Spuljeni nipli

Vprašanja, ocene in debate o opremi gorskih kolesarjev

Spuljeni nipli

OdgovorNapisal/-a MarE » 02 Sep 2020 23:37

Danes zadaj nekaj zaropota, pa menjalnik zablokira... Najprej sem mislil, da sem odtrgal menjalnik. V resnici sta se spulili dve šprikli:
Slika

Obroči so WTB ST i29

Kaj bi dal, da bo zdržalo dlje od enega leta... Kaseta je SRAM PG-1230, 11-50, 12-speed. Pesto, ki je zdaj gor ima vijak 12mm, na okvirju sem izmeril 148mm, v specifikacijah bicikla pa piše še "boost", karkoli pač to pomeni (če se komu ljubi, prosim za razlago). Nabavil bi kar komplet zadnji obročnik s pestom.

Recimo kaj takega bi bilo OK ?
https://www.bike-discount.de/en/buy/dt- ... rid=988009

Hvala za kak nasvet, namig, ali pa če ima morda kdo kaj boljšega od teh WTB za prodat.

LP,
Mare
Uporabniški avatar
MarE
Obuti MarE
 
Prispevkov: 13808
Pridružen: 05 Jul 2000 11:32
Kraj: ... ..... ....- -- - -...

Re: Spuljeni nipli

OdgovorNapisal/-a PrimozR » 03 Sep 2020 05:43

Saj govorimo o motorju, ne o kolesu, kajne? Da smo si na jasnem.
PrimozR
član
 
Prispevkov: 6078
Pridružen: 22 Nov 2006 15:27
Kraj: Radovljica

Re: Spuljeni nipli

OdgovorNapisal/-a MarE » 03 Sep 2020 06:51

Ne, cisto "navaden" bicikel na polento.

Tisti e-bike ima MX feltno zdaj ;)
Uporabniški avatar
MarE
Obuti MarE
 
Prispevkov: 13808
Pridružen: 05 Jul 2000 11:32
Kraj: ... ..... ....- -- - -...

Re: Spuljeni nipli

OdgovorNapisal/-a Andraž » 03 Sep 2020 07:57

Daj gor nekaj od DT Swissa kar uporablja podložke pod nipli (npr. EX471 ali EX511) + ustrezno je treba napet napere.
Enduro boys crew.
Uporabniški avatar
Andraž
član
 
Prispevkov: 681
Pridružen: 10 Maj 2009 20:33

Re: Spuljeni nipli

OdgovorNapisal/-a MarE » 03 Sep 2020 08:55

Na 26 colskem imam FR560, pa nisem imel nobenih tezav nikoli. Je to se vedno "tahuda" od DT, ali so ze kaj novega izumili ?
Uporabniški avatar
MarE
Obuti MarE
 
Prispevkov: 13808
Pridružen: 05 Jul 2000 11:32
Kraj: ... ..... ....- -- - -...

Re: Spuljeni nipli

OdgovorNapisal/-a Mojo Jojo » 03 Sep 2020 11:25

Za začetek nujno 32 špic, če si slučajno na 28 kokr je zdej pri 29col prišlo v grdo razvado
Monkey Control
Uporabniški avatar
Mojo Jojo
član
 
Prispevkov: 4912
Pridružen: 31 Jul 2008 09:20
Kraj: bliz obvoznice

Spuljeni nipli

OdgovorNapisal/-a trunto » 03 Sep 2020 13:17

Meni se je to tudi zgodilo na Bontrager Mustang Pro, pa sem potem vzel Rhythm Comp, ki imajo podložke okoli. Zaenkrat BP.

Slika



Sent from my iPhone using Tapatalk
Uporabniški avatar
trunto
član
 
Prispevkov: 220
Pridružen: 14 Jun 2016 19:59

Re: Spuljeni nipli

OdgovorNapisal/-a Fleko » 03 Sep 2020 13:22

Ne me strašit, ravno sem si spletel Stan's no tubes flow mk3, kateri nimajo podložk, upam da zdržijo :roll:
Fleko
član
 
Prispevkov: 118
Pridružen: 23 Avg 2019 08:48

Re: Spuljeni nipli

OdgovorNapisal/-a PrimozR » 03 Sep 2020 21:18

Mojo Jojo napisal/-a:Za začetek nujno 32 špic, če si slučajno na 28 kokr je zdej pri 29col prišlo v grdo razvado

Tole se strinjam, sem XM1501ko (29", 28 špic) v enem letu poslal v navijaška lovišča, identičen wheelset na 27,5", le 22,5 mm notranje širine namesto 30 mm, je pa delal 4 sezone.

Sicer pa kot je rekel Andraž, nekaj od DT-ja s podložkami oz. karkoli z eyeleti (ta cenejše, ne-X serije od DT-ja npr) čez luknje, da je le-ta ojačana. Pa podložka ni enaka eyeletu, DT na X serije (XR, XM, EX) da prav valovito rostfrejasto podložko, na to pa malo specifičen nipl (oboje pride zraven obroča, preverjeno). 350 pesta z EX511 obročem in špicami bo stala nekje 300 € (plus pletenje). Je pa precej trotlziher zadeva, skupaj z račno.

