen: 04 Maj 2007 13:41
Kraj: Selška dolina - Železniki

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a havli » 29 Jun 2010 13:58

Kazni višje kot za vožnjo pod vplivom alkohola ? :shock: :shock:

Vsi pozabljamo, da ima narava sposobnost "samozdravljenja" - poti, ki jih nihče ne uporablja, se kar lepo zarastejo same od sebe. Če pa temu ni tako, predlagam moratorij na hojo v hribe oz. gibanje v naravnem okolju, poleg zime, še vsaj dva meseca, da si opomorejo uničeno rastlinje okrog planinskih koč (težke noge, nahrbtniki in riti, cigaretni ogorki, pivo, urin...) in splašene živali (glasno govorjenje, petje in ostalo dretje).
Pa prepovejmo še grobe čevlje, pohodne palice, zabijanje klinov v skale, konje, seveda traktorje in ostalo mehanizacijo izven urejenih poti... ker vse to tudi pušča "neizbrisljiv pečat oz. globoke rane" v naravnem okolju.

Gledam posnetke helmetcamov iz raznih smučarskih in kolesarskih središč in se sprašujem, kako pa tam pravzaprav narava prenese vse to uničevanje, pozimi smučarjev in teptalnikov snega, poleti pa množice gorskih kolesarjev oz. spustašev. Poti še kar stojijo, hribi niso videti prav nič položni (erozija ni odnesla miljard kubičnih metrov in ton zemlje in kamenja v dolino), trava je zelena... Povrhu pa še lokalne skupnosti z "neusmiljenim izkoriščanjem" naravnih danosti prav lepo služijo poleti in pozimi.
Nese komu od "planincev" razmišljanje tako daleč? Ali pa je slovenska narava tako zelo specifična in predvsem tako zelo krhka, da ne prenese več kot ene črte zablokiranega zadnjega kolesa?


Lpt.
Uporabniški avatar
havli
član
 
Prispevkov: 647
Pridružen: 30 Jul 2004 07:04
Kraj: Ljubljana

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a MarE » 29 Jun 2010 14:12

Vsi se tako radi zgledujejo po tujih referencah (v šolstvu, pravu, cenah bencina....) ampak na tem področju pa smo totalno v prazgodovini. Me zanima kaj bo čez 15 ali 20 let, ko bo večina teh umsko prizadetih "fosilov" pomrla in bo nastopila nova generacija, ki bo (po vsej verjetnosti) imela vsaj po dva kolesa v garaži... Po eni strani se vlečejo spremembe (na bolje?) cela desetletja, po drugi strani pa je predlagana vsebina taka, kot da je namenjena izključno nekim trenutnim izborom petelinov na vasi (beri: lokalnim volitvam).
Uporabniški avatar
MarE
Obuti MarE
 
Prispevkov: 13615
Pridružen: 05 Jul 2000 11:32
Kraj: ... ..... ....- -- - -...

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a orlytm » 29 Jun 2010 15:32

še enga vidim lapatat o grozno groznem uničevanju narave s strani gorskih kolesarjev, bo najprej dobu levi direkt, pol ga bom pa za tasladke skoz gozd vleku in pol nej mi on razloži, kolk kolesarjev se more pelat po gozdu, da nardijo tako štalo kot 2 gozdarja s traktorjem v enem delovnem dnevu ...

demit, če bi bil gozd in ta silna narava res zdele v tipi top kondiciji ... sam v gozdu je taka štala, povzročena s strani gozdarjev in/ali kmetov-lastnikov, da se mi nemalokrat kar solzica utrne, k je RES GRDO ... pol bomo pa mi kolesarji zdej kr naenkrat vele problem ... grrr ...

še dobro, da v naravi v bistvu situacija niti pod razno ni tko grozna ... jst osebno (pa nism malo v gozdu), kasiram v 98% primerih čist pozitivne odzive od planincev, lovcev in ostale pešakarske bande ... nah ja ... še pojem, pa grem na bajk.
Fear is in the Eye of the Beholder. Don't let it be you.
Uporabniški avatar
orlytm
član
 
Prispevkov: 1824
Pridružen: 05 Apr 2007 08:15
Kraj: Bohinjska Bistrica

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a Mako » 29 Jun 2010 17:34

orlytm napisal/-a:...bo najprej dobu levi direkt, pol ga bom pa za tasladke skoz gozd vleku...
...in ostale pešakarske bande...

Malo se zamisli, boš s takim pristopom rešil konflikte? :roll:
S takim pristopom se konflikti samo večajo. :(
Uporabniški avatar
Mako
Šef klinike
 
Prispevkov: 940
Pridružen: 23 Sep 2004 10:41

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a orlytm » 29 Jun 2010 22:46

izi ... mal v afektu zapisano, k me res zjezi ta selektivna slepota ...
kot sm reku, v večini primerov imam zelo pozitivne izkušnje z ostalimi, tut pogovorimo se kej, posmejimo, večinoma jih zadeva celo precej zanima ...

ne met zdej filinga, da sm neki prepirljivec, daleč od tega. Sam resno mi ni kul, kolk nastlan je gozd od raznoraznih posegov človeka, v kolesarje se je pa najdu en lobi vtikat. brezveze ...
Fear is in the Eye of the Beholder. Don't let it be you.
Uporabniški avatar
orlytm
član
 
Prispevkov: 1824
Pridružen: 05 Apr 2007 08:15
Kraj: Bohinjska Bistrica

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a Janez » 30 Jun 2010 05:18

Torej vsi tisti, ki imate bajke težje od 15kg, več kot 15cm hoda spredaj in zadaj ter ste v polni viteški opravi boste kaznovani z najmanj 600€ in največ 3000€, če boste pedalirali po gozdnih cestah in kolovozih dravske banovine. Kaznoval pa vas bo lahko vsak osebek v zeleni opravi, s puško ali cepinom na rami.

In pazite da se ne boste preveč jezili glede tega, ker
S takim pristopom se konflikti samo večajo.
Life is like riding a bicycle - in order to keep your balance, you must keep moving. ~Albert Einstein
Uporabniški avatar
Janez
Bergant fan club
 
Prispevkov: 1040
Pridružen: 29 Jan 2003 20:59
Kraj: Kromberk

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a ZigaK » 30 Jun 2010 08:07

dej Janez, skuliri se. To je predlog enga pacienta z one strani, ti (in ostali pacienti na tej strani) pa to interpretiraš kot gotovo dejstvo
:roll:
I would be able to pick off any of them. All of them. No problem.
Uporabniški avatar
ZigaK
15° čeh
 
Prispevkov: 1671
Pridružen: 18 Okt 2006 09:17
Kraj: KrG - Litija

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a Janez » 30 Jun 2010 08:30

Dragi Žiga,

bom napisal bolj počasi :wink:
Komentar je bil napisan v smislu "sarcasm on" saj gre očitno za popolnoma provokativno dejanje PZS.
Ni mi jasno kakšna bi bila merila za spustaša (mogoče bo bash) in zakaj prepoved vožnje po gozdnih cestah in KOLOvozih.

