Osnutek priporočil gorskega kolesarja
Osnutek priporočil gorskega kolesarja
Zagotovo ste opazili, da je v zadnjem času Tabla doživela reorganizacijo.
Veliko stvari se je spremenilo, nekaj tudi izginilo (žal), že lep čas pa ni bilo opaziti nekakšnega "kodeksa" oz. pravil/priporočil, po katerih bi se kolesarji lahko ravnali v gorah, hribih in na drugih poteh v naravi.
Skupaj s pomočjo članov tablaške druščine se trudim sestavit nek univerzalen skupek pravil, ki bi pomagal nam, gorskim kolesarjem, pri prijetnejši in varnejši vožnji v naravi, kot tudi do boljših odnosov med planinci, pohodniki ter nami.
Naslednja pravila sem povzel iz večih virov:
-priporočila turnim kolesarjem PZS,
-pravila gorskega kolesarstva (Marko Paternu: Strme kolesnice),
-kodeks gorskih kolesarjev (prevod iz IMBA.com, Darko Ermenc),
-etika gorskih kolesarjev (Tomaž Jeras - Jirži).
PRIPOROČILA GORSKEGA KOLESARJA
Kolesari brez puščanja sledi.
Pri kolesarjenju v naravi uporabljaj že obstoječe poti. Ne delaj novih poti in ne delaj bližnjic.
Če se le da, ne zaviraj z blokiranim zadnjim kolesom, saj tak način zaviranja močno poškoduje teren. Prav tako pazi, da ne prožiš kamenja. Kotaleče se kamenje je lahko usodno za kolesarje, planince in ostale ljudi. Izogibaj se razmočenega terena, saj se sledi v mokri podlagi poznajo veliko bolj kot na suhi.
Varuj naravo!
Smeti odlagaj v koše ali odnašaj s seboj domov. Tudi drugi uporabniki poti se želijo gibati po čisti naravi in si ne želijo pospravljati smeti za teboj. Prav tako je prijazno do narave, če se kdaj potrudiš in počistiš smeti na katere naletiš.
Upoštevaj, da so poletja vedno bolj suha. Temu primerno poskrbi za požarno varnost.
Obvladuj kolo.
Upoštevaj opozorila na poti, hitrostne omejitve in priporočila. Kolesari po lastnih zmožnostih! Predvidevaj! Za ovinki in na nepreglednih mestih vedno pričakuj ovire ali druge uporabnike. S previdnostjo in premišljenostjo se lahko izogneš marsikateri nesreči.
Kot drugje tudi tu velja, da vaja dela mojstra. Za izboljševanje tehnike je potrebno vadit, postopoma.
Spoštuj ostale uporabnike in tujo lastnino.
Vozi vedno tako, da ne ogrožaš drugih! Pri vožnji mimo drugih upočasni ali se celo ustavi in jim omogoči varen prehod. Planinci in pohodniki imajo prednost. Kadar se na ozki poti srečata dva naj ima prednost tisti, ki se vzpenja, saj se je lažje ustavit spuščajočemu kot vzpenjajočemu.
Pozdrav in kakšna prijazna beseda ne škodita, saj lepa beseda zmeraj lepo mesto najde. Dolgoročno to pripomore k izboljšanju odnosov kolesarjev z drugimi udeleženci v naravi.
Pri poteh, ki prečijo privatna zemljišča, upočasni ali sestopi in poskrbi, da zemljišče pustiš v prvotnem stanju (Smeti, ograde za živino, el. Pastirji, zapornice,…). Ne vozi po obdelovalnih površinah.
Ne plaši živali.
Spoštuj naravno okolje divjih živali - to je njihov dom. Ne vpij po nepotrebnem. Pusti živalim dovolj prostora in časa, da se lahko umaknejo. Ko pelješ mimo konja, bodi pozoren in upoštevaj navodila jezdeca. Pazljivo pri nepredvidljivih spuščenih psih in pri tistih na povodcu.
Ture načrtuj vnaprej.
V višku turistične sezone in ob določenih urah se izogibaj bolj obljudenih poti in stez.
Vedno se moraš zavedati v kakšnem stanju je tvoja oprema, kakšne so tvoje sposobnosti, kakšen je teren in vremenski pogoji. Temu primerno se pripravi in načrtuj turo. Bodi samozadosten, vzdržuj kolo, s seboj nosi potrebne zaloge živil, prvo pomoč in rezervna oblačila ter opremo kadar je to potrebno. Vedno uporabljaj čelado in po potrebi ostalo zaščitno opremo.
Pravila so zelo podobna različicam ostalih avtorjev, saj tudi ni veliko stvari za spremenit. Takšna so in jih ne moremo v nedogled spreminjati po svoje.
To je torej osnutek pravil, ki bi jih lahko privzeli na Tabli. Podajte svoja mnenja, kaj bi spremenili, ali zadoščajo, ali so preveč vsiljiva, itd. Več tablašev kot se strinja z njimi, lažje bodo sprejemljiva za splošnega gorskega kolesarja.
Opozorite me tudi na slovnične napake, da spremenim.
MarE je prišel na dan z odlično idejo, pri kateri bi se krajša, enostavnejša različica pravil natisnila na zloženke. Te bi nato prodajalci priložili ob nakupu novega kolesa. Izvedba ideje ni tako preprosta, je pa izvedljiva. Potrebno bi bilo najti sponzorje, ki bi pokrili stroške tiska in oblikovanja, poleg tega pa kontaktirat slovenske kolesarske trgovine, če se strinjajo s tem. Bilo bi super, če bi dobili čimveč podpore pri tem.
Skozi zloženke ne bi samo osveščali kolesarjev, ampak bi posledično vplivali tudi na nekolesarje (pohodnike, planince). Vedno več bi se jih zavedalo, da kolesarji nismo tako ravnodušni glede narave, kot si morda predstavljajo.
Mlajšim kolesarjem bi ta priporočila lahko približali preko privlačnejšega športa - DH. Pri tem bi lahko veliko vlogo odigrali naši DH-jevci (trboveljci,KDRajd,...), saj bi oni mlade pritegnili lažje kot pa kdo drug. Saj se ve - zgledi vlečejo...
Kaj menite o tem? Kakšni resni predlogi?
lep pozdrav,
Tomaž
Veliko stvari se je spremenilo, nekaj tudi izginilo (žal), že lep čas pa ni bilo opaziti nekakšnega "kodeksa" oz. pravil/priporočil, po katerih bi se kolesarji lahko ravnali v gorah, hribih in na drugih poteh v naravi.
Skupaj s pomočjo članov tablaške druščine se trudim sestavit nek univerzalen skupek pravil, ki bi pomagal nam, gorskim kolesarjem, pri prijetnejši in varnejši vožnji v naravi, kot tudi do boljših odnosov med planinci, pohodniki ter nami.
Naslednja pravila sem povzel iz večih virov:
-priporočila turnim kolesarjem PZS,
-pravila gorskega kolesarstva (Marko Paternu: Strme kolesnice),
-kodeks gorskih kolesarjev (prevod iz IMBA.com, Darko Ermenc),
-etika gorskih kolesarjev (Tomaž Jeras - Jirži).
PRIPOROČILA GORSKEGA KOLESARJA
Kolesari brez puščanja sledi.
Pri kolesarjenju v naravi uporabljaj že obstoječe poti. Ne delaj novih poti in ne delaj bližnjic.
Če se le da, ne zaviraj z blokiranim zadnjim kolesom, saj tak način zaviranja močno poškoduje teren. Prav tako pazi, da ne prožiš kamenja. Kotaleče se kamenje je lahko usodno za kolesarje, planince in ostale ljudi. Izogibaj se razmočenega terena, saj se sledi v mokri podlagi poznajo veliko bolj kot na suhi.
Varuj naravo!
Smeti odlagaj v koše ali odnašaj s seboj domov. Tudi drugi uporabniki poti se želijo gibati po čisti naravi in si ne želijo pospravljati smeti za teboj. Prav tako je prijazno do narave, če se kdaj potrudiš in počistiš smeti na katere naletiš.
Upoštevaj, da so poletja vedno bolj suha. Temu primerno poskrbi za požarno varnost.
Obvladuj kolo.
Upoštevaj opozorila na poti, hitrostne omejitve in priporočila. Kolesari po lastnih zmožnostih! Predvidevaj! Za ovinki in na nepreglednih mestih vedno pričakuj ovire ali druge uporabnike. S previdnostjo in premišljenostjo se lahko izogneš marsikateri nesreči.
Kot drugje tudi tu velja, da vaja dela mojstra. Za izboljševanje tehnike je potrebno vadit, postopoma.
Spoštuj ostale uporabnike in tujo lastnino.
Vozi vedno tako, da ne ogrožaš drugih! Pri vožnji mimo drugih upočasni ali se celo ustavi in jim omogoči varen prehod. Planinci in pohodniki imajo prednost. Kadar se na ozki poti srečata dva naj ima prednost tisti, ki se vzpenja, saj se je lažje ustavit spuščajočemu kot vzpenjajočemu.
Pozdrav in kakšna prijazna beseda ne škodita, saj lepa beseda zmeraj lepo mesto najde. Dolgoročno to pripomore k izboljšanju odnosov kolesarjev z drugimi udeleženci v naravi.
Pri poteh, ki prečijo privatna zemljišča, upočasni ali sestopi in poskrbi, da zemljišče pustiš v prvotnem stanju (Smeti, ograde za živino, el. Pastirji, zapornice,…). Ne vozi po obdelovalnih površinah.
Ne plaši živali.
Spoštuj naravno okolje divjih živali - to je njihov dom. Ne vpij po nepotrebnem. Pusti živalim dovolj prostora in časa, da se lahko umaknejo. Ko pelješ mimo konja, bodi pozoren in upoštevaj navodila jezdeca. Pazljivo pri nepredvidljivih spuščenih psih in pri tistih na povodcu.
Ture načrtuj vnaprej.
V višku turistične sezone in ob določenih urah se izogibaj bolj obljudenih poti in stez.
Vedno se moraš zavedati v kakšnem stanju je tvoja oprema, kakšne so tvoje sposobnosti, kakšen je teren in vremenski pogoji. Temu primerno se pripravi in načrtuj turo. Bodi samozadosten, vzdržuj kolo, s seboj nosi potrebne zaloge živil, prvo pomoč in rezervna oblačila ter opremo kadar je to potrebno. Vedno uporabljaj čelado in po potrebi ostalo zaščitno opremo.
Pravila so zelo podobna različicam ostalih avtorjev, saj tudi ni veliko stvari za spremenit. Takšna so in jih ne moremo v nedogled spreminjati po svoje.
To je torej osnutek pravil, ki bi jih lahko privzeli na Tabli. Podajte svoja mnenja, kaj bi spremenili, ali zadoščajo, ali so preveč vsiljiva, itd. Več tablašev kot se strinja z njimi, lažje bodo sprejemljiva za splošnega gorskega kolesarja.
Opozorite me tudi na slovnične napake, da spremenim.
MarE je prišel na dan z odlično idejo, pri kateri bi se krajša, enostavnejša različica pravil natisnila na zloženke. Te bi nato prodajalci priložili ob nakupu novega kolesa. Izvedba ideje ni tako preprosta, je pa izvedljiva. Potrebno bi bilo najti sponzorje, ki bi pokrili stroške tiska in oblikovanja, poleg tega pa kontaktirat slovenske kolesarske trgovine, če se strinjajo s tem. Bilo bi super, če bi dobili čimveč podpore pri tem.
Skozi zloženke ne bi samo osveščali kolesarjev, ampak bi posledično vplivali tudi na nekolesarje (pohodnike, planince). Vedno več bi se jih zavedalo, da kolesarji nismo tako ravnodušni glede narave, kot si morda predstavljajo.
Mlajšim kolesarjem bi ta priporočila lahko približali preko privlačnejšega športa - DH. Pri tem bi lahko veliko vlogo odigrali naši DH-jevci (trboveljci,KDRajd,...), saj bi oni mlade pritegnili lažje kot pa kdo drug. Saj se ve - zgledi vlečejo...
Kaj menite o tem? Kakšni resni predlogi?
lep pozdrav,
Tomaž
Zadnjič spremenil TomažT, dne 24 Nov 2008 20:14, skupaj popravljeno 2 krat.
Pohvalno!
tu bi predlagala eno majhno spremembo in sicer v drugem sklopu, kjer si napisal:
"Smeti odlagaj v koše ali odnašaj s seboj v dolino. V visokogorju ni veliko ljudi, zato je verjetnost, da bo kdo pospravil za tabo, majhna! ..."
Bajkanje v visokogorju je bolj izjema kot pravilo, obenem pa moramo pospravljati za seboj povsod, tudi sredi Ljubljane ni lepo, da vržemo odpadke na tla.
Zato predlagam, da se ta 2 stavka spremenita v:
"Smeti odlagaj v koše ali odnašaj s seboj domov. Tudi drugi uporabniki poti se želijo gibati po čisti naravi in si ne želijo pospravljati smeti za teboj."
morda je potem treba tudi tretji stavek malo prirediti.
lp, Denis

