http://www.mtb.si/novice/1972-tu-je-os ... arave.html
Zdaj se bomo pa res začeli vozit samo po cestah po dvonamenski v Gračišču, ane da se bomo?

Dejansko dobra ideja...pridem...magar si vzamem dopust...TTOCS napisal/-a:Da vidimo, kdo je zdaj butast:
- tist ki sprejme bedasto pravilo,
- ali tist, ki bedasto pravilo brez enega samega piska sprejme?
Torej: VSI TROGVCI koles, vsi ki ste z gorskim kolesarstvom kakorkoli finančno povezani, dajte bi pametni in se združite ter rečte kaj proti temu. Pred parlamentom, pred tv kamerami. Ne rabi vas skrbet za podporo.
Če lahko pride 200 kolesarjev na predbožično, bomo tudi na to prišli.
In dovolj nas je za ohromit promet, kot so naredili tovornjakarji.
Tako je. Po moje zadosti zanimiva tema za oddaje tipa Tednik, Preverjeno.... Ne vem sicer kako izbirajo teme za take in podobne oddaje. Mogoče je kdo na tabli, ki lahko preko poznanstev kaj takega "sproži" ali pa je celo sam novinar.samo_b napisal/-a:Problem je pomoje treba čim prej spravit v medije in organizirat en protest pred parlamentom/ministrstvom. Ker mam občutek, da se bo drugače vse skupaj potiho sprejelo.
Jaz, ti...sva del "vseh nas", ampak meni postaja že vseeno, ta večna borba z mlini na veter in zatucano debilno bando cigansko. Ne potrebujem kaj dosti prebiranja raznih protestnih člankov, glede na to da se trudim živeti, med drugim, tudi od kolearskega turizma. Ampak ne, ne trudim se več, nima smisla. Raje svoj potencijal in svoje znanje prenesem tja, kjer ga bom lahko razvijal in od tega živel, brez oviranja s strani države in "pristojnih človečkov". Ja, tujina, kjer je država tista ki motivira (subvencije), ker se zaveda kako pomemben del celotne podobe države je športni turizem, + $ ali € v blagajno.BOR-M napisal/-a:Ne gre se za to, se boš ti ali jaz fural, gre se za vse nas! Zame osebno je to sprostitev, po napornem tednu. Če bi prebral Problematiksovo povezavo, pa bi videl da je za tem še veliko več. In zato ker se jih ima enepar za naravovarstvenike ( pa močno dvomim da so), nas poizkušajo tretirat kot največje kriminalce. Kot da se s tankom vozim okrog, ne pa s kolesom. Da bi pa kdo probal in preveril, koliko se dejansko škode naredi s kolesom, to pa ne. Je potrebno najprej vse v kali zatret, potem bomo pa ene dve potke odprli.
Tega ne boš doživel!!TTOCS napisal/-a:Dodatno je treba naše pripombe naslovit še na vse tiste, ki bi naj ta zakon izvrševali.
Namreč, policaj, carinik, kdorkoli že, ki bo moral ta zakon izvršit ima tudi možnost rečt NE.
Ne bom tega delal, ker je neumno, v nasprotju z zdravo pametjo.
Ne bom kaznoval kolesarja, ker se je po vlaki peljal. Pa kaj ste nori, no?
Včeraj smo bili skupaj v hribih med drugim s parimi policaji - en od njih, kolesar in policijski specialec, je, ko sem mu povedal za ta predlog dejal:TTOCS napisal/-a:Dodatno je treba naše pripombe naslovit še na vse tiste, ki bi naj ta zakon izvrševali.
Namreč, policaj, carinik, kdorkoli že, ki bo moral ta zakon izvršit ima tudi možnost rečt NE.
Ne bom tega delal, ker je neumno, v nasprotju z zdravo pametjo.
Ne bom kaznoval kolesarja, ker se je po vlaki peljal. Pa kaj ste nori, no?
