električno vs običajno gorsko kolo

Vprašanja, ocene in debate o opremi gorskih kolesarjev

Re: električno vs običajo gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a Lojzepopndekl » 07 Sep 2017 15:43

Tipičen primer članka kako z "interpretacijo" statistike priti do "zanimive" novinarske zgodbice kako da so sedaj e-kolesa kriva za pokol med starejšimi.

Po starostnih skupinah je največ smrtnih žrtev vsega cestnega prometa v starosti t.i. "tretjega življenjskega obdobja" Tako je pri nas lani po številu smrtni žrtev vodila skupina med 55 in 64 letom starosti, sledila pa jim skupina nad 64 let. Normalno je potem enaka statistika tudi pri e-kolesih.
Sej ni treba da j' mau, glavn da j' dobr!
Uporabniški avatar
Lojzepopndekl
član
 
Prispevkov: 547
Pridružen: 21 Okt 2007 18:40
Kraj: Mjaw York

Re: električno vs običajo gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a El Tomzo » 08 Sep 2017 18:09

Če bi le imeli na Tabli kakšnega profesorja statistike ... :wink:
Nikoli nisem toliko hodil po hribih kot odkar sem pričel kolesarit.
Uporabniški avatar
El Tomzo
član
 
Prispevkov: 1372
Pridružen: 20 Avg 2005 12:29
Kraj: Emona-Savus fluvius

Re: električno vs običajo gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a PrimozR » 08 Sep 2017 19:13

Pa saj včasih je še postal, kajne? No, je pa res, da se potikam le v podforumu Oprema :)
PrimozR
član
 
Prispevkov: 5819
Pridružen: 22 Nov 2006 15:27
Kraj: Radovljica

Re: električno vs običajo gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a diver » 09 Sep 2017 08:45

Kako že pravijo, statistika je kot bikini, veliko odkriva, najvažnejše pa ostane skrito!
Uporabniški avatar
diver
član
 
Prispevkov: 105
Pridružen: 24 Avg 2008 18:49
Kraj: Ljubljana

Re: električno vs običajo gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a Buschi » 09 Sep 2017 09:59

Na članek bom dopisal samo tole:
glede na to, da dnevno naredim 100+ km po naših savinjskih stranskih cestah, in kaj vse tam doživim, me sploh čudi, da so vozniki nad 60 sploh še živi.
Pa naj bo to kolo, moped ali avto !
Planinec...Gorski kolesar...Enduro motorist!
Uporabniški avatar
Buschi
Vaški peciklmehanik
 
Prispevkov: 10827
Pridružen: 10 Dec 2002 14:11
Kraj: Dolina Bratov Šrot

Re: električno vs običajo gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a El Tomzo » 10 Sep 2017 08:04

Imajo dobre reflekse in šesti čut ter se ti pravočasno umaknejo? :wink:
Nikoli nisem toliko hodil po hribih kot odkar sem pričel kolesarit.
Uporabniški avatar
El Tomzo
član
 
Prispevkov: 1372
Pridružen: 20 Avg 2005 12:29
Kraj: Emona-Savus fluvius

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a etcho » 17 Sep 2017 11:59

Letošnje poletje je bilo na obali opaziti ogromno število e-mtbjev, praktično vsi so bili tujci. Sicer so večina HT, nekaj je bilo tudi fullyjev, vsi pa se vozakajo po asfaltu/makadamu. Da bi koga videval po okoliških singlicah - ne. Prevladuje znamka hibike.
Uporabniški avatar
etcho
član
 
Prispevkov: 137
Pridružen: 30 Okt 2010 19:00
Kraj: obala

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a zokinjo » 18 Sep 2017 10:52

Dobro opažanje... :)
Toliko, kolikor sem jih jaz letos videl na obali, jih tudi še ni bilo... krat 10...
:)
moj arsenal: http://www.simonpuklphoto.com/specs
Vse prodam
Uporabniški avatar
zokinjo
član
 
Prispevkov: 1168
Pridružen: 30 Jul 2006 18:07
Kraj: Bled

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a El Tomzo » 20 Sep 2017 19:03

Koliko pa jih bo na jesenski turci na Dom pod Storžičem? :wink:

1100 višincev - tole bo treba dodatno baterijo v ruzak dat... :)
https://ktk.pzs.si/novice.php?pid=12033
Nikoli nisem toliko hodil po hribih kot odkar sem pričel kolesarit.
Uporabniški avatar
El Tomzo
član
 
Prispevkov: 1372
Pridružen: 20 Avg 2005 12:29
Kraj: Emona-Savus fluvius

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a zokinjo » 20 Sep 2017 19:07

Ne skrbi.. ;)
Jaz sem naredil 1950 višincev pa je bilo še nekaj đusa not... ;)
LPZ
moj arsenal: http://www.simonpuklphoto.com/specs
Vse prodam
Uporabniški avatar
zokinjo
član
 
Prispevkov: 1168
Pridružen: 30 Jul 2006 18:07
Kraj: Bled

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a El Tomzo » 20 Sep 2017 22:14

Bo treba začet v kazino (ali borzo) hodit in kakšega jackpota zadet ...
Al pa na kondiciji delat.
Nikoli nisem toliko hodil po hribih kot odkar sem pričel kolesarit.
Uporabniški avatar
El Tomzo
član
 
Prispevkov: 1372
Pridružen: 20 Avg 2005 12:29
Kraj: Emona-Savus fluvius

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a DarkOH » 21 Sep 2017 14:00

Sem probal letos poleti Moondraker-ja. ~1000 višincev. Porabil 2/3 đusa.
Zaradi trenutnih zmožnosti* je to ~3x več, kot bi zmogel brez pomoči.
Užitek je bil 100%, ker sem užival pri zadevi, ki mi je bila vedno všeč, vendar sem mislil, da se je ne bom uspel nikoli več udejstvovati. Dobro sem vložil čas, ker drugače bi se samo motovil okoli bajte in bi zganjal tečnobo. Fajn sem tudi prešvical, ves čas sem imel na najnižji stopnji in sem vseeno imel polno kapo poganjanja.
Skratka, užitek podoben kot si predstavljam, da ga ima - če se pohujšljivo izrazim - 70 letnik na viagri v bordelu.