Glede na to, kakšno funkcijo zaseda je oznaka o pacientu malo bosa. Poleg tega ne gre za golo grožnjo, ampak očitno resen namen onemogočiti kakršnokoli dejavnost po poteh v naravnem okolju, ki ni hoja, žaganje dreves in streljanje divjadi.

Če pa veste kaj več o zadevi (izza zakulisja) se pa razpiši in ne igraj redarja.
Life is like riding a bicycle - in order to keep your balance, you must keep moving. ~Albert Einstein
Uporabniški avatar
Janez
Bergant fan club
 
Prispevkov: 1040
Pridružen: 29 Jan 2003 20:59
Kraj: Kromberk

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a cebelca » 30 Jun 2010 08:38

Uporabniški avatar
cebelca
vuvuZZZela
 
Prispevkov: 1261
Pridružen: 20 Jul 2007 17:46
Kraj: Ljubljana

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a kenz76 » 30 Jun 2010 08:54

havli napisal/-a:Ali pa je slovenska narava tako zelo specifična in predvsem tako zelo krhka, da ne prenese več kot ene črte zablokiranega zadnjega kolesa?


očitno je Slovenija res najbolj krhek kos Zemlje. :lol: naravovarstveniki pa imajo nadnaravno MOČ. :(
očitno bodo morali še naši južni sosedje najprej urediti 10.000 km gorsko kolesarskih poti, preden dajo v Sloveniji dovoljenje pa prvo - tako kot je bilo z igrišči za golf.
podobna scena je npr. pri vodnih vlečnicah: 90% gostov na vlečnicah Poreč, Krk, Pag, Planksee, itd. je naših sodržavljanov, pri nas pa žal stroga prepoved postavitve česa podobnega - vem za dva neuspešna poskusa na celjskem koncu, verjetno pa je drugod podobno.

po drugi strani je pa mogoče res upravičen strah, da se najde "organizator" spustov po planinsko obremenjenih poteh, kjer res lahko pride do konfliktov.
po lokalnih XC potkah, ki so sicer v glavnem markirane planinske poti vozim že par let brez konfliktov- seveda pa se izogibam obljudenih poti in lepo pozdravim vsakega planinčka. :D
enotna gorsko kolesarska markacija | http://www.markiraj.si
Uporabniški avatar
kenz76
član
 
Prispevkov: 870
Pridružen: 20 Mar 2002 00:41
Kraj: Petrovce/Celje/SI

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a ZigaK » 30 Jun 2010 13:37

Janez napisal/-a:Dragi Žiga,

bom napisal bolj počasi :wink:
Komentar je bil napisan v smislu "sarcasm on" saj gre očitno za popolnoma provokativno dejanje PZS.
Ni mi jasno kakšna bi bila merila za spustaša (mogoče bo bash) in zakaj prepoved vožnje po gozdnih cestah in KOLOvozih.

Glede na to, kakšno funkcijo zaseda je oznaka o pacientu malo bosa. Poleg tega ne gre za golo grožnjo, ampak očitno resen namen onemogočiti kakršnokoli dejavnost po poteh v naravnem okolju, ki ni hoja, žaganje dreves in streljanje divjadi.

Če pa veste kaj več o zadevi (izza zakulisja) se pa razpiši in ne igraj redarja.

Hja, zdej se odloč, je bil komentar sarkastičen ali ne?
I would be able to pick off any of them. All of them. No problem.
Uporabniški avatar
ZigaK
15° čeh
 
Prispevkov: 1671
Pridružen: 18 Okt 2006 09:17
Kraj: KrG - Litija

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a Janez » 30 Jun 2010 13:52

OBVEZNA RAZLAGA:
Komentar je sarkastičen, "predlog enega pacienta z une strani" pač ne.
Saj bo Žiga, saj bo....

:°°(:
Life is like riding a bicycle - in order to keep your balance, you must keep moving. ~Albert Einstein
Uporabniški avatar
Janez
Bergant fan club
 
Prispevkov: 1040
Pridružen: 29 Jan 2003 20:59
Kraj: Kromberk

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a Surfac » 30 Jun 2010 14:03

Med pripombami, ki jih bomo poslali pobudniki štafete bo gotovo tudi to, da so kazni za kolesarje previsoke in naj se znižajo. Tekst s pripombami je v pripravi in ga bomo seveda objavili.
Uporabniški avatar
Surfac
član
 
Prispevkov: 2053
Pridružen: 08 Jan 2004 17:48
Kraj: Ljubljana Vic

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a TTOCS » 30 Jun 2010 14:09

Koliko predstavnikov kolesarjev, kot souporabnikov gozdov, pa je (lahko) sodelovalo pri snovanju novega zakona? Sploh v primeru omenjene Podravske regije?
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
TTOCS
član
 
Prispevkov: 2945
Pridružen: 22 Feb 2003 21:07
Kraj: Slovenska Bistrica

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a Surfac » 30 Jun 2010 14:21

Zanimivo, da v prispevku govorijo o hudem uničevanju narave. S kolesi!! Noro.
Uporabniški avatar
Surfac
član
 
Prispevkov: 2053
Pridružen: 08 Jan 2004 17:48
Kraj: Ljubljana Vic

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a TTOCS » 30 Jun 2010 14:43

Morda se vsi ne zavedate, ampak stavri gredo zmeraj bolj zares. In tile nas imajo cilj postaviti zakonsko samo na asfalt. Vam je to jasno? Torej najprej si izborit tak restriktiven zakon, potem pa se skrivat za njim.
Že iz primerjav da nas bodo oglobili (zakaj je to sploh prekršek?) na navadnih poteh, kjer smo enaki pohodnikom - že to je malo noro. Naprej, oglobili bi nas bolj kot pijance na cesti. Pa vendar sami veste, kako visoke so kazni za alkoholiziranost in prekoračitve hitrosti napram tujini. In celo oglobili bi nas v določenih primerih bolj kot motoriste.
Žalostno je ko odločilna mesta zasedajo ljudje s plašnicami, nepripravljeni na konkreten dialog podprt z argumenti in izsledki prakse.
Pohorje je gorskokolesarsko primernejše od večine slovenije.
Ker: ne zahteva tehnike in kondicije alpskega sveta. Ostali ravninski svet pa itak ni primeren za gorsko kolo. Ceste so nevarne že za avtomobiliste, kaj šele kolesarje. In potem edino kar ostane so zložna pobočja, kot npr Pohorje. In to nam zdaj hočejo na silo vzet. Čeprav sami vemo da naš vpliv ni nič drugačen od pohodnikov. Prepričan sem, da kolesarji pustimo v primerjavi s planinci v gorah manj smeti/osebi, manj hrupa, manj plašenja živali, pa še bi se našlo.
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
TTOCS
član
 
Prispevkov: 2945
Pridružen: 22 Feb 2003 21:07
Kraj: Slovenska Bistrica

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a fiona » 30 Jun 2010 17:19

predvidevam, da je besedilo predloga uredbe podprto z raziskavami o vplivu posameznih vrst dejavnosti na gorski svet, pa ne mislim, kakšen teoretični traktat, ampak raziskava opremljena s številkami/dejstvi/dokazi/primerjavami....

