Novosti 2018

Vprašanja, ocene in debate o opremi gorskih kolesarjev

Re: Novosti 2018

OdgovorNapisal/-a Guarana » 04 Dec 2017 21:24

Povezan rocker link ti ne pomaga, če sta vsak seatstay posebej uležajena... vse kar preprečuje rotacijo zadnjega kolesa okrog vzdolžne osi so vzdolžne torzijske togosti komponent vpetja...

Verjetno sicer zaradi pravilnika, ampak mcPerson uporablja komplet WRC, tako da se ga da kar dobro zrihtat, če je treba...

Sicer so vsi tvoji pomisleki utemeljeni, vendar ne moreš neke rešitve sodit po prvi izvedbi, mogoče stvar ni tako slaba kot zgleda, mogoče rabi nekaj manjših popravkov ali še nek dodaten razvojni korak... ko si že dal avto analogijo, Porsche 911 je na prvi pogled tudi popolnoma napačno zasnovan, pa se baje vseeno dobro pelje.
Guarana
član
 
Prispevkov: 302
Pridružen: 12 Jul 2011 21:32

Re: Novosti 2018

OdgovorNapisal/-a PrimozR » 04 Dec 2017 22:46

Seatstay pri vzdolžni rotaciji pomaga, ker je deloma pokončen. Posledično enega vlečeš dol, drugega porivaš gor. Seveda je bolje, da sta med seboj povezana, ampak zaradi kompromisov včasih nista. Pri tej gor-dol relaciji potem zvijaš rocker, ki bi potem seveda lepo zvil glavno os v pivotu in obremenil amortizer. Če ga povežeš, vse to narediš bolj togo. Ni idealno, je pa bolje kot nič (zanimivo pa je, da so Athertoni na Supreme V3 odrezali ravno most na rockerju, ker je bil bicikel sicer bojda preveč tog. Je pa seatstay imel povezavo).

McPhearson se v WRC uporablja ravno zaradi pravil, ja, mislim da ne smeš bistveno spreminjati sistema vzmetenja. Ne najdem točnih podatkov (v pravilih piše, da mora biti lokacija priključnih točk 'homologirana', predvidevam, da to pomeni praktično enako originalnemu avtomobilu), sem pa na enem forumu zasledil, da so v Grupi A (v 90-ih) lahko montažne točke premikali 'za 20 mm' (predvidevam da absolutna razdalja). V pravilih za 2016 piše, da je material za roke in vsa uležajenja (sileni pa to) prost.

O 'prednosti' McPhearsona sicer precej pove Bosanc v temle videu (premer potopne cevi):
https://www.youtube.com/watch?v=53iKamvAgcA

Glede 911, 911 generacija, sploh pa 930, ni kar tako imela vzdevka widow maker. Z 964 generacijo so zamenjali zadnje vzmetenje in ga z 993 (zadnja zračno hlajena) še izpilili in tako avto precej izboljšali.

Kar se pa tiče današnjih 911k pa ne moreš reči drugega kot slava nemcem. Zadeva ima medosno razdaljo krajšo ne le od Renaultovega Clia, temveč tudi od Twinga (sicer ta novega, z motorjem zadaj, cirka 1 cm daljšo od prejšnje generacije). Pelje se pa za dol past (tukaj nedvomno sicer pomaga tudi zadnja os, ki prav tako zavija). 991 Turbo S, grand tourer, je na progi hitrejši od 458 Speciale. Dual clutch menjalnik ti zdrži več kot 50 launchov enega za drugim, pa niti pisne ne. Sklopka je dizajnirana kot lifetime part. Pa z vsako generacijo jim rata narediti še boljši avto. Kot mulc, ko res nisem imel pojma, sem govoril čez Porscheje, tipično 'kako lahko to funkcionira'. Pa očitno funkcionira prekleto dobro :D Ampak je bilo pa zadaj kar nekaj iteracij.
PrimozR
član
 
Prispevkov: 5699
Pridružen: 22 Nov 2006 15:27
Kraj: Radovljica

Re: Novosti 2018

OdgovorNapisal/-a vr » 11 Dec 2017 17:45

Uporabniški avatar
vr
član
 
Prispevkov: 596
Pridružen: 01 Jun 2009 08:35

Re: Novosti 2018

OdgovorNapisal/-a cebe » 11 Dec 2017 18:41

Po pravici? Prav grd mi je... se ga pa veselim, ko ga dobim enkrat nekje za peljat, ker vem, da mi bo se boljsi kot Strive Race! No, vsaj upam, ce je ze tako grd! :D

Pa se, ce povzamem ze par komentarjev - Canyon je zajebal big time, ker ni naredil Spectrala tudi 29! Mid travel 29 je top bajk, in ce so ze delali novega, in to kar precej casa...?!
YT je tukaj z Jeffsyem nardil VELIKO boljso potezo, ki tudi v praksi ni slabo izpadla, ce se mene vprasa. Upam, da se pride 29 Spectral, kot je 27 Jeffsy prisel kasneje, ampak mocno dvomim.

