električno vs običajno gorsko kolo

Vprašanja, ocene in debate o opremi gorskih kolesarjev

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a Andraž » 06 Feb 2020 08:06

PrimozR napisal/-a:Pa ni edini slovenski e-bike pogon, to je menda tudi jasno. Me pa zanima, če se kje kuha že kak tretji, al bo ostalo pri dveh.

Enga ma Domel in pa Podkrižnik (mogoče sta ta dva povezana - nism čist zihr).
Enduro boys crew.
Uporabniški avatar
Andraž
član
 
Prispevkov: 634
Pridružen: 10 Maj 2009 20:33

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a Buschi » 06 Feb 2020 18:08

Surfac napisal/-a:Zanimiv tale novi Turbo Levo . Razvoj prinese svoje!


A se hecaš??????
35Nm navora in 320Wh baterija...za 16 jurjev?

Danes sem gledal tole(pa če ne bom menjal motorja, unga na bencin,se zna znajdit pr men):
100Nm navora in 900Wh baterija za 3.3 jurje.
http://www.olympiacicli.it/en/e-bike/full-suspended/ex900

Prvi komentar lastnika:
''sploh ni zanimiv met elektrobajka, zdej ko ga filam na dva dni !''
Planinec...Gorski kolesar...Enduro motorist!
Uporabniški avatar
Buschi
Vaški peciklmehanik
 
Prispevkov: 10943
Pridružen: 10 Dec 2002 14:11
Kraj: Dolina Bratov Šrot

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a problematiks » 06 Feb 2020 20:28

Ben ja, ce hocet vozit vlak (po tezi in dolzini, sploh zadnjega dela), je to verjetno se najboljsi priblizek :wink:

Marko
problematiks
KontraRevolucionar
 
Prispevkov: 5859
Pridružen: 23 Feb 2002 17:17

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a PrimozR » 06 Feb 2020 21:17

Andraž napisal/-a:
PrimozR napisal/-a:Pa ni edini slovenski e-bike pogon, to je menda tudi jasno. Me pa zanima, če se kje kuha že kak tretji, al bo ostalo pri dveh.

Enga ma Domel in pa Podkrižnik (mogoče sta ta dva povezana - nism čist zihr).

Domel je drugi, Podkrižnik je poddobavitelj Domela. Dobavlja 'getriebe' (kakor mi je znano) :)

Buschi napisal/-a:
Surfac napisal/-a:Zanimiv tale novi Turbo Levo . Razvoj prinese svoje!


A se hecaš??????
35Nm navora in 320Wh baterija...za 16 jurjev?

Danes sem gledal tole(pa če ne bom menjal motorja, unga na bencin,se zna znajdit pr men):
100Nm navora in 900Wh baterija za 3.3 jurje.
http://www.olympiacicli.it/en/e-bike/full-suspended/ex900

Prvi komentar lastnika:
''sploh ni zanimiv met elektrobajka, zdej ko ga filam na dva dni !''

Malo je drag ja. Lahko bi bil pa še lažji pa imel še manj moči, pa bi folk vseeno preživel.
PrimozR
član
 
Prispevkov: 5982
Pridružen: 22 Nov 2006 15:27
Kraj: Radovljica

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a Surfac » 07 Feb 2020 14:34

Meni je važno, da ponujajo proizvajalci različne modele z različnimi hodi, močmi motorjev in baterijami.
Potem pa lahko kupci izbiramo. Da grejo vsi na večjo moč (navor) in večje baterije ni smiselno.
Izbira se veča in to je dobro. Cene Specializeda Turbo Levo SL so visoke, začnejo pri 6000. Saj ni treba kupiti najdražjega modela...
Tudi navadni enduro S works je drag.
Gotovo se bo dobil čez nekaj časa kak popust... tako kot za navaden Turbo Levo...
Uporabniški avatar
Surfac
član
 
Prispevkov: 2104
Pridružen: 08 Jan 2004 17:48
Kraj: Ljubljana Vic

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a El Tomzo » 07 Feb 2020 23:17

Who is our average eMTBer?

