električno vs običajo gorsko kolo

Vprašanja, ocene in debate o opremi gorskih kolesarjev

Re: električno vs običajo gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a Izi » 24 Dec 2016 11:08

ammm,... ker še ne delam doktorata na to temo, bi sam preprosto vprašal, zakajo skoraj vsi prešaltal na takoostavitvijo motorja in ne v zadnjiem obroču,... ima to res toliko ve prednosti
Uporabniški avatar
Izi
član
 
Prispevkov: 1252
Pridružen: 09 Jun 2003 10:24
Kraj: Ljubljana

Re: električno vs običajo gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a zokinjo » 24 Dec 2016 11:09

problematiks napisal/-a:@zokinjo: katere so te "vse ostale prednosti"? Ker edina, ki se je spomnim, je ta, da prideš prej na vrh/odpelješ več v danem času (kar seveda ni zanemarljivo, če ti je to med pomembnejšimi točkami pri kolesarjenju). Za dol vsekakor ni enako zabavno, tako da v bistvu menjaš kvantiteto za kvaliteto :)

Ma pri vprašanju E-kolo da ali ne je itak v prvi vrsti odvisno to, kakšne so tvoje prioritete. Enim so super ideja, drugim ne. Moram reči, da nisem med tistimi, ki so kategorično proti E-kolesom zaradi potencialnih negativnih vplivov za kolesarsko skupnost. Enostavno se mi zdijo nepotrebni za način, na katerega dojemam gorsko kolesarjenje. Pri meni je pač tako, da če grem sam na kolo, se grem predvsem zgonit, za kar definitivno ne potrebujem asistence, znam to čisto kvalitetno naredit sam od sebe :) Če gremo z družbo, pa je poleg lepe turce itak top na listi druženje in uživancija s prijatelji (če si na kolesu 4-5 ur ali več, je itak jasno da boš v vsakem primeru kar nekaj prevozil). In ko prideš dol, si prijetno utrujen, popiješ kakšno pivo in vse, česar se spomniš, je to, da si se imel res fajn.

Ampak ja, vsakemu svoje.

Marko

@Tzuli: Seveda, da je. Ni bilo treba biti ravno Sherlock, da si ugotovil, da je to skrajno nišni izdelek, ki bo pritegnil res omejen krog ljudi. In ne, ne mislim, da se bo isto zgodilo z E-kolesi. Poanta je sicer bila v tem, da sem hotel orisat zelo predvidljiv način delovanja industrije (ki pa je kljub predvidljivosti zelo učinkovit).


"vse ostale prednosti" - Večje strmine navzgor, z večjo hitrostjo, ovire, ki so sicer za normalnega bajkerja skoraj nepremagljive, tukaj z dobro tehniko, skoraj preskočiš oviro. Skratka, navzgor postaneš pravi Hulk...
Še enkrat pravim: sam bom zagotovo zadržal še par svojih MTB brez motorja, ker so trenutki, ko imam čas, da užijem pristnost gorskega kolesarjenja tudi brez pomoči. Vsaj zaenkrat.
Tudi navzdol še vedno toliko uživam, da se bomzagotovo večkrat odločil še malce potruditi, če bo le čas, da bom lahkotnost nemotoriziranega bajka izkoristil do konca.
Ampak, kot sem že dejal, so pa sekcije ali pa trenutki in kraji, kjer danes ne morem več do cilja brez te pomoči.
In ne boj se, če v Avstriji, Nemčiji, Švici in niti v USA nimajo težav z e-bajkerji, jih tudi pri nas ne bo. Kot sem že večkrat rekel, razlog za to so visoke cene e-bajkov. Ni se za bat, dokler je pri nas tako kurčev standard...
moj arsenal: http://www.simonpuklphoto.com/specs
Vse prodam
Uporabniški avatar
zokinjo
član
 
Prispevkov: 825
Pridružen: 30 Jul 2006 18:07
Kraj: Bled

Re: električno vs običajo gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a zokinjo » 24 Dec 2016 11:14

PrimozR napisal/-a:
cebe napisal/-a:
zokinjo napisal/-a:Jaz pa tega čakam... :lol:
http://www.haibike.com/en/INT/bikes/292 ... 4555808743

Dej rečte, da se hecate s temlem e-shitom!!!!