Ps: Fenomenalna resitev za bovdne po downtube-u!!
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 3091
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald

Re: Novosti 2018

OdgovorNapisal/-a PrimozR » 11 Dec 2017 22:42

Res me zanimajo prodajne številke obeh verzij Jeffsyjev. Tudi po velikostih okvirja :)

Se pa strinjam, da vizualno ni ravno blesteč izdelek. Pa pomojem manjka ena verzija s piggyback amortizerjem po vzoru RM-jevih BC modelov.

Ne vem pa če bi se strinjal glede 29. Mislim da je 29 za enduro, 27 za trail/AM dobra segmentacija, ker slednje jemljem kot bolj zabavne, poskočne bicikle, ki niso nujno najhitrejši. Commencal se s tem recimo strinja, hočejo narediti zabavne bicikle, ne nujno hitre. 29er pa zaradi roll-over efekta ne bo tako 'zabaven' (bo bolj miren), kot 27-colar. Enaka je zgodba z ultra slack, ultra long kolesi.
PrimozR
član
 
Prispevkov: 5699
Pridružen: 22 Nov 2006 15:27
Kraj: Radovljica

Re: Novosti 2018

OdgovorNapisal/-a cebe » 12 Dec 2017 08:33

...če je vsaj približno podobno po svetu, kot pri nas, sklepam, da je več 29 prodanih. Ne poznam nikogar, ki ima pri nas Jeffsy 27, jih pa kar nekaj poznam, ki imajo 29ko.

In se strinjam, da so 29ke lahko manj igrive, ne pa vse. Veliko jih je okornih, dobrih pri brzinah, niti malo pa niso igrive... kar pa ne pomeni, da so vse take. In večino ljudi, ki šinfa 29ke, po pogovoru ugotovimo, da so vozli "slabe" 29ke. Recimo vse, ki sem jih vozil, od znamke, ki jo ti trenutno voziš, so vse prej kot igrive in zabavne. ;)
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 3091
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald

Re: Novosti 2018

OdgovorNapisal/-a PrimozR » 12 Dec 2017 21:10

Hja, jaz pa enega na 27 in nobenega na 29 :)

Koliko pa ima Giant sploh 29erjev? Zdaj par XC-jev, ostalo je bilo pa itak staro (pre-2015 nekako).

Kater je igriv 29er z okrog 150 mm hoda (raje kak mm manj) pa kje ga dobim na test v XL-u? :D
PrimozR
član
 
Prispevkov: 5699
Pridružen: 22 Nov 2006 15:27
Kraj: Radovljica

Re: Novosti 2018

OdgovorNapisal/-a MiLi » 12 Dec 2017 21:47

meni se pa zdi 29 bolj igriva od 27.5. več gripa prinese več zaupanja med samo vožnjo. po domače povedano... z 29-tko se lahko več "zajebavam" :wink:

se pa malo pozna pri šprintih (pametno imet lahke WS-e) ter da ti bolj pogosto nabije zadnjo kolo v rit. 29-tka te malo manj premetava med vožnjo, kar ti pa omogoča, da se bolj posvetiš "zajebancijam" oz bolj alternativnim linijam. na začetku ti sicer deluje počasnejša, zaradi večje mirnosti, a se potem vse začne odvijat hitreje, ko začneš zbirat bolj "divje" linije 8)

za kakšne bolj tehnične terene, mi je prav tako top, saj je lažje loviti ravnotežje, ko obstojiš na mestu.
If you ain't Mountain Biker, you ain't shit!
Uporabniški avatar
MiLi
Razdrem vse!
 
Prispevkov: 3138
Pridružen: 15 Sep 2003 18:32

Re: Novosti 2018

OdgovorNapisal/-a cebe » 12 Dec 2017 22:35

Mili, pa obstajajo se bolj igrivo zajebantski bajki, z malo manj stabilnosti, a isto gripa. ;)

Primoz, karkoli od trail vod navzgor je velikan naredil na 29, je blo vredu za naravnost vozit, zato so opustili vse skupqj po mojem. Ze samo vetenje in kako imajo nihajke narejene, da vedet, da bodo CSi kilometrski, kar vzame veliko igrivosti bajku.
Za XLa zal nobenga ne vem, le za M in L bi se dalo kaj dobit.
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 3091
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald

Re: Novosti 2018

OdgovorNapisal/-a bzenko » 19 Dec 2017 20:10

Men so pa ful dobri tanovi Canyoni, zna bit da bo Spectral CF 8.0 pod smreko letos v Batmobil barvi :)
ride now work later
bzenko
član
 