Povprečna starost bralca: 48 let
Povprečna starost e-kolesa: 17 mesecev
Povprečna cena vašega e-kolesa: 4.461 EUR

https://ebike-mtb.com/en/results-reader-survey-2019/

Bolj kot je žito debelo, lažje se ga žanje ... :)
Nikoli nisem toliko hodil po hribih kot odkar sem pričel kolesarit.
Uporabniški avatar
El Tomzo
član
 
Prispevkov: 1408
Pridružen: 20 Avg 2005 12:29
Kraj: Emona-Savus fluvius

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a Buschi » 09 Feb 2020 09:56

problematiks napisal/-a:Ben ja, ce hocet vozit vlak (po tezi in dolzini, sploh zadnjega dela), je to verjetno se najboljsi priblizek


95% rajderjev tega nebi opazl...pa še toti zato, ker so tole prebral. Ta bajk je idealen približek tega, kar vozim sedaj: 19 kil in 2 kile težka zadnja pesta...
Planinec...Gorski kolesar...Enduro motorist!
Uporabniški avatar
Buschi
Vaški peciklmehanik
 
Prispevkov: 10943
Pridružen: 10 Dec 2002 14:11
Kraj: Dolina Bratov Šrot

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a Buschi » 09 Feb 2020 10:01

Ta saga z koti sedežne pa vilice pa dolžino chainstaya je enaka sagi kotov na smučeh: 99% skijarjev ni nikoli in nikoli ne bo opazl razlike a je robnik nabrušen na 89 al na 88 stopinj !
Planinec...Gorski kolesar...Enduro motorist!
Uporabniški avatar
Buschi
Vaški peciklmehanik
 
Prispevkov: 10943
Pridružen: 10 Dec 2002 14:11
Kraj: Dolina Bratov Šrot

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a PrimozR » 09 Feb 2020 11:03

Zato pa se zdaj vsi derejo, kako dobro plezajo bicikli s strmo podsedežno cevjo. Tudi uporabniki, ki po tvojih besedah tega ne bi smeli opaziti. Ker ne opazijo tega, kajne? Pa če je idealen približek temu, kar voziš sedaj, še ne pomeni nujno, da je to dobro.

Mimogrede, kaj je namen s konstnatnimi grožnjami, da boš kupil motor? Takšne poste videvam že par let, kar mi da misliti, da motorja še vedno nisi kupil?
PrimozR
član
 
Prispevkov: 5982
Pridružen: 22 Nov 2006 15:27
Kraj: Radovljica

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a Buschi » 09 Feb 2020 11:54

Am...kak motor? Ne razumem tvojega posta!
Motoriziran sem od 10 leta. Poleg raznih Naših, sem dolga leta vozil Aprilio 125 2T enduro, par let nazaj sem presedlal na 660 yamaho, ki je soft enduro.
Ker pa štoflc gume niso dobre za asfalt, si je treba omisliti še neki za na cesto.

In, kako vezo ma to sedaj z električno Olimpijo, ki jo mam nagledano?

P.S.: Primoz, ker se bliža pomlad in se sadijo vrtnine, povej, ča rabiš rižo za krompir sadit: ti jo naredim brezplačno, sam globino povej, 10, 20, 30 centi...da vem kulk gasa rabim dat!
Zadnjič spremenil Buschi, dne 09 Feb 2020 15:10, skupaj popravljeno 1 krat.
Planinec...Gorski kolesar...Enduro motorist!
Uporabniški avatar
Buschi
Vaški peciklmehanik
 
Prispevkov: 10943
Pridružen: 10 Dec 2002 14:11
Kraj: Dolina Bratov Šrot

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a cebe » 09 Feb 2020 13:29

Buschi, kot so ti napisali... Ce si zelis brzine po makedam cestah, pol je kolo s taksnimi lastnostmi super. Ko vidim, da se s podobnimi spuscajo tam dol, kjer jaz v slabi kondiciji gor gonim brez vecjih tezav, ves da je glavna lastnost moc motorja in baterije. Hkrati pa vem zakaj se tam vozjo... Za resne trejle zaradi svoje geometrije in lastnosti ni ravno primeren.
Je pa kolo za to, kar ti isces...
Zadnjič spremenil cebe, dne 09 Feb 2020 22:12, skupaj popravljeno 4 krat.
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 3457
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a Buschi » 09 Feb 2020 15:09

Cebe, sej poznaš moje trejle: mim mene u Bezovniku na Hom, pa od doma čez Matke do kapelce pa do Špajzerja pa pol pa unmu strmemu makedamu na Kal, pa odzad Gozdnika po tistem ravnem makedamu na Šmohor, pa po asfaltu na Golavo, pa tvoj domači trejl-po makedamu do Lojterce, pa mim do tiste kapelce v lipi in mim največje lipe dol nazaj do TTP,pa po asfaltu čez Malo reko gor in na Zajčo nazaj,...A je ta Olimpija OK za to, al ne.
Planinec...Gorski kolesar...Enduro motorist!
Uporabniški avatar
Buschi
Vaški peciklmehanik
 