H chainstai length 460 mm

Ne, da imajo pri 27.5 enormno dolge chainstaye, skoraj 3cm daljše od spodobnega 29 enduro bajka.
In 22,5kg!!
Grdi so!!! Fejst!
Pa 7 jurjev?!?!

faaaak, sej sm čudn, samo tolko pa spet ne!!!

Edit: ni čudno, da ne znajo spodobnega bajka nardit, če še ene od glavnih "mer" bajka ne znajo prav napisat!!! :mrgreen:

Moj zelo spodoben enduro bajk s 27,5" kolesi ima 434 mm chainstay... Poglej še chainstaye Geometrona.

Sicer pa, moja dva centa, če bi razvijal e-MTB pogon, bi želel motor namontirati pred gonilno os in za gonilno osjo želel sprostiti čim več prostora za svobodo pri postavitvi pivota vzmetenja ter za postavitev zadnjega kolesa. Obenem bi, če bi razvijal oz. če bi kupoval, želel kupiti pogon s čim večjim pogonskim zobnikom, kot ima to npr. Shiamnov oz. Brosejev sistem. Večji ko je zobnik, manj bo obremenjena ketna. Z 32T ali večjim pogonskim zobnikom v kombinaciji z legalnim elektro pogonom voziti klasičen 1x11 oz. 1x12 pogonski sistem ne bi smel biti problem. Ni potrebe po Sramovem 8-rednem EX1.


Točno tako... Dober primer strojniškega razmišljanja.
Tega se je na ta način lotil Ego-Kit. S tem kitom si svoje najljubše kolo opremiš na točno tak način, kot si opisal. Edini problem je, da ima "žvau" minimalno 2500W in nepotrebni throttle function in da se greje kt pr norcih.
Tudi baterija v rukzaku je odlična ideja. Torej, je še ogromno prostora pri razvoju bodočih e-bajkov....
moj arsenal: http://www.simonpuklphoto.com/specs
Vse prodam
Uporabniški avatar
zokinjo
član
 
Prispevkov: 825
Pridružen: 30 Jul 2006 18:07
Kraj: Bled

Re: električno vs običajo gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a zokinjo » 24 Dec 2016 11:17

Geometrona ma moj ta pru sosed na Bledu in je full zadovoljen... Pele se kot profi...
moj arsenal: http://www.simonpuklphoto.com/specs
Vse prodam
Uporabniški avatar
zokinjo
član
 
Prispevkov: 825
Pridružen: 30 Jul 2006 18:07
Kraj: Bled

Re: električno vs običajo gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a problematiks » 24 Dec 2016 11:39

PrimozR napisal/-a:Sicer pa, moja dva centa, če bi razvijal e-MTB pogon, bi želel motor namontirati pred gonilno os in za gonilno osjo želel sprostiti čim več prostora za svobodo pri postavitvi pivota vzmetenja ter za postavitev zadnjega kolesa.

Par objav više sem omenil Shimanov STEPS MTB, ki ima točno to :wink:

@zokinjo: Saj pravim, potencialni minusi me ne skrbijo. Sploh v naših koncih ne.

Marko
problematiks
KontraRevolucionar
 
Prispevkov: 5462
Pridružen: 23 Feb 2002 17:17

Re: električno vs običajo gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a Mojo Jojo » 24 Dec 2016 12:43

Tale e-assist smo zanč pr nas na fitnesu na bench naštimal. Zdej lahko dvigujem 80kg k sem prej samo 50kg, al pa 50kg z
20 ponovitvami. Zdej je trening full boljši.
Monkey Control
Uporabniški avatar
Mojo Jojo
član
 
Prispevkov: 4444
Pridružen: 31 Jul 2008 09:20
Kraj: bliz obvoznice

Re: električno vs običajo gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a zokinjo » 24 Dec 2016 13:04

problematiks napisal/-a:
PrimozR napisal/-a:Sicer pa, moja dva centa, če bi razvijal e-MTB pogon, bi želel motor namontirati pred gonilno os in za gonilno osjo želel sprostiti čim več prostora za svobodo pri postavitvi pivota vzmetenja ter za postavitev zadnjega kolesa.