(čeprav glede na mojo lastno izkušnjo sodelovanja pri pripravi zakonodajnih aktov, težko verjamem, da je sploh bil navzoč en sam pravnik....)

namreč, gre za to, da se bojim, da se ne moremo več zanašati na razumnost subjektov, ki želijo legalizirati preganjanje kolesarjev...že samo, da so uspeli zadevo pripeljati do te točke, kaže na globoko sovraštvo do "tujkov" v gorskem svetu, in verjetno niso več sposobni konstruktivno prisluhniti našim predlogom....(ali pač?).....tudi mi bi morali nastopiti s protiargumenti oz. raziskavami o vplivu planinarjenja na goski svet, pa zopet ne, kakšnih par alinej, v smislu "rekla - kazala", pobranih s forumov, ampak resno nalogo...

potem naj se nas pa VSE PO VRSTI...od enoletnega otročka na hrbtu planinca, do zadnjega motorista ponderira glede na negativni vpliv, ki ga povzročimo s svojo prisotnostjo v gorskem svetu, in se nam določi kazen...vsem....morda bi v tem primeru vsaj malo upadla pripravljenost za tovrstne aktivnosti (pripravo zakonodaje namreč)

(če prejšnjo misel nadaljujem do skrajnosti, bi bilo morda najbolje, da se napravijo mitnice, in ljudje plačajo neko pristojbino, in potem finančno oskubljeni brezskrbno uživajo v preostanku dneva v naravi....)
sploh ne rabim več podpisa....
Uporabniški avatar
fiona
miss clumsy
 
Prispevkov: 426
Pridružen: 04 Jul 2009 13:40
Kraj: pr LJ

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a TTOCS » 30 Jun 2010 18:12

fiona napisal/-a:predvidevam, da je besedilo predloga uredbe podprto z raziskavami o vplivu posameznih vrst dejavnosti na gorski svet, pa ne mislim, kakšen teoretični traktat, ampak raziskava opremljena s številkami/dejstvi/dokazi/primerjavami....


Upam stavit da ni. Vse temleji na njihovi paranoji, in njihovemu lastnemu teoretičnemu razglabljanju. Na praktične raziskave, argumentirana dejstva, dejanski pregled na terenu niso pripravljeni. In tega niti niso želeli storiti kljub pozivom. Podprto z izkušnjami z dotičnimi ljudmi.

V naše dobro lahko napišem to, da se večina ljudi z bolj treznimi glavami v PZS ne strinja ravno s temi iz Podravja.
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
TTOCS
član
 
Prispevkov: 2945
Pridružen: 22 Feb 2003 21:07
Kraj: Slovenska Bistrica

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a ZigaK » 30 Jun 2010 18:29

TTOCS napisal/-a:
fiona napisal/-a:predvidevam, da je besedilo predloga uredbe podprto z raziskavami o vplivu posameznih vrst dejavnosti na gorski svet, pa ne mislim, kakšen teoretični traktat, ampak raziskava opremljena s številkami/dejstvi/dokazi/primerjavami....


Upam stavit da ni. Vse temleji na njihovi paranoji, in njihovemu lastnemu teoretičnemu razglabljanju. Na praktične raziskave, argumentirana dejstva, dejanski pregled na terenu niso pripravljeni. In tega niti niso želeli storiti kljub pozivom. Podprto z izkušnjami z dotičnimi ljudmi.

V naše dobro lahko napišem to, da se večina ljudi z bolj treznimi glavami v PZS ne strinja ravno s temi iz Podravja.

Evo, to je sarkazem, ne pa tisto prej.
I would be able to pick off any of them. All of them. No problem.
Uporabniški avatar
ZigaK
15° čeh
 
Prispevkov: 1671
Pridružen: 18 Okt 2006 09:17
Kraj: KrG - Litija

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a TomažT » 30 Jun 2010 20:54

Imam občutek, da gre vse v smeri norega sveta Mad Max-a.
Bravo podravska PD, čestitam. Primer egoizma za v učbenike.

Mogoče bi še kaj dosegli.. ČE bi kolesarji bili roboti, ki se brezpogojno podrejajo drugim..
TomažT
član
 
Prispevkov: 1552
Pridružen: 12 Sep 2007 14:24

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a ZigaK » 01 Jul 2010 08:20

TTOCS napisal/-a:Ostali ravninski svet pa itak ni primeren za gorsko kolo.

Que?
I would be able to pick off any of them. All of them. No problem.
Uporabniški avatar
ZigaK
15° čeh
 
Prispevkov: 1671
Pridružen: 18 Okt 2006 09:17
Kraj: KrG - Litija

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a samo34 » 06 Jul 2010 08:37

jest bi dav predlog zakona da se kaznuje hoja po brezpotjih pa da jih pol vidmo luleke kok bi se usajal. čim po dežju posije sonček se trume folka usujejo v gmajne in naberajo gobe.... mislim da tud oni nardijo 10x tok škode kot en kolesar ko se spusti po eni gozdni poti.

sicer pa vse kar se premika po gmajni in ni pešak je in vedno bo preganjano pa se lohk na trepalnce postavmo.

jaz sicer po okolici postojne nimam težav z zelenčki res pa je das sm že mal bl penzjonist na biciklu ker si zarad starih poškodb ne upam jet več v ekstreme pa tud ne zmorem jih več


l.p. samo
samo34
član
 
Prispevkov: 3
Pridružen: 11 Jun 2010 17:04

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a orlytm » 06 Jul 2010 09:05

samo34 napisal/-a:sicer pa vse kar se premika po gmajni in ni pešak je in vedno bo preganjano pa se lohk na trepalnce postavmo.


v bistvu ni čist tko ... jst mam drugačne izkušnje (sveže) ... sam pogovarjat se je treba na enem pravem nivoju, pa se da marsikaj zmenit. Detajle pa objavim nekoliko kasneje, ko bo še par stvari šlo uradno skozi ...
Fear is in the Eye of the Beholder. Don't let it be you.
Uporabniški avatar
orlytm
član
 
Prispevkov: 1824
Pridružen: 05 Apr 2007 08:15
Kraj: Bohinjska Bistrica

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a Janez » 06 Jul 2010 16:47

Jaz bi predlagal, da naredimo en javni protest zaradi popolnoma nepravične in izključujoče zakonodaje. Dokler ne to prva novica na dnevniku in se bodo politiki in stranke dejansko morali opredeliti za ali proti spremembi cele plejade zakonodaj, ne bomo prišli do pričakovane spremembe, ampak globlje in globlje v totalno preganjanje gorskokolesarske rekreacije.