Tole razlagat "klasikom" (ja, tudi to se je zgodilo, da mtb postaja klasika), je BV, kar je pokazala že predhodna debata. Predlagam, da se v izogib trenjem odpre nova tabla za "drugače, e-mtb misleče", kjer bodo le ti lahko brez slabe vesti delili svoja mnenja in izkušnje o e-kolesih in še posebej o e-mtb kolesih, kot jo lahko tukaj o "navadnih" mtb-jih. Nekaj podobnega so že naredili lahi: http://www.emtb-mag.com

BTW, moj zaprašeni mtb se že elektrificira.

Aja, pa še to: tisti, ki ne zmore z navadnim mtb priti dol po singlci, tu z e-mtb ne zmore....
Brez trenja ni življenja!

|^^^^^^^^^^^^^^^^^^\ ___
|--------DarkOH--------| '| :D \,___
|_...._....__________|_|____|---|)
** :D * :D ******* :D :D********** :D

Prodam!
Uporabniški avatar
DarkOH
član
 
Prispevkov: 848
Pridružen: 03 Sep 2002 06:13
Kraj: LJ - NG

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a trunto » 22 Sep 2017 15:12

DarkOH napisal/-a:Sem probal letos poleti Moondraker-ja. ~1000 višincev. Porabil 2/3 đusa.
Zaradi trenutnih zmožnosti* je to ~3x več, kot bi zmogel brez pomoči.
Užitek je bil 100%, ker sem užival pri zadevi, ki mi je bila vedno všeč, vendar sem mislil, da se je ne bom uspel nikoli več udejstvovati. Dobro sem vložil čas, ker drugače bi se samo motovil okoli bajte in bi zganjal tečnobo. Fajn sem tudi prešvical, ves čas sem imel na najnižji stopnji in sem vseeno imel polno kapo poganjanja.
Skratka, užitek podoben kot si predstavljam, da ga ima - če se pohujšljivo izrazim - 70 letnik na viagri v bordelu.

Tole razlagat "klasikom" (ja, tudi to se je zgodilo, da mtb postaja klasika), je BV, kar je pokazala že predhodna debata. Predlagam, da se v izogib trenjem odpre nova tabla za "drugače, e-mtb misleče", kjer bodo le ti lahko brez slabe vesti delili svoja mnenja in izkušnje o e-kolesih in še posebej o e-mtb kolesih, kot jo lahko tukaj o "navadnih" mtb-jih. Nekaj podobnega so že naredili lahi: http://www.emtb-mag.com

BTW, moj zaprašeni mtb se že elektrificira.

Aja, pa še to: tisti, ki ne zmore z navadnim mtb priti dol po singlci, tu z e-mtb ne zmore....


Tako se govori.
Uporabniški avatar
trunto
član
 
Prispevkov: 139
Pridružen: 14 Jun 2016 19:59

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a Lojzepopndekl » 23 Sep 2017 14:45

Debata o e-kolesih me malenkost spominja na debato ob prihodu 29", ko je na tabli večina znalcev govorila o brezvezni novotariji.

V MTB je elektrika približno taka novost kot je bila carryphone pred četrt stoletja. Še vedno se najdejo ljudje, ki iz takšnih ali drugačnih razlogov nočejo uporabljati mobilnikov. Prav tako se bodo v neki bodočnosti še vedno našli ljudje, ki bodo MTB gonili samo na noge.
Sej ni treba da j' mau, glavn da j' dobr!
Uporabniški avatar
Lojzepopndekl
član
 
Prispevkov: 547
Pridružen: 21 Okt 2007 18:40
Kraj: Mjaw York

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a MiLi » 23 Sep 2017 19:35

Lojzepopndekl napisal/-a:Prav tako se bodo v neki bodočnosti še vedno našli ljudje, ki bodo MTB gonili samo na noge.


in prav je tako!
If you ain't Mountain Biker, you ain't shit!
Uporabniški avatar
MiLi
Razdrem vse!
 
Prispevkov: 3166
Pridružen: 15 Sep 2003 18:32

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a PrimozR » 24 Sep 2017 21:51

Ne vidim nobenega razloga, da bi e-MTB-ji kdaj popolnoma nadomestili MTB-je. Niti enega.
PrimozR
član
 
Prispevkov: 5819
Pridružen: 22 Nov 2006 15:27
Kraj: Radovljica

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a DarkOH » 25 Sep 2017 07:10

Ni bilo "niti enkrat" omenjeno o "popolnoma".
Noben "mtb-klasik" ni treba, da je fouš "električarju", kvečjemu obratno.
Pravim samo, da so tovrstne debate nesmiselne. Kar je je - tukaj je.

Zakonsko je točno definirano, kaj se smatra kot kolo in kaj ostalo, zato tukaj ni dileme. Definicija, ki je bila že citirana, je precej dobra: e-kolo spada pod kolesa, če je pedelec, 250 W in 25 km/h max ...
Če pa pogledamo podrobneje kolesa in e-kolesa, potem pa ni nobene potrebe po pljuvanju čez ene ali druge.
E-kolo je novost, ki gre marsikomu v nos. Ampak tukaj je, tako kot so včasih bili novost rolerji, rolke, mtb kolesa in ostale izpeljanke. Sedaj so se pojavili še e-mtb-ji, kar je samo še ena izpeljanka.

Moderatorju/administratorju ponovno predlagam, da sprejme nova dejstva in če hoče ohraniti aktualnost table, čim prej naredi nov podrazdelek table za e-mtb kolesa, kot so naredili lahi. Konec koncev gre še vedno za zelo sorodno vsebino.
Pač, vsako tele ima svoje veselje.
Brez trenja ni življenja!

|^^^^^^^^^^^^^^^^^^\ ___
|--------DarkOH--------| '| :D \,___
|_...._....__________|_|____|---|)
** :D * :D ******* :D :D********** :D

Prodam!
Uporabniški avatar
DarkOH
član
 
Prispevkov: 848
Pridružen: 03 Sep 2002 06:13
Kraj: LJ - NG

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a PrimozR » 25 Sep 2017 16:58

Lojzepopndekl napisal/-a:Prav tako se bodo v neki bodočnosti še vedno našli ljudje, ki bodo MTB gonili samo na noge.

