AWD bike
-
- KontraRevolucionar
- Prispevkov: 5941
- Pridružen: 23 Feb 2002 17:17
Re: AWD bike
Triumph bicikel, stranska prikolica za kolesa, Subaru AWD,... Ti bi rad dobil kaksno nagrado za najvec objavljenih bizarnih tem, a ne?
Marko

Marko
Re: AWD bike
Napaka!
Na omenjeno sem slučajno naletel in ne vidim v čem je problem, če vprašam.
A ti še nisi vedel za Subaru?
Na omenjeno sem slučajno naletel in ne vidim v čem je problem, če vprašam.
A ti še nisi vedel za Subaru?
- Depresija
- Ti, ti, ti!
- Prispevkov: 10319
- Pridružen: 09 Sep 2003 07:12
- Kraj: .. jst bi temu rekel Pekel ..
- Kontakt:
Re: AWD bike
Mene ne motijo bizarne teme ... ampak naj bojo vsaj v primernem Topicu.
To res nima popolnoma nič s tehniko vožnje in gradnjo poligonov ...
To res nima popolnoma nič s tehniko vožnje in gradnjo poligonov ...
Posvetilo:
Pljunem ti šibre v obraz, z jezikom izkopljem oči .. da, da .. to je čar najine prve noči. Verjameš v laži?
Pljunem ti šibre v obraz, z jezikom izkopljem oči .. da, da .. to je čar najine prve noči. Verjameš v laži?
Re: AWD bike
Aja?
A tehnika vožnje po tvoje ni drugačna?
A tehnika vožnje po tvoje ni drugačna?
Re: AWD bike
Fido, res, ni cudno, da vsi forumi propadejo... Vse skupaj le eno samo trolanje.
...live for something or you'll die for nothing!
Re: AWD bike
tudi jaz bi navijal da troll ostane bolj domena facebooka in podobnega kot pa foruma...
Re: AWD bike
Hudič je ker je večina neresnih in nerazume zadev oziroma gleda samo v svojo korist.
Zaradi kreljotov gre vse v maloro.
Omenjena zadeva se mi pa zdi fascinantna in škoda, ker se ne prodaja pri nas
Zaradi kreljotov gre vse v maloro.
Omenjena zadeva se mi pa zdi fascinantna in škoda, ker se ne prodaja pri nas

Re: AWD bike
A triumpha si ze prerasel 

Re: AWD bike
Zakaj smetiš temo in dokazuješ da si kreljo?
Re: AWD bike
Problem je da nasedaš na vsako bedarijo, ker si preveč naiven oz se še ne spoznaš na kolesa.
Awd je na kolesih neuporaben. Ko je tolk strmo da zadnje kolo izgublja grip je prednje kolo praktično v zraku in ne bo prov dost pomagalo. Če bi se rad vozil po snegu pa spet ne bo ok, ker ti bo odnašalo prednje kolo.
Stranskih prikolic ni, ker so nevarne in neuporabne. Verjetno so tud prepovedane.
Awd je na kolesih neuporaben. Ko je tolk strmo da zadnje kolo izgublja grip je prednje kolo praktično v zraku in ne bo prov dost pomagalo. Če bi se rad vozil po snegu pa spet ne bo ok, ker ti bo odnašalo prednje kolo.
Stranskih prikolic ni, ker so nevarne in neuporabne. Verjetno so tud prepovedane.
Re: AWD bike
Napaka!
Omenjeno ni greh probati, ampak nemorem verjeti kaj vse pri nas prodajajo in kako si to dovolijo.
Jasno je, da pri biciklu 2x2 pogon nimam kaj rabiti tako kot SUV ni nič drugega kot šminka
Omenjeno ni greh probati, ampak nemorem verjeti kaj vse pri nas prodajajo in kako si to dovolijo.
Jasno je, da pri biciklu 2x2 pogon nimam kaj rabiti tako kot SUV ni nič drugega kot šminka
Re: AWD bike
Očitno se najde dovolj naivnežev.ampak nemorem verjeti kaj vse pri nas prodajajo in kako si to dovolijo.