btw, granitne kocke zrihtam jaz - nudim količinski popust. :D
Life is like riding a bicycle - in order to keep your balance, you must keep moving. ~Albert Einstein
Uporabniški avatar
Janez
Bergant fan club
 
Prispevkov: 1040
Pridružen: 29 Jan 2003 20:59
Kraj: Kromberk

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a NDeeBiker » 06 Jul 2010 17:25

Janez napisal/-a:Jaz bi predlagal, da naredimo en javni protest zaradi popolnoma nepravične in izključujoče zakonodaje. Dokler ne to prva novica na dnevniku in se bodo politiki in stranke dejansko morali opredeliti za ali proti spremembi cele plejade zakonodaj, ne bomo prišli do pričakovane spremembe, ampak globlje in globlje v totalno preganjanje gorskokolesarske rekreacije.

btw, granitne kocke zrihtam jaz - nudim količinski popust. :D


Tebi se že po avatarju vidi, da si revolucionar :)
Jaz sem po duši anarhist in me je pred 15 leti zelo vleklo k kakšnemu krožnemu furanju okoli državnih poslopij v slogu indijancev okoli kočij. Pa sem potem videl, da gre z manj ropota lažje. Bomo videli, koliko bomo zdaj dosegli s to demokracijo. Če nas ne *#"?* 5%, nam še vedno ostane to.
http://www.mtb.si
mountainbikeslovenija
že od leta 2005
Uporabniški avatar
NDeeBiker
mtb.si crew
 
Prispevkov: 1497
Pridružen: 16 Nov 2000 00:08
Kraj: Lj

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a NDeeBiker » 12 Jul 2010 21:49

Danes je bil rok za oddajo komentarjev. Svoje je poslala tudi naša iniciativa. Novica na mtb.si http://skrci.me/VlFWX

Slika
http://www.mtb.si
mountainbikeslovenija
že od leta 2005
Uporabniški avatar
NDeeBiker
mtb.si crew
 
Prispevkov: 1497
Pridružen: 16 Nov 2000 00:08
Kraj: Lj

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a mannetou » 12 Jul 2010 23:06

Lahko bi bile malo boljše pripombe, pa vsaj brez napak.
Nekaj pa vseeno je, vprašanje če bolje kot nič.

Najbolj da kolesarji ustanovimo svojo parado ponosa! :)
Uporabniški avatar
mannetou
član
 
Prispevkov: 983
Pridružen: 25 Jul 2009 20:45
Kraj: Ljubljana

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a Janez » 13 Jul 2010 04:21

mannetou napisal/-a:Lahko bi bile malo boljše pripombe, pa vsaj brez napak.
Nekaj pa vseeno je, vprašanje če bolje kot nič.

Najbolj da kolesarji ustanovimo svojo parado ponosa! :)


He! Sem dobil en fleš:
Za brezplačno objavo v vseh občilih, polemiko in brezplačno varovanje lahko uberemo "njihov" način t.j. piškave molotovke in grafiti z neprimerno vsebino (Naprimer: gorski kolesarji so ped.i , Admin na tabli je mo.a, Živela PZS ipd.!

Pogled popija, ko zagleda svoj bife popisan s anti GK propagando - priceless :mrgreen:
Life is like riding a bicycle - in order to keep your balance, you must keep moving. ~Albert Einstein
Uporabniški avatar
Janez
Bergant fan club
 
Prispevkov: 1040
Pridružen: 29 Jan 2003 20:59
Kraj: Kromberk

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a NDeeBiker » 13 Jul 2010 07:40

mannetou napisal/-a:Lahko bi bile malo boljše pripombe, pa vsaj brez napak.
Nekaj pa vseeno je, vprašanje če bolje kot nič.

Najbolj da kolesarji ustanovimo svojo parado ponosa! :)


manne', čas za pripombe je bil do včeraj. Tudi tvoje bi bile dobrodošle in upoštevane, če bi jih prispeval. Ker pa poleg mene gotovo še koga zanima, kako bi osnutek komentiral ti, bomo zelo veseli, če vseeno še kaj napišeš.
http://www.mtb.si
mountainbikeslovenija
že od leta 2005
Uporabniški avatar
NDeeBiker
mtb.si crew
 
Prispevkov: 1497
Pridružen: 16 Nov 2000 00:08
Kraj: Lj

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a alesito85 » 06 Avg 2010 23:26

Do kod je že prišla tale iniciativa? Za tele težave sem izvedel šele sedaj ampak sem zainteresiran za pomoč in soudeležbo pri "boju" :) Torej, kakšno je najnovejše stanje?
alesito85
član
 
Prispevkov: 12
Pridružen: 06 Avg 2010 22:50

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a Surfac » 09 Avg 2010 08:29

Predlog Uredbe... je bil izdan, nanj smo poslali pripombe (na začetku julija). Sedaj čakamo, da izide Uredba... v končni obliki. Nato bomo videli kako naprej.
In hvala za ponujeno pomoč, ta je vedno dobrodošla (zlasti s konkretnim delom :D )

Lado
Uporabniški avatar
Surfac
član
 
Prispevkov: 2053
Pridružen: 08 Jan 2004 17:48
Kraj: Ljubljana Vic

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a NDeeBiker » 09 Sep 2010 12:45

Prav potihem se je na strani MOP pojavil povzetek pripomb na osnutek.
Res smo bili zelo nežni z našimi predlogi, saj so drugi predlagali take ekstreme, da človek ne, kaj naj si misli.
http://www.mop.gov.si/fileadmin/mop.gov.si/pageuploads/podrocja/okolje/pdf/voznja/voznja_povzetek_pripomb_avg10.pdf
http://www.mtb.si
mountainbikeslovenija
že od leta 2005
Uporabniški avatar
NDeeBiker
mtb.si crew
 
Prispevkov: 1497
Pridružen: 16 Nov 2000 00:08
Kraj: Lj

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a Joc53 » 09 Sep 2010 14:17

Prav bi bilo, da bi ministrstvo objavilo tudi originalna besedila posameznih vlagateljev pripomb, da bi se točno vedelo, kakšna so stališča posameznih organizacij. Iz objavljenega besedila namreč ni mogoče razbrati kdo gleda na te stvari široko in strpno in kdo "ultra zeleno" (ob tem ko se vozi v 1 km oddaljeno službo z avtomobilom).

Bomo pač lobirali naprej, upam da bo le prevladala zdrava pamet. In do tedaj kolesarili v Italiji, kjer znajo ločiti med motornimi vozili in kolesi :cry:
Kolovozi so namenjeni vožnji :!:
Uporabniški avatar
Joc53
član
 
Prispevkov: 1077
Pridružen: 29 Nov 2004 23:11
Kraj: Ljubljana

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a Cvika » 09 Sep 2010 15:34

"najboljša" pa je zahteva/predlog po kazni za "umazano" vozilo - člen 7 stran 10. Pa če razlagaš, da je še od včeraj, oziroma, da obnavlajo cesto mimo hiše,... zaradi nesodelovanja 2-4 kratna kazen.