tu bi predlagala eno majhno spremembo in sicer v drugem sklopu, kjer si napisal:
"Smeti odlagaj v koše ali odnašaj s seboj v dolino. V visokogorju ni veliko ljudi, zato je verjetnost, da bo kdo pospravil za tabo, majhna! ..."
Bajkanje v visokogorju je bolj izjema kot pravilo, obenem pa moramo pospravljati za seboj povsod, tudi sredi Ljubljane ni lepo, da vržemo odpadke na tla.
Zato predlagam, da se ta 2 stavka spremenita v:
"Smeti odlagaj v koše ali odnašaj s seboj domov. Tudi drugi uporabniki poti se želijo gibati po čisti naravi in si ne želijo pospravljati smeti za teboj."
morda je potem treba tudi tretji stavek malo prirediti.
lp, Denis
Kdor prehitro pride, ne zna uživati.
Vsakdo, ki organizira turo na Tabli, bi moral v svojem postu, kjer objavlja turo, poskrbeti, da se tam pojavi tudi link na tole stran z opozorilom, da si mora vsak udeleženec prebrati PRIPOROČILA.
Nekaj takega kot -> Za udeležbo na turi si preberi tale PRIPOROČILA
Nekaj takega kot -> Za udeležbo na turi si preberi tale PRIPOROČILA
Zadnjič spremenil tomix, dne 25 Nov 2008 13:03, skupaj popravljeno 1 krat.
Ma nee, sej sploh ni rjes ...
Re: Osnutek pravil gorskega kolesarja
....fizika se ne strinjaTomažT napisal/-a:Kadar se na ozki poti srečata dva naj ima prednost tisti, ki se vzpenja, saj se je lažje ustavit spuščajočemu kot vzpenjajočemu.
In vsak, preden se vsede na kolo, mora glasno ali vsaj polglasno zdrdrati VSEH ŠEST PRAVIL.tomix napisal/-a:Vsakdo, ki organizira turo na Tabli, bi moral v svojem postu, kjer objavlja turo, poskrbeti, da se tam pojavi tudi link na tole stran z opozorilom, da si mora vsak udeleženec prebrati PRAVILA.
Če ni dovolj tekoče ali dovolj glasno, potem se je treba poslužiti samokažnjavanja tako, da daš eno ali obe roke v vroč toaster za minimalno 5 (pet) sekund.
Velja do preklica!
Re: Osnutek pravil gorskega kolesarja
Hja, ravno zaradi tega. Ne samo bonton, tudi varnost drugih temu pritrjuje. Sam bi dodal še to, da se pred (zate) težkim odsekom, kjer ne veš, ali boš lahko ustavil, ustaviš in pogledaš, ali je pot prosta.crack napisal/-a:....fizika se ne strinjaTomažT napisal/-a:Kadar se na ozki poti srečata dva naj ima prednost tisti, ki se vzpenja, saj se je lažje ustavit spuščajočemu kot vzpenjajočemu.
Še nekaj sem na svojih vožnjah opazil. Dostikrat se planinci vljudno umaknejo, a žal storijo to tako, da so dobesedno na liniji padca. V takem primerju sam insistiram (kao me bolijo roke od tresenja kolesa), da gredo oni naprej. Nočem met koga na vesti, če mi ne bo ratal odpelat.
Legalize it... Both MTB on Slovenian trails and marijuana...
Sej je vsem jasno da se ustavi tisti k gre dol če se le da. To ni vprašanje bontona ampak varnosti. Ne moreš pričakovat da se bo nekdo proti komur se spuščaš dejansko umaknu. Morda še ni slišu za "pravila" :>
Hotu sm samo opozorit na to da je slabo napisno. Sej počasi se bo ščistlo :>
//drugič bom dvakrat premislu, nič napisu in vmes ugotovu da je že nekdo drug tole omenu :>
Hotu sm samo opozorit na to da je slabo napisno. Sej počasi se bo ščistlo :>
//drugič bom dvakrat premislu, nič napisu in vmes ugotovu da je že nekdo drug tole omenu :>
Jabooz, kle si brez potrebe ciničen. Konec koncev, se teh pravil, kolikor te poznam (bolj po pripovedovanju kot po dejanski vožnji, saj sva odpeljala skupaj le turco ali dve) tudi sam držiš. In ni prav nič narobe, če jih ljudje spoznavajo. Ti jih poznaš. Nekateri jih ne. Morda kdo sploh ni razmišljal o posledicah vožnje, pa je prav, da prebere ta "pravila".Jabooz napisal/-a:In vsak, preden se vsede na kolo, mora glasno ali vsaj polglasno zdrdrati VSEH ŠEST PRAVIL.tomix napisal/-a:Vsakdo, ki organizira turo na Tabli, bi moral v svojem postu, kjer objavlja turo, poskrbeti, da se tam pojavi tudi link na tole stran z opozorilom, da si mora vsak udeleženec prebrati PRAVILA.
Če ni dovolj tekoče ali dovolj glasno, potem se je treba poslužiti samokažnjavanja tako, da daš eno ali obe roke v vroč toaster za minimalno 5 (pet) sekund.
Velja do preklica!
Legalize it... Both MTB on Slovenian trails and marijuana...
Glede fizikalnih dejstev se strinjam s tabo. Ampak, če smo natančni, je to vprašanje tako bontona kot varnosti. Sicer pa, sicer se malo ponavljam, a vseeno: Dostikrat se planinci odmaknejo tako, da so dobesedno na liniji, kamor te bo izstrelilo, če boš odletel. Enostavno ne poznajo obnašanja kolesa tako kot mi. Glede na to, da smo mi tisti, ki vozimo, smo vseeno odgovorni tudi za njihovo varnost ob naših "naletih".crack napisal/-a:Sej je vsem jasno da se ustavi tisti k gre dol če se le da. To ni vprašanje bontona ampak varnosti. Ne moreš pričakovat da se bo nekdo proti komur se spuščaš dejansko umaknu. Morda še ni slišu za "pravila" :>
Hotu sm samo opozorit na to da je slabo napisno. Sej počasi se bo ščistlo :>
//drugič bom dvakrat premislu, nič napisu in vmes ugotovu da je že nekdo drug tole omenu :>
Legalize it... Both MTB on Slovenian trails and marijuana...
Kadar se na ozki poti srečata dva, ima prednost tisti, ki se vzpenja.Kadar se na ozki poti srečata dva naj ima prednost tisti, ki se vzpenja, saj se je lažje ustavit spuščajočemu kot vzpenjajočemu.
Če gresta po isti pot en kolesar gor in drugi dol ima prednost tisti, ki opravlja težje delo. V tem primeru je to vzpenajoči.
Včasih je skoraj težje navzdol!mako napisal/-a:Če gresta po isti pot en kolesar gor in drugi dol ima prednost tisti, ki opravlja težje delo. V tem primeru je to vzpenajoči.