Re: AWD bike
Ja, v naši dolini Šentflorjanski pa največ 

Re: AWD bike
Poleg tega je kolo na sliki popolnoma brez vzmetenja. Vsaj jaz ne vidim kakega mehanizma pri vilici.
In veriga nikoli ni spadala med lažje dele pecikla.
Na tem so kar tri, ena je presneto dolga.
Tak da tudi če ne veš, da prednje kolo na vzponu nima dovolj oprijema - je bajk zaradi nevzmetenha in dodatne teže - FAIL.
In veriga nikoli ni spadala med lažje dele pecikla.
Na tem so kar tri, ena je presneto dolga.
Tak da tudi če ne veš, da prednje kolo na vzponu nima dovolj oprijema - je bajk zaradi nevzmetenha in dodatne teže - FAIL.
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Re: AWD bike
Razumem, gre samo za dodatno obremenitev in s tem oteženost pri vzponih.
Veriga predstavlja dodatno težo in nič ti ne pomaga, če je okvir iz aluminija.
Veriga predstavlja dodatno težo in nič ti ne pomaga, če je okvir iz aluminija.
Re: AWD bike
Era teh koles je bila rečmo 15 let nazaj. Mel ga je tudi Jeep, pa neka italjanska firma itd.
Kot so ti vsi napisali, precej neuporabno.
Ampak, nekaj se je pač dogajalo, da se je prodajalo...tako kot sedaj
Kot so ti vsi napisali, precej neuporabno.
Ampak, nekaj se je pač dogajalo, da se je prodajalo...tako kot sedaj
Planinec...Gorski kolesar...Enduro motorist!
Re: AWD bike
Aha, se spomnim, ampak danes očitno nič več ne vžge in probavajo z nostalgijo oziroma reinkarnacijami legend
Re: AWD bike
edina legendarnost teh koles je, faktor neuporabnosti
Robots will steal your jobs. But that's OK
Re: AWD bike
Ja, očitno je ta 2x2 samo farsa oziroma tržna niša
Re: AWD bike
...vse so zakomplicirali. Kupiš monocikel pa imaš AWD. 