... se določi kot mesto vožnje najbližje mesto, ki povzroča opažene znake na vozilu (blato, kamenje, prah ipd)...

Boga mi, da moj twingo ni nikoli vozil izven urejenih in utrjenih poti, pa vse je vse, kar je eksplicitno našteto kot posreden dokaz na ali v njem. Ga moram oprat in posesat še pred sprejetjem zakona...

Očitno nekdo vice reciklira v predloge zakona... omet, šentviški predor in vinjeta.
V času socializma so bili najprej zakoni in šele nato vici.
Cvika
članica
 
Prispevkov: 707
Pridružen: 10 Dec 2001 18:45
Kraj: Radovljica, Ljubljana

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a PJ » 09 Sep 2010 18:45

Naj se slisi se tako neumno, ampak te pripombe so me pripravile do neobvladljivega smeha. Ali so ljudje, ki dajejo take "predloge" sploh normalni? Ali so ljudje, ki taksne "predloge" upostevajo in sploh vkljucijo v ta povzetek vsaj blizu normalnosti? Po moje ne. Ampak najhujse je, da jih bo verjetno kar nekaj na koncu vkljucenih v zakon.
Ceprav sem v zivljenju zgolj dvakrat ali trikrat sedel na FS-ju in DH-ja ne vozim, mi je, poleg tega z umazanim avtom, z odskokom najbolj vsec tisti "izjeme na zaj kolesarje spustase ne veljajo". In kako jih tocno to mislijo rangirat? Ima full face celado? Ima gume sirse kot 2.3? Ima 160mm hoda? Nosi vsaj 6 razlicnih scitnikov? Ali je spustas slucajno vsak, ki se pelje po klancu dol? Mislim ti ljudje so resno omejeni, ampak problem je ker nam taki kreteni pisejo zakone. :roll:
Uporabniški avatar
PJ
član
 
Prispevkov: 2347
Pridružen: 07 Nov 2003 13:10
Kraj: A little bit here, a little bit there

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a Janez » 09 Sep 2010 19:39

Del zbranih podatkov:
1)
MEDDRUSTVENI ODBOR PLANINSKIH DRUSTEV PODRAVJA Presernova ul. 27, p. p. 122, 2250 PTUJ Telefoni: Darko o41 642 128, Vika 031 396 105 E-naslov: lorida@siol.net 1. vzpostaviti naravovarstvene nadzornike, ki bodo pokrivali celotno obmocje Slovenije tudi izven
- text/html, 07.09.2009, 110.03 kB
http://www.mop.gov.si/fileadmin/mop.gov.si/pageuploads/podrocja/okolje/pdf/voznja/voznja_podravje_predlog_zakona.pdf

2)
REPUBLIKA SLOVENIJA MINISTRSTVO ZA OKOLJE IN PROSTOR Dunajska c. 48, P.P.653, 1001 Ljubljana, Slovenija Telefon: (01) 47 87 400 ˇ Telefaks: (01) 47 87 422 Datum: 12.05.2008 ZADEVA: Zapisnik s sestanka ­ Sestanek delovne skupine za ureditev voznje v naravnem okolju
- text/html, 02.06.2009, 131.59 kB
http://www.mop.gov.si/fileadmin/mop.gov.si/pageuploads/podrocja/okolje/pdf/voznja/zapisnik_1sest_voznja_v_naravnem_okolju.pdf
- text/html, 24.9.2009,
http://www.mop.gov.si/fileadmin/mop.gov.si/pageuploads/podrocja/okolje/pdf/voznja/voznja_delovna_skupina_sklep_spr2.pdf
- text/html, 14.10.2009, 141.11 kB
http://www.mop.gov.si/fileadmin/mop.gov.si/pageuploads/podrocja/okolje/pdf/voznja/zapisnik_2sest_voznja_v_naravnem_okolju.pdf
- text/html, 14. julij 2010
http://www.mop.gov.si/fileadmin/mop.gov.si/pageuploads/dokumenti/zapisnik_3seja_sklepi.pdf

3)
PLANINSKA ZVEZA SLOVENIJE Komisija za varstvo gorske narave Dvorzakova 9, 1000 Ljubljana tel: 01/ 43 45 686; : 01/43 45 691; E-mail: varstvo.narave@pzs.si MINISTRSTVO ZA OKOLJE IN PROSTOR Delovna skupina za ureditev voznje v naravnem okolju Zadeva: Predlog
- text/html, 02.09.2009, 342.24 kB
http://www.mop.gov.si/fileadmin/mop.gov.si/pageuploads/podrocja/okolje/pdf/voznja/pzs_predlog_sprememb_uredbe.pdf

4)
Skupina za predloge k uredbi o voznji v naravnem okolju predlaga Predlog sprememb k Uredbi o prepovedi voznje z vozili v naravnem okolju O skupini Glede na vse bolj pereco problematiko na podrocju, ki ga trenutno ureja Uredba o prepovedi voznje z vozili v naravnem okolju
- text/html, 02.06.2009, 121.91 kB
http://www.mop.gov.si/fileadmin/mop.gov.si/pageuploads/podrocja/okolje/pdf/voznja/predlogi_k_pripravi_nove_uredbe_off_road.pdf

5)
Državne ustanove ------------------ http://www.mop.gov.si/si/delovna_podroc ... je_narave/
Vodja: Mladen Berginc, tel.: 01/478 7475, e-pošta: mladen.berginc(at)gov.si
- text/html, 07.12.2009, 50.32 kB
http://www.mop.gov.si/si/delovna_podrocja/direktorat_za_okolje/sektor_za_ohranjanje_narave/
- text/html, 07.12.2009, 32.71 kB
http://www.mop.gov.si/si/delovna_podrocja/direktorat_za_okolje/sektor_za_ohranjanje_narave/voznja_v_naravi/podlage_za_spremembo_predpisa/
- text/html/doc, 9.6.2010, Osnutek ....
http://www.mop.gov.si/index.php?id=1999&tx_ttnews%5Btt_news%5D=7516&tx_ttnews%5BbackPid%5D=12118&L=0&no_cache=1.
http://www.mop.gov.si/fileadmin/mop.gov.si/pageuploads/dokumenti/prepoved_voznje_narava.doc

6)
Neformalna iniciativna skupina
- text/html/doc, 18.1.2010, Zapisnik ....
http://www.mop.gov.si/fileadmin/mop.gov.si/pageuploads/podrocja/okolje/pdf/voznja/prepoved_voznje_zapisnik_sestanka_180110.pdf
Life is like riding a bicycle - in order to keep your balance, you must keep moving. ~Albert Einstein
Uporabniški avatar
Janez
Bergant fan club
 
Prispevkov: 1040
Pridružen: 29 Jan 2003 20:59
Kraj: Kromberk

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a rookiee » 10 Sep 2010 08:06