Ma, se hecam. Meni se zdi ideja o zgibanki, ki bi jo vsak dobil ob nakupu novega kolesa, odlična! Samo kako to izvest?! Namreč pokrovitelje najbrž lahko pridobiš na kakšen uraden naslov, po možnosti z računom in davčno številko, ne pa za skupino ljudi, ki bi želeli to organizirati. Razen, če se ne organiziramo v S.P. ali kaj podobnega.

Najboljši fantje so že kolesarji.
Re: Osnutek pravil gorskega kolesarja
V tej točki bi lahko več pisalo, saj so kmetje upravičeno besni na osebke, ki jim delajo neposredno škodo. Vožnja po posejani njivi verjetno ni privlačna, travniki pa so. So bile že vroče debate na to temoTomažT napisal/-a: Ne vozi po obdelovalnih površinah.

-
- KontraRevolucionar
- Prispevkov: 5941
- Pridružen: 23 Feb 2002 17:17
Re: Osnutek pravil gorskega kolesarja
Moram rect, da ze nekaj casa razmisljam, da bi ene take zgibanke obesil na kolesa, tako da je ta ideja o poenotenem kodeksu obnasanja prisla ravno ob pravem casu.TomažT napisal/-a:MarE je prišel na dan z odlično idejo, pri kateri bi se krajša, enostavnejša različica pravil natisnila na zloženke. Te bi nato prodajalci priložili ob nakupu novega kolesa.
Kar se pa izvedbe tice, jaz tu ne vidim nobenega problema.Naredi se pac eno krajso verzijo in potem si vsaka trgovina sprinta to ven in je, saj ni tak strosek.Saj ni treba, da je nek fensi smensi papir in kaj vem kaj se.Mogoce na prednji strani en prepoznaven logo, not pa napisano, kar ima za bit napisano.
Marko
Re: Osnutek pravil gorskega kolesarja
problematiks napisal/-a: kaj vem kaj se. Mogoce ...
... mogoče dobimo Gorenje za sponzorja

Sama izvedba zloženke ne bi smela bit zahtevna. Sponzor lahko nenazadnje tudi sam "da zloženko v tisk" in tako prikaže stroške tiska in ne promocije 
Glede samih smernic - ful sem bil presenečen, ko me je Tomaž opozoril, da na Tabli ni teh zadev. Očitno smo jih vsi, tudi "stari tablaši", dobesedno prezrli in zato ful pozdravljam njegovo pobudo. To bi moralo biti označeno kot "sticky" na vrhu vsakega relevantnega foruma. Še boljše bi bilo, da bi nekje ob strani bile te smernice ves čas prisotne (ok, glede na obliko foruma bi bilo to težje izvedljivo). V trgovinah pa bi morale viseti na steni tako kot svoj čas slike ljubljenega vodje
No, resno. V končni fazi bi lahko tukaj pomagalo tudi kakšno društvo, morda celo KTK (Joc, a lahko to temo uvrstimo na naslednjo sejo odbora?), ki bi lahko pognalo vseslovensko akcijo. Mislim, da bi kot organizirani dosegli veliko več, kot če bi nas nekaj posameznikov "napadlo" kolesarske trgovine.
@Problematiks: vidiš, sam si pripravljen kar sam naprintat te zloženke. Me prav zanima, če se ostali trgovci strinjajo s tem (saj veš, recesija & co. press)
Maac
p.s. glede vsebine se ne bom dotikal. v globalu je super, predlagam pa tudi, da se ne spuščamo preveč v nepotrebne detajle, da ne dobimo ven res kakšne "klobase"

Glede samih smernic - ful sem bil presenečen, ko me je Tomaž opozoril, da na Tabli ni teh zadev. Očitno smo jih vsi, tudi "stari tablaši", dobesedno prezrli in zato ful pozdravljam njegovo pobudo. To bi moralo biti označeno kot "sticky" na vrhu vsakega relevantnega foruma. Še boljše bi bilo, da bi nekje ob strani bile te smernice ves čas prisotne (ok, glede na obliko foruma bi bilo to težje izvedljivo). V trgovinah pa bi morale viseti na steni tako kot svoj čas slike ljubljenega vodje

No, resno. V končni fazi bi lahko tukaj pomagalo tudi kakšno društvo, morda celo KTK (Joc, a lahko to temo uvrstimo na naslednjo sejo odbora?), ki bi lahko pognalo vseslovensko akcijo. Mislim, da bi kot organizirani dosegli veliko več, kot če bi nas nekaj posameznikov "napadlo" kolesarske trgovine.
@Problematiks: vidiš, sam si pripravljen kar sam naprintat te zloženke. Me prav zanima, če se ostali trgovci strinjajo s tem (saj veš, recesija & co. press)