Prispevkov: 467
Pridružen: 01 Sep 2006 12:00
Kraj: Getovlje

Re: Novosti 2018

OdgovorNapisal/-a vr » 20 Dec 2017 14:58

Uporabniški avatar
vr
član
 
Prispevkov: 596
Pridružen: 01 Jun 2009 08:35

Re: Novosti 2018

OdgovorNapisal/-a PrimozR » 20 Dec 2017 16:39

In zlomljene podsedežne se nadaljujejo...
PrimozR
član
 
Prispevkov: 5699
Pridružen: 22 Nov 2006 15:27
Kraj: Radovljica

Re: Novosti 2018

OdgovorNapisal/-a bzenko » 21 Dec 2017 14:35

dropper al okvir?
ride now work later
bzenko
član
 
Prispevkov: 467
Pridružen: 01 Sep 2006 12:00
Kraj: Getovlje

Re: Novosti 2018

OdgovorNapisal/-a cebe » 21 Dec 2017 16:02

...mislim, da je mislil dejansko prelomljen seat tube.
Če ja, potem so v tem primeru koti podsedežne zlo nerealni in potem se jaz vsedem na takšno kolo in če sploh lahko sedež dvignem dovolj visoko na M okvirju, na marsikaterem sedim skoraj nad zadnjo akso. Pol pa prejt v klanec s tem. :D
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 3091
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald

Re: Novosti 2018

OdgovorNapisal/-a 3names » 21 Dec 2017 21:12

Ok samo če hočeš doseči kratke chainstaye preprosto ne gre drugače. Ali se motim?
3names
član
 
Prispevkov: 112
Pridružen: 07 Feb 2015 17:00

Re: Novosti 2018

OdgovorNapisal/-a cebe » 21 Dec 2017 22:03

To ze, ampak ni pri vseh sistwmih potrebe po tako lomljenih, se mi zdi.
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 3091
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald

Re: Novosti 2018

OdgovorNapisal/-a bzenko » 21 Dec 2017 22:29

Dvomim da so nardil enduro bajk ki se ga ne da v klanc gonit. Če se pele Spectral enmal podobn ko Sender pol bo kr taprav za mene, v hrib bom pa ži prlezu ;)
ride now work later
bzenko
član
 
Prispevkov: 467
Pridružen: 01 Sep 2006 12:00
Kraj: Getovlje

Re: Novosti 2018

OdgovorNapisal/-a PrimozR » 21 Dec 2017 22:56

cebe napisal/-a:...mislim, da je mislil dejansko prelomljen seat tube.
Če ja, potem so v tem primeru koti podsedežne zlo nerealni in potem se jaz vsedem na takšno kolo in če sploh lahko sedež dvignem dovolj visoko na M okvirju, na marsikaterem sedim skoraj nad zadnjo akso. Pol pa prejt v klanec s tem. :D

Če ti jamraš za M, si predstavljaj kaj je na XL :D

Sicer pa ja, zlomljen oz. nasplošno offsetan seat tube.

https://www.facebook.com/rideunno/photo ... =3&theater
Tole je dober pristop, čeprav je podsedežna zlomljena, vseeno podajo dejanske (in OK) cifre glede na določene višine sedeža.

bzenko napisal/-a:Dvomim da so nardil enduro bajk ki se ga ne da v klanc gonit. Če se pele Spectral enmal podobn ko Sender pol bo kr taprav za mene, v hrib bom pa ži prlezu ;)

Torque ni ravno enduro, je na meji kolesa, ki se ga da poganjati.

Težim pa predvsem z vidika človeka, ki je pogojno na meji med L in XL oz. v XL kategoriji, kjer takele zlomljene podsedežne cevi problem, ki ga je izpostavil Niko (da si nad zadnjo osjo, ko sediš) še bistveno poslabšajo. Moja razdalja med gonilnim ležajem in sedežem je dobrih 800 mm, medtem ko podane številek za efektivni kot podsedežne cevi (ki so famoznih 75° na praktično vseh modernih kolesih) veljajo za nekje med 500 in 600 mm nad gonilnim ležajem (toliko, kolikor znaša mera stack pač). Ko ti dodaš še tistih 250 do 300 mm višine pri dejanskem kotu med 60° in 65°, dobiš efektivni kot, ki je bistveno manjši od oglaševanih 75°. Lep primer tega je zgornji Unno, ki na vsakih 50 mm dodatne višine zgubi pols topinje na efektivnem kotu. Pa ima relativno strm dejanski kot sedežne opore. Primerjaj jo z novim (oz. starim) Giantovim Reignom, Trekovim Slashem, navsezadnje pa tudi z novim Torqueom.

3names napisal/-a:Ok samo če hočeš doseči kratke chainstaye preprosto ne gre drugače. Ali se motim?

Ja. Poglej Bird Aeris 145. Sicer ni ultra kratek zadaj (435 mm), je pa OK, čeprav nima zlomljene podsedežne oz. ima offset minimalen.

Dolžina chainstayev s tem nima nič. Problem je, da če ti dejanski kot podsedežne narediš strm, potrebuješ izredno dolg top-tube (oz. reach), da dobiš enako dolžino kokpita (belanca do sedeža). To pa podaljša medosno razdaljo. To je glavni problem. S tega vidika spet poglej Bird Aeris 145.