A so kje sploh napisali definicijo gorskega kolesa, kolesa za spust etc.? Ker se mi zdi, da bo vsaka kazen ob pritozbi padla v vodo, ce se bo pritozba pametno spisala ali s pravim odvetnikom.
Uporabniški avatar
rookiee
član
 
Prispevkov: 164
Pridružen: 06 Mar 2010 13:10
Kraj: Ljubljana/Domžale

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a MarE » 10 Sep 2010 08:16

PJ napisal/-a:Naj se slisi se tako neumno, ampak te pripombe so me pripravile do neobvladljivega smeha. Ali so ljudje, ki dajejo take "predloge" sploh normalni? Ali so ljudje, ki taksne "predloge" upostevajo in sploh vkljucijo v ta povzetek vsaj blizu normalnosti? Po moje ne. Ampak najhujse je, da jih bo verjetno kar nekaj na koncu vkljucenih v zakon.
Ceprav sem v zivljenju zgolj dvakrat ali trikrat sedel na FS-ju in DH-ja ne vozim, mi je, poleg tega z umazanim avtom, z odskokom najbolj vsec tisti "izjeme na zaj kolesarje spustase ne veljajo". In kako jih tocno to mislijo rangirat? Ima full face celado? Ima gume sirse kot 2.3? Ima 160mm hoda? Nosi vsaj 6 razlicnih scitnikov? Ali je spustas slucajno vsak, ki se pelje po klancu dol? Mislim ti ljudje so resno omejeni, ampak problem je ker nam taki kreteni pisejo zakone. :roll:



Saj ne veš, ali bi se jokal ali smejal
Najnižje zneske povečati na 80, 200 in 300. Dodati: »Z globo od 500 do 2000 evrov se kaznuje za
prekršek posameznik, če:
1. uporablja kolo za namene »spusta« v nasprotju s prvim odstavkom 1. člena
Z globo 800 do 2.500 eur se kaznuje za prekršek posameznik če:
1. uporablja kolo za spust v nasprotju s prvim odstavkom 4. člena te uredbe.
Z globo od 4.000 do 50.000 evrov se kaznuje za prekršek pravna oseba, samostojni podjetnik
posameznik, ki samostojno opravlja dejavnost, če:
1. organizira spuste s kolesi v nasprotju s prvim odstavkom 4. člena te uredbe.
2. organizira spuste s kolesi v nasprotju z drugim odstavkom 4. člena te uredbe.«
Kazni za kolesarje spustaše naj bodo strožje od drugih kolesarjev


Najbolj smešno pri vsem pa je to, da nikjer nisem zasledil definicije, kaj je to "Kolesar spustaš". Če ponovim že izrečeno: glavna težava je v tem, da si vsako najmanjše planinsko društvo "lasti" svoj lokalni kucelj in ga redko kdaj želi deliti z vsiljivci na dveh kolesih. Za starejše častitljive gospe in gospode, člane planinskih društev ,ki redno pohjkujejo po planincah je verjetno "kolesar spustaš" vsak, ki malo hitreje pripelje dol s take planince, pa tudi če je na treking biciklu in oblečen samo v lycro. Za tiste malo bolj osveščene bo "kolesar spustaš" moral imeti vsaj AM mašino pod ritjo in kakšen ščitnik... Če pa stvari pogledam malo od dlje, je pa itak vse bolj ali manj mimo, saj večina bo itak živela v sožitju s pomočjo kančka zdrave pameti. Zanimivo bi bilo ugotoviti, koliko ljudi, ki gre v hribe dejansko ve za predlagane spremembe in pripombe in koliko jih bo dejansko aktivnih pri bodočem izvajanju restrikcij. Morda začnemo kar tukaj. Kdo je prebral vse rumene pripombe v PDF-ju?

LP,
Mare
Uporabniški avatar
MarE
Obuti MarE
 
Prispevkov: 13615
Pridružen: 05 Jul 2000 11:32
Kraj: ... ..... ....- -- - -...

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a Janez » 10 Sep 2010 08:26

64k$ question is:
Morda kdo od vas "znalcev" in "lobistov" ve, na kakšen način uvrstijo nek predlog v uredbo?
Life is like riding a bicycle - in order to keep your balance, you must keep moving. ~Albert Einstein
Uporabniški avatar
Janez
Bergant fan club
 
Prispevkov: 1040
Pridružen: 29 Jan 2003 20:59
Kraj: Kromberk

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a worship_mud » 10 Sep 2010 08:38

to ni več smešno, to ogroža temelje našega športa. do danes mi ni jasno, kaj sploh iščejo kolesa v tej uredbi????
- prepoved vožnje v skupinah od 3 kolesarjev??? ste nori????
- »Z globo od 500 do 2000 evrov se kaznuje za prekršek posameznik, če uporablja kolo za namene »spusta« WTF????? kak naj s s hriba dol pridem??? s helikoterjem?
- in naj nas ljubi bog zavaruje pred tem: "Neposredni nadzor v naravi izvajajo naravovarstveni in prostovoljni nadzorniki v skladu s predpisi o ohranjanju narave." naravovarstveni in prostovoljni nadzorniki naj imajo po novem eksekutivne pravice????
- in kaznuje se lahk brez dokazov??? "Ker je storilce težko dobiti pri samem dejanju, naj se dopusti prosta presoja: »Če je na osnovi posrednih znakov na vozilu, na vozniku ali drugje in drugače možno sklepati, da je bila opravljena vožnja v naravi, se kazen zaračuna, kot da je bila oseba zalotena pri samem dejanju. Če lokacije ni možno določiti, ali je voznik noče navesti, se določi kot mesto vožnje najbližje področje, ki povzroča opažene znake na vozilu (blato, kamenje, prah ipd.). Če to ni mogoče, se upošteva mesto srečanja z uradno osebo. Ob očitnem nesodelovanju prekrškarja se kazen zviša za faktor 2 do 4.""
P R A V N A D R Ž A V A naj dopušča "prosto presoju" kot osnovu za kazen v višini več tisoč evrov?????????????
- in kaj je kriterij za kolo za spust? hod? teža? zaščitna oprema voznika? v bajk parku na pohorju vidiš folk s trdakima! to ni koleso za spust????????

so much fail....
worship_mud
član
 
Prispevkov: 9
Pridružen: 11 Apr 2010 19:01

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a havli » 10 Sep 2010 14:46

Nisem vseh pripomb prebral. Zgleda ste že izluščili najbolj "pametne". Ampak tole zgleda, da bo nadzor v gozdu oz. v naravi sedaj hujši oz. nadzorniki gostejši kot policaji v petek ponoči in kazni strožje, kot če se zmerno nabasan pelješ z avtom. Mogoče pa vinogradniški/hmeljarski/gostinski... lobi favorizira takšne pripombe.

Posredni dokazi - prah, blato na biciklu... sej me lahko na vsakem makadamu zahaklajo, da sem se posredno očitno direkt po neokrnjeni naravi izven poti vozil...

