Izbira plaščev spredaj&zadaj

Vprašanja, ocene in debate o opremi gorskih kolesarjev

Re: Izbira plaščev spredaj&zadaj

OdgovorNapisal/-a hyperskunk » 22 Jul 2018 12:48

whatever napisal/-a:Ardent je odlicen plasc, ce nisi prevec agresiven voznik. Res hitro teče, z nekaj zaupanja v plasc se obnese ok tudi na mokri podlagi. Ima pa nekoliko tanjse stene in za parke ga ne priporocam. Tehtnica je pokazala 713 g. EDIT: je bolj balonast plasc.
HR 2 ne priporocam prevec za zadaj, ker ga po sredini zradira, ob strani pa ti se vedno ostanejo cepki.
Za zadaj je fajn tudi Minion DHF. Dobro tece in ga pobira bolj enakomerno. Je pa pocasnejsi od Ardenta, ampak ima tudi debelejse stene.
EDIT: ce bos hodil kaj mimo, si lahko prides pogledat v zivo profil in se mogoce potem lazje odlocis.

Spredaj mam minionko dhf, pa se mi zdi kr počasn profil, sam je za spredaj superca...bom kr gledu v smeri ardentke...thx
Nobody can be exactly like me. Sometimes even I have trouble doing it.-- Tallulah Bankhead
hyperskunk
član
 
Prispevkov: 631
Pridružen: 28 Avg 2010 10:32
Kraj: Lj

Re: Izbira plaščev spredaj&zadaj

OdgovorNapisal/-a Crosswind » 23 Jul 2018 08:05

M.E. napisal/-a:Fantje, rabim konkretne oldschool izkušnje.
....in bi se lahko razbil kot mila pizda, me zanimajo izkušnje kakšnega oldskul XCjaša ali specialkarja, so obročne bremze za zelo strme in hitre klance OK (ob predpostavki da plašč zamenjaš na 2 leti), ali bo bolje kar zamenjat na nekega trdorepca z disk zavorami (s specjalko tistega klanca ne zvozim, vsaj ne brez haluciniranja in difuzne bele svetlobe :) ).


Pred leti sem se spustil z Mangartskega sedla z MTBjem in obročnimi zavorami (Magura HS-22). Zaradi gostega prometa sem moral bolj ali manj non-stop viseti na zavori, pa ni bilo problema. Tudi z Vršiča dol na obe strani ni bilo nikoli problema, tak da bi si upal trditi, da obročne zavore niso problematične. Aja, toliko za občutek - takrat sem imel okoli 70kg :wink:
Crosswind
član
 
Prispevkov: 125
Pridružen: 11 Dec 2000 16:08

Re: Izbira plaščev spredaj&zadaj

OdgovorNapisal/-a cebe » 23 Jul 2018 08:39

hyperskunk napisal/-a:Kako bi se pa obnesla ardent 2.4 zadaj, profil zgleda hitrejši od HRja? thx

Ardent je hitra guma, kar je njena glavna lastnost/prednost. Posledično ne pričakuj nekega posebnega oprijema v primerjavi s kakšno HR2, DHR, itd.
Je tudi guma, ki drži "pokonci" in v močnem nagibu, vmes ima pa en "mrtev" del... posledično za spredaj ni za vsakogar, zadaj pa je lahko dobra izbira, kjer je hitrost daje na prvo mesto.
Pa volumenska je kar precej v primerjavi s kakšno drugo Maxxisko (vsaj bila je)...
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 3172
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald

Re: Izbira plaščev spredaj&zadaj

OdgovorNapisal/-a markec88 » 30 Jul 2018 10:29

helou

mene pa zanima, če je schwalbe smart sam 29" primeren tudi za cesto oz. a je spodoben na asfaltni podlagi?
gledam DD različico za nekaj več zaščite. Bi priporočali kaj drugega v cenovnem razredu okoli 25€? mogoče kombinacija s čim drugim?
uporaba je cesta/makadam/lažji offroad v suhem

hvala
markec88
član
 
Prispevkov: 4
Pridružen: 27 Jul 2018 14:28

Re: Izbira plaščev spredaj&zadaj

OdgovorNapisal/-a Vladej » 30 Jul 2018 10:41

Za tvoje vožnje si poglej še Contitental Race King, ki je tudi na asfaltu hitra in tiha guma.
Mogoče boljša od Samrt Sam.
Kolesarim, torej sem...
Uporabniški avatar
Vladej
član
 
