nikol jim ni dovoljPrimozR napisal/-a:In to čipiranje nima nobene veze z garancijo, vprašaj zokinja, z appom na telefonu vklopiš 700 W mode.


nikol jim ni dovoljPrimozR napisal/-a:In to čipiranje nima nobene veze z garancijo, vprašaj zokinja, z appom na telefonu vklopiš 700 W mode.
Moje mnenje je, da je problem moči potem v mentaliteti oz. v lenobi, ker ljudje potem e-bajk ne vidijo kot kolo, ampak kot legalen motor (tukaj citiram). Pa da itak ni treba poganjati, samo vrteti pedala. Problem je tudi, da e-bvajke potem kupujejo npr. mulci oz. kdorkoli, ki je sicer popolnoma sposoben poganjati navaden bicikel. Razumem, da kupiš e-bajk zato, da lahko npr. vodiš skupine vsak dan oz. mogoče celo po dvakrat ali večkrat na dan, obstajajo še kaki drugi primeri, kjer je smiselno imeti e-bajk v primeru povsem sposobnega človeka, ampak narobe semi pa zdi, da je to potuha za lenobo.bzenko napisal/-a:Tega glede hackanja pa nism vedu. Moč motorja je sporna zato ker močnejši motor naredi več škode v naravi al zato ker so 700W ebajki prehitri in nevarni za uporabnike npr. smrtni primer ki ga je videl cebe?
Kot že lep čas pišem, je 250W konkretno preveč, ker je takšno moč sposobno držati več ur le kak procent kolesarjev... zakaj več ur? Aja, baterija na e-bikeu pa crkne po 5 minutah, kot bi večina kolesarjev, ki bi mogli držat konstantih 250W... No, zato!havli napisal/-a:Mogoče neumestno vprašanje: kako je s težo max 100W elektromotorja in teh, ki imajo nazivno 250W in se jih lahko navije na700W, in seveda pripadajočih baterij?
Lpt.
Če bi imel sistem zasnovan za 250 W, neke bistvene razlike v primerjavi s 100 W ne bi smelo biti, nekaj bi prihranil na pogonu (ker ga lahko narediš lažjega zaradi manjših obremenitev), čez palec bi rekel v rangu nekaj 100 g. V primerjavi s trenutnimi zasnovami, namenjenimi za 700 W, bi pa razlika morala biti znatnejša, verjetno ranga 500+ g. Pač ohišje imaš v vsakem primeru, ostane skorajda nespremenjeno, enako s kontrolerjem (z vidika teže), sklapljanje pogona in gonilne osi, itd., spremeni se le en podsestav (motor skupaj s prenosom na gonilno os).havli napisal/-a:Mogoče neumestno vprašanje: kako je s težo max 100W elektromotorja in teh, ki imajo nazivno 250W in se jih lahko navije na700W, in seveda pripadajočih baterij?
Lpt.
e-MTBji pa zaenkrat kažejo, da bo teh problemov še več. Vidiš zdaj problem?bzenko napisal/-a:Sej pravim da vsakemu svoje, sam ne težit folku ki ne fura tak ko ste si vi zamislal mtb. Že tak mamo dost konfliktov z planinci/inšpektorji/policaji in nima smisla da se zdej še ena civilna iniciativa proti mtb proti e-mtb ustvari. V trenutnih razmerah pri nas ni pametno delat sranja okol tega ker še mtbja večina ne razume.
Kot omenjeno, glej moje prejšnje poste glede te problematike. Povsem smiselno je, da se MTB srenja vžiga glede e-MTBjev, ker potencialno podira delo aktivistov za legalizacijo.m66 napisal/-a:Meni je predvsem absurdno da gorski kolesarji sploh predlagajo kakšne prepovedi glede na to da tudi sami niso legalni.
Če prav vem, je pedelec opredeljen kot pomoč na ravni "človeške zmožnosti". In že to je v štartu postavljeno previsoko... 250W za kolko, 5ur? Kot že mnogokrat napisano, 250W večina nekaj minut ne drži, ne pa nekaj ur.El Tomzo napisal/-a:Planinci pravijo, da je pedelec se ok. Glej Joc53-ov post.