Grown ups are just silly children.
Re: AWD bike
Če že gremo v tej smeri (malo logičnega ramzišljanja):
- kaj je prednost AWD pogona (avtomobili, tovornjaki)?
Več trakcije.
Pomeni da razpoložljivo moč spraviš preko gume na podlago.
In sveda dovolj kompaktna podalga (na ledu ti tudi 4x4 ne pomaga).
Torej rabimo:
- Kompaktno podlago: predposatvljamo da je vsaj pod enim kolesom,
- in dovolj moči.
Torej:
2WD na kolesu bi prišel prav takrat, ko imamo dovolj moči v nogah in nam zadnje kolo koplje.
To pa se pogosto zgodi.
Torej AWD ima smisel na MTBju.
Zgodi se v dveh primerih:
- tako strm klanec in slab oprijem, da zadnje zdrsne,
- Sploh ne strm klanec, ampak zelo slab oprijem (konkretno blato, ali zelo sipka podlaga).
Vprašanje pa je, kako spravit v tem trenutku presežno moč na prednje kolo, kjer je zelo mala normalna komponenta teže -> ni možno zagotovit trenja.
Kot prvo je treba povečat normalno komponento teže na prvem kolesu.
To probaš kompenzirat s premikanjem na sedežu.
Vendar kmalu trčiš na limite (oz padeš na rit, ker ti prednje dvigne).
Sorazmerno položna podlaga, kjer je dovolj Fn na prvem kolesu:
V razmerah spike in blatne podlage: 2WD kolo vsekakor da.
Nastopi pa problem dodatne teže in izgub, saj moraš tudi v pogojih dobrega oprijema vse to poganjat; zaenkrat se to energetsko očitno še ne izide.
Strma a slaba podlaga, kjer ni dovolj Fn na prvem kolesu:
Naredit sistem, ki težo spredaj poveča (zadaj lahko razbremeni).
Traktorji imajo spredaj dodatne uteži.
Pri tractor pullingu, se na prikolici utež premakne po vsej dolžini.
Bionicon je to reševal s spremembo geometrije kolesa (najboljše meni poznano do danes)
Proizvajalci vilic z višino vilice, oz. nastavitvijo hoda.
Sam mislim, da bi bilo zelo enostavno imet na bajku dva različna premera koles.
Kot so pred leti imeli DH bajki: zadaj manjše kolo kot spredaj.
Eto za vzpon bi pa to zamenjal: spredaj 24, zadaj 29. Obe pesti bi potem rabili račno, pa nek quick-change sistem za zobnik.
Seveda ostaneš na 1 WD.
Ker če bi to bilo smiselno, bi to že zdavnaj uvedli na resnih enduro motorjih, kjer je moči veliko preveč, dodatnih 5 kg pa se ne bi poznalo.
in po moje, bodo offroad motockli prvi, ki bodo to množično imeli.
Zaenkrat poplave tega (še) ni:
http://dirtbikemagazine.com/all-wheel-drive-dirt-bikes/
- kaj je prednost AWD pogona (avtomobili, tovornjaki)?
Več trakcije.
Pomeni da razpoložljivo moč spraviš preko gume na podlago.
In sveda dovolj kompaktna podalga (na ledu ti tudi 4x4 ne pomaga).
Torej rabimo:
- Kompaktno podlago: predposatvljamo da je vsaj pod enim kolesom,
- in dovolj moči.
Torej:
2WD na kolesu bi prišel prav takrat, ko imamo dovolj moči v nogah in nam zadnje kolo koplje.
To pa se pogosto zgodi.
Torej AWD ima smisel na MTBju.
Zgodi se v dveh primerih:
- tako strm klanec in slab oprijem, da zadnje zdrsne,
- Sploh ne strm klanec, ampak zelo slab oprijem (konkretno blato, ali zelo sipka podlaga).
Vprašanje pa je, kako spravit v tem trenutku presežno moč na prednje kolo, kjer je zelo mala normalna komponenta teže -> ni možno zagotovit trenja.
Kot prvo je treba povečat normalno komponento teže na prvem kolesu.
To probaš kompenzirat s premikanjem na sedežu.
Vendar kmalu trčiš na limite (oz padeš na rit, ker ti prednje dvigne).
Sorazmerno položna podlaga, kjer je dovolj Fn na prvem kolesu:
V razmerah spike in blatne podlage: 2WD kolo vsekakor da.
Nastopi pa problem dodatne teže in izgub, saj moraš tudi v pogojih dobrega oprijema vse to poganjat; zaenkrat se to energetsko očitno še ne izide.
Strma a slaba podlaga, kjer ni dovolj Fn na prvem kolesu:
Naredit sistem, ki težo spredaj poveča (zadaj lahko razbremeni).
Traktorji imajo spredaj dodatne uteži.
Pri tractor pullingu, se na prikolici utež premakne po vsej dolžini.
Bionicon je to reševal s spremembo geometrije kolesa (najboljše meni poznano do danes)
Proizvajalci vilic z višino vilice, oz. nastavitvijo hoda.
Sam mislim, da bi bilo zelo enostavno imet na bajku dva različna premera koles.
Kot so pred leti imeli DH bajki: zadaj manjše kolo kot spredaj.
Eto za vzpon bi pa to zamenjal: spredaj 24, zadaj 29. Obe pesti bi potem rabili račno, pa nek quick-change sistem za zobnik.
Seveda ostaneš na 1 WD.
Ker če bi to bilo smiselno, bi to že zdavnaj uvedli na resnih enduro motorjih, kjer je moči veliko preveč, dodatnih 5 kg pa se ne bi poznalo.
in po moje, bodo offroad motockli prvi, ki bodo to množično imeli.
Zaenkrat poplave tega (še) ni:
http://dirtbikemagazine.com/all-wheel-drive-dirt-bikes/
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Re: AWD bike
Hvala za omenjeno razlago in linke.
Se spomnim, ja, ko so bili kratko obdobje moderni MTB z manjšim zadnjim kolesom, vendar se to žal ni obneslo.
Je pa zanimivo, da večina žal preveč obteži zadnji del s torbami.
Se spomnim, ja, ko so bili kratko obdobje moderni MTB z manjšim zadnjim kolesom, vendar se to žal ni obneslo.
Je pa zanimivo, da večina žal preveč obteži zadnji del s torbami.
Re: AWD bike
Če jaz štekam o čem ti govoriš.... pa verjamem, da nisem edini.Fido napisal/-a:Hvala za omenjeno razlago in linke.
Se spomnim, ja, ko so bili kratko obdobje moderni MTB z manjšim zadnjim kolesom, vendar se to žal ni obneslo.
Je pa zanimivo, da večina žal preveč obteži zadnji del s torbami.
Pa ne mislit, da sem nestrpen. Enostavno kot so ti že povedali objavljaš bizarne teme, spreminjaš skozi temo mišljenje in izjave oz. nimaš kontinuiteto... in za popestritev napišeš nekaj kar ni niti najmanj logično oz. v povezavi s tem o čemer si se tik pred tem strinjal? O kakšnih torbah je zdaj reč? A se ne pogovarjamo o MTBju? Kje si ti videl, da večina obteži zadnji del s torbami? A to imaš v mislih ruzake, ki jih uporabljamo?
Re: AWD bike
Pišem kar opažam in vidim kje delajo napake.
Ne, govoriva o stranskih torbah, ki so podobne kot na motorjih, če razumeš
Ne, govoriva o stranskih torbah, ki so podobne kot na motorjih, če razumeš
Re: AWD bike
In kje na kakem mtbju si ti torbe vidu? [FLUSHED FACE][FLUSHED FACE]
Re: AWD bike
Kar nekaj Dakar motorjev je imelo 2wd, še nedolgo nazaj, sam da tam je stvar delala na principu...ti mater, Head&Shoulders je dal gol...oljne pumpe.TTOCS napisal/-a: Ker če bi to bilo smiselno, bi to že zdavnaj uvedli na resnih enduro motorjih, kjer je moči veliko preveč, dodatnih 5 kg pa se ne bi poznalo.
in po moje, bodo offroad motockli prvi, ki bodo to množično imeli.
Pač motor poganja hidravlično pumpo, olje pa je sukalo rotor v sprednji pesti.
Planinec...Gorski kolesar...Enduro motorist!
Re: AWD bike
Dostikrat je videti MTBjevce precej obremenjene oziroma naložene.
Zanimivo je delovanje omenjenega 2WD na Dakar motorjih, samo zanimivo, da zadeva ni serijsko zaživela razen na Subarujevem MTB-ju.
Link ki govori o omenjenem pogonu
Zanimivo je delovanje omenjenega 2WD na Dakar motorjih, samo zanimivo, da zadeva ni serijsko zaživela razen na Subarujevem MTB-ju.
Link ki govori o omenjenem pogonu
Re: AWD bike
Ti si videl ali nizozemce na turci do hrvaške obale ali pa vaškega poštarja 

