
Vitto1 napisal/-a:Moje mnenje je, da bi bajk moral bit pri maloprodajni ceni nad jurja €, vozen. Brez pedal pa to ni...
tol napisal/-a:Polovica ljudi niti ne ve kakšno kolo bi radi kupili. Da jim daš v izbiro še sedež in gripe...![]()
Res pa je, da nekdo, ki ve kaj rabi in ve kaj kupiti bi si želel, da sam izbere vsaj:
- pedala,
- sedež,
- gume,
- gripe.
In JA seznam se lahko potem razčleni skoraj do vsake komponente. In na koncu bomo prišli do zaključka, da bi nam morali proizvajalci ponujati samo okvirje.
ZigaK napisal/-a:tol napisal/-a:Polovica ljudi niti ne ve kakšno kolo bi radi kupili. Da jim daš v izbiro še sedež in gripe...![]()
Res pa je, da nekdo, ki ve kaj rabi in ve kaj kupiti bi si želel, da sam izbere vsaj:
- pedala,
- sedež,
- gume,
- gripe.
In JA seznam se lahko potem razčleni skoraj do vsake komponente. In na koncu bomo prišli do zaključka, da bi nam morali proizvajalci ponujati samo okvirje.
To. Za zahtevne uporabnike bi bilo lepo da bi se dalo kupit okvir po pošteni ceni, ne pa da je cena (če ga sploh lahko kupiš) na istem nivoju kot celo kolo z najnižjim nivojem opreme.
mrd napisal/-a:ZigaK napisal/-a:tol napisal/-a:Polovica ljudi niti ne ve kakšno kolo bi radi kupili. Da jim daš v izbiro še sedež in gripe...![]()
Res pa je, da nekdo, ki ve kaj rabi in ve kaj kupiti bi si želel, da sam izbere vsaj:
- pedala,
- sedež,
- gume,
- gripe.
In JA seznam se lahko potem razčleni skoraj do vsake komponente. In na koncu bomo prišli do zaključka, da bi nam morali proizvajalci ponujati samo okvirje.
To. Za zahtevne uporabnike bi bilo lepo da bi se dalo kupit okvir po pošteni ceni, ne pa da je cena (če ga sploh lahko kupiš) na istem nivoju kot celo kolo z najnižjim nivojem opreme.
Aha... in potem proizvajalec ima 500 kos Shimano XYZ, 200 kos vilic, 200 amortizerjev, 500 obročev in 1000 plaščev ker so to minimalne količine, ki jo lahko naroči pri proizvajalcih, in si z njimi dela izgubo ker itak proda samo okvirje.
Ali še boljše... proizvajalec bi moral ponujati Shimano, SRAM, FSA, E13, Race Face, Fox, BOS, DT Swiss, WTB, Maxxis in Schwalbe istočasno insi potem sami naklikamo željeno konfiguracijo ane... Za isti denar kot sedaj ane.... s preostalo opremo si pa čoha rit....
En nasvet... dejte ostat pri pedalih. Ostalo ste ze v področju nebuloz.
tol napisal/-a:Saj tudi avto ko kupuješ modular dodajaš opremo in balensiraš budget in želje. Potrebno se je pač sam zavedati, da želje pač stanejo $.
PrimozR napisal/-a:Sicer pa kot je rekel Marko, je nek point, da bi bili bicikli tudi brez sedežev in gripov. Meni je karkoli pod 32 mm premera povsem pretenko, ko govorimo o gripih. Torej jih moram na novem kolesu menjati.
problematiks napisal/-a:tol napisal/-a:Saj tudi avto ko kupuješ modular dodajaš opremo in balensiraš budget in želje. Potrebno se je pač sam zavedati, da želje pač stanejo $.
Ja, ampak pri avtih ne vzameš npr za osnovo Renaulta, pa daš not motor od Mercedeza, klimo od Fiata, sedeže od Seata,... a ne? Pri avtih ni prav čisto nič drugače kot pri kolesih, vzameš pač model s tisto opremo, ki ti najbolj ustreza. Ker med katero opremo lahko izbiraš, ti še vedno proizvajalec avtov določi.
Marko
tol napisal/-a:Zdaj si naredil primerjavo med stvarmi, ki niso 1:1 zamenljive.
Nihče si ne želi grušta od Specializda pa gor nihalko od Kone in linka od Scotta.