Ojoj... če kdo, potem XC-jaši pustijo z gumami s slabim oprijemom in ritjo za sedežem eno skoraj neprekinjeno špuro po sinlgi, ko zapeljejo na tak spust. Me pa zanima koliko XC-jašev je omejenih na ceste in vlake brez izjeme...m66 napisal/-a:@PrimozR, moj predlog, da bi bili v naravi dovoljeni le XC bicikli lahko povsem enako argumentiram: s tem bi se znebili velike večine tistih ki gredo planincem najbolj na živce in tistih ki dejansko najbolj obremenjujejo podrast, legalizacija bi bila zgolj za xcjaše dosti lažja...
Mislim, da več... se bolj nagibam k 3+ kilam. Grem preverit težo Shimanove baterije, ker jo imam ravno doma, ko pridem domov.PrimozR napisal/-a:Ne glede na zgoraj napisano menim, da bi se s 100 W pogonom dalo prišparati v rangu 1 do 2 kg na celem sistemu.
Ma kaki motokultivator, na elektricno kosilnico. In posatla te lahko samo tako visoko, kolikor je kabel dolg.Lojzepopndekl napisal/-a:Obvezno bi bilo potrebno omejiti moč motorjev pri šatlih, tako po številu valjev kot po kilovatih. Recimo na motokultivator s prikolico.
Sem že vrtel 15 min 250W - Bosch. In nisem imel občutka da je to moped kot trdijo nekateri.cebe napisal/-a:Lojze, ti nisi gladek al?
Si vrtel kdaj 15 min 250W?
Si bil kfaj dejansko prisoten v tekmovalnrm kolesarstvu še kako drugače kot preko medijev? Vprašam...
m66 potemtakem ti ne rabiš vzmetenja in bremz?Kot sem rekel, prepovejmo vzmetenje, prestave, pa gužve ne bo nobene.
Eh no, ma karikiram cebeta in PrimozaR...ZmZ31 napisal/-a:m66 potemtakem ti ne rabiš vzmetenja in bremz?Kot sem rekel, prepovejmo vzmetenje, prestave, pa gužve ne bo nobene.![]()
![]()
Preveč filozofirate,ebajki prihajajo(so že tu) in noben jih ne more ustavit
Se pardoniram, ampak z osebkom, ki ima težave z osnovno ampak res osnovnošolsko logiko, ki ne prepozna sarkazma in ki nabija do onemoglosti eno in isto se mi res ne da pogovarjat. (Pa po mestu mirne duše vozi 200km/h ker to pač ni prepovedano, je zgolj omejeno, pa v center Londona se zapelji kar z dizlom, ker to ni prepovedano, je zgolj omejeno na električna vozila, pa če imaš le B kategorijo se mirne duše zapelji s 1000 kubičnim motorjem, ker to ni prepovedano je le omejeno na 50 kubikov, pa...) Štekaš? No saj vem da ne...cebe napisal/-a:Nevem v cem je fora, ampak ocitno ti ne potegne... Ce je neka OMEJITEV postavljena na "clovesko mejo" in jaz pravim, da je to precej nad povprecno "clovesko mejo", predlagam znizanje OMEJITVE, ne prepoved.
Ti v vseh postih pises: prepovejmo amortizerje, prepovejmo vec hoda, prepovejmo kramp gume, PREPOVEJMO xy... (nisem sel gledat kaj vse si pisal)
Se enkrat: vec kot ocitno ne locujes med OMEJITVO in PREPOVEDJO, zato mocno upam, da nimas izpita (kakersnegakoli).
Ps: tema je zafurana, ampak faaaak no! Ocitno sm res js en butalc, vecina po forumih pa... Ehh, skoda besed. Tale tabla je brez groznega pocasi "bicikel.com forum".
Edit: ce mi je nekdo postavil omejitev hitrosti nizje, kot bi jo jaz zelel, je to omejitev ali prepoved? Stekas?
Prepovedana ni, ampak tehnično gledano to ni več e-kolo, ampak motor.m66 napisal/-a:Si kot petletni otrok: ce mi predpišeš dovoljeno maksimalno moč el. kolesa, je uporaba el. kolesa z večjo močjo dovoljena ali PREPOVEDANA? (Pa over and out. Fak, ni več niti malo smešno)
O ja. Za zraven krosle. Vem za en tak primer. EDIT: lažem, šlo je za skupinski nakup treh biciklov (trije kolegi se mi zdi).jery napisal/-a:A današnji mulci si bodo kupovali bicikle za 5 jurjov?!