Bizarne ideje formulirane v bizarne pripombe za bizarne zakone. Katastrofa kako in o čem eni "ljubitelji narave" sploh razmišlajo...

Men se zdi za popi*dit mim tole :bad-words:
Uporabniški avatar
havli
član
 
Prispevkov: 647
Pridružen: 30 Jul 2004 07:04
Kraj: Ljubljana

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a NDeeBiker » 10 Sep 2010 15:19

Janez napisal/-a:64k$ question is:
Morda kdo od vas "znalcev" in "lobistov" ve, na kakšen način uvrstijo nek predlog v uredbo?


Zdaj so pač evidentirali vse prispele pripombe in jih našteli v tem povzetku.

V zapisniku sestanka delovne skupine http://www.mop.gov.si/fileadmin/mop.gov.si/pageuploads/dokumenti/zapisnik_3seja_sklepi.pdf je pa sklep:
delovna skupina se bo ponovno sestala v prvi polovici meseca septembra, člani bodo predhodno prejeli dopolnjeni osnutek spremenjene verzije uredbe.

Zdaj lahko le upamo, da bodo ločili zrnje od plevela in dali v dopolnjeni osnutek smiselne predloge. Osebno ne verjamem, da med to petnajsterico dva razumeta gorsko kolesarstvo. Nekateri so bili poleg že pri uredbi 1995, kjer so to dokazali.

Delovna skupina:
- Mladen Berginc, Ministrstvo za okolje in prostor
- Alojz Sladič - Generalna policijska uprava
- Jelka Kremesec Jevšenak, Ministrstvo za okolje in prostor
- Darko Repenšek, Ministrstvo za šolstvo in šport
- Tomaž Acman, Zavod RS za varstvo narave
- Valentin Štular, Triglavski narodni park
- Vladimir Korošec, predstavnik Skupnosti občin Slovenije, Občina Kamnik
- Breda Ogorelec, Ministrstvo za okolje in prostor;
- Ani Zavrl Bogataj - Inšpektorat Republike Slovenije za kmetijstvo, gozdarstvo in hrano
- Robert Jerončič, Ministrstvo za promet,
- Andreja Slapnik, Inšpektorat RS za okolje in prostor
- Goran Udovč, Združenje občin Slovenije
- Janez Zafran, Ministrstvo za kmetijstvo gozdarstvo in kmetijstvo
- Jurij Beguš, Zavod za gozdove Slovenije
- Marijan Klemenc - Državni svet
http://www.mtb.si
mountainbikeslovenija
že od leta 2005
Uporabniški avatar
NDeeBiker
mtb.si crew
 
Prispevkov: 1497
Pridružen: 16 Nov 2000 00:08
Kraj: Lj

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a tol » 10 Sep 2010 17:19

KAj pa kakšna populistična akcija kjer bi se zapeljali mimo DZja skupaj s Svetovno prvakinjo do 23 let in podobno?
tol
nadpovprečno sitn
 
Prispevkov: 1556
Pridružen: 24 Avg 2008 08:47
Kraj: Ljubljana

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a armada » 10 Sep 2010 17:47

tol napisal/-a:KAj pa kakšna populistična akcija kjer bi se zapeljali mimo DZja skupaj s Svetovno prvakinjo do 23 let in podobno?


mislim da so študentje dovol lepo pokazali kak je z populističnimi akcijami mimo dzja :D

vrjetno je ta zakon posledica preslabih rezultatov slovenskih gorskih kolesarjev, država se je odločla da bo kaj nardila, in kaj je bolši trening kot pa da morš šprintat pred policajem ki ti hočem napisat kazen ? :D
armada
član
 
Prispevkov: 1925
Pridružen: 05 Apr 2010 10:32

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a havli » 10 Sep 2010 20:11

Menda se obeta diplomska naloga o vplivu kolesa / kolesarja / kolesarjenja na živali (mislim, da konkretno na ptiče) v gozdu. Mogoče bojo pa rezultati enako zanimivi kot v študiji, ki je objavljena na IMBA strani. In mogoče bo to lahko kaj bolj prispevalo k odpiranju ušes in razuma "najvišjih".

V zelo kratki debati, ki je stekla, ko sem zvedel za to, me je presenetilo, da celo ljudje, ki načeloma podpirajo MTB, ampak sami ne kolesarijo, mislijo, da se kolesarji množično in v skupinah po nekaj 10 vozimo naokrog po hribih, gozdovih... Se mi zdi, da je to povprečen del povprečnega razmišljanja o vse bolj priljubljenem načinu rekreacije. Mogoče zato takšen strah pri planincih (verjetno zelo občasnih,k ker pomoje ne srečaš ravno konkretnih združb kolesarjev v hribih, razen mogoče ob sončnih dnevih na lokalnih priljubljenih oz. itak množično obiskanih vzpetinah).

Še ena anekdota: pred nekaj tedni sva šla s prijateljem na delovnik dopoldan na Ratitovec. Srečava nekaj pešcev, se lepo pozdravimo in kot vedno nekaj vljudnih besed. Na vrhu pri koči pa naju jezno gleda od 35 do 40 let star možak in nama po pozdravu zabrusi, da kam pa greva in da "tuki dol pa že ne, ker so kanali spucani". Zraven je pa mali bager nekaj kopal in se nato ob pomoči zajemalke in ob spodrsavanju gosenic odvlekel čez nekaj travnatih kratkih strmin. To je bilo pa očitno popolnoma "naravno" oz. samoumevno, ker se pač dela za "pešce". Tud, če bi se z zablokiranimi kolesi peljala celo pot dol, nebi naredila takšnega "odtisa" kot ga je pustil bager.
Kaj pa takšne anomalije? A za to pa ni predvidene kazni - z bagrom izven poti po recimo pašniku (uredu vzdrževanje, ampak lukno se lahko tud z lopato skople, če jo je sploh oz. že treba).
Skratka še enkrat se kaže kako verjetno razmišljajo snovalci dopolnil. Za zadovoljitev svojih potreb sredstva sploh niso pomembna oz. so lahko kakršnakoli. Ko pa je treba drugim pod prste gledat, se pa takoj spomnijo najbolj bizarnih samo potencijalnih načinov kako bi lahko nekaj (npr. kolo) škodovalo okolju. In namesto, da bi razmišljali, kako bi pritegnili tovrstne obiskovalce (v koče vsaj na kosilo), očitno rajši razmišljajo kako bodo ta denar dobili preko kaznovanja.
Midva sva imela namen si privoščit kosilo, pa sva se mu po "pogovoru" z veseljem odpovedala. Ni veliko denarja, ampak vseeno (lahko) slab glas precej daleč seže.
Kar se mene tiče gre tole razmišljanje v popolnoma napačno smer. Namesto, da bi se razmišljalo kako kaj iztržit od tega vse bolj priljubljenega športa, se razmišlja kako čim bolj zapret poti, oz. jih "rezervirat" samo za pešce. Vedno je pribl. 90% normalne populacije, po 5% pa jih odstopa navzgor in navzdol. In pri nas je vse usmerjeno v tistih potencialnih 5%, ki bi dejansko lahko povzročilo nekaj škode (absolutno je ta številka verjetno precej majhna, hkrati pa se očitno tem 5% priznava neznanska moč, saj naj bi po fobičnih predvidevanjih uničili naravno okolje do te mere, da si narava še desetletja nebi opomogla), namesto, da bi se dejavnosti usmerilo k tistim "normalnim" oz. "povprečnim" 90%.