Prispevkov: 10943
Pridružen: 10 Dec 2002 14:11
Kraj: Dolina Bratov Šrot

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a cebe » 09 Feb 2020 19:20

Za to je vsak bajk, ki prblizn ovinka, se ustavi in ima e pogon, ok... Ti sam glej za garancijo, rezervne dele, enostavno menjavo, moznost nadgradnje oz extenderja baterije, itd.
Verjetn ves, da je glavni faktor pri epogonih in baterijah teza uporabnika, ali?
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 3457
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a Buschi » 09 Feb 2020 21:38

Sej zato pa gledam največji navor in največjo baterijo.
Cebe, hvala za odgovor.
Planinec...Gorski kolesar...Enduro motorist!
Uporabniški avatar
Buschi
Vaški peciklmehanik
 
Prispevkov: 10943
Pridružen: 10 Dec 2002 14:11
Kraj: Dolina Bratov Šrot

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a teetee » 10 Feb 2020 18:22

Če rabiš največji navor kupi Rocky Mountain, pa še 48V sistem ima. (sicer je SL isto, ampak vseeno bolj švoh)
teetee
član
 
Prispevkov: 17
Pridružen: 13 Mar 2019 18:10

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a Badrej » 16 Feb 2020 08:35

plonx napisal/-a:Eno vprašanje za lastnike e-koles:
kakšno imate razmerje med vožnjami z e-kolesi in "navadnimi"?

malo me je strah, da če si nabavim e-kolo, se bo na "navadnem" začel nabirat prah :oops:



Strah je upravičen.
Pri meni je razmerje 100:0 (v %). :shock:
Je pa res oz. moram povedat, da sem brezmotorca prodal še preden sem dobil e-jota.
Badrej
član
 
Prispevkov: 479
Pridružen: 24 Maj 2001 05:08

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a MarE » 16 Feb 2020 15:51

Buschi, ce bos kaj po nasem pudgurju hodil, lahko prides probat 20kW, 120Nm navora in 2kWh baterijica.... Ce das gas in zadnjo gumo v luft ima 0-120km/h manj ko sekundo :)
Uporabniški avatar
MarE
Obuti MarE
 
Prispevkov: 13790
Pridružen: 05 Jul 2000 11:32
Kraj: ... ..... ....- -- - -...

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a neicheq » 17 Feb 2020 22:39

PrimozR napisal/-a:
Andraž napisal/-a:
PrimozR napisal/-a:Pa ni edini slovenski e-bike pogon, to je menda tudi jasno. Me pa zanima, če se kje kuha že kak tretji, al bo ostalo pri dveh.

Enga ma Domel in pa Podkrižnik (mogoče sta ta dva povezana - nism čist zihr).

Domel je drugi, Podkrižnik je poddobavitelj Domela. Dobavlja 'getriebe' (kakor mi je znano) :)

Podkrižnik je pod lastno znamko v tujini razvil popolnoma nov motor lani, ki je #1 ali pa zelo blizu temu. 120Nm, manjša poraba baterije in nižja teža od celotne konkurence. Letos pride v prve bajke.
Everything that has a beginning has an end.
neicheq
član
 
Prispevkov: 56
Pridružen: 27 Mar 2010 09:17
Kraj: Braslovče

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a PrimozR » 18 Feb 2020 06:47

Urlpls.
PrimozR
član
 
Prispevkov: 5982
Pridružen: 22 Nov 2006 15:27
Kraj: Radovljica

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a teetee » 18 Feb 2020 07:12

neicheq napisal/-a:
PrimozR napisal/-a:
Andraž napisal/-a:
PrimozR napisal/-a:Pa ni edini slovenski e-bike pogon, to je menda tudi jasno. Me pa zanima, če se kje kuha že kak tretji, al bo ostalo pri dveh.

Enga ma Domel in pa Podkrižnik (mogoče sta ta dva povezana - nism čist zihr).

Domel je drugi, Podkrižnik je poddobavitelj Domela. Dobavlja 'getriebe' (kakor mi je znano) :)

Podkrižnik je pod lastno znamko v tujini razvil popolnoma nov motor lani, ki je #1 ali pa zelo blizu temu. 120Nm, manjša poraba baterije in nižja teža od celotne konkurence. Letos pride v prve bajke.