Ciljal sem na tale stavek. Napisan je, kot da je nekdo mislil, da bodo e-MTB-ji prevladali, ampak se mu je razložilo, da temu ne bo tako. Moj odgovor je bil pa mišljen v smislu, da po mojem ni razloga, da bi to sploh kdo mislil, sem mnenja, da e-MTB ne bo nikdar resno konkuriral MTB-ju kot alternativna izbira za nekoga, ki kupuje MTB, temveč je to povsem vzporedna zadeva, ki cilja na svoj trg. Ki je, po mojem mnenju, čeprav hitro rastoč, vseeno nišen. Še bolj kot MTB sam.

Nekako tako, kot je pri specjalkah in ciklokros oz. zdaj morda gravel kolesih - zadnje čase so slednja v porastu, ker odprejo več možnosti, nekoliko se je spremenila tudi tehnika, občutek imam, da je na trgu več modelov, ampak vseeno klasične specjalke prevladajo, ker CX/gravel področje streže drugi skupini kupcev.
PrimozR
član
 
Prispevkov: 5819
Pridružen: 22 Nov 2006 15:27
Kraj: Radovljica

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a DarkOH » 26 Sep 2017 06:53

Točno tako. Ponudba in povpraševanje - skratka trg se zaradi nastopa novih tehnologij drobi in širi, kjer lahko vsaka stranka bolj natančno zadovolji svoje ne nujno primarne potrebe. Zato ni nobenega razloga, da se ustvarja neko trenje med posameznimi vejami, ker za to ni nobenega razloga. Pač, vsak ima svoje veselje. Pustimo mu ga in uživajmo v svojem.
over & out
Brez trenja ni življenja!

|^^^^^^^^^^^^^^^^^^\ ___
|--------DarkOH--------| '| :D \,___
|_...._....__________|_|____|---|)
** :D * :D ******* :D :D********** :D

Prodam!
Uporabniški avatar
DarkOH
član
 
Prispevkov: 848
Pridružen: 03 Sep 2002 06:13
Kraj: LJ - NG

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a PJ » 26 Sep 2017 10:12

DarkOH napisal/-a:Pač, vsak ima svoje veselje. Pustimo mu ga in uživajmo v svojem.

Sicer se strinjam, samo ne vem zakaj potem toliko zagovornikov emtb totalno nasprotuje enduro/mx motorjem v naravi. Ja ja vem to je nekaj cisto drugega, ampak vseeno gre pod "vsak ima svoje veselje, pustimo mu ga in uzivajmo v svojem". ;)
Uporabniški avatar
PJ
član
 
Prispevkov: 2412
Pridružen: 07 Nov 2003 13:10
Kraj: A little bit here, a little bit there

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a DarkOH » 26 Sep 2017 11:26

Zgoraj sem omenil definicijo e-kolesa, ki je v bistvu še vedno kolo, zato se tudi njihovi uporabniki še vedno imajo v osnovi za kolesarje in ne za motoriste... najbrž...
Brez trenja ni življenja!

|^^^^^^^^^^^^^^^^^^\ ___
|--------DarkOH--------| '| :D \,___
|_...._....__________|_|____|---|)
** :D * :D ******* :D :D********** :D

Prodam!
Uporabniški avatar
DarkOH
član
 
Prispevkov: 848
Pridružen: 03 Sep 2002 06:13
Kraj: LJ - NG

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a jijetelu » 26 Sep 2017 12:04

"A motorcycle often called a bike, motorbike, or cycle is a two-or three-wheeled motor vehicle." :roll: :roll:

sicer pa, sej avto na električni motor ala Tesla ubistvu tudi ni avto, ampak samo malo večja verzija "avtomobilčkov na daljinsko", ne vem zakaj se z njim ne smem voziti po igrišču ?

in smo pri trivijalni omejitvi 25kmh, ki jo trenutno zakonodaja smatra kot definicijo ločitve med kolesom in "motorjem" ... glede na določena zgodovinska dejstva je prvi motor imel maks. hitrost 14kmh, pa nisem še zasledil, da se zaradi novih zakonskih dikcij popravlja zgodovino ?!
https://en.wikipedia.org/wiki/Michaux-P ... velocipede
jijetelu
član
 
Prispevkov: 28
Pridružen: 16 Mar 2016 12:02

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a PrimozR » 26 Sep 2017 19:41

električni bicikli so pedeleci in ne smejo imeti gasa. Pozabi zdaj na 250 W in 25 km/h omejitev (ki samo pomeni, da se prekine električna pomoč, če si dovolj junca boš poganjal tudi hitreje). Bistvo e-bajka je, da ti pomaga samo takrat, ko goniš. That's it.

Marsikateri kit oz. nadgradnja s par kW moči to recimo ni.
PrimozR
član
 
Prispevkov: 5819
Pridružen: 22 Nov 2006 15:27
Kraj: Radovljica

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a jijetelu » 26 Sep 2017 21:28

PrimozR napisal/-a:električni bicikli so pedeleci in ne smejo imeti gasa. Pozabi zdaj na 250 W in 25 km/h omejitev (ki samo pomeni, da se prekine električna pomoč, če si dovolj junca boš poganjal tudi hitreje). Bistvo e-bajka je, da ti pomaga samo takrat, ko goniš. That's it.

Marsikateri kit oz. nadgradnja s par kW moči to recimo ni.