Re: AWD bike
Ja, pravih oziroma originalnih je zelo malo.
Re: AWD bike
@Fido,...
a si ti ziher da si na pravem forumu,... ko MTB in stranke torbe na kolesih,...
nekako ni vse MTB kar ima dve gume, štango med nogami in nekih 18+ prestav,... pa mal krampaste gume,...
osebno sem videl na kolesih že resnično bizarne stvari,... sam recimo nekega polnovzmetenega konkretnega kolesa s stranskimi torbami,... to pa še nisem videl,... no ja ne rečem pa da kdo ni kupil nek jajček do 500€ in gor nataknil nek prtljažnik in torbe,...
a si ti ziher da si na pravem forumu,... ko MTB in stranke torbe na kolesih,...
nekako ni vse MTB kar ima dve gume, štango med nogami in nekih 18+ prestav,... pa mal krampaste gume,...
osebno sem videl na kolesih že resnično bizarne stvari,... sam recimo nekega polnovzmetenega konkretnega kolesa s stranskimi torbami,... to pa še nisem videl,... no ja ne rečem pa da kdo ni kupil nek jajček do 500€ in gor nataknil nek prtljažnik in torbe,...
Re: AWD bike
še noben ni videl naloženega mtb bicikla?!
No, do včeraj tud jaz ne 
http://www.24ur.com/fit-24ur/josip.html#
LP


http://www.24ur.com/fit-24ur/josip.html#
LP
Šus ni mus, je pa fajn!
Re: AWD bike
bi rekli da ena lastovka še ne prinese pomladi al kako,...
da bi potem na splošno govorili o tovornih MTB izvedenkah,...
sicer pa kot so že pred mano pisali,... sem jaz gledal JEEP kolo cca 10 let nazaj v takrat še Sport 2000,... pa se mi je že takrat smešno zdelo,... in popolnoma neuporabno,...
da bi potem na splošno govorili o tovornih MTB izvedenkah,...
sicer pa kot so že pred mano pisali,... sem jaz gledal JEEP kolo cca 10 let nazaj v takrat še Sport 2000,... pa se mi je že takrat smešno zdelo,... in popolnoma neuporabno,...
Re: AWD bike
Uau, ne brat komentarjev spodaj ...ICP napisal/-a:še noben ni videl naloženega mtb bicikla?!No, do včeraj tud jaz ne
http://www.24ur.com/fit-24ur/josip.html#
LP
Re: AWD bike
http://www.yoseep.com/ICP napisal/-a:še noben ni videl naloženega mtb bicikla?!No, do včeraj tud jaz ne
http://www.24ur.com/fit-24ur/josip.html#
LP
I would be able to pick off any of them. All of them. No problem.