In katera znamka je to? :)
teetee
član
 
Prispevkov: 17
Pridružen: 13 Mar 2019 18:10

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a Buschi » 18 Feb 2020 20:25

Planinec...Gorski kolesar...Enduro motorist!
Uporabniški avatar
Buschi
Vaški peciklmehanik
 
Prispevkov: 10943
Pridružen: 10 Dec 2002 14:11
Kraj: Dolina Bratov Šrot

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a cebe » 18 Feb 2020 23:46

Buschi, zakaj hoces motor z izgledom kolesa, ki na koncu ni ne tic ne mis?!
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 3457
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a PrimozR » 19 Feb 2020 06:25

Pa saj je jasno, da hoče motor... No, še enega al kako že.
PrimozR
član
 
Prispevkov: 5982
Pridružen: 22 Nov 2006 15:27
Kraj: Radovljica

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a Buschi » 19 Feb 2020 17:00

cebe napisal/-a:Buschi, zakaj hoces motor z izgledom kolesa, ki na koncu ni ne tic ne mis?!

Je nekaj. Tem zadevam se reče kolo s pomožnim motorjem. Kot npr:
Slika

ali

Slika
Planinec...Gorski kolesar...Enduro motorist!
Uporabniški avatar
Buschi
Vaški peciklmehanik
 
Prispevkov: 10943
Pridružen: 10 Dec 2002 14:11
Kraj: Dolina Bratov Šrot

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a PJ » 20 Feb 2020 08:12

No se malo pa bomo koncno prisli do tega, da je emtb tocno to kar je bil pony express 30 let nazaj, samo da malo manj ropota ;)
Uporabniški avatar
PJ
član
 
Prispevkov: 2448
Pridružen: 07 Nov 2003 13:10
Kraj: A little bit here, a little bit there

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a cebe » 20 Feb 2020 08:57

Buschi, pol pa ne kompliciraj in kupuj novodobnega kolesa z motorjem, ampak enega od teh prdecev nabavi, pa ti se precej ostane, tud ce si das se za kaksnih 10 let bencina na stran.
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 3457
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a Buschi » 20 Feb 2020 19:00

PJ napisal/-a:No se malo pa bomo koncno prisli do tega, da je emtb tocno to kar je bil pony express 30 let nazaj, samo da malo manj ropota ;)


Aleleuja. Seveda: kolo, ki ima pedala IN motor (otovega ali električnega) je KOLO S POMOŽNIM MOTORJEM. Država nam je šla samo toliko na roko, da je rekla, ajd 250W in do 25km/h ni treba registrirat.
Planinec...Gorski kolesar...Enduro motorist!
Uporabniški avatar
Buschi
Vaški peciklmehanik
 
Prispevkov: 10943
Pridružen: 10 Dec 2002 14:11
Kraj: Dolina Bratov Šrot

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a Buschi » 20 Feb 2020 19:01

Cebe, kot zaveden in kleni Slovenec seveda imam doma Rogovega Pony Expresa.
Planinec...Gorski kolesar...Enduro motorist!
Uporabniški avatar
Buschi
Vaški peciklmehanik
 
Prispevkov: 10943
Pridružen: 10 Dec 2002 14:11
Kraj: Dolina Bratov Šrot

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a cebe » 21 Feb 2020 10:18

Ee, pol pa nabavi kolo, ne paneke mesance. ;)
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 3457
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a Surfac » 25 Feb 2020 10:49

Pred leti smo na skupnih turah šteli polnovzmetence in razpravljali o njihovih slabostih in prednostih - recimo a se da sploh poganjat, ker se tako majejo...

Zdaj štejemo električna kolesa.... :D
Uporabniški avatar
Surfac
član
 
Prispevkov: 2104
Pridružen: 08 Jan 2004 17:48
Kraj: Ljubljana Vic

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a PJ » 25 Feb 2020 11:53

V tujini jaz stejem navadna kolesa... je lazje in manj za stet ;)
Uporabniški avatar
PJ
član
 
Prispevkov: 2448
Pridružen: 07 Nov 2003 13:10
Kraj: A little bit here, a little bit there

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a gozdni82 » 07 Mar 2020 19:43

Vozim bergamont e trailster elite 2019 kolo. Glede kolesa lahko recem da je cista zmaga. Omogoca mi da sem na vzponih 3-4 hitrejsi se pravi npr. vzpon iz vipavske doline do vrha nanosa opravim v eni uri(vecimoma eco nacin voznje).Baterije mi ostane se priblizno 50 procentov kar je dober rezultat (shimano steeps 8000 sistem).Kljub samo 145 mm zadnjega hoda se cuti kot da je hoda precej vec -res lepo deluje.Zaradi teze sem bil v dvomih glede tehnicnih spustov ampak ze po nekaj turah vidim da to ni noben problem. Sam e kolo uporabljam bolj za dolge ture ker sem casovno omejen za lokalne krajse vozim obicajno gorsko kolo.
gozdni82
član
 