Prispevkov: 354
Pridružen: 28 Avg 2013 10:42
Kraj: Ljubljana

Re: Izbira plaščev spredaj&zadaj

OdgovorNapisal/-a cebe » 30 Jul 2018 10:45

Pogledas lahko tudi za kaksne Specialized Renegade, ki so bile na XC Spec-ih in jih je marsikdo v startu dol vrgel zaradi premalo oprijema na terenu.
Sploh v 1.95 razlicici so zelo hitre po cesti, tudi 2.1 in 2.3 ne zaostajati veliko.

Nov Renegade (od letos) je bolj terenski in posledicno pocasnejsi na cesti.
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 3172
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald

Re: Izbira plaščev spredaj&zadaj

OdgovorNapisal/-a markec88 » 30 Jul 2018 22:44

tale race king zgleda dobro..performance verzija
zdaj ali se splača protection, ki je 2x toliko po ceni ne vem..
kaj pa kakšna kombinacija? dat spredaj nekaj z malenkost več oprijema za manj trde površine?

thx
markec88
član
 
Prispevkov: 4
Pridružen: 27 Jul 2018 14:28

Re: Izbira plaščev spredaj&zadaj

OdgovorNapisal/-a PJ » 31 Jul 2018 21:34

Vsaj kar se mene tice, definitivno Protection. Jaz vozim Race King Protection zadaj in mi je vsaj od tistega kar sem sprobal (bolj kot ne vse razen Maxxis) dalec najboljsa. Racesport verzija je sicer malo lazja, ampak neprimerno bolj zajebana za tubeless narediti pa se neprimerno bolj cortkana. Protection pa zdrzi hudo veliko (sploh za to kaksna guma to je). Za spredaj imam pa jaz Schwalbe Rocket Ron. Contijev X-king je totalen srot, recimo Schwalbe Racing Ralph pa zares glede hitrosti ni prav veliko (po testih sploh nic) hitrejsi od Rocket Rona, po oprijemu pa je slabsi.
Ampak vse to je odvisno kaj vozis. Jaz se asfalta izogibam in sem na njem izkljucno da do doma pridem, je pa res, da prav veliko skal in poti, kot jih vozi vecina na Tabli tudi ne vozim. Ce si res vecino na asfaltu in trdem makedamu, potem mogoce se Schwalbe Thunder Burt. Noro hitra guma, ki ima se kar nekaj oprijema, ampak mene na zalost ni zdrzala vec kot 1 teden... nobena, pa sem poskusil vse mozno opcije od Liteskin do raznoraznih "defensov", pa recimo da s slabimi 75kg nisem ravno nek tezko kategornik... no za xc dirkace verjetno sem, ker za zeno in njenih slabih 50kg stvar dela brez problemov :D
Uporabniški avatar
PJ
član
 
Prispevkov: 2398
Pridružen: 07 Nov 2003 13:10
Kraj: A little bit here, a little bit there

Re: Izbira plaščev spredaj&zadaj

OdgovorNapisal/-a Crosswind » 03 Sep 2018 21:56

Imam vprašanje glede širine plaščev - ali je možno, da sta gumi dveh različnih proizvajalcev, ena 26x2.1, druga 26x2.3, dejansko enako široki? Gledam namreč Michelin Wild Grip'R 26x2.1 in WTB Bronson 26x2.3, pa imata obe navedeno dimenzijo 54-559. A si kaj narobe razlagam ali to dejansko pomeni, da sta obe široki 54mm?