:?: :?: :?: :?:


Lpt.
Uporabniški avatar
havli
član
 
Prispevkov: 647
Pridružen: 30 Jul 2004 07:04
Kraj: Ljubljana

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a majh » 10 Sep 2010 21:44

kako fajn je naleteti recimo na tole => http://www.pinkbike.com/news/pedal-driv ... -2010.html (video "Pedal Driven's extended trailer" definitivno za pogledat)
Pol pa bereš kaj naši tupijo in kako komplicirajo ... men so smejšni uglavnm :mrgreen:
Uporabniški avatar
majh
član
 
Prispevkov: 325
Pridružen: 12 Jul 2006 12:06

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a armada » 10 Sep 2010 22:16

To date we've raised about $100k of the $175k budget.

naši komplicirajo? oni rabijo skor 200k da posnamejo film :D v slo pomoje še "ta pravi" filmi nimajo takega budgeta :D
armada
član
 
Prispevkov: 1925
Pridružen: 05 Apr 2010 10:32

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a problematiks » 10 Sep 2010 23:07

majh napisal/-a:kako fajn je naleteti recimo na tole => http://www.pinkbike.com/news/pedal-driv ... -2010.html (video "Pedal Driven's extended trailer" definitivno za pogledat)
Pol pa bereš kaj naši tupijo in kako komplicirajo ... men so smejšni uglavnm :mrgreen:

Ja, kar se tice rekreativnega gorskega kolesarjenja in zavedanja njegove pomembnosti v turizmu, so v ZDA svetlobna leta pred nami.Je pa res, da imajo tudi tam cez precej mocnih nasprotnikov in ce IMBA ne bi bila tako dobro organizirana, kot je, bi se tudi njim slabse pisalo.So pa pri njih vsaj politiki, mestni veljaki, gozdarji,... dovolj sirokih nazorov, da se lahko z njimi vsedes za mizo in se kaj pametnega zmenis.

Tistih predlogov pa ne vem, a jih je vredno sploh komentirat.Ker so nekateri tako bolani, da cloveka resno zaskrbi, kaksni idioti sofirajo naso drzavo...

Marko

P.S: Je pa Oakridge res eno od bolj zabacenih krajev, v katerih sem bil.Mi niti na kraj pameti ne bi padlo, da bi se nakljucno odlocil ustavit tam, ce ne bi vedel, da so tam dobri MTB tereni :)
problematiks
KontraRevolucionar
 
Prispevkov: 5584
Pridružen: 23 Feb 2002 17:17

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a Spikster » 11 Sep 2010 10:21

tol napisal/-a:KAj pa kakšna populistična akcija kjer bi se zapeljali mimo DZja skupaj s Svetovno prvakinjo do 23 let in podobno?


Thumbs up
Uporabniški avatar
Spikster
član
 
Prispevkov: 448
Pridružen: 17 Avg 2009 23:52
Kraj: Ljubljana

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a havli » 11 Sep 2010 15:04

Je tole ideal slovenskega gorskega turizma?

Slika

Slika


Koles pa v hribe nikakor ne!! Bojo moral avtomobilisti še v hribih pazit, da jim kakšen kolesar ne pride pod kolesa in sesuje dragocenega pleha!!


Lpt.
Uporabniški avatar
havli
član
 
Prispevkov: 647
Pridružen: 30 Jul 2004 07:04
Kraj: Ljubljana

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a Depresija » 15 Sep 2010 18:51

u.f.o. napisal/-a:Ker je storilce težko dobiti pri samem dejanju, naj se dopusti prosta presoja: »Če je na osnovi posrednih znakov na vozilu, na vozniku ali drugje in drugače možno sklepati, da je bila opravljena vožnja v naravi, se kazen zaračuna, kot da je bila oseba zalotena pri samem dejanju. Če lokacije ni možno določiti, ali je voznik noče navesti, se določi kot mesto vožnje najbližje področje, ki povzroča opažene znake na vozilu (blato, kamenje, prah ipd.). Če to ni mogoče, se upošteva mesto srečanja z uradno osebo. Ob očitnem nesodelovanju prekrškarja se kazen zviša za faktor 2 do 4."

Bi se dalo zvedet izpod čigavega peresa je prišel ta predlog?
Posvetilo:
Pljunem ti šibre v obraz, z jezikom izkopljem oči .. da, da .. to je čar najine prve noči. Verjameš v laži?
Uporabniški avatar
Depresija
Ti, ti, ti!
 
Prispevkov: 10120
Pridružen: 09 Sep 2003 07:12
Kraj: .. jst bi temu rekel Pekel ..

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a kike » 15 Sep 2010 19:46

Hehe Depresija
"Ne grozim, samo diham za ovratnik"
If everything is under control, you are going too slow
Don't listen to THEM, saying that less travel is better, its just a marketing campaign of insurance companies
Uporabniški avatar
kike
član
 
Prispevkov: 294
Pridružen: 06 Sep 2005 17:06
Kraj: Ljubljana

Re: Štafeta podpore: spremembe uredbe o vožnji -obvezno preberi!

OdgovorNapisal/-a Mako » 15 Sep 2010 19:56

Depresija napisal/-a:
u.f.o. napisal/-a:Ker je storilce težko dobiti pri samem dejanju, naj se dopusti prosta presoja: »Če je na osnovi posrednih znakov na vozilu, na vozniku ali drugje in drugače možno sklepati, da je bila opravljena vožnja v naravi, se kazen zaračuna, kot da je bila oseba zalotena pri samem dejanju. Če lokacije ni možno določiti, ali je voznik noče navesti, se določi kot mesto vožnje najbližje področje, ki povzroča opažene znake na vozilu (blato, kamenje, prah ipd.). Če to ni mogoče, se upošteva mesto srečanja z uradno osebo. Ob očitnem nesodelovanju prekrškarja se kazen zviša za faktor 2 do 4."

Bi se dalo zvedet izpod čigavega peresa je prišel ta predlog?

Pa sej to si ti enkrat v šali predlagal. So te že slišala napačna ušesa :twisted:
Uporabniški avatar
Mako
Šef klinike
 
Prispevkov: 940
Pridružen: 23 Sep 2004 10:41

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Zakonodaja, legalizacija in sorodno.



Kdo je na strani

Uporabniki, ki brskajo po tem forumu: 0 registriranih uporabnikov

cron