Maac
p.s. glede vsebine se ne bom dotikal. v globalu je super, predlagam pa tudi, da se ne spuščamo preveč v nepotrebne detajle, da ne dobimo ven res kakšne "klobase"

Ni nam lahko... je pa fajn!!!
Šatlanje, DH.
Dajmo še to vključiti. Torej šutlanje samo na za to primernih terenih, to so pa bajkparki in druge proge, ki so namenjene samo kolesarjem ter še kaj zraven - oziroma kaj predlagate ostali na to temo.
Nekako je treba tudi to 'usmeriti' ozirma po pameti omejiti, da se torej ne bo šatlalo in divjalo po obljudenih poteh nad mesti. Primer neželjenega šatlanja je recimo Čaven nad Ajdovščino.
Dajmo še to vključiti. Torej šutlanje samo na za to primernih terenih, to so pa bajkparki in druge proge, ki so namenjene samo kolesarjem ter še kaj zraven - oziroma kaj predlagate ostali na to temo.
Nekako je treba tudi to 'usmeriti' ozirma po pameti omejiti, da se torej ne bo šatlalo in divjalo po obljudenih poteh nad mesti. Primer neželjenega šatlanja je recimo Čaven nad Ajdovščino.
Pózdraf!
Vidim, da se je debata razživela. Sedaj bom kratek, ker me še do večera čaka veliko dela.
Glede ustavljanja na ozki poti - ni mišljena taka hitrost, da se ne bi mogel ustaviti, mišljena je strmina, na kateri pa veliko lažje nadaljuješ vožnjo navzdol. Saj veste, kako težko se je ponovno pognat v hrib na kakšnem strmejšem odseku.
Glede smeti bom preoblikoval stavek in popravil - kmalu.
Način, ki olajša sponzoriranje, je preko društva. Smo ga hoteli uporabiti pri dobivanju sponzorjev za projekt formule Student, ampak smo celotno idejo opustili zaradi "nezanimanja" faksa, neresnosti in posledično ogromne vsote potrebnega denarja (6-mestna cifra €). Se pa da, preko obstoječega ali novo ustanovljenega društva.
Potek sponzoriranja pa je lahko tak kot to počnejo pri brezplačniškem tisku. Na zloženki so logotipi oz. reklame sponzorjev, iz tega denarja se pa plača tisk in oblikovanje. In potrebne plače ljudi. Za razmislit...
V DH/FR se ne bi kaj vtikoval, saj je to urejeno s pravili bikeparkov. Če pa že, pa je bolj smiselno, da o tem napišejo kaj naši tekmovalci teh disciplin..
Lep dan še naprej!
Tomaž
Vidim, da se je debata razživela. Sedaj bom kratek, ker me še do večera čaka veliko dela.
Glede ustavljanja na ozki poti - ni mišljena taka hitrost, da se ne bi mogel ustaviti, mišljena je strmina, na kateri pa veliko lažje nadaljuješ vožnjo navzdol. Saj veste, kako težko se je ponovno pognat v hrib na kakšnem strmejšem odseku.
Glede smeti bom preoblikoval stavek in popravil - kmalu.
Način, ki olajša sponzoriranje, je preko društva. Smo ga hoteli uporabiti pri dobivanju sponzorjev za projekt formule Student, ampak smo celotno idejo opustili zaradi "nezanimanja" faksa, neresnosti in posledično ogromne vsote potrebnega denarja (6-mestna cifra €). Se pa da, preko obstoječega ali novo ustanovljenega društva.
Potek sponzoriranja pa je lahko tak kot to počnejo pri brezplačniškem tisku. Na zloženki so logotipi oz. reklame sponzorjev, iz tega denarja se pa plača tisk in oblikovanje. In potrebne plače ljudi. Za razmislit...
V DH/FR se ne bi kaj vtikoval, saj je to urejeno s pravili bikeparkov. Če pa že, pa je bolj smiselno, da o tem napišejo kaj naši tekmovalci teh disciplin..
Lep dan še naprej!
Tomaž
Zadnjič spremenil TomažT, dne 24 Nov 2008 18:38, skupaj popravljeno 1 krat.
Zadevo pozdravljam in podpiram.
Letaki, sploh, če so čisto navadni, in jih stiskajo trgovci sami (na tiskalnik v tem primeru), ne stanejo nekega pretiranega denarja. Pa še zgibat se jih lahko da (če se tiska v tiskarni), kar tudi ni nek astronomski strošek (po želji lahko vprašam znanca kakšen je približen strošek. Rabil pa bi dimenzije papirja, tip papirja in pa v koliko barvah (barvno/čb).
Bi pa mogoče dodal, da se gorski kolesarji držijo tudi v mestu (če ga prečkajo) nekega določenega bontona/organizacije/samoumevnosti.
Včeraj recimo, se je zgodilo, da je skupina kolesarjev (vsi na XC/AM fully-jih) prišla (predvidevam) iz kakšnega lokalnega hriba ter prečkala mesto.
Pri tem pa so na dveh mostih naredili popolen zamašek.
Dovolj bi bilo, da bi se postavli vsi v eno stran, kdo še počakal preden rine na most, in bi ostali (tako pešči, kakor starši z vozični ter kolesarji) šli lepo mimo.
Žal pa so vsi rinli naprej kakor, da gori voda in tako okupirali celoten most (po dolžini ter širini).
Ko vidim kaj takega, me ja kar malo sram. Ni čudno, da imajo potem določeni ljudje o kolesarjih slabo mnenje.
Letaki, sploh, če so čisto navadni, in jih stiskajo trgovci sami (na tiskalnik v tem primeru), ne stanejo nekega pretiranega denarja. Pa še zgibat se jih lahko da (če se tiska v tiskarni), kar tudi ni nek astronomski strošek (po želji lahko vprašam znanca kakšen je približen strošek. Rabil pa bi dimenzije papirja, tip papirja in pa v koliko barvah (barvno/čb).
Bi pa mogoče dodal, da se gorski kolesarji držijo tudi v mestu (če ga prečkajo) nekega določenega bontona/organizacije/samoumevnosti.
Včeraj recimo, se je zgodilo, da je skupina kolesarjev (vsi na XC/AM fully-jih) prišla (predvidevam) iz kakšnega lokalnega hriba ter prečkala mesto.
Pri tem pa so na dveh mostih naredili popolen zamašek.
Dovolj bi bilo, da bi se postavli vsi v eno stran, kdo še počakal preden rine na most, in bi ostali (tako pešči, kakor starši z vozični ter kolesarji) šli lepo mimo.
Žal pa so vsi rinli naprej kakor, da gori voda in tako okupirali celoten most (po dolžini ter širini).
Ko vidim kaj takega, me ja kar malo sram. Ni čudno, da imajo potem določeni ljudje o kolesarjih slabo mnenje.
searching for...
Ideja o zloženki se mi zdi odlična in o vključitvi kolesarskih trgovin tudi. Zloženko bi pa širil "po korakih". V prvi fazi bi lahko poslali datoteko trgovinam, ki bi si jo laho same natiskale (npr. A4 ali polovica A4) kot je bilo predlagano. Verjetno bi se splačalo vložiti nekaj truda tudi v oblikovanje, če ima kdo smisel za to. To se da narediti zelo hitro. Po moje bi lahko dokaj hitro ovrednotili, kako projekt poteka, saj smo dosti po trgovinah. 
Lado

Lado
DH/FR. Gre za omejitev šatlanja in DH izven urejenih oziroma za to namenjenih poti.TomažT napisal/-a:V DH/FR se ne bi kaj vtikoval, saj je to urejeno s pravili bikeparkov. Če pa že, pa je bolj smiselno, da o tem napišejo kaj naši tekmovalci teh disciplin..
Glede drugega dela se strinjam. Torej, sami predlagajte kodeks.
Zadnjič spremenil Mako, dne 24 Nov 2008 16:09, skupaj popravljeno 1 krat.
že spet bom potegnila na dan Nemce, pa ne si slučajno mislit, da jih častim!
saj poznate Bike discount, kajne. Kar pogosto si tam kaj naročamo in bilo je obdobje, ko smo skupaj z ostalo dokumentacijo prejeli en lep letak, tegale:
http://www.dimb.de//images/stories/fair ... _flyer.pdf
to je del vsenemške iniciative (v bistvu je to društvo, kjer so skupaj zbrani kolesarji, proizvajalci in prodajalci), da bi se odprle poti za gorske kolesarje
http://www.dimb.de/index.php?option=com ... Itemid=115
zakaj vse to - tale letak je lahko vzor za letak, ki bi ga mi "sproducirali"
in seveda, zelo podpiram to našo idejo in celo iniciativo!
saj poznate Bike discount, kajne. Kar pogosto si tam kaj naročamo in bilo je obdobje, ko smo skupaj z ostalo dokumentacijo prejeli en lep letak, tegale:
http://www.dimb.de//images/stories/fair ... _flyer.pdf
to je del vsenemške iniciative (v bistvu je to društvo, kjer so skupaj zbrani kolesarji, proizvajalci in prodajalci), da bi se odprle poti za gorske kolesarje
http://www.dimb.de/index.php?option=com ... Itemid=115
zakaj vse to - tale letak je lahko vzor za letak, ki bi ga mi "sproducirali"
in seveda, zelo podpiram to našo idejo in celo iniciativo!

