skale-tehnika

Vse o tehniki vožnje, od začetniških težav do trikov, letečih vragolij in podobnega. Vse o tehniki vožnje z gorskim kolesom. Gradnja in konstrukcija poti in izdelava poligonov. Video vključen.

skale-tehnika

OdgovorNapisal/-a kike » 26 Dec 2008 12:50

Oj
Zanima me kako sfurat tehničen, zelo skalnat del na večji strmini.
lep primer velika planina -deli na obeh spustih, spust do gondole (ub začetni del) in še en do začetka soteske, kranjska tm od whirlpoola naprej pod sedežnico tam kjer je ful blata - nič bremzanja? (če imaš večjo hitrost), preprosto me razmeče, zdrsne...

naklon je velik in potrebna je večja hitrost za prelet ovire, pri tem me razmeče že na skalah;
zapne mi sprednjo gumo in pol me vrže čez belanco -ker je naklon res velik, tu imam na sumu napačno nastavljeno vilico (rebound 3/4 do najhitrejšega, če mam manj mi jo lahko "spakira", igral sem se tut z preloadom a morm met mal zraka za jumpe, da se ne poseda...)

Če mi rata prečiti oviro, imam zaradi velike začetne hitrosti ter naklona
"neprimerno" hitrost in kmalu sledijo druge "ovire" tako da ni vmes odsekov za neko bremzanje, me spet razmeče malo pozneje (Tu mogoče nimam čisto dobro naštudiranega izteka oz linije)

Kako vi zvozite take tehnike, si greš prej pogledat in naštudirat vse linije, al sam gasa pa če rata rata :twisted: zajeb je ker si ovire hitro sledijo na zelo strmem naklonu, lahko sledi še snakebite :mad:

Lp
Ps: nism čist hlod :lol: :oops: :oops:
If everything is under control, you are going too slow
Don't listen to THEM, saying that less travel is better, its just a marketing campaign of insurance companies
Uporabniški avatar
kike
član
 
Prispevkov: 294
Pridružen: 06 Sep 2005 17:06
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a _cemzy_ » 26 Dec 2008 14:27

najbolje je, da si malo pogledaš linije potem pa če ti NE rata dobro odpeljati enostavno porineš kolo do vrha tega dela, ki ti dela težave in odpelješ še enkrat... po 3 ali 4 poiskusih pa že skoraj moraš dobro odpeljat...

L.P.
MTB Klub Kranj
Uporabniški avatar
_cemzy_
član
 
Prispevkov: 415
Pridružen: 29 Avg 2007 10:34
Kraj: Kranj

OdgovorNapisal/-a NejcT » 26 Dec 2008 19:51

Najprej si oglej teren in linijo ki jo boš najlažje zvozil. Potem pa na kolo in z majhno hitrostjo čez ovire...pri tem moraš imeti ful ravnotežja pa seveda zaupat morš vase. Pri drugem spustu ko boš že vedel linijo in vse boš lahko že hitreje odpeljal spust. Vaja dela mojstra
LP NejcT
NejcT
član
 
Prispevkov: 136
Pridružen: 14 Nov 2007 10:05
Kraj: Krško

Re: skale-tehnika

OdgovorNapisal/-a Jabooz » 27 Dec 2008 00:21

kike napisal/-a:Zanima me kako sfurat tehničen, zelo skalnat del na večji strmini.


1. kolena imej malo bolj odprta
2. komolce pokrčene, a ne preveč dvignjene
3. glej samo željeno linijo, ne skale, kateri se želiš ogniti
4. hitrost naj bo čimbolj konstantna in hkrati majhna
5. če te vrže iz zamišljene linije, ne paniciraj, sledi novi. Kolo spelje več kot si kadarkoli zamišljaš.
6. bodi mehak
7. če ne gre, sestopaj zadaj za sedežem
8. protekcija zaželjena
9. če greš čez balanco, se ne lovi na dlani ??!!!
10. deset u pola sa lukom teoretičaru jedan javlja se uz zvukove djeteta koji plače
Uporabniški avatar
Jabooz
Bush Doctor
 
Prispevkov: 3918
Pridružen: 02 Mar 2005 15:54
Kraj: Ljubljana

Re: skale-tehnika

OdgovorNapisal/-a thunderbolt » 27 Dec 2008 01:34

_cemzy_ napisal/-a:... po 3 ali 4 poiskusih pa že skoraj moraš dobro odpeljat...