Par objav više sem omenil Shimanov STEPS MTB, ki ima točno to :wink:

@zokinjo: Saj pravim, potencialni minusi me ne skrbijo. Sploh v naših koncih ne.

Marko


http://www.bikeradar.com/mtb/gear/categ ... iew-50559/
moj arsenal: http://www.simonpuklphoto.com/specs
Vse prodam
Uporabniški avatar
zokinjo
član
 
Prispevkov: 825
Pridružen: 30 Jul 2006 18:07
Kraj: Bled

Re: električno vs običajo gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a PrimozR » 24 Dec 2016 14:00

Izi napisal/-a:ammm,... ker še ne delam doktorata na to temo, bi sam preprosto vprašal, zakajo skoraj vsi prešaltal na takoostavitvijo motorja in ne v zadnjiem obroču,... ima to res toliko ve prednosti

Manj težav z dovodom elektrike (ker ni treba, da gre skozi os), prednosti pri dinamiki v vožnji, verjetno je nekoliko lažje narediti zadevo bolj vzdržljivo (velikost ležajev in podobno), bistveno lažje je narediti primerno močan motor (višji obrati z manjšim navorom, na gonilno os potem prenos z reduktorjem), bistveno manjše obremenitve na motorju (vibracije, udarci in podobno), možnost velikega premera pri relativno kratki dolžini ni nujno neka huda prednost pri zasnovi elektromotorja, verjetno sem pa pozabil še kaj.

Situacija je ista kot pri in-wheel motorjih za avtomobile. Koncept ima morda smisel za samokolnice (brez heca), povsod drugje, razen redkih izjem (mestni avtomobili, mestni bicikli) pa povsod drugje pade zaradi preveč težav na račun bistveno premalo prednosti.

problematiks napisal/-a:
PrimozR napisal/-a:Sicer pa, moja dva centa, če bi razvijal e-MTB pogon, bi želel motor namontirati pred gonilno os in za gonilno osjo želel sprostiti čim več prostora za svobodo pri postavitvi pivota vzmetenja ter za postavitev zadnjega kolesa.

Par objav više sem omenil Shimanov STEPS MTB, ki ima točno to :wink:

@zokinjo: Saj pravim, potencialni minusi me ne skrbijo. Sploh v naših koncih ne.

Marko

Ma saj sem imel namen napisati, da sem lepo pašeta Brosejev in Shimanov sistem, pa sem očitno pozabil :)

zokinjo napisal/-a:Tudi baterija v rukzaku je odlična ideja. Torej, je še ogromno prostora pri razvoju bodočih e-bajkov....

IMO ne, razen tega, da je bicikel sam lažji. S tem da si potem 'neločljivo povezan' s kolesom. Meni gre na živce že kabel iz lučke na čeladi v ruzak, kadar dam čelado z glave :)

Itak pa, če bi bila v praksi moja ideja z bolj omejeno močjo (da zadeva res samo pomaga, ne pa da je na pol 50 kubični motor :D ), verjetno ne bi bilo treba kaj veliko več kot 1,5 kg baterij. To je pa na ravni dveh velikih bidonov (poleg motorja).

Mojo Jojo napisal/-a:Tale e-assist smo zanč pr nas na fitnesu na bench naštimal. Zdej lahko dvigujem 80kg k sem prej samo 50kg, al pa 50kg z
20 ponovitvami. Zdej je trening full boljši.

Razen da trening ni point e-MTB-ja. :roll:
Zadnjič spremenil PrimozR, dne 24 Dec 2016 14:07, skupaj popravljeno 1 krat.
PrimozR
član
 
Prispevkov: 5391
Pridružen: 22 Nov 2006 15:27
Kraj: Radovljica

Re: električno vs običajo gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a zokinjo » 24 Dec 2016 14:05

... distribucija teže je močno pomaknjena nazaj in s tem stvar postane še bolj nevodljiva, kot je že sicer pri e-bajkih, o čemer cebe že ves čas benti... :D in ima prav...
Že Rohlofa čutiš na zadnjem kolesu precej več kot neki normalen set up. Pri celem elektro motorju v zadnjem kolesu pa mora dajati vse skupaj sila hecen občutek...
moj arsenal: http://www.simonpuklphoto.com/specs
Vse prodam
Uporabniški avatar
zokinjo
član
 
Prispevkov: 825
Pridružen: 30 Jul 2006 18:07
Kraj: Bled

Re: električno vs običajo gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a El Tomzo » 24 Dec 2016 17:05

PrimozR napisal/-a:Razen da trening ni point e-MTB-ja. :roll:


V enem izmed linkov (prilepil Surfač) so trdili ravno to: the higher level of support from the E-MTB prompts the rider to exert more effort on climbs. This is visible in the heart rate, which was even higher on the E-MTB than the regular mountain bike.