Kdor prehitro pride, ne zna uživati.
Se strinjam z doslej povedanim, dobra ideja, najprimernejše mesto distribucije pa so zagotovo kolesarske trgovine in servisi.
Na KTK tudi že nekaj časa načrtujemo izdajo zloženke, žal še nismo prišli dlje od grobega osnutka, ker je bilo vsega drugega preveč (tečaj za TKV, izleti, priporočila, "odmetavanje polen"
itd. Namen je splošna promocija turnega kolesarstva, zloženka seveda vsebuje tudi priporočila. Akciji se ne izkjučujeta, nasprotno, se lepo dopolnjujeta. Upam, da bo zloženka KTK ugledala luč sveta do pomladi (finance?).
Na KTK tudi že nekaj časa načrtujemo izdajo zloženke, žal še nismo prišli dlje od grobega osnutka, ker je bilo vsega drugega preveč (tečaj za TKV, izleti, priporočila, "odmetavanje polen"

Kolovozi so namenjeni vožnji 

Neokusna šala, resno.Jabooz napisal/-a:Kar vidim kako Damjan Murko zapoje nam vsem znano vižo
Če smo že cinični glede tega kako lahko je spreminjati svet :>
http://en.wikipedia.org/wiki/Butterfly_effect
planinci ? :>Joc53 napisal/-a:finance?
Morda bi blo fanj dat v brošuro še opise parih poti v različnih občinah in te občine v katerih območju se nahaja gorska pot prosit za denarno pomoč. Saj bo tud njim koristla če privablja kolesarje=morebitne potrošnike. Morda bi dala kakšna gostilna v bližini poti kaj malega denarja.. itd itd
Zadnjič spremenil crack, dne 24 Nov 2008 16:07, skupaj popravljeno 3 krat.
Mislim, da bi to zadevo zakompliciralo. Fajn sicer je, ampak kdo bi to naredil? Pa tudi občin je pa v Sloveniji skoraj neskončno.crack napisal/-a:
Morda bi blo fanj dat v brošuro še opise parih poti v različnih občinah in te občine v katerih območju se nahaja gorska pot prosit za denarno pomoč.
Pa še ena misel: Nemci, ki imajo zelo radi pravila, besede pravila v zloženki skoraj ne uporabijo. Uporabijo kar njeno angleško verzijo, pa še to na ne preveč izpostavljenem mestu. Očitno smo gorski kolesarji posebna pasma. Mislim, da beseda pravila odbija več ljudi kot pa etika. Mogoče se najde pa kaj boljšega za naslov. Ampak to je samo sugestija !
Ja, beseda je ponesrečena.Surfac napisal/-a:Pa še ena misel: Nemci, ki imajo zelo radi pravila, besede pravila v zloženki skoraj ne uporabijo. Uporabijo kar njeno angleško verzijo, pa še to na ne preveč izpostavljenem mestu. Očitno smo gorski kolesarji posebna pasma. Mislim, da beseda pravila odbija več ljudi kot pa etika. Mogoče se najde pa kaj boljšega za naslov. Ampak to je samo sugestija !
Smernice, etika, priporočila, kodeks obnašanja,...
Zares sem sam sel to temo brati ravno zaradi besede "pravila". In po pravici povedano, pa naj se slisi se tako grdo, se mi je takoj, se preden sem sploh prebral za kaj se gre, zdelo hudo neumno, da mi bo nekdo, pa kdorkoli ze to je, postavljal neka pravila v casu ko grem ven, da se sprostim. Pravila mi lahko postavlja zena, sef, lastnik proge na kateri sem ali pa drzava, nekdo na Tabli pa mi jih ne bo. Pa da ne bo pomote... Tomo mi lahko postavlja pravila o cem lahko tu pisem, kaj lahko prodajam, ali kako lahko izgleda moj avatar, ne bo pa mi postavljal pravil s kaksnim razmerjem moram goniti v 20% klanecSurfac napisal/-a:Pa še ena misel: Nemci, ki imajo zelo radi pravila, besede pravila v zloženki skoraj ne uporabijo. Uporabijo kar njeno angleško verzijo, pa še to na ne preveč izpostavljenem mestu. Očitno smo gorski kolesarji posebna pasma. Mislim, da beseda pravila odbija več ljudi kot pa etika.

In ker verjamem, da ima vecina zelo podoben odnost in poln k** razno raznih pravil v vsakdanjem zivljenju, bi se po moje veliko lepse slisalo "priporocila" kot pa "pravila". Zaleglo bo pa enako ali pa se bolj, saj bi ogromno ljudi taksna "pravila" krsilo zgolj iz tega, ker imajo dovolj pravil v preostalem delu dneva.
Pa kje si mene najdel, matr! Sam si pa opozoril na pravi problem. Hitro pisat na IMBA naj http://www.imba.com/about/trail_rules.html , tisto rules spremenijo v kaj drugega, da ne bojo pomagal nespretnim prevajalcem širit zmedo,ogorčenje, revolt in sveto jezo po svetu
Pa naj bo priprošnja 


DIMB je nemška verzija IMBA in tako tudi priporočila.
IMBA priporočila vsebujejo vse kar je potrebno. KTK je združil IMBA, Paternuja in Jiržija in po mojem mnenju je že to je preveč. Vse ostalo je smetenje. Pridemo do tega, da bi vsak rad dodal svojo idejo/stavek/besedo in potem nastane neuporaben zmazek. Upam, da bomo v KTK do pomladi pripravili zloženko. Kot jaz vidim stvari, trenutno najbolj potrebujemo udarno geslo in sponzorja za zloženko. Tekstopisci - copywriterji na dan z idejami.
IMBA priporočila vsebujejo vse kar je potrebno. KTK je združil IMBA, Paternuja in Jiržija in po mojem mnenju je že to je preveč. Vse ostalo je smetenje. Pridemo do tega, da bi vsak rad dodal svojo idejo/stavek/besedo in potem nastane neuporaben zmazek. Upam, da bomo v KTK do pomladi pripravili zloženko. Kot jaz vidim stvari, trenutno najbolj potrebujemo udarno geslo in sponzorja za zloženko. Tekstopisci - copywriterji na dan z idejami.
Zadovoljni? Nikomur ne želim kratit svobode s pravili, ta "pravila" bi naj imel vsak v svoji zdravi pameti že veliko pred zapisom le teh... Nikogar tudi ne morem(o) prisilit, da jih upošteva.
Zakaj (spet) še ena verzija? Ker bi to bila tablaška verzija. Pomagate jih ustvariti vi, tablaši. In to z namenom, da bi bila čim bolj "ljudska", saj VI kolesarite, veste za kaj gre. Nima smisla, da bi (če grem v skrajnost) imeli neka "pravila", ki jih je napisal nek uradnik, ki zapusti pisarno samo v času malice...
Poleg tega imamo možnost ustvarit bolj specializirana pravila, ki se razlikujejo od splošnih... Če je sploh želja za kaj takega..
Pri zloženkah pa je boljše imeti več sponzorjev-lažje dobit nekaj denarja od večih, kot veliko denarja od enega. Saj pa veste kako to gre..
Lp, T
Zakaj (spet) še ena verzija? Ker bi to bila tablaška verzija. Pomagate jih ustvariti vi, tablaši. In to z namenom, da bi bila čim bolj "ljudska", saj VI kolesarite, veste za kaj gre. Nima smisla, da bi (če grem v skrajnost) imeli neka "pravila", ki jih je napisal nek uradnik, ki zapusti pisarno samo v času malice...
Poleg tega imamo možnost ustvarit bolj specializirana pravila, ki se razlikujejo od splošnih... Če je sploh želja za kaj takega..
Pri zloženkah pa je boljše imeti več sponzorjev-lažje dobit nekaj denarja od večih, kot veliko denarja od enega. Saj pa veste kako to gre..
Lp, T
Si pac zadnje case strah in trepet tu naokoliTomo napisal/-a:Pa kje si mene najdel, matr!