"A maximum torque of up to 75 Nm strenghtens the motor and the rider's personal contribution between 120% and 300%.
Depending on the pedal pressure the progressive motor support adjusts automatically to the individual's riding characteristics. Without shifting gears the engine supports even slight pedal revolutions constantly with ideal performance."

to je malenkost več napora kot držat nogo oz. roko na gasu :roll: :roll:
jijetelu
član
 
Prispevkov: 28
Pridružen: 16 Mar 2016 12:02

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a zokinjo » 03 Okt 2017 09:41

Še enkrat za vse, ki niste probali pedelca:

V nedeljo, samo za primer, sem šel odpelat eno "Zgoško", ki je moj referenčen trejl. Odvozil sem ga že več kot 100krat in to s spusti po vseh možnih smereh.
Še sam sem vsakič na novo presenečen, ko se pripeljem z elektrotom domov in čutim vse mišice skoraj popolnoma isto, kot če grem na turo brez supporta.
Po analizi zadnje ture, sem s primerjavo ugotovil naslednje:

- 23km, 750 višincev, poraba 500Wh baterije 33%
- čas ture: E; 1h10' vs brez; 2h15'
- porabljene kalorije: E; 1100kcal vs brez; 1600kcal
- srčni utrip max: E; 175 vs brez; 190
- srčni utrip povprečje: E; 130 vs brez; 148

Dokaj enako porabo kalorij (v sorazmerju s časom), si razlagam predvsem s tem, da sem e-bajk gonil praktično na isto moč in pa z več adrenalina tudi navzgor ter, z uporabljanjem več porabljene moči, ki jo porabiš pri kontroli zaradi teže bajka, ko ga teraš navzdol... Mogoče se motim ampak sedaj pa že dobro občutim vse razlike. Predvsem pri zaviranju, si želim plus gume vsakič, ko je bolj strmo in spolzko...

Torej, te beabve izjave, kako je e-bajk enako mopedu pač nikakor ne držijo.
moj arsenal: http://www.simonpuklphoto.com/specs
Vse prodam
Uporabniški avatar
zokinjo
član
 
Prispevkov: 1168
Pridružen: 30 Jul 2006 18:07
Kraj: Bled

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a ZigaK » 03 Okt 2017 10:39

Torej, te izjave, kako je e-bajk enako bajku pač nikakor ne držijo.
:wink:
I would be able to pick off any of them. All of them. No problem.
Uporabniški avatar
ZigaK
15° čeh
 
Prispevkov: 1688
Pridružen: 18 Okt 2006 09:17
Kraj: KrG - Litija

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a koko82 » 03 Okt 2017 11:03

Ena zanimiva zadeva iz andreanija, kjer elektronika prilagaja moč glede na srčni utrip.
https://www.youtube.com/watch?v=PquvkIH ... mpaign=419
Uporabniški avatar
koko82
član
 
Prispevkov: 2687
Pridružen: 16 Feb 2005 18:06
Kraj: Bajkmanija

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a PJ » 03 Okt 2017 11:11

Cisto tako za zraven... a pod pedalec pase tudi posast, ki sem jo v soboto srecal na Mlaki pri Kranju? Po klancku navzgor v smeri Kranja je slo pri enih 20rpm fejst na easy poganjanja (toliko sem ze na biciklu da znam vsaj na priblizno oceniti koliko se nekdo matra ko poganja) toliko, da bi brez problema dobil kazen, ce bi bil tam radar... pa je omejitev tam 50km/h ;)
Uporabniški avatar
PJ
član
 
Prispevkov: 2412
Pridružen: 07 Nov 2003 13:10
Kraj: A little bit here, a little bit there

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a mrd » 03 Okt 2017 14:16

Pedalec sistemi avtomatično odklopijo pri hitrosti nad 25km/h. Hekanje ni več pedalec sistem ;)
Uporabniški avatar
mrd
član
 
Prispevkov: 1584
Pridružen: 23 Maj 2010 14:33
Kraj: Notranjsko-kraška regija

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a zokinjo » 03 Okt 2017 16:36

ZigaK napisal/-a:Torej, te izjave, kako je e-bajk enako bajku pač nikakor ne držijo.
:wink:


Seveda, da ne... AMpak je pa to daleč od mopeda in to je bila poanta mojega posta... Ti pa predlagam, da ga probaš. Čim prej... :D Gor in dol.... :evil:
moj arsenal: http://www.simonpuklphoto.com/specs
Vse prodam
Uporabniški avatar
zokinjo
član
 
Prispevkov: 1168
Pridružen: 30 Jul 2006 18:07
Kraj: Bled

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a cebe » 03 Okt 2017 21:24

mrd napisal/-a:Pedalec sistemi avtomatično odklopijo pri hitrosti nad 25km/h. Hekanje ni več pedalec sistem ;)

Eee, in vse kar je izven "pedalec-a", bi moralo biti registrirano, tehnično pregledano, itd., če se mene vpraša. Se rpavi več kot 250W moči in pomoč pri 25+kmh...
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 3268
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a zokinjo » 03 Okt 2017 21:27

Se strinjam... In tudi je tako po zakonu.... Vprašanje je, kdo se bo policaju ustavil, če ga bo ta želel preveriti... :)
gasa pa tutanj.... :)
moj arsenal: http://www.simonpuklphoto.com/specs
Vse prodam
Uporabniški avatar
zokinjo
član
 
Prispevkov: 1168
Pridružen: 30 Jul 2006 18:07
Kraj: Bled

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a cebe » 03 Okt 2017 21:58

Eee, to bi blo pa treba že pri nakupu rešit... če je več kot pedelec, avtomatsko v nek register oz. v neko bazo in če se lastnik ne zglasi na registraciji, mu organ to uredi (seveda z določenim plusom ;)).
Primer, ampak ja... že 250W, kot sem že mnogokrat napisal, nas velika večina ni sposobna držati pol ure, kar pa je precej manj kot držijo baterije, itd.
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 3268
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a zokinjo » 03 Okt 2017 22:33

že 250W, kot sem že mnogokrat napisal, nas velika večina ni sposobna držati pol ure, kar pa je precej manj kot držijo baterije, itd.

Saj zato pa se prodajajo kot vroče žemljice... :D
moj arsenal: http://www.simonpuklphoto.com/specs
Vse prodam
Uporabniški avatar
zokinjo
član
 
Prispevkov: 1168
Pridružen: 30 Jul 2006 18:07
Kraj: Bled

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a PrimozR » 05 Okt 2017 21:52

cebe napisal/-a:Eee, to bi blo pa treba že pri nakupu rešit... če je več kot pedelec, avtomatsko v nek register oz. v neko bazo in če se lastnik ne zglasi na registraciji, mu organ to uredi (seveda z določenim plusom ;)).
Primer, ampak ja... že 250W, kot sem že mnogokrat napisal, nas velika večina ni sposobna držati pol ure, kar pa je precej manj kot držijo baterije, itd.