Fleko napisal/-a:Ne me strašit, ravno sem si spletel Stan's no tubes flow mk3, kateri nimajo podložk, upam da zdržijo :roll:

Černilogarjev fant je pred dvema letoma v Franciji na Arch EX-u naredil točno to, kar je naredil mare, ampak po občutki z nekaj več utrujanja (tole zgoraj mi deluje kot nenaden pripetljaj, zato vprašanje, če gre za e-motor) :)

Kot rečeno je po mojem na 29" edino smiselno 32 špic in podložke oz. eyeleti. Bom videl, kako se obnese EX511 z 32 špicami v primerjavi z XM1501 (XM501 obroč) na 28 špicah. No saj, mogoče ti bo delalo, 29" ima pač minus večje razdalje med špicami, obenem se pa bolje kotali in so hitrosti verjetno nekoliko višje, ko priletiš na nebodigatreba.
PrimozR
član
 
Prispevkov: 6078
Pridružen: 22 Nov 2006 15:27
Kraj: Radovljica

Re: Spuljeni nipli

OdgovorNapisal/-a Mojo Jojo » 03 Sep 2020 22:20

Podložke in eyeleti ne doprinesejo ničesar...edino kak minus :!:
Vsaka extra špica pa marsikaj
Monkey Control
Uporabniški avatar
Mojo Jojo
član
 
Prispevkov: 4912
Pridružen: 31 Jul 2008 09:20
Kraj: bliz obvoznice

Re: Spuljeni nipli

OdgovorNapisal/-a cebe » 03 Sep 2020 23:23

Fleko napisal/-a:Ne me strašit, ravno sem si spletel Stan's no tubes flow mk3, kateri nimajo podložk, upam da zdržijo :roll:
Tocno tele obroce, 32, in DT podlozke... Ker, baje se na teh obrocih tole rado pogosto dogaja. :)

Po dobrih dveh sezonah - letos zelo malo furanja, feltne se vedno ravne, enkrat centrirane, pletel sam (prvic iz nule), pa precej vecja napetost kot pa max. priporocila.
Sem skoraj ziher, da bi brez podlozk slo tole ze v maloro...
Aja, ce mam doma, kjer vozim 95% casa defekt, peljem po feltni do doma.
Trejli niso najbolj prijazni, lahko PrimozR pove. ;)
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 3524
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald

Re: Spuljeni nipli

OdgovorNapisal/-a PrimozR » 04 Sep 2020 05:42

Mojo Jojo napisal/-a:Podložke in eyeleti ne doprinesejo ničesar...edino kak minus :!:
Vsaka extra špica pa marsikaj

To seveda ni smiselno, ker ti podložka oz. eyelet obremenitev aluminija porazdeli po precej večji površini. Namesto kontakta v tankem robu (kroglasta oblika nipla) na mehek aluminij nipl pritisne na precej trše jeklo, to pa po večji površini pritisne na aluminij.

Pa če govorimo o spuljenih špicah, na lastne oči sem videl spuljene špice na 32 lukenj 27,5" obroču, na 29" z 28 špicami je pa v maloro šla oblika obroča, luknje so pa še vedno vse OK. Po tej logiki podložke oz. eyeleti hudo pomagajo.
PrimozR
član
 
Prispevkov: 6078
Pridružen: 22 Nov 2006 15:27
Kraj: Radovljica

Re: Spuljeni nipli

OdgovorNapisal/-a Mojo Jojo » 04 Sep 2020 07:44

IN videl tudi precej obratnih failov...tako da tuki ni fore v niplih ampak konstrukciji in materialu.

Po tej logiki je eyelet res dobrodošel, samo kaj ko rabiš za eyelet izvrtat večje luknje, kar toliko bolj ošvohni lokacijo okrog luknje. Najbolj idealno je povečana debelina stene okrog lukenj.

Kar se tiče podložk...je ravno to problem, ker ne razporedijo napetosti ampak jih kvečjemu koncentrirajo. Nipl se drgač plastično uleže na obroč in tako rata boljši ujem kot pa s podložko, poleg tega se ustvari tudi večje trenje med obročem in niplom, kar preprečuje odvrtavanje niplov. Imamo en tak problem z e13 zadnjim wheelom in bomo enkrat to teorijo dokazali.
Monkey Control
Uporabniški avatar
Mojo Jojo
član
 
Prispevkov: 4912
Pridružen: 31 Jul 2008 09:20
Kraj: bliz obvoznice

Re: Spuljeni nipli

OdgovorNapisal/-a alpek » 04 Sep 2020 08:12

Na istem modelu, samo malce ožjem obroču sem imel enake težave, sam da sem jih diagnosticiral malce prej.Slika

Drgač pa še glede boost standarda, o katerem sprašuješ.
Boost doda 6 mm zadaj in 10 spredaj k širini pesta, da se lahko obroče spleta bolj na široko z namenom uporabe širših plaščev in obročev. Naj bi prispevalo k večji trdnosti.
Ampak kot vidimo iz tvoje in moje slike, je kvaliteta obroča (WTB sucks) pomembnejša.
alpek
Uporabniški avatar
alpek
član
 