To je dokler se telo ne navadi e-doze, potem pa lepo na elektriko gor.
:mrgreen:
Nikoli nisem toliko hodil po hribih kot odkar sem pričel kolesarit.
Uporabniški avatar
El Tomzo
član
 
Prispevkov: 1159
Pridružen: 20 Avg 2005 12:29
Kraj: Emona-Savus fluvius

Re: električno vs običajo gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a bjakeb » 01 Jan 2017 21:37

Vitto1 napisal/-a:@bajkab: če me že citiraš, citiraj cel kontekst. Poznam kar nekaj takih adrenalincev, nekateri tudi športniki, ki pač ne gonijo v klanec, ob tem ne uživajo niti najmanj in jim bicikel pomeni izključno bike park z motoriziranim uphilom. In nihče od teh nebi niti pomislil da bi dal 5jurjev al več za neka jajca ki po performansih in teži spominjajo na tomosovega flekserja z nekoliko narebranimi gumami in je povrh vsega še treba gonit v klanec.

lej, jih poznam že par. ne vem sicer zakaj, ampak so kupili. in se vozijo. pa prej bajka še pod ritjo niso imeli.
bjakeb
član
 
Prispevkov: 379
Pridružen: 03 Maj 2011 08:14
Kraj: el đej

Re: električno vs običajo gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a m4re » 04 Jan 2017 16:26

Is e-MTB lazy?

"The top speed was higher on the e-mtb, my heart rate was higher on average and it topped out the highest on the e-mtb too. Why?"

https://www.youtube.com/watch?v=zX2zfqHlSIw
m4re
član
 
Prispevkov: 179
Pridružen: 15 Avg 2006 21:08

Re: električno vs običajo gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a canon123456 » 04 Jan 2017 22:16

Pozdravljeni

V tehnološkem parku razvijamo pogon, ki se ga brez orodja namesti na vilico kolesa, ter vam, ko je to potrebno, pomaga pri vožnji v klanec z nastavljivo močjo od 50-250W oz opcija do 500W. Kadar pa pomoči ne potrebujete oz sami dovedete dovolj energije se samodejno odklopi, ter ne ovira vožnje. Ko pa pridete do spusta po trailih se pogon enostavno pospravi v nahrbtnik in ne spremeni dinamike kolesa. Sicer bomo v kratkem odprli novo temo, kjer boste lahko spremljali napredek, testiranja, specifikacije...

Komentarji so zaželjeni.
Priponke
santacruz render.JPG
Na sliki je osnovni koncept za predstavo
canon123456
član
 
Prispevkov: 9
Pridružen: 10 Nov 2014 16:59

Re: električno vs običajo gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a Mojo Jojo » 04 Jan 2017 22:55

Brcate u temo
Monkey Control
Uporabniški avatar
Mojo Jojo
član
 
Prispevkov: 4444
Pridružen: 31 Jul 2008 09:20
Kraj: bliz obvoznice

Re: električno vs običajo gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a Surfac » 04 Jan 2017 22:59

Mojo Jojo napisal/-a:Brcate u temo


Super, da poteka tudi pri nas razvoj. Edino ta opcija na 500 W, zakaj to delate? To ni več pedelec, mislim, da bo potem potrebna registracija, vprašanje kako bo z vožnjo izven cest. Res pa je, da wattov v nahrbtniku ne more nihče omejit...
Uporabniški avatar
Surfac
član
 
Prispevkov: 2041
Pridružen: 08 Jan 2004 17:48
Kraj: Ljubljana Vic

Re: električno vs običajo gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a canon123456 » 04 Jan 2017 23:09