Hvala!
Crosswind
član
 
Prispevkov: 125
Pridružen: 11 Dec 2000 16:08

Re: Izbira plaščev spredaj&zadaj

OdgovorNapisal/-a Jabooz » 10 Sep 2018 12:56

je možno.
Uporabniški avatar
Jabooz
Bush Doctor
 
Prispevkov: 3927
Pridružen: 02 Mar 2005 15:54
Kraj: Ljubljana

Re: Izbira plaščev spredaj&zadaj

OdgovorNapisal/-a trunto » 12 Sep 2018 20:50

Kateri XC plašč?

- Maxxis Crossmark II
- Maxxis Ikon
- Schwalbe Racing Ralph

Nagibam se k Schwalbe, sem jih imel že prej na trdaku, zelo hitre, vendar se precej hitro znucajo...


Mogoče kaj četrtega? Vittoria Mezcal?
Uporabniški avatar
trunto
član
 
Prispevkov: 92
Pridružen: 14 Jun 2016 19:59

Re: Izbira plaščev spredaj&zadaj

OdgovorNapisal/-a PJ » 12 Sep 2018 21:18

Spredaj ali zadaj?
Uporabniški avatar
PJ
član
 
Prispevkov: 2398
Pridružen: 07 Nov 2003 13:10
Kraj: A little bit here, a little bit there

Izbira plaščev spredaj&zadaj

OdgovorNapisal/-a trunto » 12 Sep 2018 21:31

V bistvu oboje... Zadno sem danes stran vrgel, ker je bila precej zlizana (Bontrager XR1 Team Issue). Sprednja izgleda še ok, tko da bi zamenjal zaenkrat samo zadaj.
Uporabniški avatar
trunto
član
 
Prispevkov: 92
Pridružen: 14 Jun 2016 19:59

Re: Izbira plaščev spredaj&zadaj

OdgovorNapisal/-a PJ » 14 Sep 2018 09:09

Jaz imam zadaj Conti Race King spredaj pa Schwalbe Rocket Ron. Sicer je od letos poleti nova kombinacija pri Schwalbeju (Racing Ray/Racing Ralph) ampak za to (se) ne vem kako dela, star Racing Ralph pa za moje pojme ni bil lih top izbira. Za zadaj je v primerjavi z Race Kingom prepocasen (pa verjel ali ne, za gor grede ima manj gripa kot Race King), za spredaj je pa Rocket Ron neprimerno boljsi. Boljsi grip, po testih pa celo hitrejsi (kar mi ni ravno logicno). Za Maxxis pa zaenkrat se nisem zbral poguma, da bi probal :) Po tezi so skoraj x2, po testih kotalnega upora so tudi skoraj x2, za Ikon se vecina pritozujejo da ni ravno prav hudo dober kar se gripa tice, s preobcutljivostjo na defekte pa zaenkrat nimam problema, tako da nekako ne vidim nekega strasnega razloga, da bi Maxxisu sploh dal priloznost :)
Uporabniški avatar
PJ
član
 
Prispevkov: 2398
Pridružen: 07 Nov 2003 13:10
Kraj: A little bit here, a little bit there

Re: Izbira plaščev spredaj&zadaj

OdgovorNapisal/-a trunto » 14 Sep 2018 19:16

Ne vem zakaj, ampak Conti ni v igri. Nisem še zasledil dovolj mnenj o RaceKingu tako da...

Sedaj je v kombinacijo padel še Maxxis Ardent Race in se vedno bolj nagibam sem. V ponedeljek bo padla odločitev. Par prespanih noči pa bo hopefully stvar bolj jasna.

Zaenkrat je nekako 90% da bom vzel nekaj od Maxxisa, čisto zaradi tega ker jih še nikoli nisem probal, pa da vidimo če so za kaj.
Uporabniški avatar
trunto
član
 
Prispevkov: 92
Pridružen: 14 Jun 2016 19:59

Re: Izbira plaščev spredaj&zadaj

OdgovorNapisal/-a trunto » 15 Sep 2018 13:09

Tile dve opciji sta:

1: Continental
    Spredaj: Cross King 2.3 RaceSport
    Zadaj: Race King 2.2 RaceSport

2: Maxxis
    Spredaj: Ardent Race 29x2,35" TR EXO 3C MaxxSpeed
    Zadaj: Ikon 29x2,20" TR EXO 3C MaxxSpeed

Any comments?