Prispevkov: 198
Pridružen: 09 Sep 2001 10:41
Kraj: Pivka

Re: Spuljeni nipli

OdgovorNapisal/-a koko82 » 04 Sep 2020 08:31

Dtjeve podlozke so kar konkretne tko da pomagajo. Ne tko kot na E13 k so cist mini in so bolj zato da je lazje centrirat. Poleg tega ima ex511 dost trsi aluminij kot ta wtb. Ce je slab aluminij tud podlozka ne pomaga dost. Mk3 obroci so vredu. Problematicni so crest, ker imajo cist tanko steno. Ce mislis menjat komplet bi ti predlagal da vzames Ex511, Dt350 pesto in sapim race napere. cca 299€ z pletenjen in tubles ventilckom. Ta kombinacija je full trpezna. Pri nas je to dalec najbolj prodajan obrocnik.
Uporabniški avatar
koko82
član
 
Prispevkov: 2724
Pridružen: 16 Feb 2005 18:06
Kraj: Bajkmanija

Re: Spuljeni nipli

OdgovorNapisal/-a Fleko » 04 Sep 2020 09:17

Ok, zdej ste mi dali še bolj mislit.
Na MK3 uporabim podlozke ali ne?
Wheelset je že spleten, samo centriran se ni.
AM use bodo s bike parki brez nekih poletov, sem bolj zemeljski človek :)
Fleko
član
 
Prispevkov: 118
Pridružen: 23 Avg 2019 08:48

Re: Spuljeni nipli

OdgovorNapisal/-a cebe » 04 Sep 2020 09:51

Jaz bi jih dal. Sicer DT, kot omenjeno, niso lih nek mini dosatek, ampak kar konkretne, kar se pozna na koncu pri tezi (in tudi ceni).
Ma meni je to vredno... Drgac mam spletene na Hope4pro in Sapim Race spice.
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 3524
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald

Re: Spuljeni nipli

OdgovorNapisal/-a Fleko » 04 Sep 2020 12:53

V Slo se dobijo DT podložke? Nebi preko spleta naročeval, ker spet teden dni za čakat. Upam, da niso predebele podložke, ker nočem novih naper naročiti, jaz imam Sapim Race spredaj 2/1,8/2mm, zadaj 2mm.

P.s. že naročil v ekstremvitalu. Bajkmanijo sem cel dan klical, pa šele sedaj opazil, da so odsotni.
Fleko
član
 
Prispevkov: 118
Pridružen: 23 Avg 2019 08:48

Re: Spuljeni nipli

OdgovorNapisal/-a Buschi » 04 Sep 2020 20:05

Sun mtx 33.
Planinec...Gorski kolesar...Enduro motorist!
Uporabniški avatar
Buschi
Vaški peciklmehanik
 
Prispevkov: 11014
Pridružen: 10 Dec 2002 14:11
Kraj: Dolina Bratov Šrot

Re: Spuljeni nipli

OdgovorNapisal/-a PrimozR » 04 Sep 2020 21:20

Buschi napisal/-a:Sun mtx 33.

Kaj pa v normalni dimenziji? torej 29" oz. pogojno 27,5"?
PrimozR
član
 
Prispevkov: 6078
Pridružen: 22 Nov 2006 15:27
Kraj: Radovljica

Re: Spuljeni nipli

OdgovorNapisal/-a Andraž » 04 Sep 2020 21:28

Dodatna odebelitev stene okoli lukenj za niple bi bila dobrodošla - ampak to ni lih možno pri tehnologiji izdelave Al obročev.....karbonski recimo to imajo.

Drugače pa podložke vsekakor nekaj pomagajo in DT Swiss sigurno nebi dajal tega notr, če to nebi bilo res - rabiš več cajta za sestavit + nekaj dodatne teže.
Debelina podložk je cca. slab 1 mm (tko, da če napere niso že tko prekratke vrjetno ne bo problem)?

Glede teorije zakaj se napere losajo pa mislim, da ni to zaradi podložk....jst bi reku, da največ pripomorejo naslednje zadeve:
- vsak Al obroč se pri uporabi deformira:
+ elastično, torej se po razbremenitvi vrne v prvotno stanje. A morda je že v vmesnem času napera bila brez napetosti...(npr. močno zaviranje: https://www.facebook.com/newmencomponen ... 057222961/).
+ plastično deformira (obremenitev je bila prevelika in obroč trajno spremeni obliko) - to se zgodi ko nabiješ kakšno skalo, zapneš kej...in obroč rata "neokrogel" - jajčast, to pomeni, da napere ne morejo biti več enakomerno napete (zato ker se razdalje spremenijo....to sem v praksi večkrat doživel na Syntace W33i - malo vdrt obroč in napera je bila popolnoma nenapeta in nipl neodvit - med vožnjo je ropotala - straightpul brez dotikov naper) in to posledično privede do odvijanja. Tudi ponovno centriranje ne pomaga dolgo (če želiš, da ne opleta moraš neke napere zelo napeti, spet druge skoraj nič). In takemu wheelsetu (obroču) so šteti dnevi oz. rabi redno zategovanje po furi.
- ko sestavljaš je zelo pomembno, da paziš na "windup" - tukaj znajo pri okroglih naperah veliko pomagat klešče za napere Unior 1753/2B, pri aero/bladed pa knipex pliers wrench
- nekateri nipli imajo že tovarniško neke vrste loctite v niplu in s tem dodatno preprečuje odvitje (npr. DT Swiss squorx pro lock https://www.dtswiss.com/en/components/s ... /dt-squorx) spet drugi imajo to rešeno mehankso kot varovalne matice (npr. Syntace ABS lock https://www.syntace.com/de_DE/produkte/ ... -oe-4-4-mm) potem pa obstajajo seveda še dobri klasik medeninasti nipli, katere nekateri wheelbuilderji preparirajo z nekimi olji in preparati, ki naj bi pomagali pri pletenju in kasneje protiodvitju