MiLi napisal/-a:Ne vem, zaka se sploh komplicira. Sej se v večini primerov lahko s trgovcem zmeni, da ti zamenja določeno komponento za pametno ceno. Druga pesem je z direkt prodajo ala Canyon, YT,...
MiLi napisal/-a:Ne vem, zaka se sploh komplicira. Sej se v večini primerov lahko s trgovcem zmeni, da ti zamenja določeno komponento za pametno ceno. Druga pesem je z direkt prodajo ala Canyon, YT,...
PJ napisal/-a:Flefo ampak ravno Rose dokazuje, da se realno da za normalno ceno narediti kolo, ki ga bolj kot ne v celoti sestavis (skoraj) po lastnih zeljah.
mrd napisal/-a:Aha... in potem proizvajalec ima 500 kos Shimano XYZ, 200 kos vilic, 200 amortizerjev, 500 obročev in 1000 plaščev ker so to minimalne količine, ki jo lahko naroči pri proizvajalcih, in si z njimi dela izgubo ker itak proda samo okvirje.
Ali še boljše... proizvajalec bi moral ponujati Shimano, SRAM, FSA, E13, Race Face, Fox, BOS, DT Swiss, WTB, Maxxis in Schwalbe istočasno insi potem sami naklikamo željeno konfiguracijo ane... Za isti denar kot sedaj ane.... s preostalo opremo si pa čoha rit....
En nasvet... dejte ostat pri pedalih. Ostalo ste ze v področju nebuloz.
problematiks napisal/-a:Ok, pa dajmo probat še enkrat s stvarmi, ki jih lahko direktno primerjaš in so medsebojno zamenljive. Dobil si avto, ki ti je všeč, ampak te par stvari malo moti. Rad bi namreč drugo firmo/model gum, pa volan ti je malo majhen/tanek (ti je pa dosti bolj všeč od enega drugega modela iste firme, za katerega ti je mehanik povedal da paše tudi na tvoj izbrani model), pa sedeži so ti malo pretrdi in malo napačne oblike ali pa mogoče nimajo dovolj pomika nazaj. No, pojdi zdaj s temi svojimi željami za izboljšave v avtosalon pa povej mi, kaj se bo zgodilo![]()
P_Nut napisal/-a:MiLi napisal/-a:Ne vem, zaka se sploh komplicira. Sej se v večini primerov lahko s trgovcem zmeni, da ti zamenja določeno komponento za pametno ceno. Druga pesem je z direkt prodajo ala Canyon, YT,...
Ni šans. Skoraj nikjer ne vzamejo v zakup kake komponente za drugo. Nazadnje se spomnim ko sem hotel na novem kolesu 34t gonilko zamenjat za 32t - "Bognedaj, ne, na žalost ni mogoče, lahko dodatno kupite, zamenjat ne moremo, hvala ...".
koko82 napisal/-a:Če bi bil rosov model prodaje boljši od specializedovega bi bila slovenija polna rose koles. Tko pa jih je tko malo, da jih večina tablašev še nikoli ni videla v živo.
PrimozR napisal/-a:mrd napisal/-a:Aha... in potem proizvajalec ima 500 kos Shimano XYZ, 200 kos vilic, 200 amortizerjev, 500 obročev in 1000 plaščev ker so to minimalne količine, ki jo lahko naroči pri proizvajalcih, in si z njimi dela izgubo ker itak proda samo okvirje.
Ali še boljše... proizvajalec bi moral ponujati Shimano, SRAM, FSA, E13, Race Face, Fox, BOS, DT Swiss, WTB, Maxxis in Schwalbe istočasno insi potem sami naklikamo željeno konfiguracijo ane... Za isti denar kot sedaj ane.... s preostalo opremo si pa čoha rit....
En nasvet... dejte ostat pri pedalih. Ostalo ste ze v področju nebuloz.
Koliko je razlike med računalnikom, ki ga kupiš po kosih in sestaviš sam ter med računalnikom, ki ga kupiš sestavljenega od velikega branda? Kolikšna je razlika v kolesarski industriji v enaki situaciji?
mrd napisal/-a:In s tem stavkom si dokazal, da praktično nimaš blage veze o bike industriji oz. OEM naročilih.
etcho napisal/-a:Malo ste potegnili temo na custom nakup kolesa, gre se pa predvsem za s / brez pedalov ob nakupu. Prodajalec bi lahko ponujal kolo brez pedal za recimo 2.000 € in bi kupcu dal na izbiro pedala do 100 € vrednosti in mu jih našraufal gor v trgovini. Če pa kupec ne želi nobenih, ki mu jih ponuja, pa naj proda kolo za 1.950 €.