Če se pa vse da sčipirati. V trgovini je vse legit.

Motor bi moral po dizajnu pri 250 W po 5 oz. 10 minutah zakuhati, fertik, problem rešen. Potem naj pa ljudje čipirajo, če hočejo.
PrimozR
član
 
Prispevkov: 5819
Pridružen: 22 Nov 2006 15:27
Kraj: Radovljica

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a cebe » 05 Okt 2017 21:53

PrimozR napisal/-a:Motor bi moral po dizajnu pri 250 W po 5 oz. 10 minutah zakuhati, fertik, problem rešen. Potem naj pa ljudje čipirajo, če hočejo.

Podpišem! :mrgreen:
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 3268
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a zokinjo » 05 Okt 2017 22:20

hahahahahahahahah.... sanja pujsek o koruzi...

v bodoče bodo motorji samo še bolj vzdržljivi in bodo imeli večje peake moči... :evil:
moj arsenal: http://www.simonpuklphoto.com/specs
Vse prodam
Uporabniški avatar
zokinjo
član
 
Prispevkov: 1168
Pridružen: 30 Jul 2006 18:07
Kraj: Bled

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a cebe » 05 Okt 2017 22:22

zokinjo napisal/-a: v bodoče bodo motorji samo še bolj vzdržljivi in bodo imeli večje peake moči... :evil:

...in to že govorim od samega začetka.
Zato pa bi se moralo to strožje regulirati, registrirati in sankcionirati vse kršitelje, od proizvajalcev, prodajalcev, do kupcev.
Drugače je omejitev... no, ni je.
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 3268
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a zokinjo » 05 Okt 2017 22:27

...glavni problem je v tem, da četudi to regulativo še tako zaostriš, ne vidim prav veliko možnosti za dejansko sprovajanje kontrole...
Kdo ti lahko sredi hoste na vlaki izmeri moč ali preveri, če imaš čipiran motor... ?
težka bo... :lol:
moj arsenal: http://www.simonpuklphoto.com/specs
Vse prodam
Uporabniški avatar
zokinjo
član
 
Prispevkov: 1168
Pridružen: 30 Jul 2006 18:07
Kraj: Bled

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a PrimozR » 06 Okt 2017 05:55

Zadeva je popolnoma simpl. Takoj, ko se izve, da se da čipirati oz. ko imaš preveliko moč, po prstih udariš proizvajalca pogona. Prav tako sanja svinja, ampak en način je.
PrimozR
član
 
Prispevkov: 5819
Pridružen: 22 Nov 2006 15:27
Kraj: Radovljica

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a DarkOH » 06 Okt 2017 06:57

Kot je napisal Zokinjo:
"Ti pa predlagam, da ga probaš. Čim prej... :D Gor in dol.... :evil:"
Čim prej!
.
.
.
potem pa napiši še kaj ....
Brez trenja ni življenja!

|^^^^^^^^^^^^^^^^^^\ ___
|--------DarkOH--------| '| :D \,___
|_...._....__________|_|____|---|)
** :D * :D ******* :D :D********** :D

Prodam!
Uporabniški avatar
DarkOH
član
 
Prispevkov: 848
Pridružen: 03 Sep 2002 06:13
Kraj: LJ - NG

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a cebe » 06 Okt 2017 07:46

DarkOH napisal/-a:Kot je napisal Zokinjo:
"Ti pa predlagam, da ga probaš. Čim prej... :D Gor in dol.... :evil:"
Čim prej!
.
.
.
potem pa napiši še kaj ....
A mislis, da pisem "v prazno"?
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 3268
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a DarkOH » 06 Okt 2017 08:49

Ni letelo konkretno nate, ampak na splošno.
Če se motim, se opravičujem.

Ne strinjam se pa z zaostrovanjem zakonodaje. Mislim, da vsaka strožja regulativa vodi do še večje birokratizacije in do vsesplošnega kršenja predpisa in iskanja lukenj. Če je nekaj predpisano, potem bi moral nekdo (država, LS) to tudi striktno kontrolirati in sankcionirati. Pa zamisli si policaja v vsaki hosti.
Glede stroge zakonodaje: že sedaj bi moral marsikateri od nas, če ne že vsi po vrsti, kdaj plačati kazen za vožnjo izven dovoljenih poti.
Koliko je kdo že kdaj plačal na ta račun? (Ja, nekaj tisočink promilov se jih gotovo najde...)

Zadevo bi bilo treba obrniti: voziš lahko s čimerkoli, če pa so zaradi tega nastale take in take škodljive posledice (okoljske, materialne idr.), te stane to toliko kosmatih € ...v primeru, da te dobijo.
Brez trenja ni življenja!

|^^^^^^^^^^^^^^^^^^\ ___
|--------DarkOH--------| '| :D \,___
|_...._....__________|_|____|---|)
** :D * :D ******* :D :D********** :D

Prodam!
Uporabniški avatar
DarkOH
član
 
Prispevkov: 848
Pridružen: 03 Sep 2002 06:13
Kraj: LJ - NG

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a cebe » 06 Okt 2017 09:32

Kot je napisal Pipi, bi morali regulirati/sankcionirati na ravni proizvajalca, max. distributerja. Policaji po gozdu so iskanje igle v senu...

Kar se pa škode tiče - če se mene vpraša, bi moralo veljati "no dig no ride", in sicer na način, da pohodniki (markacisti) urejajo peš poti, kolesarjem se nam dopusti izgradnja in urejanje kolesarskih, motoristom motorskih, itd. Kršenje močno sankcionirano! Dolečene poti vseeno dvonamenske/tronamenske/... ampak to je čista utopija in nima stika z realnostjo. :)
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 3268
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a Mojo Jojo » 06 Okt 2017 10:51

Brcate v temo. Pri teh stvareh je treba met jasno določeno mejo.To je...