Prvo alinejo lahko rešiš s karbonskim obročem. In sam sem tudi mnenja, da edino na karbonskem obroču lahko zagotoviš enakomerno napetost naper na daljše obdobje - recimo celo leto ali dve (seveda če vmes ne počiš obroča). Sam sem vmes tudi imel Syntace C33i in sem ga vozil cca. pol leta - vrhunsko vse je bilo skos na mestu nič se ni odvijalo...nazaj na DT Swiss 350 + EX511 sem šel izključno zaradi težav s Syntace pestami in netesnenja zraka C33i obroča (pol leta je delalo vse v nulo, potem pa kar naekrat ne....poškodbe nisem odkril, probal nekaj trakov, ventilčov - vedno puščalo....so mi menjali za nov wheelset in sem raje prodal :D ).

Tako, da best price/performance je po mojem mnenju DT Swiss 350 pesta (zelo visoka zanesljivost) + EX511 obroč (močan, robusten, dober tubeless, ravno prav širok da ne burpa prehitro pri gumah 2.4-2.5). Seveda ne trdim da je EX511 neuničljiv itd. ampak glede na maso itd. se zelo dobro obnese. V zadnjem obdoju sem hkrati spletel 4 zadnje wheelsete: 32h, 29" 350 + EX511 in lahko rečem, da smo jih kar pretestirali v zadnjem mesecu in vsi brez večjih težav (dve 511 imata manjšo udrtino - posledica preprazne gume zaradi predtja EXO gume :evil: in pa ena zlomljena napera - morda je kaj prišlo noter ali pa kakšna napaka v materialu).
Enduro boys crew.
Uporabniški avatar
Andraž
član
 
Prispevkov: 681
Pridružen: 10 Maj 2009 20:33

Re: Spuljeni nipli

OdgovorNapisal/-a MAAC » 06 Sep 2020 09:20

Sam sem si ubodel tole varianto: DT 240 (jebat ga, samo enkrat se živi :mrgreen:) pesta, DT Champion špice in pa HX 531 obroč. Zaenkrat vse drži tako kot mora. Za razliko od EX511 obročev (130kg) ima dovoljeno obremenitev kar 150kg (bajker+oprema+bajk). Pa niple (srebrne, sicer) in podložke dobiš že kar poleg felne. Vse skupaj je prišlo cca 400 EUR :)
Ni nam lahko... je pa fajn!!!
Uporabniški avatar
MAAC
aufbix PR
 
Prispevkov: 6369
Pridružen: 19 Maj 2000 09:34
Kraj: Maribor

Re: Spuljeni nipli

OdgovorNapisal/-a Andraž » 06 Sep 2020 10:01

MAAC napisal/-a:Sam sem si ubodel tole varianto: DT 240 (jebat ga, samo enkrat se živi :mrgreen:) pesta, DT Champion špice in pa HX 531 obroč. Zaenkrat vse drži tako kot mora. Za razliko od EX511 obročev (130kg) ima dovoljeno obremenitev kar 150kg (bajker+oprema+bajk). Pa niple (srebrne, sicer) in podložke dobiš že kar poleg felne. Vse skupaj je prišlo cca 400 EUR :)


240-tka doda kar 100 € v primerjavi s 350, je malo lažja in ima običajno že 36T.....
Seveda ima HX 531 višjo dovoljeno maso voznika - so namenjeni za E-bike (vsi obroči za E-bike so težji in nekoliko bolj ojačani). Je HX 531 obroč na spoju varjen?
Enduro boys crew.
Uporabniški avatar
Andraž
član
 
Prispevkov: 681
Pridružen: 10 Maj 2009 20:33

Re: Spuljeni nipli

OdgovorNapisal/-a Buschi » 06 Sep 2020 10:53

PrimozR napisal/-a:
Buschi napisal/-a:Sun mtx 33.

Kaj pa v normalni dimenziji? torej 29" oz. pogojno 27,5"?


Saveda, sam vozim 29" na 36 špic.
Planinec...Gorski kolesar...Enduro motorist!
Uporabniški avatar
Buschi
Vaški peciklmehanik
 
Prispevkov: 11014
Pridružen: 10 Dec 2002 14:11
Kraj: Dolina Bratov Šrot

Re: Spuljeni nipli

OdgovorNapisal/-a PrimozR » 06 Sep 2020 14:27

Ja, 240s pride s 36T račno, 350s z 18T. Pa oboje se da nadgraditi na 54T, 350s z 18 na 36, 240s pa downgradati na 18T, paše vse križem kražem :)

Champion špice po mojem nimajo nobenega smisla, ker je špica itak najšibkejša ali na glavici ali pa na navoju, kjer prime nipl. Zato ima smisel vzeti Competition špice (tanjšane na 1,8 mm na sredini), ker sta problematična dela prav tako 2,0 mm.