Hvala...
Uporabniški avatar
trunto
član
 
Prispevkov: 92
Pridružen: 14 Jun 2016 19:59

Re: Izbira plaščev spredaj&zadaj

OdgovorNapisal/-a PJ » 15 Sep 2018 13:36

Glede prve... ce Cross King ni res drasticno drasticno spremenjem in ne da so mu zgolj spremenili ime iz X Kinga, potem je to dalec najslabsa guma, ki je kadarkoli obstajala. Schwalbejev Rocket Ron je lih za enih 50 razredov boljsa guma. Pa glede na to, da nas vecina tule ni sponzoriranih, ne vidim razloga, zakaj bi moral imeti obe gume iste firme ;)
Pa ce mislis imeti tubeless, se RaceSport verzije izogibaj. Enako, sploh za zadaj, ce imas vec kot 50kg ;)
Uporabniški avatar
PJ
član
 
Prispevkov: 2398
Pridružen: 07 Nov 2003 13:10
Kraj: A little bit here, a little bit there

Re: Izbira plaščev spredaj&zadaj

OdgovorNapisal/-a trunto » 15 Sep 2018 17:51

Tukaj je nek povzetek razlik: http://reviews.mtbr.com/continental-rev ... ire-series

Tubeless je no go zame, tako da nima nobenega efekta pri odločitvi.

Bomo videli v ponedeljek. Na koncu bo po mojem čist neki Y. ;-)
Uporabniški avatar
trunto
član
 
Prispevkov: 92
Pridružen: 14 Jun 2016 19:59

Re: Izbira plaščev spredaj&zadaj

OdgovorNapisal/-a PrimozR » 15 Sep 2018 20:32

Zakaj no-go?
PrimozR
član
 
Prispevkov: 5735
Pridružen: 22 Nov 2006 15:27
Kraj: Radovljica

Re: Izbira plaščev spredaj&zadaj

OdgovorNapisal/-a trunto » 15 Sep 2018 20:56

Ker sem super zadovoljen s tubular setup-om.

Sej veš kaj pravijo: “If it ain’t broke then don’t try to fix it.”
Uporabniški avatar
trunto
član
 
Prispevkov: 92
Pridružen: 14 Jun 2016 19:59

Re: Izbira plaščev spredaj&zadaj

OdgovorNapisal/-a cebe » 16 Sep 2018 07:57

Tubular na mtb?
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 3172
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald

Re: Izbira plaščev spredaj&zadaj

OdgovorNapisal/-a trunto » 16 Sep 2018 08:39

Clincher se reče baje... ;-)

V glavnem, glavni razlog zakaj me je “strah” tubeless-a:

Slika

Pač v razgovoru z ljudmi ki so profesionalci (XC scena), so mi rekli da se zna zgoditi, da ti pri ostrih ovinkih lahko gumo vrže ven iz obroča. Zelo malo verjetno, ampak... Pa še baje da ni neke pretirane prednosti za nas amaterje.
Uporabniški avatar
trunto
član
 
Prispevkov: 92
Pridružen: 14 Jun 2016 19:59

Re: Izbira plaščev spredaj&zadaj

OdgovorNapisal/-a Jernejk » 16 Sep 2018 09:08

trunto napisal/-a:Clincher se reče baje... ;-)

V glavnem, glavni razlog zakaj me je “strah” tubeless-a:

Slika

Pač v razgovoru z ljudmi ki so profesionalci (XC scena), so mi rekli da se zna zgoditi, da ti pri ostrih ovinkih lahko gumo vrže ven iz obroča. Zelo malo verjetno, ampak... Pa še baje da ni neke pretirane prednosti za nas amaterje.


Uf, tezko bi nasel vecjega amaterja kot sem jaz, pa niti pomislim ne, da bi se odpovedal tubeless-u. Sicer si domisljam, da sem malo enduro, dejansko bi pa skoraj vse moje fure lahko odpeljal z XC kolesom, ampak so se vse bojazni o "slacenju" plasca z obroca izkazale za neutemeljene. Prav tako dvomim, da zracnica prepreci pojav na zgornji grafiki, ce uporabljas podoben pritisk. Sem zamenjal kar nekaj zracnic v prvi sezoni, ko se nisem bil na tubeless-u, od takrat pa samo enkrat predrl plasc, pa se to luknjo je melko "zakrpalo".