PS: Tomaz nisem mislil nic slabega, ampak kot sem napisal... ce jih namesto pravila poimenujes recimo priporocila, bo dosezenega vec. Pravila imajo danes pac malo cuden prizvok in jih ljudje ne marajo prevec.
Tomzo, dobra ideja... sam da se ne bo zgodilo pol tole:
http://www.youtube.com/watch?v=_qMd3OvkGXc
http://www.youtube.com/watch?v=_qMd3OvkGXc
Legalize it... Both MTB on Slovenian trails and marijuana...
Spam? trudim se po najboljših močeh. ravno danes pozno popoldne sem že stopil v kontakt z Gorenjem in se že razvija en tak mali prenosni toaster za kolesarje za na terenJabooz napisal/-a:SPAM

Vsaj en se razume na temoEl Tomzo napisal/-a:Pa vsa ta priporočila bi bilo morda dobro na video posnet in nekam obesit - Vimeo??
V smislu: priporočamo-ne priporočamo.


Skupaj zmoremo
ja, mi je tale filmček hodil po glaviPatrice napisal/-a:Tomzo, dobra ideja... sam da se ne bo zgodilo pol tole:
http://www.youtube.com/watch?v=_qMd3OvkGXc

Nikoli nisem toliko hodil po hribih kot odkar sem pričel kolesarit.
Fajn bi blo, da bodo ta pravila narejena do 5.2.2009, tiskana revija Viva jih bo objavila v tem primeru objavila v marčevski številki; vsak nadaljni dan pomeni objavo en mesec kasneje v tiskani reviji (mesečniku).
Navkljub temu - čim boste imeli pravila sprejeta, bodo le-ta objavljena na www.viva.si - kar pomeni, da bodo istočasno objavljena tudi v novicah najdi.si (RSS).
Navkljub temu - čim boste imeli pravila sprejeta, bodo le-ta objavljena na www.viva.si - kar pomeni, da bodo istočasno objavljena tudi v novicah najdi.si (RSS).
Legalize it... Both MTB on Slovenian trails and marijuana...
ste kot novopečeni birokrati, ki bi radi opravičili svoj obstoj in si izmišljujejo nove in nove zakone, akte, pravilnike, čeprav jih ni nihče prosil za to. Zakaj si zapirate vrata? Najboljši je tisti sistem, ki ima najmanj pravil, vendar so ta dobro razumljiva.
Priporočila IMBA so minimalni skupni imenovalec, ki ob upoštevanju le teh preprečuje konflikte in ob uporabi splošnega bontona omogoča splošno uživanje. Kar je več je manj.
Ne praskajte se, kjer vas ne srbi (sicer vas bo zaradi praskanja začelo povsod srbeti).
Tablaška pravila. Pripadnost Tabli. Čredni nagon. Tabla je forum za izmenjavo mnenj in naj pri tem tudi ostane.
Priporočila IMBA so minimalni skupni imenovalec, ki ob upoštevanju le teh preprečuje konflikte in ob uporabi splošnega bontona omogoča splošno uživanje. Kar je več je manj.
Ne praskajte se, kjer vas ne srbi (sicer vas bo zaradi praskanja začelo povsod srbeti).
Tablaška pravila. Pripadnost Tabli. Čredni nagon. Tabla je forum za izmenjavo mnenj in naj pri tem tudi ostane.
Aleluja!dare_ napisal/-a:ste kot novopečeni birokrati, ki bi radi opravičili svoj obstoj in si izmišljujejo nove in nove zakone, akte, pravilnike, čeprav jih ni nihče prosil za to. Zakaj si zapirate vrata? Najboljši je tisti sistem, ki ima najmanj pravil, vendar so ta dobro razumljiva.
Priporočila IMBA so minimalni skupni imenovalec, ki ob upoštevanju le teh preprečuje konflikte in ob uporabi splošnega bontona omogoča splošno uživanje. Kar je več je manj.
Ne praskajte se, kjer vas ne srbi (sicer vas bo zaradi praskanja začelo povsod srbeti).
Tablaška pravila. Pripadnost Tabli. Čredni nagon. Tabla je forum za izmenjavo mnenj in naj pri tem tudi ostane.
What comes up, must go down....
A lahk kdo zrihta še za zadovoljna.si ? Pa ne, ne da bi se dalo celo na velecenjeni 24ur.com ... :s 2 much , WE ROCK !! :pnkypanda:Patrice napisal/-a:Fajn bi blo, da bodo ta pravila narejena do 5.2.2009, tiskana revija Viva jih bo objavila v tem primeru objavila v marčevski številki; vsak nadaljni dan pomeni objavo en mesec kasneje v tiskani reviji (mesečniku).
Navkljub temu - čim boste imeli pravila sprejeta, bodo le-ta objavljena na www.viva.si - kar pomeni, da bodo istočasno objavljena tudi v novicah najdi.si (RSS).
Who will stop us now, you bloody anarchists ? I will gouge out your eyeballs and skull-fuck you!
Zadnjič spremenil crack, dne 24 Nov 2008 23:07, skupaj popravljeno 1 krat.
-
- KontraRevolucionar
- Prispevkov: 5941
- Pridružen: 23 Feb 2002 17:17
Kaj te pri tej temi pravzaprav moti, dare_?Pravila (priporocila, kodeks obnasanja, etika,...karkoli ze nekoga manj moti) v prvem postu so bolj ali manj prevod Rules of the Trail na strani IMBE.Nikjer pa ne pise, da je to brezpogojno najboljsa verzija in ce pride kdo v tej temi s kaksnim pametnim predlogom/dodatkom ven, je to samo pozitivno.Na koncu se bo itak stvari zminimiziralo v eno uporabno obliko.dare_ napisal/-a:ste kot novopečeni birokrati, ki bi radi opravičili svoj obstoj in si izmišljujejo nove in nove zakone, akte, pravilnike, čeprav jih ni nihče prosil za to. Zakaj si zapirate vrata? Najboljši je tisti sistem, ki ima najmanj pravil, vendar so ta dobro razumljiva.
Priporočila IMBA so minimalni skupni imenovalec, ki ob upoštevanju le teh preprečuje konflikte in ob uporabi splošnega bontona omogoča splošno uživanje. Kar je več je manj.
Ne praskajte se, kjer vas ne srbi (sicer vas bo zaradi praskanja začelo povsod srbeti).
Tablaška pravila. Pripadnost Tabli. Čredni nagon. Tabla je forum za izmenjavo mnenj in naj pri tem tudi ostane.
Marko
Opažam, da ideje so, in da so tudi sredstva.
Če se vam najbolj dopadejo pravila iz IMBA, potem kar, nič čakat, lahko uporabimo kar tista. Zgornja priporočila tako ali tako izvirajo (tudi) iz njih. Jaz sem samo podal predlog glede priporočil. Ta osnutek je zaradi svoje dolžine dokaj nepraktičen za kak večji efekt, zato pa tudi je osnutek. Res je, enostavno je dobro.
Prevod pravil iz IMBA je dober, vendar če bi sam izbiral med že obstoječimi, bi izbral priporočila turnim kolesarjem (KTK).
Morda je bilo to s pisanjem "novih pravil" nesmisel, saj že imamo razna priporočila, je pa dobro, da se prilagodijo NAM in se vsaj predebatira o tem. Mislim, da trenutno ni toliko važno katere smernice uporabimo, ampak kaj se z njimi počne in doseže... Ko se nardi nek plan, pa se izberejo tiste, ki jih bomo uporabili.
Če se vam najbolj dopadejo pravila iz IMBA, potem kar, nič čakat, lahko uporabimo kar tista. Zgornja priporočila tako ali tako izvirajo (tudi) iz njih. Jaz sem samo podal predlog glede priporočil. Ta osnutek je zaradi svoje dolžine dokaj nepraktičen za kak večji efekt, zato pa tudi je osnutek. Res je, enostavno je dobro.
Prevod pravil iz IMBA je dober, vendar če bi sam izbiral med že obstoječimi, bi izbral priporočila turnim kolesarjem (KTK).
Morda je bilo to s pisanjem "novih pravil" nesmisel, saj že imamo razna priporočila, je pa dobro, da se prilagodijo NAM in se vsaj predebatira o tem. Mislim, da trenutno ni toliko važno katere smernice uporabimo, ampak kaj se z njimi počne in doseže... Ko se nardi nek plan, pa se izberejo tiste, ki jih bomo uporabili.
Lolek, medijska podpora je nujna. Pač rihtam, kar lahk (kjer mam pač veze). BTW, Viva ma že nekaj let precej odmevno akcijo Osvojite 10 vrhov, ki je namenjena planincem. Ker jo bere precej planincev, je dobro, da se pojavimo v pozitivni luči tudi tam. Zato, dragi pljuvaček na cracku, zrihti ti kak medij, ki bo dajal podporo gorskemu kolesarstvu, pol se pa duvej in delaj norca - lahko pa se luzersko pizdiš, zakaj so zakoni čedalje bolj restriktivni in zakaj nas nihče ne mara (da bi kaj naredil za izboljšanje situacije seveda nikakor ne pride v poštev).crack napisal/-a:A lahk kdo zrihta še za zadovoljna.si ? Pa ne, ne da bi se dalo celo na velecenjeni 24ur.com ... :s 2 much , WE ROCK !! :pnkypanda:Patrice napisal/-a:Fajn bi blo, da bodo ta pravila narejena do 5.2.2009, tiskana revija Viva jih bo objavila v tem primeru objavila v marčevski številki; vsak nadaljni dan pomeni objavo en mesec kasneje v tiskani reviji (mesečniku).