Human/animal power vs vse ostalo...vse ostalo so vozila/prevozna sredstva
Kar je na human power je pa rekvizit.

Prevozna sredstva sodijo na prometne površine in ostale točno določene površine (npr. vlake ali poligoni ali namenske poti) in se morajo držat določenih prepisov ki veljajo za te površine.

Human power gre lahko načeloma povsod razen po posebej prepovedanih oziroma tako ali drugače omejenih območij.

To mislim, da smo skontal že pred leti in je edina prava rešitev....vse ostalo je mešanje megle.

Če bi bil jest Kim Jong Un, bi definitivno to uzakonil.
Monkey Control
Uporabniški avatar
Mojo Jojo
član
 
Prispevkov: 4718
Pridružen: 31 Jul 2008 09:20
Kraj: bliz obvoznice

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a tol » 06 Okt 2017 11:01

Mojo Jojo napisal/-a:Brcate v temo. Pri teh stvareh je treba met jasno določeno mejo.To je...

Human/animal power vs vse ostalo...vse ostalo so vozila/prevozna sredstva
Kar je na human power je pa rekvizit.

Prevozna sredstva sodijo na prometne površine in ostale točno določene površine (npr. vlake ali poligoni ali namenske poti) in se morajo držat določenih prepisov ki veljajo za te površine.

Human power gre lahko načeloma povsod razen po posebej prepovedanih oziroma tako ali drugače omejenih območij.

To mislim, da smo skontal že pred leti in je edina prava rešitev....vse ostalo je mešanje megle.

Če bi bil jest Kim Jong Un, bi definitivno to uzakonil.


Kakšna je razlika med navadnim gorcem in električnim gorcem, ko se pelješ navzdol in ne uporabljaš elektrike za pomoč?


Torej elektriko uporabiš za brcanje na vrh hriba po makedamu/asfaltu, za dol imaš pa navaden rekvizit.
Si proti?
tol
nadpovprečno sitn
 
Prispevkov: 1572
Pridružen: 24 Avg 2008 08:47
Kraj: Ljubljana

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a cebe » 06 Okt 2017 11:21

Mojo, tako se pa še bolj strinjam.
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 3268
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a zokinjo » 06 Okt 2017 12:36

@tol

na to nihce od nasprotnikov ebajkanja sploh ne pomisli...
:) :) :)
na dol razlike ni. na dol nic vec ne unicujes, kot en z navadnim mtb. na gor se pa itak v 90% vozis po cestah in ne po singlcah.
ampak ne, to pa za principelno zamegljenostjo ne gre v glavo... :)
zivi in pusti ziveti


Sent from my iPhone using Tapatalk
moj arsenal: http://www.simonpuklphoto.com/specs
Vse prodam
Uporabniški avatar
zokinjo
član
 
Prispevkov: 1168
Pridružen: 30 Jul 2006 18:07
Kraj: Bled

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a Obelix » 06 Okt 2017 12:47

Ja, vsak brani svoj vrtiček :)

In pohodniki bodo povlekli vzporednico z Mojotom, vse kar gre hitreje od naravnega gibanja človeka, je prevozno sredstvo. Prevozna sredstva sodijo na prometne.....

Se pravi, hodi v hirbe, teč gor pa dol, kolikor hitro moraš, ampak takoj ko sedeš na kolo si na prevoznem sredstvu, uporabljaš kolesa, vzmetenje, prestave, zavore, kar ti omogoča, da prideš sploh gor in da pičiš 40 km/h dol po bregu.

Kolk je zdej to human power, če pogledaš malo širše? Gor brez prestav ne gre, dol tudi ne gre tako kot gremo sedaj, ko imamo polno rit hoda spredaj in zadaj, pa še voziš se na kolesu. To ni human power, to je gravity power, pa feder power. Pa tudi ustavljanje tudi ni baš nešto human power, je bolj hidravlika power.

So pa kolesa, vzmetenje, prestave, zavorni sistemi, pač nek pripomoček ki nam pomaga uživat v našem športu in če znaš pogledat malo bolj od daleč na celo zadevo, potem po novem igrata štrom pa mali motorček isto vlogo, samo na mal drugačen način ....

Tako, čist mal za foro, mal drugačno razmišljanje o "vrtičkih" .... :)

Moje mnenje na temo, praskate se tam, kjer vas ne srbi .... Move on, have fun.
JUST ME
Uporabniški avatar
Obelix
član
 
Prispevkov: 547
Pridružen: 11 Mar 2005 11:50
Kraj: Komenda

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a PrimozR » 06 Okt 2017 16:47

cebe napisal/-a:Kot je napisal Pipi, bi morali regulirati/sankcionirati na ravni proizvajalca, max. distributerja. Policaji po gozdu so iskanje igle v senu...

Distributer, ko enkrat zadeva leti iz trgovine, nima popolnoma nobenega nadzora. Proizvajalci pa namenoma naredijo pogon takšen, da je čipiranje možno. Okej, motor, ki se pri 250 W pregreje po 5 minutah ni praktična zadeva, ker se bo pozimi pregrel kasneje, poleti prej, lahko se pa zadevo omeji pri napajanju motorja. Če čez napajalnik pelješ čez 300 W, naredi PUF!. Napajalni sklop oz. kontrolno enoto pa tudi kompletno kriptirati, da čipiranje (spreminjanje nastavitev)ni možno, dodatno pa PCB-je zaliti v epoksi, da se po njih ne da šariti brez poškodb.

Problem se začne že pri proizvajalcih, tudi Boschu, ki to omogočajo.