Jaz bi rekel, da si moras dovoliti vsaj poizkusiti, ce ne drugega, da bos lahko proti iz lastnih izkusenj... :D
Jernejk
član
 
Prispevkov: 119
Pridružen: 20 Jan 2013 18:51

Re: Izbira plaščev spredaj&zadaj

OdgovorNapisal/-a cebe » 16 Sep 2018 09:35

trunto napisal/-a:Clincher se reče baje... ;-)

V glavnem, glavni razlog zakaj me je “strah” tubeless-a:

Slika

Pač v razgovoru z ljudmi ki so profesionalci (XC scena), so mi rekli da se zna zgoditi, da ti pri ostrih ovinkih lahko gumo vrže ven iz obroča. Zelo malo verjetno, ampak... Pa še baje da ni neke pretirane prednosti za nas amaterje.
Caki, ti si prilepil sliko kaj se dogaja na siroki/ozki feltni, govoris pa o "slacenju" plasca zaradi tega, ker noter ni zracnice, ce ja prav razumem...?! Kaaaaj?

Pa prosim za ime enega XC profija, ki vozi na zracnice...?!
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 3172
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald

Re: Izbira plaščev spredaj&zadaj

OdgovorNapisal/-a trunto » 16 Sep 2018 10:19

Jernejk napisal/-a:
trunto napisal/-a:Clincher se reče baje... ;-)

V glavnem, glavni razlog zakaj me je “strah” tubeless-a:

Slika

Pač v razgovoru z ljudmi ki so profesionalci (XC scena), so mi rekli da se zna zgoditi, da ti pri ostrih ovinkih lahko gumo vrže ven iz obroča. Zelo malo verjetno, ampak... Pa še baje da ni neke pretirane prednosti za nas amaterje.


Uf, tezko bi nasel vecjega amaterja kot sem jaz, pa niti pomislim ne, da bi se odpovedal tubeless-u. Sicer si domisljam, da sem malo enduro, dejansko bi pa skoraj vse moje fure lahko odpeljal z XC kolesom, ampak so se vse bojazni o "slacenju" plasca z obroca izkazale za neutemeljene. Prav tako dvomim, da zracnica prepreci pojav na zgornji grafiki, ce uporabljas podoben pritisk. Sem zamenjal kar nekaj zracnic v prvi sezoni, ko se nisem bil na tubeless-u, od takrat pa samo enkrat predrl plasc, pa se to luknjo je melko "zakrpalo".

Jaz bi rekel, da si moras dovoliti vsaj poizkusiti, ce ne drugega, da bos lahko proti iz lastnih izkusenj... :D


No saj, to je edini razlog da probam, da vidim iz prve roke.
Malce me je le strah inštalacije, če mi bo uspelo vse skupaj dobro na feltno nastaviti.
V glavnem, feltne so TR, gume bodo TR, tko da kaj pa vem... Mogoce bom pa poizkusil...
Uporabniški avatar
trunto
član
 
Prispevkov: 92
Pridružen: 14 Jun 2016 19:59

Re: Izbira plaščev spredaj&zadaj

OdgovorNapisal/-a trunto » 16 Sep 2018 10:23

cebe napisal/-a:
trunto napisal/-a:Clincher se reče baje... ;-)

V glavnem, glavni razlog zakaj me je “strah” tubeless-a:

Slika

Pač v razgovoru z ljudmi ki so profesionalci (XC scena), so mi rekli da se zna zgoditi, da ti pri ostrih ovinkih lahko gumo vrže ven iz obroča. Zelo malo verjetno, ampak... Pa še baje da ni neke pretirane prednosti za nas amaterje.
Caki, ti si prilepil sliko kaj se dogaja na siroki/ozki feltni, govoris pa o "slacenju" plasca zaradi tega, ker noter ni zracnice, ce ja prav razumem...?! Kaaaaj?