HX je pa piko odebeljen po profilu, ampak je razlike v teži 20g. Po obliki (enaka EX511 in navsezadnje XM501) in zaradi PHR-jev bi rekel, da je švasan (ker imajo pinani obroči pri DT-ju večinoma eyelete), sicer pa ni neke razlike. Ne bi se metal na popek, da bi dobil ta obroč, če bi npr. enostavneje dobil EX511. Če je dobavljivost enaka, pa ni panike, vsak po svoje.

PHR-ji in nipli pa pridejo z vsemi PHR obroči, pa povsod srebrni... Bi bilo bolje, če jih ne bi bilo v zameno za nižjo ceno obroča, da bi si sam kupil tiste, ki jih hočeš (barva).
PrimozR
član
 
Prispevkov: 6078
Pridružen: 22 Nov 2006 15:27
Kraj: Radovljica

Re: Spuljeni nipli

OdgovorNapisal/-a Andraž » 06 Sep 2020 16:42

Vem da star ratchet-ti pašejo v obe verziji...so pa dokaj drag Upgrade - če želiš več zob in nekaj zvoka (in tudi zanesljivost, vzdržljivost je z več zob manjša - posledično so zobje zelo majhni in že zelo majhen delec povzroči slip in poškodbo vseh....). (***tole velja za "staro verzijo" ratchet-ov, sedaj je nova verzija EXP, kjer se premika samo en ratchet in menjava ni več tako simpl....***)

Glede naper se strinjam, da so Champion 2.0 brez neke dodane vrednosti v uporabi (prihraniš morda le kak €) - sam imam trenutno Competition 2.0/1.8/2.0 (običajno sem vozil Sapim Race 2.0/1.8/2.0). Kar sem zlomil naper je bilo na začetku navoja....
Enduro boys crew.
Uporabniški avatar
Andraž
član
 
Prispevkov: 681
Pridružen: 10 Maj 2009 20:33

Re: Spuljeni nipli

OdgovorNapisal/-a PrimozR » 06 Sep 2020 20:45

Ti lahko povem iz prakse, da 36T dela brez problema, 54T je pa rabila kar nekaj fura, da se je ulegla, v štartu mi je pa parkrat malo preskočilo.

Ja, zdaj je treba imeti (itak specialno) orodje in po možnosti še menjati ležaj.
PrimozR
član
 
Prispevkov: 6078
Pridružen: 22 Nov 2006 15:27
Kraj: Radovljica

Re: Spuljeni nipli

OdgovorNapisal/-a Andraž » 07 Sep 2020 07:48

PrimozR napisal/-a:Ti lahko povem iz prakse, da 36T dela brez problema, 54T je pa rabila kar nekaj fura, da se je ulegla, v štartu mi je pa parkrat malo preskočilo.

Ja, zdaj je treba imeti (itak specialno) orodje in po možnosti še menjati ležaj.


Za 18T in 36T še nism slišal, da bi spodletela....54T pa že oz. se tudi zlomijo....
Enduro boys crew.
Uporabniški avatar
Andraž
član
 
Prispevkov: 681
Pridružen: 10 Maj 2009 20:33

Re: Spuljeni nipli

OdgovorNapisal/-a MAAC » 07 Sep 2020 10:45

PrimozR napisal/-a:Champion špice po mojem nimajo nobenega smisla, ker je špica itak najšibkejša ali na glavici ali pa na navoju, kjer prime nipl. Zato ima smisel vzeti Competition špice (tanjšane na 1,8 mm na sredini), ker sta problematična dela prav tako 2,0 mm.


Huh, my bad! Valjda imam Competition špice :D Narobe sem zapisal (sem pa res imel Champe na starem wheelsetu, kjer mi je šlo pesto v maloro).

HX531 sem vzel zaradi tega, ker pač nisem lahkokategornik in imam raje malo rezerve (drugače bi že s kolesom bil na cca. 120kg in potem še včasih tudi 10kg rukzak...). Mare sicer ni težko kategornik, je pa vseeno med višjimi MTBajkerji, tako da mu malo varnostne rezerve tudi ne bi škodilo (že po defaultu ne more tehtati toliko, kot kak 170cm rajder) :mrgreen:

240 sem pa vzel izključno, ker sem nujno rabil nov set in tam kjer sem kupoval v tistem trenutku niso imeli 350-ke na zalogi oz. tam kjer so jo imeli, niso imeli felne. Pogoj pa je bil seveda ta, da sem dobil špice na komade, ne na 100kos bundle kot npr. na bike-discountu :roll: ;)

Maac
Ni nam lahko... je pa fajn!!!
Uporabniški avatar
MAAC
aufbix PR
 
Prispevkov: 6369
Pridružen: 19 Maj 2000 09:34
Kraj: Maribor

Re: Spuljeni nipli

OdgovorNapisal/-a LOV2XLR8 » 07 Sep 2020 13:21

Andraž napisal/-a:Za 18T in 36T še nism slišal, da bi spodletela....54T pa že oz. se tudi zlomijo....