Navkljub temu - čim boste imeli pravila sprejeta, bodo le-ta objavljena na www.viva.si - kar pomeni, da bodo istočasno objavljena tudi v novicah najdi.si (RSS).
Who will stop us now, you bloody anarchists ? I will gouge out your eyeballs and skull-fuck you!
Legalize it... Both MTB on Slovenian trails and marijuana...
Upam, da ne bo ostalo ime Priporočila turnim kolesarjem, ampak Priporočila gorskim kolesarjem.TomažT napisal/-a:...Prevod pravil iz IMBA je dober, vendar če bi sam izbiral med že obstoječimi, bi izbral priporočila turnim kolesarjem (KTK).
Če karikiram se zna zgoditi, da bi npr. Marko Paternu po čudežu ponovno izdal Strme kolesnice in na platnicah bi pisalo: "Vodnik po 105 Zahtevnih turno-kolesarskih turah."
Da ne bom ostal samo pri smetenju, ki ima sicer zelo dober namen ( o tem kasneje), bi rad dodal svojih 5 stotinov.
Vem, da je kar nekaj zagnanih v PZS KTK in da delajo dobro (sicer ne bi bilo nič vidno). Ne zahtevam in niti ne pričakujem legalizacije ne v celoti tudi ne na posameznih planinskih poteh. Sam pač čutim legitimni vidik neškodljivega načina preživljanja prostega časa v naravnem okolju. To mi zadošča. In seveda sledim priporočilom… že od nekdaj.
Sam kot gorski (lahko tudi turni ali ...) kolesar pa ne čutim prav nič z PZS KTK. Temu ni to, da je govora o PZS (so kar so, to kar pišem ima le malo veze z PZS), pač pa zadeva ni prav nič atraktivno izpeljana. Na prvo žogo deluje kot skupek malce ostarelih kolesarjih, ki se radi vozijo po poteh, ki so malo bolj zahtevni kolovozi, lahko tudi v sredogorju.
Če želite dobro podporo in veliko bazo mladine ste daleč od uspeha. Na trenutni način predstavitve ne verjamem v pravo podporo. A res verjamete, da si bo 17 letnik dal na ruzak našitek PZS KTK? Ali pa nalepko PZS KTK na bicikel? Ja? Ne? Vsebina KTK je sicer 100% prava in imate mojo 100% podporo. Ste veseli ker imate mojo podporo? Super!
Pred časom sem odprl temo [Ali bi DENARNO podprli organizacijo, ki bi skrbela za legalizacijo trailov?] In rezultat je bil, da denar je na voljo in da podpora je. Tudi sam sem dobil kup besnih Pmjev, kaj smetim, torej podpora JE. Ali ste mi že dali možnost plačila podpore z JASNO POVEDANIM NAMENOM, KAJ SE BO S TEM DENARJEM NAREDILO? Ne, zakaj še ne?
Gospodje v KTK Ali mi znate povedati kaj bi vi osebno naredili z 10.000 euri. Kaj, zakaj, kako. Tri vprašanja, tri odgovori.
Kaj bi radi dosegli v enem letu, treh, desetih? Kako in zakaj boste dobili podporo mlade baze in zakaj naj bi bil kolesar ponosen z nalepko PZS KTK? Kaj bo prednost biti član PZS KTK?
Na Gardi sem videl nemce z DIMB nalepkami na biciklih. In če bi sam bil član neke take organizacije in ZELO rad videl, ob vprašanju kaj je to za ena nalepka na mojem biciklu, avtu, ruzaku ali majici, da ga pošljem na spletno stran kjer je to narejeno tako kot mora biti. Ne prosti spisi na temo, kako je kolo neškodljivo. Recimo, da se končno v kratkem video loči kolo od motorja. Pa vsaj je že praktično vse narejeno na DIMB.de ali IMBA.com
Zdi se mi, da se odkriva toplo vodo.
Po mojem mnenju je problem le marketingu (BTW; marketing ni oglaševanje) in tukaj je največji problem. Glede na to, da Je JOC53 prfoks (Btw: zelo neugoden) na EF, je to v neposredni sredini tržnikov. In ob pravih ljudeh z znanjem je vse bolj učinkovito. Sicer isto, le učinkovito. Danes je vse le še embalaža in embalaža vam je hudo za časom. Marketing so čustva, PZS KTK jih nima, žal.
In čustva so tudi jeza nad toasterjem in način gverilskega marketinga je šel daleč od PZS KTK. Bolj ko se o tem govori, bolje deluje in gre v podzavest. Tudi prek Jaboozevih nebuloz.
Kaj je PZS KTK? Planinska zveza, kurc te kleda.
Da se narediti bolje in če ne veste kaj, zakaj in kako, dajte to delati nekomu, ki to zna. Jaz vam za to dam denarno podporo, da jo date nekomu, ki to zna. Embalažo, da ne pomote.
p.s::_A si predstavljate kakšen učinek bi imel tiskan letak za voznike avtomobilov z priporočili za pravilno vožnjo ob nakupu vozila? Obvladuj avto, Spoštuj ostale uporabnike in tujo lastnino. Ne vozi pijan, ne divjaj….
Strahovit ne dvomim
Vem, da je kar nekaj zagnanih v PZS KTK in da delajo dobro (sicer ne bi bilo nič vidno). Ne zahtevam in niti ne pričakujem legalizacije ne v celoti tudi ne na posameznih planinskih poteh. Sam pač čutim legitimni vidik neškodljivega načina preživljanja prostega časa v naravnem okolju. To mi zadošča. In seveda sledim priporočilom… že od nekdaj.
Sam kot gorski (lahko tudi turni ali ...) kolesar pa ne čutim prav nič z PZS KTK. Temu ni to, da je govora o PZS (so kar so, to kar pišem ima le malo veze z PZS), pač pa zadeva ni prav nič atraktivno izpeljana. Na prvo žogo deluje kot skupek malce ostarelih kolesarjih, ki se radi vozijo po poteh, ki so malo bolj zahtevni kolovozi, lahko tudi v sredogorju.
Če želite dobro podporo in veliko bazo mladine ste daleč od uspeha. Na trenutni način predstavitve ne verjamem v pravo podporo. A res verjamete, da si bo 17 letnik dal na ruzak našitek PZS KTK? Ali pa nalepko PZS KTK na bicikel? Ja? Ne? Vsebina KTK je sicer 100% prava in imate mojo 100% podporo. Ste veseli ker imate mojo podporo? Super!
Pred časom sem odprl temo [Ali bi DENARNO podprli organizacijo, ki bi skrbela za legalizacijo trailov?] In rezultat je bil, da denar je na voljo in da podpora je. Tudi sam sem dobil kup besnih Pmjev, kaj smetim, torej podpora JE. Ali ste mi že dali možnost plačila podpore z JASNO POVEDANIM NAMENOM, KAJ SE BO S TEM DENARJEM NAREDILO? Ne, zakaj še ne?
Gospodje v KTK Ali mi znate povedati kaj bi vi osebno naredili z 10.000 euri. Kaj, zakaj, kako. Tri vprašanja, tri odgovori.
Kaj bi radi dosegli v enem letu, treh, desetih? Kako in zakaj boste dobili podporo mlade baze in zakaj naj bi bil kolesar ponosen z nalepko PZS KTK? Kaj bo prednost biti član PZS KTK?
Na Gardi sem videl nemce z DIMB nalepkami na biciklih. In če bi sam bil član neke take organizacije in ZELO rad videl, ob vprašanju kaj je to za ena nalepka na mojem biciklu, avtu, ruzaku ali majici, da ga pošljem na spletno stran kjer je to narejeno tako kot mora biti. Ne prosti spisi na temo, kako je kolo neškodljivo. Recimo, da se končno v kratkem video loči kolo od motorja. Pa vsaj je že praktično vse narejeno na DIMB.de ali IMBA.com
Zdi se mi, da se odkriva toplo vodo.
Po mojem mnenju je problem le marketingu (BTW; marketing ni oglaševanje) in tukaj je največji problem. Glede na to, da Je JOC53 prfoks (Btw: zelo neugoden) na EF, je to v neposredni sredini tržnikov. In ob pravih ljudeh z znanjem je vse bolj učinkovito. Sicer isto, le učinkovito. Danes je vse le še embalaža in embalaža vam je hudo za časom. Marketing so čustva, PZS KTK jih nima, žal.
In čustva so tudi jeza nad toasterjem in način gverilskega marketinga je šel daleč od PZS KTK. Bolj ko se o tem govori, bolje deluje in gre v podzavest. Tudi prek Jaboozevih nebuloz.
Kaj je PZS KTK? Planinska zveza, kurc te kleda.
Da se narediti bolje in če ne veste kaj, zakaj in kako, dajte to delati nekomu, ki to zna. Jaz vam za to dam denarno podporo, da jo date nekomu, ki to zna. Embalažo, da ne pomote.
p.s::_A si predstavljate kakšen učinek bi imel tiskan letak za voznike avtomobilov z priporočili za pravilno vožnjo ob nakupu vozila? Obvladuj avto, Spoštuj ostale uporabnike in tujo lastnino. Ne vozi pijan, ne divjaj….
Strahovit ne dvomim