"Volkswagen sta mi sicer zelo podobni firmi, obe ponujata za bistveno preveč denarja nekaj, kar pri konkurenci lahko dobiš ceneje in isto dobro,"PrimozR napisal/-a:mrd napisal/-a:In s tem stavkom si dokazal, da praktično nimaš blage veze o bike industriji oz. OEM naročilih.
Ker sem povedal, kako je v eni drugi industriji, nisem pa nikjer omenil, kako je v tej industriji? Zato nimam pojma, kako je v tej industriji?
Naj ugibam, zaradi mojega komentarja o 'velikem S-u' ti je padel mrak čez oči in si začel iz lufta vleči izjave, ki jih nisem podal?etcho napisal/-a:Malo ste potegnili temo na custom nakup kolesa, gre se pa predvsem za s / brez pedalov ob nakupu. Prodajalec bi lahko ponujal kolo brez pedal za recimo 2.000 € in bi kupcu dal na izbiro pedala do 100 € vrednosti in mu jih našraufal gor v trgovini. Če pa kupec ne želi nobenih, ki mu jih ponuja, pa naj proda kolo za 1.950 €.
Kot sem napisal v svojem prvem postu, slippery slope. Zato smo s pedal prišli na custom kolesa.
Sicer pa, koko, tudi zate velja, da mogoče malo narobe bereš moj post. Nisem napisal nič slabega o Rose kolesih, še več, tam okrog 2012 se mi je močno luštal Uncle Jimbo (zelo OK oprema za zelo OK denar), trenutno sicer ne ponujajo kolesa, ki bi mi bil všeč, ampak vseeno, daleč od tega, da bi imel o njih povedati karkoli slabega. Tisto o biciklu in S-u je letelo bolj na povprečno mišljenje, ki sem ga srečal bistveno prevečkrat in ki je navsezadnje prisotno tudi v avto svetu (ni avto, če ni VW pa to - Specialized in Volkswagen sta mi sicer zelo podobni firmi, obe ponujata za bistveno preveč denarja nekaj, kar pri konkurenci lahko dobiš ceneje in isto dobro, obe pa imata v Sloveniji močno podporo pri kupcih, ki zame nima logične razlage).
Glede naročila okvirja in čakanja na švasanje, Nicolai
Sicer pa pomojem brez problema uvedemo triletne cikle v kolesarsko industrijo, kjer se noben kos ne spremeni. Okej, okvirji ostajajo enaki 3+ leta, spremeni se le barva in spec list, ampak po drugi strani ima tudi avto industrija na načeloma istem modelu tekoče spremembe (praktično zastarel Focus 3. generacije je pozno 2016 že dobil infotainment sistem Sync 3, ki že podpira Android Auto in Apple CarPlay, da o manjših spremembah na ravni aktuatorjev ne govorim, kjer je tekoča sprememba lahko že nov dobavitelj).
koko82 napisal/-a:Npr. YT je dost manjša in mlajša znamka od Rosa pa jih je v sloveniji verjetno 200x več.
whatever napisal/-a:Potem pa, ko se odlocis za bajk, pa ti v trgovini prodajo se flat ali pa clip pedala pa itak dobis se, v povprecju, 30% off ob nakupu kolesa.
Točno takrat kot ti (pred časom) sem iskal točno isto kot ti - 4x4 karavan. Škoda je nudila več kot VW, več centimetrovv dolžino, uporabnejši prtljažnik in večjo oddaljenost od tal. Je pa pri istih komponentah stala toliko kot VW, pač prodajna politika. Povsem drugače je pri rezervnih delih kjer povsem isti kos za olimpijca stane več kot za VW za katerega spet stane več kot za češko greško. Pri kolesih pa recimo nek menjalnik kot rezervni del stane enako za vse znamke koles.m66 napisal/-a:Nisem značkasto obremenjen, ampak ko sem pred časom iskal 4*4, karavan sem pri VW pač dobil največ za svoj denar.