Prispevkov: 18
Pridružen: 08 Sep 2019 11:03

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a cebe » 23 Mar 2020 23:35

...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 3457
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a etcho » 24 Mar 2020 09:33

Huda reč, verjetno se tudi tako pelje, če je imel Gracia prste vmes pri razvoju. Cena? Mogoče ni pretirana za takšen rang. Prodaja? Ob napačnem času so prišli ven, coronavirus v Španiji premočno hara. Upajmo, da kot firma preživijo, nekako v tej smeri bodo šli top modeli e-mtb.
Uporabniški avatar
etcho
član
 
Prispevkov: 148
Pridružen: 30 Okt 2010 19:00
Kraj: obala

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a cebe » 24 Mar 2020 11:37

Nisem ravno spremljal, ampak kolikor gledam, je to predvsem Cedricova znamka - no, verjetno financni, PR, marketing, itd. del.
Financ mu ne manjka ravno...

Drugace je pa najvecja uganka baterija - motor - softwear, kjer imajo obsotjeci ponudniki najvec tezav. Ce so to postimal, v kombinaciji s tezo, ceno,...
No, leta nazaj sem govoril, da bo ebike zanimiv za resno furanje, ko bo enkrat pod 18kg in ne na racun podhranjenosti kompinent.
Se blizajo temu...
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 3457
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a Ricky82 » 24 Mar 2020 21:08

Exclusive Pre-sales price je 7,5k €
Ricky82
član
 
Prispevkov: 65
Pridružen: 18 Avg 2018 05:52

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a cebe » 24 Mar 2020 21:21

Edin bajk s tako mocjo in kapaciteto baterije na taki tezi je trenutno Levo SL SWorks, ki je 12k€...
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 3457
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a mrd » 25 Mar 2020 15:49

A dej dej... sploh ne bo držalo...
Lapierre eZesty, Nox Cycles Helium AM sicer iba na Fazui, potem imaš še na istem motorju nekaj mtbjev...
Potem naj bi bilo vsak čas zunaj še par modelov na Mahle pogonu...
Uporabniški avatar
mrd
član
 
Prispevkov: 1609
Pridružen: 23 Maj 2010 14:33
Kraj: Notranjsko-kraška regija

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a cebe » 25 Mar 2020 16:09

Zsety bi naj imel precej manjsi doseg in/ali manjso moc... Ostalo ne poznam. Se ne zanimam ravno. Prva stvar pri ebike-u pogledam tezo v povezavi z baterijo/motorjem, nato geo. Ce to ne stima, niti ne gledam naprej...
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 3457
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a mrd » 25 Mar 2020 21:22

1000 do 1500 višincev na manj kot 18kg eZestyju ne bi ravno imenoval majhen doseg.
Ja, seveda je majhen v primerjavi s Specovimi Turbo motorji, Shimano, Bosch, Brose, Bafang in ostalimi 500, 600 in 700+ baterijami in 80, 90, 100 in celo 120Nm motorji. Wtf 100 in 120Nm??
Ravno v tem je fora, ravno zato se veliki spuščajo v ta razred ker veliko nas = mtb kupec, ne želimo eMotokrose ampak eMtb...
In tudi Forestal, ko smo že pri njem ima enak koncepr: 60Nm, manjše baterije (ok imajo več opcij).
Uporabniški avatar
mrd
član
 
Prispevkov: 1609
Pridružen: 23 Maj 2010 14:33
Kraj: Notranjsko-kraška regija

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a cebe » 25 Mar 2020 22:10

Aja, ma tolk Zesty, ce ga teras in se svercas na pogon? Nism vedu...
Al je tolk, ce se gres ti gonit in uporabljas vecinoma tam, kjer malo bolj rabis?
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 3457
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a mrd » 25 Mar 2020 23:37