Sorry, sam si mal zamešu pojme, jst nisem na cracku, ti si pa očitno pothead, kar je razvidno iz podpisa. Bo treba mal prerast to, kaj mislš ? Glede te dobre luči itd pa mislm da so tvoje predstave sveta preveč preproste da bi se spuščal v to s tabo prek foruma. Kaj ti bo podpora planincev če nimaš niti podpore gorskih kolesarjev ? Pol si pa ful zašvicu.Patrice napisal/-a: Lolek, medijska podpora je nujna. Pač rihtam, kar lahk (kjer mam pač veze). BTW, Viva ma že nekaj let precej odmevno akcijo Osvojite 10 vrhov, ki je namenjena planincem. Ker jo bere precej planincev, je dobro, da se pojavimo v pozitivni luči tudi tam. Zato, dragi pljuvaček na cracku, zrihti ti kak medij, ki bo dajal podporo gorskemu kolesarstvu, pol se pa duvej in delaj norca - lahko pa se luzersko pizdiš, zakaj so zakoni čedalje bolj restriktivni in zakaj nas nihče ne mara (da bi kaj naredil za izboljšanje situacije seveda nikakor ne pride v poštev).
In kaj je v resnici ? Se vam ne zdi sposobno da bi se mal predstavli tisti ki NAS VSE predstavljate, kljub temu da vas NIHČE ni izvolil (morda planinci)? Da vemo kdo sploh je tam notr, kakšne izkušnje ima s kolesarjenjem in tako dalje.Jabooz napisal/-a: Na prvo žogo deluje kot skupek malce ostarelih kolesarjih, ki se radi vozijo po poteh, ki so malo bolj zahtevnih kolovozih, lahko tudi v sredogorju.
NeJabooz napisal/-a:A res verjamete, da si bo 17 letnik dal na ruzak našitek PZS KTK? Ali pa nalepko PZS KTK na bicikel? Ja?
Reality check
Dejte ostat raje pri zloženki za enkrat. Osebno mislim da bi imela večjo veljavo če bi bil spodaj "žig" MTB.si kot pa PZS KTK
Zadnjič spremenil crack, dne 25 Nov 2008 11:26, skupaj popravljeno 6 krat.
@Jabooz
Mislim, da problem legalizacije poti in spremebe zakonov ni v denarju ampak v spremebi miselnosti ljudi. KTK dela na tem vsaj znotraj PZS. To je le eden od dejavnikov, ki lahko kaj spremeni. In o zakonih na koncu vedno odloči - politika.
http://www.mtb.si/index.php?id=7&tx_ttn ... 6d12917e11
Če ima kdo drug kako idejo, kako kaj uredit, naj jo uresniči.
Ideja, ki je bila tukaj predstavljena in vodi v zloženko je pa še en kamenček, ki lahko kaj pripomore k spremebam. In zato idejo z veseljem podprem, če ne drugače vsaj z besedami
Zloženka (saj to je pravzaprav tema tukaj): jaz kaj hudega ne bi izumljal, predlagam smiselen prevod nemške in malce drugačno obliko, da dodamo kaj svojega. Verjamem, da se to da dokaj hitro naredit. In potem za začetek se naredi npr. PDF
datoteka, dostopna vsakomur. Seveda zopet: to je samo sugestija.
Obliko zloženke, ki je na netu se lahko potem dopolnjuje z bistrimi idejami.
Pa čim manj polen nekomu, ki hoče nekaj naredit
Lado
PS: se moram pobarvat, da bom videti manj "ostarel"
im bom bolj "relevanten". (Šala...) NISEM PA ČLAN KTK (to pa ni šala)
Mislim, da problem legalizacije poti in spremebe zakonov ni v denarju ampak v spremebi miselnosti ljudi. KTK dela na tem vsaj znotraj PZS. To je le eden od dejavnikov, ki lahko kaj spremeni. In o zakonih na koncu vedno odloči - politika.
http://www.mtb.si/index.php?id=7&tx_ttn ... 6d12917e11
Če ima kdo drug kako idejo, kako kaj uredit, naj jo uresniči.
Ideja, ki je bila tukaj predstavljena in vodi v zloženko je pa še en kamenček, ki lahko kaj pripomore k spremebam. In zato idejo z veseljem podprem, če ne drugače vsaj z besedami

Zloženka (saj to je pravzaprav tema tukaj): jaz kaj hudega ne bi izumljal, predlagam smiselen prevod nemške in malce drugačno obliko, da dodamo kaj svojega. Verjamem, da se to da dokaj hitro naredit. In potem za začetek se naredi npr. PDF
datoteka, dostopna vsakomur. Seveda zopet: to je samo sugestija.
Obliko zloženke, ki je na netu se lahko potem dopolnjuje z bistrimi idejami.
Pa čim manj polen nekomu, ki hoče nekaj naredit
Lado
PS: se moram pobarvat, da bom videti manj "ostarel"



Zadnjič spremenil Surfac, dne 25 Nov 2008 12:44, skupaj popravljeno 3 krat.