Lojzepopndekl napisal/-a:Točno takrat kot ti (pred časom) sem iskal točno isto kot ti - 4x4 karavan. Škoda je nudila več kot VW, več centimetrovv dolžino, uporabnejši prtljažnik in večjo oddaljenost od tal. Je pa pri istih komponentah stala toliko kot VW, pač prodajna politika. Povsem drugače je pri rezervnih delih kjer povsem isti kos za olimpijca stane več kot za VW za katerega spet stane več kot za češko greško. Pri kolesih pa recimo nek menjalnik kot rezervni del stane enako za vse znamke koles.m66 napisal/-a:Nisem značkasto obremenjen, ampak ko sem pred časom iskal 4*4, karavan sem pri VW pač dobil največ za svoj denar.
Trenutno se odločam za nakup novega bicikla. Imam ugledanega enega šalabajza in enega cubeja (kakovaostno primerljivi znamki). Skor zagotovo bi plunil mal več denarja pa šel na šalabajza ki ima boljše komponente, ampak kaj ko ima cube boljši motor. In kaj sedaj?
dumr666 napisal/-a:ko smo ravno pri avtih. Zakaj bi sploh kupoval avto od podjetja ki tako zavaja kupce kot tudi ostale ki čutijo posledice zavajanja?
Če res si za vsakomur svoje pa ne utrujaj drugim z nedokazanimi bedarijami. Če že hočeš anekdotne dokaze - v USA recimo ni nič manj Alzheimerja pa je dizlov zelo malo...dumr666 napisal/-a:Nevem, ostalim niso dokazali in našli še ničesar.
Očitno je ljudem vseeno ali dizli povzorčajo Alzheimerja ali ne. Pri meni osebno se gre samo za vprašanje principa, pri katerem pač požrem tiste 3€ več na 100km in vem da znatno manj onesnažujem, zato Clio namesto da bi si privoščil nek naziwagen ki bi meni prišel precej bolj v poštev. Ampak vsakemu svoje
https://jneuroinflammation.biomedcentra ... 2094-8-105
dumr666 napisal/-a:žal je stvar več ali manj dokazana, ampak je lažje tiščati glavo v pesek kot prebrati kakšen članek.
Kot že rečeno, vsakemu svoje
m66 napisal/-a:dumr666 napisal/-a:žal je stvar več ali manj dokazana, ampak je lažje tiščati glavo v pesek kot prebrati kakšen članek.
Kot že rečeno, vsakemu svoje
LOL, linkaš članek iz 2011 kjer so delali teste na 344 podganah in še sami v zaključku uporabili besedico may, ampak zate je stvar več ali manj dokazana. Dobra...Ne vem ali si funkcionalno nepismen (ja sem grob, ker mi takšni greste res na živce), ali pa si se zmotil v linkanju in imaš res trdne dokaze (to bo ja...)
Lej, imel si dve možnosti, tudi drugo si zajebal. Zdej ne vem a ne znaš angleško ali kje je problem. Najdu si dve študiji, kjer so še sami avtorji zelo previdni pri povezavah ( casualy linked recimo pri drugi) sam si pa trdil da je že dokazano da dizli povzročajo Alzheimerja.... Ne da se mi več, sem prepričan sicer da lahko najdeš bolj kategorične avtorje na netu, pa še to ti ni ratalo. Fajn se imej.dumr666 napisal/-a:m66 napisal/-a:dumr666 napisal/-a:žal je stvar več ali manj dokazana, ampak je lažje tiščati glavo v pesek kot prebrati kakšen članek.
Kot že rečeno, vsakemu svoje
LOL, linkaš članek iz 2011 kjer so delali teste na 344 podganah in še sami v zaključku uporabili besedico may, ampak zate je stvar več ali manj dokazana. Dobra...Ne vem ali si funkcionalno nepismen (ja sem grob, ker mi takšni greste res na živce), ali pa si se zmotil v linkanju in imaš res trdne dokaze (to bo ja...)
http://europepmc.org/articles/pmc5047173 boljš?
No ja, predvidevam da voziš dizla in da je kar švabo reče sveta resnica...
V Skandinaviji so začeli banat avte, ki so bili kupljeni z eko subvencijamiwhatever napisal/-a:S
Predvsem precej visji level onesnazenja v primerjavi z benzinom, zaradi cesar ga v vecjih EU mestih zelijo banat.
dumr666 napisal/-a:Nevem, ostalim niso dokazali in našli še ničesar.
Uporabniki, ki brskajo po tem forumu: Google [Bot]