Tako dr...je pogosto odpre vrata še eni možnosti - tako se nalepiš na skale, da si potem nikoli več ne upaš peljati čez. Po mojih izkušnjah enkrat ali pa dvakrat poizkusiš, če pa vseeno ne gre, si pa prišparaš za naslednjič - enkrat bo že šlo skozi.

Jabooz napisal/-a:9. če greš čez balanco, se ne lovi na dlani ??!!!


Kosti v dlani pokajo na skalah kot krekerji - ni ga čez dobro osmo točko (predvsem kar se komolcev tiče).
Uporabniški avatar
thunderbolt
član
 
Prispevkov: 625
Pridružen: 28 Feb 2007 20:54
Kraj: LJ-BE-SN

OdgovorNapisal/-a Paradajz » 27 Dec 2008 17:14

Kakršne mam jst izkušnje z tehničnimi deli, ti lohka svetujem samo to, da probavaš toliko časa, dokler nisi zadovoljen z tem delom proge. Vsaj jst tko počnem. Bajk pa sam pustiš da gre čez skale, ne držat balance kokr da je zadna stvar k jo boš držov v živlenju :mrgreen: , k te bom sam razkipal( stestirano , 2 zbita zoba na Javorniku :mrgreen:).
LP
Paradajz
član
 
Prispevkov: 210
Pridružen: 03 Jun 2008 10:45
Kraj: Kranj

OdgovorNapisal/-a kike » 27 Dec 2008 17:19

evo hvala očitno mi res ostane samo še vaja :P
na super strmini z skalami
ter blato generalno :twisted:
If everything is under control, you are going too slow
Don't listen to THEM, saying that less travel is better, its just a marketing campaign of insurance companies
Uporabniški avatar
kike
član
 
Prispevkov: 294
Pridružen: 06 Sep 2005 17:06
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a CultMashina » 27 Dec 2008 17:27

Jaz sem mlad in NEUMEN, torej ko pride tak del ko me začne premetavat spustim bremze ponavadi in sledim kolesu postanem bolj mehel, če gre pa kolo preve o svoje ga malo balanciram in ponavadi speljem. :twisted:
Uporabniški avatar
CultMashina
član
 
Prispevkov: 878
Pridružen: 12 Okt 2008 11:48
Kraj: Kočevje

OdgovorNapisal/-a The DarK LoRD » 27 Dec 2008 19:42

Paradajz napisal/-a:Kakršne mam jst izkušnje z tehničnimi deli, ti lohka svetujem samo to, da probavaš toliko časa, dokler nisi zadovoljen z tem delom proge. Vsaj jst tko počnem. Bajk pa sam pustiš da gre čez skale, ne držat balance kokr da je zadna stvar k jo boš držov v živlenju :mrgreen: , k te bom sam razkipal( stestirano , 2 zbita zoba na Javorniku :mrgreen:).
LP

a ti po skalah tut ni filing vozit tko kot pa po mokrem, sploh ti ni filing?

LP
M
Pin it Ya Fairy
Uporabniški avatar
The DarK LoRD
član
 
Prispevkov: 1541
Pridružen: 07 Okt 2005 20:59
Kraj: Ravne na Koroškem

OdgovorNapisal/-a kike » 27 Dec 2008 23:44

hm ne vem če sem te glih dobr razumu?
filing mi je oz mi sede, pa mal filinga mam tut sam na blatu mi ga zmanka, še posebi na lesu :lol:
skale mi delajo probleme samo na veliki strmini pa da so velike prib. za pol gume 8)

Ps:
to sprašujem zdej ker je zima dost blata za izpilt tehniko :twisted:
If everything is under control, you are going too slow
Don't listen to THEM, saying that less travel is better, its just a marketing campaign of insurance companies
Uporabniški avatar
kike
član
 
Prispevkov: 294
Pridružen: 06 Sep 2005 17:06
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Shifty » 28 Dec 2008 00:05

govoril je paradajzu :wink:
Uporabniški avatar
Shifty
član
 
Prispevkov: 1083
Pridružen: 03 Okt 2006 19:47
Kraj: Ljubljana


Vrni se na Tehnika vožnje, gradnja poti in poligonov, ostale kolesarske tehnike



Kdo je na strani

Uporabniki, ki brskajo po tem forumu: Majestic-12 [Bot]