Pa prosim za ime enega XC profija, ki vozi na zracnice...?!


Kaaaaaj?! ;-) Cebe, malce malo manj drame no...

Nikjer nisem napisal da XC profiji ne vozijo tubeless. Samo omenil sem kaksen feedback sem dobil od njih, da sem jim je slacenje ze zgodilo... No ne vem, najbrz mi je tipo lagal...

Skratka, kaksen konstruktiven predlog bi bil dobrodosel, ne pa dramatiziranje.
Uporabniški avatar
trunto
član
 
Prispevkov: 92
Pridružen: 14 Jun 2016 19:59

Re: Izbira plaščev spredaj&zadaj

OdgovorNapisal/-a cebe » 16 Sep 2018 10:39

Kaaaaj sem uporabil namesto "Woooot"... in mišljeno je bilo - o čem ti sploh govoriš?!
Če lepiš slikice kakšna je razlika o širokih/ozkih feltnah in posledičnem gianju plašča, pišeš pa o slačenju plašča zaradi tubeless-a... kaaaaj oz Woooot?!

In ja, prosim te za ime XC profija, ki fura zračnice namesto tubeless-a, ker se mu je že zgodilo, da mu je plašč sleklo... lahko na PM.

Če greva po logiki - če imaš TR obroč, TR plašč, ki ni tovarniško kaj zjeban, ampak takšen kot bi naj bil... potem voziš na XC vsaj 2bara v plašču ane?!
No, zakaj se potem to ni dogajalo meni in še mnogim, da bi nam prav plašč sleklo, pri 1.5bara npr.?!
Pa govoriva o slačenju plašča, NE "burpanju"... čist, tako po logiki?!

Če imaš TR plašče z notranjo širino pod 20mm, verjetno ne boš šel gor tlačit volumenskega 2.3 plašča in vozit na 1.5bara, ane... velika verjetnost, da je tisti profi kolega kaj podobnega naredil, kjer pa potem ni čudno, da obstaja možnost, da plašč dol potegne. Pa še to malo dvomim, ampak se mi bolj zdi, da mu je mogoče rahlo puščal cel sistem, potem je pa že napol prazen plašč še "burpnil"... (samo sklepanje)
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 3172
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald

Re: Izbira plaščev spredaj&zadaj

OdgovorNapisal/-a trunto » 16 Sep 2018 12:42

Sej burpanje po meni pa tudi ni glih zaželen efekt, a ne?

Očitno za zanesljiv tubeless setup rabiš širše obroče, karkoli že to pomeni (anybody knows)?
Na mojem bajku so OEM Bontrager Mustang Pro, ki so se iskazali zelo v redu v povezavi z zračnicami.

Ne vem pa kako bi zadeva špilala z tubeless setup-om, po vsem dosedaj prebranem...

Drugače pa ponavadi vozim na 3-3,5 bara...
Uporabniški avatar
trunto
član
 
Prispevkov: 92
Pridružen: 14 Jun 2016 19:59

Re: Izbira plaščev spredaj&zadaj

OdgovorNapisal/-a Mojo Jojo » 16 Sep 2018 18:26

Drž se zračnic, pa tlak napumpaj vsaj na 4 bare. Najbrž si hotu to slišat. Evo zdej lahko najdeš kakšen nov kvazi problem.
Monkey Control
Uporabniški avatar
Mojo Jojo
član
 
Prispevkov: 4683
Pridružen: 31 Jul 2008 09:20
Kraj: bliz obvoznice

Re: Izbira plaščev spredaj&zadaj

OdgovorNapisal/-a trunto » 16 Sep 2018 18:49

Slika

A obstaja kaksna dobra dusa, ki mi lahko pomaga z nasveti in ne s pametovanjem?