Pa 250 oz. 300 W govorim samo zato, ker je takšna regulativa. Meni se zdi OK. Če bi bila regulativa 500 W, bi pa imel pomisleke tudi tukaj, navsezadnje, kot smo že rekli, kar dobro pripravljen kolesar bo od sebe dajal 250 W (a ma kdo kak power meter za Sram pogon, res bi se rad sprobal na terenu :D ).

zokinjo napisal/-a:@tol

na to nihce od nasprotnikov ebajkanja sploh ne pomisli...
:) :) :)
na dol razlike ni. na dol nic vec ne unicujes, kot en z navadnim mtb. na gor se pa itak v 90% vozis po cestah in ne po singlcah.
ampak ne, to pa za principelno zamegljenostjo ne gre v glavo... :)
zivi in pusti ziveti


Sent from my iPhone using Tapatalk

Povečuje se frekvenca obiska načeloma težko dostopnih spustov. Pa mogooooooče bi bil lahko argument, da e-bajki omogočajo dostop tudi slabše izobraženim kolesarjem, ki lahko vlečejo več črt (čeprav tukaj ne bom nič trdil, ker navsezadnje na mehki podlagi eno orenk opiranje na bando pri visoki hitrosti naredi še več škode, kot počasi potegnjena črta :) )

Obelix napisal/-a:Ja, vsak brani svoj vrtiček :)

In pohodniki bodo povlekli vzporednico z Mojotom, vse kar gre hitreje od naravnega gibanja človeka, je prevozno sredstvo. Prevozna sredstva sodijo na prometne.....

Se pravi, hodi v hirbe, teč gor pa dol, kolikor hitro moraš, ampak takoj ko sedeš na kolo si na prevoznem sredstvu, uporabljaš kolesa, vzmetenje, prestave, zavore, kar ti omogoča, da prideš sploh gor in da pičiš 40 km/h dol po bregu.

Kolk je zdej to human power, če pogledaš malo širše? Gor brez prestav ne gre, dol tudi ne gre tako kot gremo sedaj, ko imamo polno rit hoda spredaj in zadaj, pa še voziš se na kolesu. To ni human power, to je gravity power, pa feder power. Pa tudi ustavljanje tudi ni baš nešto human power, je bolj hidravlika power.

So pa kolesa, vzmetenje, prestave, zavorni sistemi, pač nek pripomoček ki nam pomaga uživat v našem športu in če znaš pogledat malo bolj od daleč na celo zadevo, potem po novem igrata štrom pa mali motorček isto vlogo, samo na mal drugačen način ....

Tako, čist mal za foro, mal drugačno razmišljanje o "vrtičkih" .... :)

Moje mnenje na temo, praskate se tam, kjer vas ne srbi .... Move on, have fun.

En problem je v logiki, ki jo predstavljaš: smuči.
PrimozR
član
 
Prispevkov: 5819
Pridružen: 22 Nov 2006 15:27
Kraj: Radovljica

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a Lojzepopndekl » 06 Okt 2017 17:38

PrimozR napisal/-a:En problem je v logiki, ki jo predstavljaš: smuči.
Heli skiing?

Pravovernim planincem je pred desetletji ob pojavu turnega smučanja le to predstavljalo prav tako problem, kot jim je danes problem gorsko kolesarsrvo. In kot je, zgleda da, pravovernim gorskim kolesarjem problem elektrobicikel. Takrat so pravoverni obiskovalci gora govorili, da turni smučarji z robniki poškodujejo vršičke rušja ki gledajo izpod snega in tako uničujejo naravo. Tako kot takrat je tudi sedaj mnogo krat prisotna miselnost, da edino zveličavno je pa samo in izključno tisto kar počnem jaz.

Gneče v (lažjih) hribih bo z e-bicikli definitivno več. Kar navadimo se.
Sej ni treba da j' mau, glavn da j' dobr!
Uporabniški avatar
Lojzepopndekl
član
 
Prispevkov: 547
Pridružen: 21 Okt 2007 18:40
Kraj: Mjaw York

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a PrimozR » 07 Okt 2017 13:04

No ampak zdaj je smučanje sprejeto. Ciljal sem pa bolj na to, da so tudi smuči nek pripomoček, s katerim hitreje prideš v dolino, navsezadnje pa tudi hitreje/lažje na vrh. Pač direkten odgovor Obelixu.
PrimozR
član
 
Prispevkov: 5819
Pridružen: 22 Nov 2006 15:27
Kraj: Radovljica

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a Obelix » 09 Okt 2017 08:57

PrimozR, za voljo debate, smuči niti pod razno ne moraš primerjat z bicikli, no razen, če greš res dlakocepsko v ekstrem, samo potem ti isto uslugo delajo enostavno že obutev in oblačila. Nihče nebi bos tako hitro šel v gore in kontra sestopal iz njih, tudi brez oblačil bi bile zadeve težje, .... Ampak point je bil drugje.....
JUST ME
Uporabniški avatar
Obelix
član
 
Prispevkov: 547
Pridružen: 11 Mar 2005 11:50
Kraj: Komenda

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a cebe » 09 Okt 2017 12:16

Obelix, tukaj se strinjam s Pipijem - smučarju so smuči in palce isto kot nam kolo, lednem plezalcu cepin in dereze, itd.
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 3268
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a cebe » 09 Okt 2017 12:33

Lep čas sem razmišljal ali napisati ali ne... pa evo, naj bo.

Prejšnji mesec sva bila na dopustu v Dalmaciji - rent-a-bikeov neomejeno... res, Radulj zrihta 500+ bajkov v dveh dneh, če jih kdo rabi. Po južnem delu Hrvaške, Črne gore, Bosne, Srbije imajo preko 1000 rent koles.
Ljudje, ki se ustavijo pri njih, redno sprašujejo po elektro bajkih. Super! Evo, treking in mtb HT elektro bajki so tudi v floti, vsako leto več.