Glej, da sem jaz v takšni službi in mi dajo takšno nalogo, oglobit kolesarja ker se je peljal po utrjeni planinski poti, ali vlaki? Ne vem, mene bi bilo sram do groba.
whatever napisal/-a:Vladi se omeni, da bomo placevali "letno vinjeto" za kolo (30-50€) s katero bomo lahko kolesarili povsod in bodo takoj za
Jest sem za!V bistvu, bi se lahko trgovci malo skupaj spravili in predstavili svoj pogled na problematiko. V končni fazi smo vsi na istem.
Podobno mnenje je napisano na bicikel.comproblematiks napisal/-a: Sicer pa, stat krizem rok in jamrat je najslabse.Lahko se zacne mnozicno posiljat pisma s kontraargumenti na objavljen naslov, fajn bi bilo zadevo spravit v medije, tudi naredit en karseda mnozicen protest,...
Saj po pravici povedano glede na dogajanje v drzavi niti nimam nekega strasnega upanja, da bo iz tega kaj haska, ampak poskusit je vseeno treba.Ker ce se nicesar ne poskusi, je neuspeh zagotovljen.
Ampak kot je ze bilo malo visje in z malo drugimi besedami ze omenjeno, v koncni fazi nam manjka predvsem en vpliven lobi.
Marko
To, da nas je za "protest" premalo se ne strinjam. Na predbožično turo je letos prišlo več kot 100 kolesarjev; upam si trdit, da bi na "protestni shod" prišlo vsaj 300 kolesarjev, še posebej, če zadevo dobro spromoviramo po forumih, društvih in socialnih omrežjih. Internet lahko dela čudeže!!!koko82 napisal/-a:Ok, kaj lahko naredimo ?
Za proteste nas je premalo. Treba je dobit podporo ljudstva. Ne kolesarje in penzioniste boli k*** za ta zakon. Sam če bi vedeli koliko miljonov davkov bo država zaradi tega izgubila, medtem ko njim režejo pokojnine in zdravstvene pravice, bi blo mogoče drugače. Lahko probamo naredit kako analizo koliko miljonov se nabere od prodaje mtb koles, opreme in turizma in vse skupaj lansiramo v medije.
Ne bi reku če bi se z kolesarjenjem povzročala kaka škoda. Vse kar se uničuje so planinske poti. Sam to bi se dalo rešit z obveznim članstvom v planinskem društvu, ki te poti ureja. Pa bi bli vsi zadovolni. Za naravo so vse mtb poti skupaj kot pljunek v morje. Če jih nehamo uporabljat bo čez 5 let vse zaraščeno. A je še kdo vidu, da bi se kako drevo posušilo zaradi kolesarjenja.
Marko!problematiks napisal/-a: Saj po pravici povedano glede na dogajanje v drzavi niti nimam nekega strasnega upanja, da bo iz tega kaj haska, ampak poskusit je vseeno treba.Ker ce se nicesar ne poskusi, je neuspeh zagotovljen.
Ampak kot je ze bilo malo visje in z malo drugimi besedami ze omenjeno, v koncni fazi nam manjka predvsem en vpliven lobi.
Marko
Če bi kolesarji pristali na kakršnokoli plačilo vinjete ali obveznega članstva v PZS, bi avtomatično posredno priznali, da uničujemo naravo in poti bolj kot planinci oz pohodniki, ki jim ni treba plačevati nič.TTOCS napisal/-a:Ne ga srat s kakimi vinjetami. Kje v svetu ste pa to vidli? Potem bodo kmalu vinijete za do 1000m, pa do 2000m, pa za 1,9 gumo bo manjša, 2,3 srednja, 2,5 višja, pa nad prvo osjo nam bodo merili 1,30m višine....
Članstvo v PD je več kot dovolj. Je pa hipokritsko, ker po planinskih poteh lahko hodi vsak, pa če je ali ni član nobenega PD. In posledice uporabe poti s strani pešca so enake kot s strani kolesa. Potem naj bo tudi za vse pohodnike uporaba poti dovoljena le s članstvom v PD? Skregano z zdravo pametjo.