Bolj tadrugo oz. nekje vmes... bolj tako kot je vse skupaj sprva zamišljeno "assisted" in ne "Tim Gajser mode ON" ;)
EDIT: Ker vsi proizvajalci podajajo svoje podatke me.je zanimalo dobit kje teste in realno primerjavo med švohotno Fazuo in mogočnim 80+ Nm in 500+kWh baterijo.
Evo, Švaboti dajo na max power in vozijo.dokler se ne ustavi: https://www.emtb-news.de/news/
Kot sem sumil so cifre za max km in višince pri prav vseh bistveno nižje kot proizvajalci navajajo. Še zmeraj več kot dovolj za moj dupli korg po šihtu kar je vse kar me zanima oz. bi bil razlog za nakup ob tem, da ne bi rad 20+ kilsko kravo fural.
Uporabniški avatar
mrd
član
 
Prispevkov: 1609
Pridružen: 23 Maj 2010 14:33
Kraj: Notranjsko-kraška regija

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a cebe » 26 Mar 2020 22:20

Zadnjic sem sel za test z 21kg (komplet s pedala, garmin, itd.) E7000 (60Nm in 504Wh) fullyem od bajte za max 1h, kolk lahk sfuram, da uzivam gor in dol... (ne moj, na servisu, lastnik pa je izrazil zeljo, da ga naj malo pretestiram :D).

V tocno 55min (izpred garaze nazaj do garaze) sem naredil 11,1km in 870vm vzpona.
Od tega je bilo cca 700m "ravne" ceste (asfalt cca 300m in 400m makedam), vse skupaj z makedamskim vzponom pa cca 3-3,5km ceste (cca 300vm vzpona), ostalo vse po pespoteh/vlakah gor in dol.
Povprecni naklon vzponov je bil okoli 13%, kot receno vecina vseeno po pespoteh in vlakah.
Uporabljal sem ogromno Boost opcije, ostalo Trail, nic Eco.
Za teh skoraj 900vm po precej vlaznem terenu polnem listja (veliko zdrsevanja), kar ni bilo po makedamu, sem porabil med 40 in 50% baterije.
Iz tega sklepam, da bi na enak nacin slo recimo pol-pol Trail-Boost okoli 1500vm po ne ravno najlazjem terenu...

Glede na teoreticno dostopne podatke, bi rekel, da gre po enakem terenu z novim Levo SLom brez extenderja nardit tudi 1500vm po tezkem terenu. Sklepam.
Kaj vec bom povedal, ko ga dobim na probo. :D

Edit: na Creo SL brez extenderja sem en dan naredil dobrih 100km, sicer samo neki 500-600vm (pac Nizozemska), ampak v brutalnih pogojih (imel sem omrzlino enega palca na nogi) in v tipicno mocnem vetru (ponekod z max pomocjo po ravnem ni slo 20kmh :D).
Od tega sem cca 10km tiscal 100kg kolega, ki je ostal brez baterije (vmes v edini vzpon, daljsi od 30vm na celi furi - cca 150vm) komplet na Turbo opciji, po prihodu v hotel pa sam odpeljal se slabih 15km mtb trejla komplet na Turbo opciji.
Ostalo mi je se cca 2km dosega.
Realno mislim, da bi slo nardit 1500vm vzpona po terenu, po cestah sigurno.
Ampak kot pravim, pocakajmo, da ga probam. :D
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 3457
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a gozdni82 » 01 Jun 2020 20:21

Če koga zanima domet e kolesa(Bergamont e trailster) - zadnjič naredil turo Cerklje na Gorenjskem-Zvoh cca 1600 višincev, plus še ena tura popoldne v istem dnevu z cca 200 višinci.Vse skupaj 1800 višincev, baterija čisto prazna.Kolo težko 26 kg, kolesar 92 kg, Shimano steeps E8000 motor ter baterija 504 Wh. Voženo večinoma v ECO mode. Časovno 1.5 ure za vzpon na Zvoh.
gozdni82
član
 
Prispevkov: 18
Pridružen: 08 Sep 2019 11:03

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a neicheq » 02 Jun 2020 08:12

Na Shimano E8000 s 504Wh baterijo in fullyju Ghost SL AMR X 22.9KG sem šel furo prejšnjič, 1800m višinske in 55km razdalje, 3h in pol vožnje, pa mi je ostalo 30%. Večinoma vozim ECO na 25%, vse težje poti gor pa Trail. Do nekje 2500m višinske in 60km spravim ven. Če delim pa skupnih 3000km in cikle baterij, pridem pa nekje 70km na baterijo.
Everything that has a beginning has an end.
neicheq
član
 
Prispevkov: 56
Pridružen: 27 Mar 2010 09:17
Kraj: Braslovče

Prejšnja

Vrni se na Oprema



Kdo je na strani

Uporabniki, ki brskajo po tem forumu: 0 registriranih uporabnikov

cron