In takšna skupina cca dobrih 30 "kolesarjev" (z namenom v narekovajih!!) po resnično speglani makedam cesti pripelje mimo naju (midva sva s kužkom tekla/hodla). Sigurno jih je manj kot 10 nosilo čelado, za max. 5 od njih bi rekel, da so vešči vožnje s kolesom. 20-25 jih je bilo z e-bike-i in povprečnemu kolesarju je bilo jasno in očitno vidno, da se dobesedno ne znajo peljati s kolesom. Verjetno se peljejo s kolesom po makedamu "0" metrov na leto.
Vsi so imeli v najtežji prestavi, mogoče v drugi najtežji, peljali so so do 20kmh. V zavoju na "makedamu" - cesta je bila dejansko takšna, da s cestnim kolesom s cestnimi gumami niti nebi konkrento upočasnil, če bi naletel na tako speglan makedam na svoji poti - jih je velika večina imela težavo zvoziti ovinek pri cca 15kmh (ovinek je bil res blag, odprt, s 30kmh normalno vozen vsakemu povprečnemu kolesarju).
Z mojo sva imela konkretno debato, kako nevarno je to za vse, ne samo za njih, za celo skupino, pešce. Dejansko so zelo ogrožali vse kljub zelo nizkim hitrostim. In problem je bil, da so se vsi zanašali na pomoč motorčkov.
In na tak način so šli goniti brez vodiča krog, ki ga na SAMO na lasten pogon velika večina nebi. In med tem krogom so imeli malenkost težji teren za prevoziti. Recimo teren, brez najmanjših težav vozen solidnemu kolesarju s povprečnim treking kolesom.
No, na takem terenu je eden od njih padel in si zlomil vrat ter bil na mestu mrtev. Ja, takšen človek ali kdo drug bi mogoče po spletu okoliščin padel peš in se ubil, ampak...
Ta nesrečnik je bil popolnoma nevešč kolesarjenja, ni nosil čelade, na tisto pot pa je prišel izklicno samo zaradi pomoči e-motorčka...

In to je ena stvar, katero poudarjam, da se bodo nezmožni/nevešči "kolesarji" zaradi pomoči elektrike podajali na ture in terene, katerim niso kos brez te pomoči - in takšni morajo priti tudi v dolino, če govorimo o mtb vožnji po hribih. Kaj lahko sledi od tu naprej..

Ps: Za turizem/biznis je e-bajkanje mus, ampak...
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 3268
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a problematiks » 09 Okt 2017 12:50

Kaj se potem sekiras, bo itak Darwin poskrbel za vse :wink:

Sicer je pa tako, take zgodbe o motoricnih debilih na kolesih (pa na vodi in podobno) poslusam ze leta in leta s strani vodicev lokalnih agencij v nasih koncih. Tako da mogoce malo naivno razmisljas, da se pa zdaj zaradi e-koles to dogaja. Ljudje pridejo z agencijo, imajo narejen nek program in grejo pac delat tisto, kar jim pripravijo in kar so placali. E-kolesa prav nek hud pospesevalec tega niso. Je pa res, da lahko pospesijo kaksen padec, ker motor potegne ob napacnem trenutku (ki je sicer napacen samo zaradi mojstra na kolesu).

Marko
problematiks
KontraRevolucionar
 
Prispevkov: 5765
Pridružen: 23 Feb 2002 17:17

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a cebe » 09 Okt 2017 14:55

...ne mislim, da se to dogaja zaradi e-koles! E-kolesa omogočijo motoričnim debilom in agencijam, da le tem ponudi nekaj, kar jih pritegne, pa čeprav to ni v njihovi moči.

Dejansko sem že vse bolj jezen, ko vidim, za kakšne bedarije mora med pohodniki in tudi neveščimi kolesarji GRS v akcijo... in to "bedake" nič ne stane po večini.
Če bo tega še več, sredstev za GRS in podobne je vedno manj, pravih zanesenjakov prav tako... e-koles in motoričnih debilov na njih pa bo, sklepam, vedno več.

Še bolj se bom bunil, če imam tukaj prav. :/ :)

Ps: Računam :twisted: :twisted: pa na to, kar sem zadnjič videl... "pedelec" (čipiran, močnejša baterija, itd.), skoraj 650W moči... se je lpo zakadilo iz motorja. Fuč, finito... pa ni poceni. :mrgreen:
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 3268
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a PrimozR » 09 Okt 2017 20:58

Obelix napisal/-a:PrimozR, za voljo debate, smuči niti pod razno ne moraš primerjat z bicikli, no razen, če greš res dlakocepsko v ekstrem, samo potem ti isto uslugo delajo enostavno že obutev in oblačila. Nihče nebi bos tako hitro šel v gore in kontra sestopal iz njih, tudi brez oblačil bi bile zadeve težje, .... Ampak point je bil drugje.....

Ja ampak smo točno tam, kot smo bili z 'zakaj kolesa pridejo s sedežem in gripi'. Slippery slope. Kdo je tisti, ki bo povedal, da je nekaj še OK, nekaj pa ne več? Pa zakaj ravno on, na osnovi katerih dejstev, itd.

cebe napisal/-a:Ps: Računam :twisted: :twisted: pa na to, kar sem zadnjič videl... "pedelec" (čipiran, močnejša baterija, itd.), skoraj 650W moči... se je lpo zakadilo iz motorja. Fuč, finito... pa ni poceni. :mrgreen:

Zakaj pa misliš, da pravim, da je treba dizajnirati pogone glede na zakonske omejitve, ne pa za par faktorjev čez. Ker je to edini način, da se bo spoštovalo predpise, fizike pač ni mogoče goljufati :)
PrimozR
član
 
Prispevkov: 5819
Pridružen: 22 Nov 2006 15:27
Kraj: Radovljica

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a bzenko » 10 Okt 2017 06:59

Kolk procentov E-bajkov je "čipiranih"? 1% mogoče 5% (govorim na pamet)? Koliko motoričnih debilov je pripravljenih zgubit garancijo za bajk vreden par k€ oz. spraznit baterijo v 5min namesto v 30min. Tisti ki ste šprical fiziko pa preberte vsaj osnove delovanja elektromotorjev ;)
ride now work later
bzenko
član
 
Prispevkov: 479
Pridružen: 01 Sep 2006 12:00
Kraj: Getovlje

Re: električno vs običajno gorsko kolo

OdgovorNapisal/-a cebe » 10 Okt 2017 07:19

Kar jih jaz poznam, jih 90%+... Pa dvomim, da proizvajalec dela z mislijo, da bo lufalo na 250W max., ce pa RockyM poleg svojih pedelecov ze v oklepajih oglasuje koliko so dejansko mocni, ne pa 250W, kolikor bi na bili...
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 3268
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Oprema



Kdo je na strani

Uporabniki, ki brskajo po tem forumu: 0 registriranih uporabnikov