Zlomljena podsedežna je OK za proizvajalce, ker z eno velikostjo pokrijejo več rajderjev. Z dviganjem sedeža obenem še daljšaš kokpit. Bird ima M velikost okvirja npr. v short in long izdaji.
PrimozR
član
 
Prispevkov: 5699
Pridružen: 22 Nov 2006 15:27
Kraj: Radovljica

Re: Novosti 2018

OdgovorNapisal/-a cebe » 21 Dec 2017 23:24

Pipi, zamisli si moj problem pri 770mm visine (od centra BBa do sredine sedeza) na 170mm gonilki in s kratkimi rokami (da bos vedel zakaj marsikater bajk popljuvam). ;)

Par let nazaj sem na enem xc Scottu (29) dejansko sedel nad zadnjo osjo, pa sem mel sedez centi prenizko. No, xc bajk je zelel it po zadnjem, ce nisem na 10% klancu grizel belance.
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 3091
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald

Re: Novosti 2018

OdgovorNapisal/-a bzenko » 22 Dec 2017 10:23

Uf, prevč številk, ko bota v mojih letih bota gledala sam še opremo in barvo.
ride now work later
bzenko
član
 
Prispevkov: 467
Pridružen: 01 Sep 2006 12:00
Kraj: Getovlje

Re: Novosti 2018

OdgovorNapisal/-a cebe » 22 Dec 2017 11:57

bzenko napisal/-a:Uf, prevč številk, ko bota v mojih letih bota gledala sam še opremo in barvo.

Hahahaha sm že tam, pa me to dvoje najmanj zanima!! :D
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 3091
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald

Re: Novosti 2018

OdgovorNapisal/-a etcho » 22 Dec 2017 12:25

bzenko napisal/-a:Uf, prevč številk, ko bota v mojih letih bota gledala sam še opremo in barvo.

@bzenko, maš prav, dobra firma bo že sestavla bicikl, da bo geometrijsko prav, zbiraš pa opremo in barvo :)
Uporabniški avatar
etcho
član
 
Prispevkov: 125
Pridružen: 30 Okt 2010 19:00
Kraj: obala

Re: Novosti 2018

OdgovorNapisal/-a cebe » 22 Dec 2017 12:28

etcho, najlazje je kaksne kikse pokrit z vredu izgledom in boljso opremo. Ce si po telesnih merah v povprecju, res nimas kaj falit. Ce pa precej odstopas od povprecja, se pa zelo mocno na*egnes!
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 3091
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald

Re: Novosti 2018

OdgovorNapisal/-a etcho » 22 Dec 2017 12:48

Dejstvo je, da proizvajalci delajo okvirje glede na povprečne mere (in razmerja med udi). Če si krajših nog, daljših rok ali obratno, imaš že problem, tle se strinjam s tabo.
Uporabniški avatar
etcho
član
 
Prispevkov: 125
Pridružen: 30 Okt 2010 19:00
Kraj: obala

Re: Novosti 2018

OdgovorNapisal/-a 3names » 22 Dec 2017 13:39

3names napisal/-a:Ok samo če hočeš doseči kratke chainstaye preprosto ne gre drugače. Ali se motim?

Ja. Poglej Bird Aeris 145. Sicer ni ultra kratek zadaj (435 mm), je pa OK, čeprav nima zlomljene podsedežne oz. ima offset minimalen.

Dolžina chainstayev s tem nima nič. Problem je, da če ti dejanski kot podsedežne narediš strm, potrebuješ izredno dolg top-tube (oz. reach), da dobiš enako dolžino kokpita (belanca do sedeža). To pa podaljša medosno razdaljo. To je glavni problem. S tega vidika spet poglej Bird Aeris 145.

Zlomljena podsedežna je OK za proizvajalce, ker z eno velikostjo pokrijejo več rajderjev. Z dviganjem sedeža obenem še daljšaš kokpit. Bird ima M velikost okvirja npr. v short in long izdaji.
[/quote]

Saj sem hotel dopisat da za vas visoke so tele nove geometrije ala Bird, Pole, Nicolai :D Mam tudi sam malo daljše noge relativno na višino in vem da podrta podsedežna ni fajn. Samo realno rešitve za ta problem ni.

Realno gledano je Torque mišljen kot fun park bike zaradi česar mora bit malce bolj kompakten, ne pa dolg kot ponedeljek.
3names
član
 
Prispevkov: 112
Pridružen: 07 Feb 2015 17:00

Re: Novosti 2018

OdgovorNapisal/-a PrimozR » 22 Dec 2017 17:27

etcho napisal/-a:Dejstvo je, da proizvajalci delajo okvirje glede na povprečne mere (in razmerja med udi). Če si krajših nog, daljših rok ali obratno, imaš že problem, tle se strinjam s tabo.