Vgrajen motor je sposoben dati iz sebe tudi 500+W, vendar je elektronsko omejen na max 250W, kar je tudi po zakonu.
canon123456
član
 
Prispevkov: 9
Pridružen: 10 Nov 2014 16:59

Re: električno vs običajo gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a koko82 » 04 Jan 2017 23:23

A ni na prednjem kolesu premalo teže in bo na vzponu spodrsavalo ?
Bo tole delalo tudi na grobih gumah ? Kako je z blatom ?
Uporabniški avatar
koko82
član
 
Prispevkov: 2430
Pridružen: 16 Feb 2005 18:06
Kraj: Bajkmanija

Re: električno vs običajo gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a canon123456 » 04 Jan 2017 23:32

S spodrsavanjem prednjega kolesa ni težav pri nizkih močeh do 250W. V osnovi se produkt razvija predvsem za gorska kolesa, s ciljem porabiti čimanj energije za vzpone in s tem doseči več spustov v enakem časovnem obdobju brez spremembe dinamike kolesa. V ta namen smo razvili posebno zmes, ki omogoča oprijem na gumo, tudi če ta ni čista, in je mogoče voziti v vseh razmerah.
canon123456
član
 
Prispevkov: 9
Pridružen: 10 Nov 2014 16:59

Re: električno vs običajo gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a zokinjo » 05 Jan 2017 07:26

a je že 1. april? :)
moj arsenal: http://www.simonpuklphoto.com/specs
Vse prodam
Uporabniški avatar
zokinjo
član
 
Prispevkov: 825
Pridružen: 30 Jul 2006 18:07
Kraj: Bled

Re: električno vs običajo gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a M.E. » 05 Jan 2017 08:11

A nima podobnega principa Solex že več desetletij? Pohvalno da domača pamet razvija ideje naprej. Gre pa verjetno za kompromis, kako uporaben pa upam da bomo še videli.

Skratka e-bike jaz vidim kot Viagro. Za hendikepirane je nujna, za zdrave pa izboljša/podaljša izkušnjo :).
M.E.
član
 
Prispevkov: 387
Pridružen: 08 Avg 2005 13:17
Kraj: Brod

Re: električno vs običajo gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a Joc53 » 05 Jan 2017 08:44

M.E. napisal/-a:Skratka e-bike jaz vidim kot Viagro. Za hendikepirane je nujna, za zdrave pa izboljša/podaljša izkušnjo :).


:D :) :D :) Do solz!
Kolovozi so namenjeni vožnji :!:
Uporabniški avatar
Joc53
član
 
Prispevkov: 1069
Pridružen: 29 Nov 2004 23:11
Kraj: Ljubljana

Re: električno vs običajo gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a zokinjo » 08 Jan 2017 20:24

moj arsenal: http://www.simonpuklphoto.com/specs
Vse prodam
Uporabniški avatar
zokinjo
član
 
Prispevkov: 825
Pridružen: 30 Jul 2006 18:07
Kraj: Bled

Re: električno vs običajo gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a cebe » 08 Jan 2017 21:16

Dejansko me čudi, da niso pri Cube-u bolj agresivni z reklamami, na socialnih omrežjih, itd., ker na EWS dirki je e-cube najbolj pogost bajk garant!
Pripeljejo jih na vsako dirko 30+ in jih vozijo dejansko vsi - tisti, ki jim je to nekaj novega in zabavno ter tisti, ki niso del ekip in so tam brez bajka (fotografi, itd.), so pa del organizacije.
Komentira jih noben ne... ;)
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 2645
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald

Re: električno vs običajo gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a zokinjo » 08 Jan 2017 21:27

...ker jih je verjetno mal sram... :)
to je še vedno tabu tema. približno tako kot viagra... :oops:
hvala bogu, da je še ne rabim... ;.=9/
moj arsenal: http://www.simonpuklphoto.com/specs
Vse prodam
Uporabniški avatar
zokinjo
član
 
Prispevkov: 825
Pridružen: 30 Jul 2006 18:07
Kraj: Bled

električno vs običajo gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a rugbyfan » 09 Jan 2017 08:05

Paše pa ;)
rugbyfan
član
 
Prispevkov: 34
Pridružen: 15 Avg 2014 08:19

Re: električno vs običajo gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a zokinjo » 09 Jan 2017 09:02

ne vem.. si pa predstavljam. najbrž ti ni treba ves čas mislt na pogreb, svoj pogreb... :D
moj arsenal: http://www.simonpuklphoto.com/specs
Vse prodam
Uporabniški avatar
zokinjo
član
 
Prispevkov: 825
Pridružen: 30 Jul 2006 18:07
Kraj: Bled

Re: električno vs običajo gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a Buschi » 09 Jan 2017 10:01

zokinjo napisal/-a:...ves čas mislt na svoj pogreb...