Kaksno sirino obrocev je dobro imeti, sirino plascev, itd... za tubeless setup. Tudi glede na zgoraj omenjeno izbiro (Maxxis, Conti)... PJ je že omenil da Conti tu ravno ne blesti.
Uporabniški avatar
trunto
član
 
Prispevkov: 92
Pridružen: 14 Jun 2016 19:59

Re: Izbira plaščev spredaj&zadaj

OdgovorNapisal/-a MiLi » 16 Sep 2018 19:18

včasih ko še nismo vedli ka je širina obročev, se nismo obremenjevali z "burpanjem" ;)
If you ain't Mountain Biker, you ain't shit!
Uporabniški avatar
MiLi
Razdrem vse!
 
Prispevkov: 3153
Pridružen: 15 Sep 2003 18:32

Re: Izbira plaščev spredaj&zadaj

OdgovorNapisal/-a Crosswind » 16 Sep 2018 20:36

Jabooz, hvala!

Da pristavim še svoj lonček - kateri 26" plašč z dobrim oprijemom, širine max 55mm? Ne vozim nič posebej tehničnega, je pa zaželjeno, da bi guma držala tudi na malo bolj razsutem terenu in na mokrem, blatnem kamenju. Trenutno imam Michelin Wild Grip'R2 26x2.1, pa ga zna na kakšnem malo bolj grobem šodru ali pa blatnem kamenju hitro zmanjkati. Kak predlog? Pa še tole, je smiselno gledati tudi gume starejših letnikov, npr. 2016?
Crosswind
član
 
Prispevkov: 125
Pridružen: 11 Dec 2000 16:08

Re: Izbira plaščev spredaj&zadaj

OdgovorNapisal/-a zokinjo » 16 Sep 2018 20:40

ma kakšne 3,5 bare... človek, a se ti je zmešal? ok, razen če maš 1,75" gume pa 20" feltno....
sicer pa je 2,2 bar max kar rabiš na sodobni gumi pri cca, 26" in 27mm obroču...
če boš kupoval nova kolesa pa si vzami spredaj obroč 25-27mm in zadaj 29-32mm
s tem boš dosegel, da ti bo sprednje kolo lepše prehajalo iz "robnika" na "robnik", zadaj pa ti bo odlično pri vzpenjanju in zaviranju...
to je to....
ciao,
Z
moj arsenal: http://www.simonpuklphoto.com/specs
Vse prodam
Uporabniški avatar
zokinjo
član
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: 30 Jul 2006 18:07
Kraj: Bled

Re: Izbira plaščev spredaj&zadaj

OdgovorNapisal/-a zokinjo » 16 Sep 2018 20:44

Crosswind napisal/-a:Jabooz, hvala!

Da pristavim še svoj lonček - kateri 26" plašč z dobrim oprijemom, širine max 55mm? Ne vozim nič posebej tehničnega, je pa zaželjeno, da bi guma držala tudi na malo bolj razsutem terenu in na mokrem, blatnem kamenju. Trenutno imam Michelin Wild Grip'R2 26x2.1, pa ga zna na kakšnem malo bolj grobem šodru ali pa blatnem kamenju hitro zmanjkati. Kak predlog? Pa še tole, je smiselno gledati tudi gume starejših letnikov, npr. 2016?


2016 sploh ni problem...
Ne moreš kiksnit, če se boš odločil za Maxxis Minion DHF... Mirno vzameš 2,4", ker so itak ožje od ostalih proizvajalcev, ker jih merijo na 40 PSI...
Spredaj vzami 3C MaxGrip (lahko tudi MaxTera), zadaj double compound EXO zaščito... za zadaj obstajatudi Minion DHR ali DHR II pa boš imel kombinacijo brez kiksa...

Evo, to je to..
moj arsenal: http://www.simonpuklphoto.com/specs
Vse prodam
Uporabniški avatar
zokinjo
član
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: 30 Jul 2006 18:07
Kraj: Bled

Re: Izbira plaščev spredaj&zadaj

OdgovorNapisal/-a cebe » 16 Sep 2018 21:41

trunto napisal/-a:Drugače pa ponavadi vozim na 3-3,5 bara...

...ce ne bos spustil bar in pol, ne bos imel tezav z burpanjem in/ali snemanjem plasca.
Bos pa imel tezave z oprijemom, spodrsavanjem, itd., razen ce si konkretno v trimestni stevilki.