Ne, okvirje se dela glede na povprečnega človeka, ne glede na povprečna razmerja (na kar je ciljal cebe), najebemo pa vsi, ki smo izven čistega povprečja, kar lepo pokaže ravno kot podsedežne. V bistvu bi na geometry chartu kot podsedežne moral biti za vsako velikost bistveno drugačen (in za večje velikosti precej bolj strm), kot pa zdaj, ko so praktično enaki. Načeloma bi se pa tudi chainstay moral spreminjati, ampak seveda toliko, da bi bila razporeditev teže spredaj/zadaj enaka za vse velikosti (tukaj premikanje BB-ja v okvirju, kot to počne Norco, ni prava rešitev).

Ampak vse to je drago.

bzenko napisal/-a:Uf, prevč številk, ko bota v mojih letih bota gledala sam še opremo in barvo.

Težko verjamem. V zadnjih 10 letih sem s ciframi postal še bistveno večji težak, kot prej. Še veliko huje bo, preden bo bolje :D

cebe napisal/-a:Pipi, zamisli si moj problem pri 770mm visine (od centra BBa do sredine sedeza) na 170mm gonilki in s kratkimi rokami (da bos vedel zakaj marsikater bajk popljuvam). ;)

Par let nazaj sem na enem xc Scottu (29) dejansko sedel nad zadnjo osjo, pa sem mel sedez centi prenizko. No, xc bajk je zelel it po zadnjem, ce nisem na 10% klancu grizel belance.

Kolk pa maš inseama??? A nisi ti bolj za M bicikle? Mam narobe v spominu?
PrimozR
član
 
Prispevkov: 5699
Pridružen: 22 Nov 2006 15:27
Kraj: Radovljica

Re: Novosti 2018

OdgovorNapisal/-a problematiks » 22 Dec 2017 19:22

PrimozR napisal/-a:Ne, okvirje se dela glede na povprečnega človeka, ne glede na povprečna razmerja (na kar je ciljal cebe), najebemo pa vsi, ki smo izven čistega povprečja, kar lepo pokaže ravno kot podsedežne. V bistvu bi na geometry chartu kot podsedežne moral biti za vsako velikost bistveno drugačen (in za večje velikosti precej bolj strm), kot pa zdaj, ko so praktično enaki. Načeloma bi se pa tudi chainstay moral spreminjati, ampak seveda toliko, da bi bila razporeditev teže spredaj/zadaj enaka za vse velikosti (tukaj premikanje BB-ja v okvirju, kot to počne Norco, ni prava rešitev).

Ampak vse to je drago.


Za alu okvirje ze, pri karboncih bi pa veliki res lahko delali prilagojeno geometrijo za vsako velikost brez kaksnih pretiranih dodatnih stroskov (ce odstejem malcek vec R&D). Ampak stavim, da bi potem imel situacijo, ko bi marsikdo vzel recimo XL okvir od proizvajalca, ki nima prilagojene geometrije samo zato, ker ima npr krajsi chaistay, ker so trenutno pac moderni :wink:

Marko
problematiks
KontraRevolucionar
 
Prispevkov: 5678
Pridružen: 23 Feb 2002 17:17

Re: Novosti 2018

OdgovorNapisal/-a PrimozR » 22 Dec 2017 21:46

Ma v bistvu tudi za ALU ne more biti pretirane razlike, navsezadnje itak moraš drugače vpeti head tube, seat tube, drugače vpenjaš top tube in down tube, če ti ga švasa robot je itak isti drek, a ti ga zašvasa pod 66 ali pod 76°, program je spet za vsako velikost drugačen, same cevi so prav tako različne oz. različno odrezane (tudi če je surovec enak), itd.

Drag je predvsem razvoj bi rekel. Da za vsako velikost posebej določiš, kakšne morajo biti cifre. Če ne drugega to pomeni recimo vsaj 4 ali 5, če ne tam 8 do 10 testnih voznikov, ki jim zaupaš in ki pokrijejo celoten velikostni spekter, vsaj z vidika povprečja za določeno velikost.
PrimozR
član
 
Prispevkov: 5699
Pridružen: 22 Nov 2006 15:27
Kraj: Radovljica

Re: Novosti 2018

OdgovorNapisal/-a Buschi » 28 Dec 2017 21:15

Planinec...Gorski kolesar...Enduro motorist!
Uporabniški avatar
Buschi
Vaški peciklmehanik
 
Prispevkov: 10646
Pridružen: 10 Dec 2002 14:11
Kraj: Dolina Bratov Šrot

Re: Novosti 2018

OdgovorNapisal/-a havli » 28 Dec 2017 22:42

Kaj in kako je pa s pesti pri teh obročih?