Misel na lasten pogreb te vzburja????????'Pa sem mislil, da sem jaz čuden...
Planinec...Gorski kolesar...Enduro motorist!
Uporabniški avatar
Buschi
Vaški peciklmehanik
 
Prispevkov: 10346
Pridružen: 10 Dec 2002 14:11
Kraj: Dolina Bratov Šrot

Re: električno vs običajo gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a zokinjo » 09 Jan 2017 10:06

...ravno nasprotno: če mislim na svoj pogreb pol mi kasnej pride... :D
moj arsenal: http://www.simonpuklphoto.com/specs
Vse prodam
Uporabniški avatar
zokinjo
član
 
Prispevkov: 825
Pridružen: 30 Jul 2006 18:07
Kraj: Bled

Re: električno vs običajo gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a pat33 » 09 Jan 2017 18:27

e pa tu smo: kako da jebem, dam mi ne udje. :mrgreen:
pat33
član
 
Prispevkov: 137
Pridružen: 25 Apr 2006 13:40

Re: električno vs običajo gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a Buschi » 10 Jan 2017 11:06

Kakorkoli, ko potegnemo črto:
PRIHODNOST JE ELEKTRIČNA !

Če seveda predpostavimo, da prihodnost bo...al bo prej poknal in bo vse skup šlo k vragu.
Planinec...Gorski kolesar...Enduro motorist!
Uporabniški avatar
Buschi
Vaški peciklmehanik
 
Prispevkov: 10346
Pridružen: 10 Dec 2002 14:11
Kraj: Dolina Bratov Šrot

Re: električno vs običajo gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a enej_46 » 10 Jan 2017 12:13

CUBE ne reklamira nič ne samo e-bikeov :D
Uporabniški avatar
enej_46
član
 
Prispevkov: 222
Pridružen: 01 Okt 2013 10:52

Re: električno vs običajo gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a zokinjo » 10 Jan 2017 22:34

Mam za prodat 2 Litevilla 601, Enga Gianta Reigna, pa se dva Stumpjumperja s spajki pa z Rohloffi pa enga Santa Cruz V10 pa enga Demo 8...
Če koga zanima, naj javi... ;)
Jaz grem kar na elektriko. Če ga ne vklopiš, ga lahk tud na suh gonš. Kaj bi pol rabu bajke brez e-motorja.. :D
moj arsenal: http://www.simonpuklphoto.com/specs
Vse prodam
Uporabniški avatar
zokinjo
član
 
Prispevkov: 825
Pridružen: 30 Jul 2006 18:07
Kraj: Bled

Re: električno vs običajo gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a PrimozR » 10 Jan 2017 22:57

Lažji je :P
PrimozR
član
 
Prispevkov: 5391
Pridružen: 22 Nov 2006 15:27
Kraj: Radovljica

Re: električno vs običajo gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a zokinjo » 11 Jan 2017 08:16

... za fitnes je to še boljš... ;)
moj arsenal: http://www.simonpuklphoto.com/specs
Vse prodam
Uporabniški avatar
zokinjo
član
 
Prispevkov: 825
Pridružen: 30 Jul 2006 18:07
Kraj: Bled

Re: električno vs običajo gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a zokinjo » 11 Jan 2017 11:35

moj arsenal: http://www.simonpuklphoto.com/specs
Vse prodam
Uporabniški avatar
zokinjo
član
 
Prispevkov: 825
Pridružen: 30 Jul 2006 18:07
Kraj: Bled

Prejšnja

Vrni se na Oprema



Kdo je na strani

Uporabniki, ki brskajo po tem forumu: 0 registriranih uporabnikov