Edit: za XC plasce bi rekel, da se drzis notranjih sirin nekje 22-25mm - ampak to kar tako iz glave, sklepam, se nikoli nisem poglabljav v to.
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 3172
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald

Re: Izbira plaščev spredaj&zadaj

OdgovorNapisal/-a zokinjo » 16 Sep 2018 21:45

XC 21 -23 bi rekel, da je bolje... lažje pa tudi bolje za gume do 2,2"
moj arsenal: http://www.simonpuklphoto.com/specs
Vse prodam
Uporabniški avatar
zokinjo
član
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: 30 Jul 2006 18:07
Kraj: Bled

Re: Izbira plaščev spredaj&zadaj

OdgovorNapisal/-a trunto » 18 Sep 2018 05:49

Spredaj vzel Rocket Ron-a, zadaj Racing Ralph-a, oboje 2,25.
Še najbl "ziher" varianta... Bomo vidli ko jih dam gor.
Uporabniški avatar
trunto
član
 
Prispevkov: 92
Pridružen: 14 Jun 2016 19:59

Re: Izbira plaščev spredaj&zadaj

OdgovorNapisal/-a Crosswind » 18 Sep 2018 11:40

zokinjo napisal/-a:2016 sploh ni problem...
Ne moreš kiksnit, če se boš odločil za Maxxis Minion DHF... Mirno vzameš 2,4", ker so itak ožje od ostalih proizvajalcev, ker jih merijo na 40 PSI...
Spredaj vzami 3C MaxGrip (lahko tudi MaxTera), zadaj double compound EXO zaščito... za zadaj obstajatudi Minion DHR ali DHR II pa boš imel kombinacijo brez kiksa...

Evo, to je to..


Super, hvala za tale predlog!
Crosswind
član
 
Prispevkov: 125
Pridružen: 11 Dec 2000 16:08

Re: Izbira plaščev spredaj&zadaj

OdgovorNapisal/-a trunto » 21 Sep 2018 15:21

Danes prišel paket, zdej pa še obut koleso, pa da viđamo...

Slika
Uporabniški avatar
trunto
član
 
Prispevkov: 92
Pridružen: 14 Jun 2016 19:59

Re: Izbira plaščev spredaj&zadaj

OdgovorNapisal/-a PrimozR » 24 Sep 2018 21:06

trunto napisal/-a:Sej burpanje po meni pa tudi ni glih zaželen efekt, a ne?

Očitno za zanesljiv tubeless setup rabiš širše obroče, karkoli že to pomeni (anybody knows)?
Na mojem bajku so OEM Bontrager Mustang Pro, ki so se iskazali zelo v redu v povezavi z zračnicami.

Ne vem pa kako bi zadeva špilala z tubeless setup-om, po vsem dosedaj prebranem...

Drugače pa ponavadi vozim na 3-3,5 bara...

Vozim 22,5 mm široke DT-jeve obroče (ja, izredno ozki za enduro bicikel) in High Roller II EXO TR 2.3, napumpane na 2.0 bara (spredaj in zadaj). Ravnokar sem odpeljal Enduro 2 v Davosu, kjer sem fasal 6 udarcev obroča v skalo/korenino med etapami (recimo temu bottom out oz. idealna priložnost za presekan plašč), a vseeno (na srečo) nobenega defekta. Nasploh mi pa guma še nikoli in nikjer (tudi z 2.4 High Rollerji na 21 mm obroču) ni burpala. Tubeless že od začetka vozim na 2 bara.
PrimozR
član
 
Prispevkov: 5735
Pridružen: 22 Nov 2006 15:27
Kraj: Radovljica

Re: Izbira plaščev spredaj&zadaj

OdgovorNapisal/-a Mojo Jojo » 24 Sep 2018 21:40

Never go full enduro
Monkey Control
Uporabniški avatar
Mojo Jojo
član
 
Prispevkov: 4683
Pridružen: 31 Jul 2008 09:20
Kraj: bliz obvoznice

Prejšnja

Vrni se na Oprema



Kdo je na strani

Uporabniki, ki brskajo po tem forumu: nene