Lpt
Uporabniški avatar
havli
član
 
Prispevkov: 661
Pridružen: 30 Jul 2004 07:04
Kraj: Ljubljana

Re: Novosti 2018

OdgovorNapisal/-a Buschi » 29 Dec 2017 15:43

Nikjer ne piše.
Tastari so imeli zadaj Shimano XT.
Planinec...Gorski kolesar...Enduro motorist!
Uporabniški avatar
Buschi
Vaški peciklmehanik
 
Prispevkov: 10646
Pridružen: 10 Dec 2002 14:11
Kraj: Dolina Bratov Šrot

Re: Novosti 2018

OdgovorNapisal/-a El Tomzo » 30 Dec 2017 15:03



Po vsebnosti oglika sta zelo blizu http://www.ljubljanskobarje.si/unesco-n ... o-na-svetu

Princip je isti, sve su ostalo variante ...
Nikoli nisem toliko hodil po hribih kot odkar sem pričel kolesarit.
Uporabniški avatar
El Tomzo
član
 
Prispevkov: 1290
Pridružen: 20 Avg 2005 12:29
Kraj: Emona-Savus fluvius

Re: Novosti 2018

OdgovorNapisal/-a cebe » 08 Jan 2018 09:52

Tech Briefing January 2018
Prva je namenjena (predvsem lasntikom Scott-ov :D), da bodo lahko na 180mm bajku zaklenli amortizer za vožnjo po cesti. :mrgreen: :mrgreen:
Hec, če bodo takole vsak mesec predstavili glavne novosti, ne bo slabo, ali?
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 3091
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald

Re: Novosti 2018

OdgovorNapisal/-a Buschi » 09 Jan 2018 11:04

cebe napisal/-a:Hec, če bodo takole vsak mesec predstavili glavne novosti, ne bo slabo, ali?


Pol boš vsak mesec videl, kaj vse ti manjka na kolesu, da boš zadostil kriterijem modne in tehnične policije in te bo minilo do kolesarjenja.

In, kot opažam, na PB ni veliko e-koles, niti novosti za njih, zato bom, da si ohranim živce in strah pred policijo, omislil e-kolo ! Slika
Planinec...Gorski kolesar...Enduro motorist!
Uporabniški avatar
Buschi
Vaški peciklmehanik
 
Prispevkov: 10646
Pridružen: 10 Dec 2002 14:11
Kraj: Dolina Bratov Šrot

Re: Novosti 2018

OdgovorNapisal/-a bzenko » 09 Jan 2018 19:36

Haha, Buši bi rad še tuki zanetil špetir.
ride now work later
bzenko
član
 
Prispevkov: 467
Pridružen: 01 Sep 2006 12:00
Kraj: Getovlje

Re: Novosti 2018

OdgovorNapisal/-a bzenko » 09 Jan 2018 19:37

Upam da boš vsaj Pivota alpa Speca kupu da bo cebe 50% majn jezn ;)
ride now work later
bzenko
član
 
Prispevkov: 467
Pridružen: 01 Sep 2006 12:00
Kraj: Getovlje

Re: Novosti 2018

OdgovorNapisal/-a bzenko » 09 Jan 2018 20:29

ride now work later
bzenko
član
 
Prispevkov: 467
Pridružen: 01 Sep 2006 12:00
Kraj: Getovlje

Re: Novosti 2018

OdgovorNapisal/-a MiLi » 09 Jan 2018 20:59

mislim, da je že blo neki kregarije okrog tega :lol:
If you ain't Mountain Biker, you ain't shit!
Uporabniški avatar
MiLi
Razdrem vse!
 
Prispevkov: 3138
Pridružen: 15 Sep 2003 18:32

Re: Novosti 2018

OdgovorNapisal/-a PrimozR » 09 Jan 2018 22:58

Ja, na koncu prejšnje strani. Pa Buschi je bil tudi vpleten :D
PrimozR
član
 
Prispevkov: 5699
Pridružen: 22 Nov 2006 15:27
Kraj: Radovljica

Re: Novosti 2018

OdgovorNapisal/-a LuBe » 17 Jan 2018 06:55

Luka

Najbolj izgubljen dan od vseh je tisti, ko se nismo smejali.
Uporabniški avatar
LuBe
član
 
Prispevkov: 515
Pridružen: 23 Apr 2003 14:03
Kraj: Brezula

Re: Novosti 2018

OdgovorNapisal/-a P_Nut » 17 Jan 2018 09:58

LuBe napisal/-a:https://www.mtb-news.de/news/2018/01/16/sram-dub/

lp


28,99 mm :mrgreen:
P_Nut
član
 
Prispevkov: 130
Pridružen: 03 Sep 2013 06:28

Re: Novosti 2018

OdgovorNapisal/-a cebe » 17 Jan 2018 11:25

When 29 is a tiny bit too much!
...live for something or you'll die for nothing!
Uporabniški avatar
cebe
član
 
Prispevkov: 3091
Pridružen: 23 Sep 2010 19:28
Kraj: Pragwald

Re: Novosti 2018

OdgovorNapisal/-a problematiks » 17 Jan 2018 15:11

Ja, poglej si video, saj pravi, da so optimizirali, da je ravno toliko togo, kot 30 mm os pri BB30 sistemu, ležaji so pa ravno toliko trpežni, kot pri Hollowtech II sistemu, ki ima 24 mm os :wink:

Marko

P.S: Sicer niti ni tako slaba ideja poenostavit zadevo pri osi in da pri prestavljanju z okvirja na okvir po potrebi menjaš samo gonilni ležaj. Seveda pa so to naredili tako, da boš kupil njihovega :)
problematiks
KontraRevolucionar
 
Prispevkov: 5678
Pridružen: 23 Feb 2002 17:17

Re: Novosti 2018

OdgovorNapisal/-a PrimozR » 18 Jan 2018 21:58

V prvi vrsti je verjetno razlog za tole streamlining njihove proizvodnje, da izdelujejo samo eno gonilko, namesto 24mm in 30 mm verzij, ki sta bili za povrh vsega montirani z obratnih strani (pri 24 mm je os v desni, pri 30 mm pa v levi gonilki).
PrimozR
član
 
Prispevkov: 5699
Pridružen: 22 Nov 2006 15:27
Kraj: Radovljica


Re: Novosti 2018

OdgovorNapisal/-a El Tomzo » 08 Feb 2018 21:09

Reach se vztrajno veča....
Še 2 cm pa bo enak kot pri 2010 Specialized Pitchu (velikost L) ...
https://www.specialized.com/gb/en/pitch-comp/p/22891

Kako že aglosasi pravijo: reinventing the wheel ...
Nikoli nisem toliko hodil po hribih kot odkar sem pričel kolesarit.
Uporabniški avatar
El Tomzo
član
 
Prispevkov: 1290
Pridružen: 20 Avg 2005 12:29
Kraj: Emona-Savus fluvius

Re: Novosti 2018

OdgovorNapisal/-a mloncar » 08 Feb 2018 22:43

El Tomzo napisal/-a:Reach se vztrajno veča....
Še 2 cm pa bo enak kot pri 2010 Specialized Pitchu (velikost L) ...
https://www.specialized.com/gb/en/pitch-comp/p/22891

Kako že aglosasi pravijo: reinventing the wheel ...

Kako je potem šele Specialized zabluzil.. ..2010 je imel XL 496mm reacha (torej dokaj dobre mere za XL okvir po trenutnih "standardih"), 2018 ima Enduro XL 285mm (Stompjumper pa npr 465mm).. ..potem lahko iz tega sklepam, da bodo 2019 ali 2020 na podobnih številkah, kot leta 2010 :-)
Uporabniški avatar
mloncar
član
 
Prispevkov: 143
Pridružen: 28 Maj 2013 13:15
Kraj: Posavje

Re: Novosti 2018

OdgovorNapisal/-a PrimozR » 08 Feb 2018 23:47

El Tomzo napisal/-a:Reach se vztrajno veča....
Še 2 cm pa bo enak kot pri 2010 Specialized Pitchu (velikost L) ...
https://www.specialized.com/gb/en/pitch-comp/p/22891

Kako že aglosasi pravijo: reinventing the wheel ...

XXL Capra je v bistvu po reachu enaka XL Pitchu (bodimo realni, YT bi velikosti moral poimenovati med XS in XL, ne pa S do XXL). Sicer pa, če hočeš dolg reach, čeprav je to skupaj z efektivnim kotom podsedežne cevi najbolj neuporabna mera na kolesih ta moment, klikni tukaj: https://www.bird.bike/aeris-145-lt/
PrimozR
član
 
Prispevkov: 5699
Pridružen: 22 Nov 2006 15:27
Kraj: Radovljica

Re: Novosti 2018

OdgovorNapisal/-a El Tomzo » 09 Feb 2018 23:47

Dejansko je Specialized 2010 s Pitchem zabluzil - gor so dali 7,5 cm oporo krmila -- če si dal gor 5 cm ali 3,5 cm je bil položaj bolj udoben.
Ali pa so kupovali M namesto L.
Nikoli nisem toliko hodil po hribih kot odkar sem pričel kolesarit.
Uporabniški avatar
El Tomzo
član
 
Prispevkov: 1290
Pridružen: 20 Avg 2005 12:29
Kraj: Emona-Savus fluvius

Re: Novosti 2018

OdgovorNapisal/-a vr » 10 Feb 2018 15:35

Uporabniški avatar
vr
član
 
Prispevkov: 596
Pridružen: 01 Jun 2009 08:35

Re: Novosti 2018

OdgovorNapisal/-a El Tomzo » 10 Feb 2018 19:53

Zaton 650B?
Nekako gre vse v smeri 29". No, jim je pa ratalo 26" uničit.
Je bil dober članek v Dirtu(?): Zakaj bo vaše novo kolo 27,5 in ne 26? Ker imajo v lasti tovarne in so se odločili, da bodo delali 27,5 namesto 26.
Nikoli nisem toliko hodil po hribih kot odkar sem pričel kolesarit.
Uporabniški avatar
El Tomzo
član
 