Poti, vse poti so namenjene uporabi pohodnikov. Kolesarji smo iz stališča vpliva na naravo enaki pohodnikom, torej jih lahko uporabljamo tudi mi, ne glede na PD članstvo.
Seveda, če nam dajo pogoj za uporabo vseh poti članarino v PD, jo z veseljem plačam. Mnogi izmed nas s(m)o itak tudi člani v PD.
Imam pa eno drugo vprašanje, ki si ga ne znam odgovorit.
Kaj je vzrok, in kaj cilj tega, da nam prepovedo uporabo poti, vlak, kolovozov in še posebej planinskih poti?
Egoizem planincev? Strah pred novim? Kdo in zakaj to želi?
Ugotovili smo in vemo da ni vzrok v:
- ohranjanju narave in manjšanju negativnih vplivov na naravo,
- torej to kar nam najbolj mečejo pod noge je le izgovor in sploh ni vzrok,
- verjetno tudi nočejo načrtno zmanjšati prometa in priliva denarja tako v turizmu, niti kolesarksem poslu...
Kaj torej je vzrok in cilj prepovedi??
Ko bomo razumeli vzrok, bomo lažje dobili kar želimo.
Sarcasm not detectedTTOCS napisal/-a:Ne ga srat s kakimi vinjetami. Kje v svetu ste pa to vidli? Potem bodo kmalu vinijete za do 1000m, pa do 2000m, pa za 1,9 gumo bo manjša, 2,3 srednja, 2,5 višja, pa nad prvo osjo nam bodo merili 1,30m višine....
Imaš PM.Ne bom v temi pisal, ker bo sigurno zašla kam v tri krasne...TTOCS napisal/-a:Marko!
Tvoja mnenja in komentarje z veseljem preberm in po večini se z njimi strinjam. Tokrat ne...
Poti uničujemo oz rečmo temu obrabljamo oboji, kolesarji in planinci. Sam planinci imajo markaciste, ki te poti vzdržujejo. Verjetno se le ti do neke mere (sendviči...)financirajo iz članarin planincev. Mi pa po večini samo furamo.Če bi kolesarji pristali na kakršnokoli plačilo vinjete ali obveznega članstva v PZS, bi avtomatično posredno priznali, da uničujemo naravo in poti bolj kot planinci oz pohodniki, ki jim ni treba plačevati nič.
Ves čas pa trdimo nasprotno, da nismo nič bolj škodljivi kot oni!
+1In ne pišite, kaj bi bilo treba narediti, ampak kaj bom/sem naredil.
Okej, tistih nekaj visokogorskih rajderjev. Koliko se ostali večini pokrivajo poti, po katerih vozimo, s potmi, ki terjajo kaj vzdrževanja markacistov, je drugo vprašanje. Za tisto, kjer samo narišejo markacije in kjer jim ni treba nič vzdrževat (še veseli so lahko, da vozimo, da se ne zaraste), jim jaz nisem dolžan nič.koko82 napisal/-a:Poti uničujemo oz rečmo temu obrabljamo oboji, kolesarji in planinci. Sam planinci imajo markaciste, ki te poti vzdržujejo. Verjetno se le ti do neke mere (sendviči...)financirajo iz članarin planincev. Mi pa po večini samo furamo.Če bi kolesarji pristali na kakršnokoli plačilo vinjete ali obveznega članstva v PZS, bi avtomatično posredno priznali, da uničujemo naravo in poti bolj kot planinci oz pohodniki, ki jim ni treba plačevati nič.
Ves čas pa trdimo nasprotno, da nismo nič bolj škodljivi kot oni!
Voziš Veliko planino, Dobrčo, Grmado ?Okej, tistih nekaj visokogorskih rajderjev. Koliko se ostali večini pokrivajo poti, po katerih vozimo, s potmi, ki terjajo kaj vzdrževanja markacistov, je drugo vprašanje. Za tisto, kjer samo narišejo markacije in kjer jim ni treba nič vzdrževat (še veseli so lahko, da vozimo, da se ne zaraste), jim jaz nisem dolžan nič.