Preverjeno se lomijo vse tri variante, Mako lahko potrdi za original DT 18T in 36T (in to na 36-zobih kasetah, ne na 50), jaz pa za 54T. Zanimivo pa je, da mi "Kitajc" drži dlje kot "Švicar"...

Je pa to po mojem mnenju še zmeraj najbolj uravnotežen sistem račne, kar se tiče št. zaklopov, trpežnosti in enostavnosti vzdrževanja.
Uporabniški avatar
LOV2XLR8
smooth cat
 
Prispevkov: 6210
Pridružen: 24 Jul 2004 00:57
Kraj: NowHere

Re: Spuljeni nipli

OdgovorNapisal/-a problematiks » 07 Sep 2020 13:49

LOV2XLR8 napisal/-a:Je pa to po mojem mnenju še zmeraj najbolj uravnotežen sistem račne, kar se tiče št. zaklopov, trpežnosti in enostavnosti vzdrževanja.

Chris King? Po njihovih testih naj bi mehanizem prenesel skoraj 1100 Nm navora. Niso pa ravno poceni.

Marko
problematiks
KontraRevolucionar
 
Prispevkov: 5915
Pridružen: 23 Feb 2002 17:17

Re: Spuljeni nipli

OdgovorNapisal/-a Andraž » 07 Sep 2020 14:30

problematiks napisal/-a:
LOV2XLR8 napisal/-a:Je pa to po mojem mnenju še zmeraj najbolj uravnotežen sistem račne, kar se tiče št. zaklopov, trpežnosti in enostavnosti vzdrževanja.

Chris King? Po njihovih testih naj bi mehanizem prenesel skoraj 1100 Nm navora. Niso pa ravno poceni.

Marko


Pozab Crish King - preveč € in še težke so :mrgreen:
Enduro boys crew.
Uporabniški avatar
Andraž
član
 
Prispevkov: 681
Pridružen: 10 Maj 2009 20:33

Re: Spuljeni nipli

OdgovorNapisal/-a problematiks » 07 Sep 2020 18:04

Glede na to, da ima MarE Commencala, mu teža očitno ni problem :mrgreen:

Marko
problematiks
KontraRevolucionar
 
Prispevkov: 5915
Pridružen: 23 Feb 2002 17:17

Re: Spuljeni nipli

OdgovorNapisal/-a PrimozR » 07 Sep 2020 19:49

Če upoštevaš vse 3 faktorje Pospeševalca, potem Chris King spodleti pri enostavnosti vzdrževanja ;)

Glede na težo 240s-a pomojem res težko kdo konkurira (razen butičnih izdelkov), je pa res, da trga ne poznam pretirano dobro. Vem le, da je Hope Pro4 ~200 g težja od 240s. Kjer je 240s ~250g. Pri ceni pa tudi ni neke bistvene razlike.
PrimozR
član
 
Prispevkov: 6078
Pridružen: 22 Nov 2006 15:27
Kraj: Radovljica

Re: Spuljeni nipli

OdgovorNapisal/-a Mojo Jojo » 07 Sep 2020 20:30

Luka... na "kitajca" misliš samo aliexpres ringe ali kompletna pesta s prekopiranim DT dizajnom...

Neki sem bral reviewje za kitajsko pesto z DT ratchet designom in jih je kr ene par pojokalo, da so crknle

PS. že lep cajt čakam, da pride nov standard s piramidasto račno :mrgreen:
Monkey Control
Uporabniški avatar
Mojo Jojo
član
 
Prispevkov: 4912
Pridružen: 31 Jul 2008 09:20
Kraj: bliz obvoznice

Re: Spuljeni nipli

OdgovorNapisal/-a PrimozR » 07 Sep 2020 21:18

PrimozR
član
 
Prispevkov: 6078
Pridružen: 22 Nov 2006 15:27
Kraj: Radovljica

Re: Spuljeni nipli

OdgovorNapisal/-a LOV2XLR8 » 07 Sep 2020 21:41

Mojo Jojo napisal/-a:Luka... na "kitajca" misliš samo aliexpres ringe ali kompletna pesta s prekopiranim DT dizajnom...

Samo ratchete, ne komplet pest.

Glede niplov lahko omenim samo to, da se mi v vseh teh letih še ni zgodilo, da bi katerega spulilo iz felge. Kljub razmeroma visoki napetosti špic (120 kg na alu ZTR in 150 kg na karbonskih obročih - Enve in kitajski).
Uporabniški avatar
LOV2XLR8
smooth cat
 
Prispevkov: 6210
Pridružen: 24 Jul 2004 00:57
Kraj: NowHere

Re: Spuljeni nipli

OdgovorNapisal/-a Buschi » 08 Sep 2020 07:26

Nekaj ne razumem: ZAKAJ ŠPARATE NA MATERIALU PRI NAJBOLJ POMEMBNIH KOMPONENTAH KOLESA ?????????
Vsaj zame so najbolj pomembne zavore, takoj za njim koloseti !!!
In zato imam na AM trdaku DH peste in DH obroče.