Prispevkov: 1290
Pridružen: 20 Avg 2005 12:29
Kraj: Emona-Savus fluvius

Re: Novosti 2018

OdgovorNapisal/-a Buschi » 14 Feb 2018 19:16

Sicer stara fora, ampak osvežena na 27.5 in 160 hoda:

:shock: :shock: :shock: :shock:


Slika
Planinec...Gorski kolesar...Enduro motorist!
Uporabniški avatar
Buschi
Vaški peciklmehanik
 
Prispevkov: 10646
Pridružen: 10 Dec 2002 14:11
Kraj: Dolina Bratov Šrot

Re: Novosti 2018

OdgovorNapisal/-a dumr666 » 14 Feb 2018 23:27

to sem glih zanč na PB nekje gledal, je tip vse razložil kako jo je naredil, sicer 26" verzijo
Robots will steal your jobs. But that's OK
Uporabniški avatar
dumr666
član
 
Prispevkov: 265
Pridružen: 29 Feb 2016 12:24
Kraj: Ljubljana

Re: Novosti 2018

OdgovorNapisal/-a PrimozR » 15 Feb 2018 19:23

Saj gre za isto vilo, samo hod ji je podaljšal ob prehodu na 27" bicikel.
PrimozR
član
 
Prispevkov: 5699
Pridružen: 22 Nov 2006 15:27
Kraj: Radovljica

Re: Novosti 2018

OdgovorNapisal/-a lumplon » 20 Feb 2018 14:02

Slika

no coment :|
Uporabniški avatar
lumplon
član
 
Prispevkov: 83
Pridružen: 26 Sep 2011 10:59

Re: Novosti 2018

OdgovorNapisal/-a havli » 20 Feb 2018 17:18

O, fak, kakšna grdobija!


Lpt
Uporabniški avatar
havli
član
 
Prispevkov: 661
Pridružen: 30 Jul 2004 07:04
Kraj: Ljubljana

Re: Novosti 2018

OdgovorNapisal/-a El Tomzo » 20 Feb 2018 20:58

Baterija pa je 500 EUR? Napolniš jo lahko enih 300 krat? Evo, po dveh letih gre - ker ko imaš e-bajk seveda furaš več in dalj, in sploh in oh ...
Nikoli nisem toliko hodil po hribih kot odkar sem pričel kolesarit.
Uporabniški avatar
El Tomzo
član
 
Prispevkov: 1290
Pridružen: 20 Avg 2005 12:29
Kraj: Emona-Savus fluvius

Re: Novosti 2018

OdgovorNapisal/-a Johnnie » 20 Feb 2018 22:51

El Tomzo napisal/-a:Baterija pa je 500 EUR? Napolniš jo lahko enih 300 krat? Evo, po dveh letih gre - ker ko imaš e-bajk seveda furaš več in dalj, in sploh in oh ...


A smem vprašat kje si pobral podatek o 300 polnjenjih?
The only reason I'm fat is because a tiny body couldn't store all this personality
Johnnie
član
 
Prispevkov: 265
Pridružen: 12 Feb 2012 03:58

Re: Novosti 2018

OdgovorNapisal/-a El Tomzo » 21 Feb 2018 18:01

There is nothing in terms of laptop battery usage that can ever be regarded as average, as both the actual usage patterns combined with particular charge/discharge threshold settings produce what are effectively an infinitely variable set of possible conditions.

However, more than 200 cycles is a good life for any Lithium technology battery, in any possible laptop device usage.

You didn't mention how old your battery is, but keep in mind that Lithium battery technology will degrade over time whether it is used or not, and three years is also generally regarded as a good life for a Lithium technology battey no matter what its cycle count is.

Cheers,

Bill B.

https://forum.thinkpads.com/viewtopic.php?p=591905
Nikoli nisem toliko hodil po hribih kot odkar sem pričel kolesarit.
Uporabniški avatar
El Tomzo
član
 
Prispevkov: 1290
Pridružen: 20 Avg 2005 12:29
Kraj: Emona-Savus fluvius

Re: Novosti 2018

OdgovorNapisal/-a S... » 21 Feb 2018 18:30

E-bike battery life expectancy is mainly determined by the battery type. The most commonly used batteries are:

lithium batteries: tend to become widespread and may hold up to 1000 charge cycles, or even more for the latest Lithium Iron Phosphate models
nickel batteries: expect around 500 cycles
lead batteries (on first-generation electric bicycles): expect around 300 cycles


Vrjetno praksa ne dosega teorije, ampak 200 je pa vseen mal premal...

Se pa strinjam da je bajk grd k poziv na orožne vaje :lol:
Uporabniški avatar
S...
član
 
Prispevkov: 497
Pridružen: 11 Jul 2003 15:07
Kraj: Lj-Bezigrad

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Oprema



Kdo je na strani

Uporabniki, ki brskajo po tem forumu: lukin