Ne bo, brez skrbi. Nekih prihrankov na pogonu pri današnjih močeh ne boš dobil, edini prihranek bi bil, če bi naredili pogon po evropskih specifikacijah. Gostota baterij pa bo rasla (s tem pa za isto kapaciteto teža padala) relativno počasi in nekaj let bo trajalo, da se bo teža prepolovila. Vmes bo treba iznajti še povsem novo kemijo, ker smo trenutno precej na limiti (baterije so skozi zgodovino šle s svinčenih elektrod na nikljeve, na koncu na litij, zdaj pa je zmanjkalo lahkih kovinskih elementov, torej bo treba najti nekaj 's strani'). Preskok oz. napredek bo, ker bo moral biti zaradi avtomobilov, bo pa nedvomno trajalo.cebe napisal/-a:vse skupaj cez par let precej mocnejse (1000+W) pri precej nizji tezi (pod 18kg, ce ne 17).
V drugem delu imaš absolutno prav. Svojo 'zmoto' s prvim delom bi pa lahko prav tako videl, glede na drugi del bi ti moralo biti prekleto jasno, kaj bi se zgodilo, če vse omejitve, prepovedi in zakone ukinimo.jery napisal/-a:Taki ljudje kot si ti mi gredo totalno na kurac, ker bi samo nekaj omejevali, čeprav tu sam delaš izven zakona, ampak samo, da a boš imel svoj prav in mir na svojem teglcu zemlje, čeprav na koncu sploh ni tvoja last.
Zaradi takih kot si ti in raznih birokratov, kateri rabite za vse v življenju sama pravila in omejitve, usihajo vse stvari, super duper bicikli bodo samo še za na steno za v dnevno sobo, terenci za na makedam parking pred hišo, radiske postaje bodo za okras, gasilci bodo nehal gasit, ker se ne smejo izpostavljat nevarnostim, delal ne bomo pa tako nič več, ker je najbolj važen birokratski papir katerega mora izdelek imet priloženega.
Dragi cebe in ostala druščina iz vseh mislečih polov. Pametno družbo katera bo znala naprej sobivati in spoštovat naravo ne bomo zgradili na omejevanju z zakoni in ovirami, ampak na učenju naših naslednikov o MORALI IN ODGIVORNOSTI, kajti človek kateri potrebuje znak 30 km/h mimo šole in ga je strah da bo plačal kazen 1000 eur, ker mu je to določila omejitev ob enem pa nima pomislekov, da lahko svojem dejanjem ubije nedolžnega otroka pomeni samo to, da smo zavozili do kraja.
Pomislite, vedno ste tudi sami nekomu vzor, če ne drugemo ste svojemu otroku dokler ne odraste in spozna, da moj oči ni najjači na svetu, ampak je navaden kreten.
S temle si direktno nakazal, da jaz želim prepoved. S svojimi prepovedmi karikiraš cebeta in mene, iz česar se sklepa, da sem jaz žele nekaj prepovedati. Sicer pa ne želim prepovedati bajkov na 100 W, želim si le, da bi bila regulacija takšna, da bi najvišjo moč omejila na 100 W. Torej nekaj, kar bi se potencialno lahko zgodilo v prihodnosti. Tega seveda ne moreš narediti retrogradno, torej bi obstoječi e-bajki ostali takšni, kot so. No, razen če boš lažje spal, na tvojo željo lahko rečem tudi, da bi jih prepovedal. Lahko rečem tudi, da bi prepovedal vse e-bajke. Ampak zaenkrat tega nisem rekel.m66 napisal/-a:Eh no, ma karikiram cebeta in PrimozaR...ZmZ31 napisal/-a:m66 potemtakem ti ne rabiš vzmetenja in bremz?Kot sem rekel, prepovejmo vzmetenje, prestave, pa gužve ne bo nobene.![]()
![]()
Preveč filozofirate,ebajki prihajajo(so že tu) in noben jih ne more ustavit
To je edino smiselno. Vse ostalo je kot motor skoraj...Surfac napisal/-a:Da malo oživim temo. Meni bi se pa zdelo električno kolo s 100 W zanimivo...Teh dodatnih 100 W je za marsikoga dovolj, kolo s takim motorjem bi bilo lažje in mogoče estetsko bolj primerljivo z navadnimi kolesi... Mogoče bo pa kdo kaj takega ponudil.