Če imam sam 70 kg preveč, se pač ne bom sekiral, če ima koloset 500g več, kot bi po TIN-u mogel imeti !

TIN=Tabla Industrie Norm.
Planinec...Gorski kolesar...Enduro motorist!
Uporabniški avatar
Buschi
Vaški peciklmehanik
 
Prispevkov: 11014
Pridružen: 10 Dec 2002 14:11
Kraj: Dolina Bratov Šrot

Re: Spuljeni nipli

OdgovorNapisal/-a whatever » 08 Sep 2020 07:27

Price performance = DT 350. Glede na stevilo reklamacij, ki smo jih imeli v vseh teh letih (nič! :D ), smo kar zadovoljni z doticno serijo.
Uporabniški avatar
whatever
član
 
Prispevkov: 10883
Pridružen: 03 Sep 2005 23:36
Kraj: Ljubljana

Re: Spuljeni nipli

OdgovorNapisal/-a Mojo Jojo » 08 Sep 2020 08:45

Buschi napisal/-a:Nekaj ne razumem: ZAKAJ ŠPARATE NA MATERIALU PRI NAJBOLJ POMEMBNIH KOMPONENTAH KOLESA ?????????
Vsaj zame so najbolj pomembne zavore, takoj za njim koloseti !!!
In zato imam na AM trdaku DH peste in DH obroče.

Če imam sam 70 kg preveč, se pač ne bom sekiral, če ima koloset 500g več, kot bi po TIN-u mogel imeti !

TIN=Tabla Industrie Norm.


Shujšaj 70 kg in boš razumel.
Monkey Control
Uporabniški avatar
Mojo Jojo
član
 
Prispevkov: 4912
Pridružen: 31 Jul 2008 09:20
Kraj: bliz obvoznice

Re: Spuljeni nipli

OdgovorNapisal/-a LOV2XLR8 » 08 Sep 2020 11:15

Buschi napisal/-a:Če imam sam 70 kg preveč, se pač ne bom sekiral, če ima koloset 500g več, kot bi po TIN-u mogel imeti !

Saj si si že sam odgovoril :mrgreen: Večini kolesarjev se pač precej bolj pozna pol kile več rotirajoče mase, ob predpostavki, da komponente držijo njihov stil vožnje, saj s sabo vozijo Frutabele, ne 539000 rezervnih kalorij :)
Uporabniški avatar
LOV2XLR8
smooth cat
 
Prispevkov: 6210
Pridružen: 24 Jul 2004 00:57
Kraj: NowHere

Re: Spuljeni nipli

OdgovorNapisal/-a Buschi » 08 Sep 2020 12:45

LOV2XLR8 napisal/-a:... Frutabele...rotirajoča masa...


Kot kaže, tudi AM , FR in DH scena gratuje čedalje bolj podobna zapikani pederski cestni verziji.

Škoda, sem mislil da bo to šlo bolj v vode Missy Giove...bolj u izi...važn, da se fura...stil.

Škoda.

Over And Out.
Planinec...Gorski kolesar...Enduro motorist!
Uporabniški avatar
Buschi
Vaški peciklmehanik
 
Prispevkov: 11014
Pridružen: 10 Dec 2002 14:11
Kraj: Dolina Bratov Šrot

Re: Spuljeni nipli

OdgovorNapisal/-a LOV2XLR8 » 08 Sep 2020 13:31

Buschi napisal/-a:
LOV2XLR8 napisal/-a:Kot kaže, tudi AM , FR in DH scena gratuje čedalje bolj podobna zapikani pederski cestni verziji.

Škoda, sem mislil da bo to šlo bolj v vode Missy Giove...bolj u izi...važn, da se fura...stil.

Ajej Buschi, zdajle si pa stisnil en avtogol ... če so po tvoje cestaki geji (lepo prosim za korekten termin, ker imajo predraga kolesa za obične pederčine :)), khm, veš, tudi Missy Giove je as straight as a banana :)
Uporabniški avatar
LOV2XLR8
smooth cat
 
Prispevkov: 6210
Pridružen: 24 Jul 2004 00:57
Kraj: NowHere

Re: Spuljeni nipli

OdgovorNapisal/-a MiLi » 08 Sep 2020 19:38

on sam pedrov ne mara. z lezbam pomojem nima težav ;)
If you ain't Mountain Biker, you ain't shit!
Uporabniški avatar
MiLi
Razdrem vse!
 
Prispevkov: 3217
Pridružen: 15 Sep 2003 18:32

Re: Spuljeni nipli

OdgovorNapisal/-a Mojo Jojo » 08 Sep 2020 19:57

z lezbam je večji problem, ker nam odžirajo babe :mrgreen:

Si prav predstavljam Buschija, kako v vaški gostilni tele dni od 15 do 18ih vriska za 150 "pedri" :mrgreen:
haha pa brez zamere, itak smo zabredi v off, tko da tole je bolj poke kakšni zvezdici zaspanki od moderatorja.
Monkey Control
Uporabniški avatar
Mojo Jojo
član
 
Prispevkov: 4912
Pridružen: 31 Jul 2008 09:20
Kraj: bliz obvoznice

Re: Spuljeni nipli

OdgovorNapisal/-a PrimozR » 09 Sep 2020 11:50

Mojo Jojo napisal/-a:
Buschi napisal/-a:Nekaj ne razumem: ZAKAJ ŠPARATE NA MATERIALU PRI NAJBOLJ POMEMBNIH KOMPONENTAH KOLESA ?????????
Vsaj zame so najbolj pomembne zavore, takoj za njim koloseti !!!
In zato imam na AM trdaku DH peste in DH obroče.

Če imam sam 70 kg preveč, se pač ne bom sekiral, če ima koloset 500g več, kot bi po TIN-u mogel imeti !

TIN=Tabla Industrie Norm.


Shujšaj 70 kg in boš razumel.

Bo imel OK težo po BIN, to še ne pomeni, da bo na teži povprečnega kolesarja, ker ne vemo, kaj zanj pomeni 70 kg preveč. Povprečna teža kolesarja je pa kje, 70 do 80 kg?
PrimozR
član
 
Prispevkov: 6078
Pridružen: 22 Nov 2006 15:27
Kraj: Radovljica

Re: Spuljeni nipli

OdgovorNapisal/-a vr » 09 Sep 2020 13:21

rečemo 80kg povprečje, 15 standardni odklon pa roka?
Uporabniški avatar
vr
član
 
Prispevkov: 698
Pridružen: 01 Jun 2009 08:35

Re: Spuljeni nipli

OdgovorNapisal/-a cebe » 09 Sep 2020 13:43

Jaz bi rekel, da je nek normalen moški kolesar višina in 1 stran za kilažo z nekaj minusa na to... manjše rasti kot je, več bi moralo biti minusa tukaj oz. je ta številka zgornja meja kilaže. (to ne velja za ekstreme - pod 170 in nad 195 :D).
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 3524
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald

Re: Spuljeni nipli

OdgovorNapisal/-a Mojo Jojo » 09 Sep 2020 14:03

vr napisal/-a:rečemo 80kg povprečje, 15 standardni odklon pa roka?


dejmo rečt 20kg odklona, da sem lahk še jest v standardu :mrgreen:
Monkey Control
Uporabniški avatar
Mojo Jojo
član
 
Prispevkov: 4912
Pridružen: 31 Jul 2008 09:20
Kraj: bliz obvoznice

Re: Spuljeni nipli

OdgovorNapisal/-a vr » 09 Sep 2020 14:09

Mojo Jojo napisal/-a:
vr napisal/-a:rečemo 80kg povprečje, 15 standardni odklon pa roka?


dejmo rečt 20kg odklona, da sem lahk še jest v standardu :mrgreen:


Roka! :D
Uporabniški avatar
vr
član
 
Prispevkov: 698
Pridružen: 01 Jun 2009 08:35

Re: Spuljeni nipli

OdgovorNapisal/-a MAAC » 09 Sep 2020 15:00

:mrgreen:

Zdaj mi je jasno, zakaj moram kupovati nadstandardne felne :mrgreen: :mrgreen:
Ni nam lahko... je pa fajn!!!
Uporabniški avatar
MAAC
aufbix PR
 
Prispevkov: 6369
Pridružen: 19 Maj 2000 09:34
Kraj: Maribor

Re: Spuljeni nipli

OdgovorNapisal/-a MarE » 13 Sep 2020 17:38

Ajde, pederčine stare, da jaz zaključim to štorijo...

V glavnem tam pod pirinejskimi hribi je nekdo malo preveč zategnil niplne. Čudno mi je bilo že to, da niti ene šprikle ni bilo treba zategnit po dobrem letu. V glavnem, takole so zgledali
Slika
Slika

Zategnjeno toliko, da je ratal "sveder". Popustil je pa pametnejši (ne biciklist, ne šprikla, ne nipl, ampak feltna).
Uporabniški avatar
MarE
Obuti MarE
 
Prispevkov: 13808
Pridružen: 05 Jul 2000 11:32
Kraj: ... ..... ....- -- - -...

Re: Spuljeni nipli

OdgovorNapisal/-a Andraž » 13 Sep 2020 20:43

To da so nipli na konusu srebrni je čist normalno - sploh če sestaviš wheelset brez da namažeš ta del nipla....nekateri obroči, imajo pa tudi zelo ostre luknje....
Vidim pa da so kar "zviti" lahko je kot si napisal ali pa izrabljen ključ za niple oz. prevelika/neustrezna velikost.
Enduro boys crew.
Uporabniški avatar
Andraž
član
 
Prispevkov: 681
Pridružen: 10 Maj 2009 20:33

Re: Spuljeni nipli

OdgovorNapisal/-a whatever » 14 Sep 2020 16:25

Take zadeve se ponavadi reši z reklamacijo ;)
Uporabniški avatar
whatever
član
 
Prispevkov: 10883
Pridružen: 03 Sep 2005 23:36
Kraj: Ljubljana


Vrni se na Oprema



Kdo je na strani

Uporabniki, ki brskajo po tem forumu: Google [Bot]

cron